Krabben.quote:
Paarsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga zo schoenen kopen.
En ik heb een issue in welke kleur ze moeten.
Die zullen je iets met hakken aanradenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom heb ik joy of samzz nodig.
Nee hoor, die weten exact wat het mooiste zal staan, en die zijn er voor me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zullen je iets met hakken aanraden
"Ow vind je hakken toch maar niks? Geef maar aan mij dan"
Ja sorry, ik ben niet gay genoeg daar voor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga zo schoenen kopen.
En ik heb een issue in welke kleur ze moeten.
Ongetwijfeld, bokbier is goed!quote:
Ook geen knappe man in je bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Katers zijn sowieso voor amateurdrinkers.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook geen knappe man in je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lag wel naast een vrouw in bed
Of tequilladrinkersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Katers zijn sowieso voor amateurdrinkers.![]()
dus
Dat zeggik!quote:
Had ze me denk ik niet in dank afgenomen. Wel een mooie vrouw hoor, maar niks gebeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Had ze me denk ik niet in dank afgenomen. Wel een mooie vrouw hoor, maar niks gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaan mijn dromen en fantasieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je WT nou eens hosselen dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Evie hosselt nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaan mijn dromen en fantasieën.
Wanneer ga je WT nou eens hosselen dan?![]()
Evie wordt gehosseld
dus![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik zal eens een balletje opgooien bij ons Tornado dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie hosselt niet![]()
Evie wordt gehosseldEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe maar niet.. ik breek alleen maar hartenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens een balletje opgooien bij ons Tornado dan.
dus![]()
Daar kan WT vast en zeker hele mooie verhalen over vertellen. Over wie harten het beste kan breken en waar zijn hart het eerst gebroken was en wie het hart van de koningin breekt. Zo rolt hij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar niet.. ik breek alleen maar hartenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo rolt hij zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan WT vast en zeker hele mooie verhalen over vertellen. Over wie harten het beste kan breken en waar zijn hart het eerst gebroken was en wie het hart van de koningin breekt. Zo rolt hij.Maar verdient het niet om zn hart gebroken te krijgen door zo'n bitch als ik he?!
dus![]()
Dat doe jij ook niet, want jij vindt hem veel te lief en leuk en sexy en woest aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo rolt hij zekerMaar verdient het niet om zn hart gebroken te krijgen door zo'n bitch als ik he?!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe jij ook niet, want jij vindt hem veel te lief en leuk en sexy en woest aantrekkelijk.fixed
dus![]()
Vind niemand echt woest aantrekkelijk of sexy atm eigenlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Arme WT, je vind hem niet woest aantrekkelijk en sexy
dus![]()
Muggen die jou prikken zijn inderdaad vrouwelijk.quote:Moet ik nog een keer langslopen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind niemand echt woest aantrekkelijk of sexy atm eigenlijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk niet dat het veel uit gaat makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer langslopen dan?Ben leren
dus![]()
Your loss.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uit gaat makenBen leren
suede.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:10 schreef twi het volgende:
Het gaat waarschijnlijk om van die glimmende nette leren herenschoenen. Die vind ik allemaal echt verschrikkelijk lelijk.![]()
![]()
Elvis lives!quote:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Wat heb je gekozen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had hulp nodig bij het uitzoeken van schoenen. Maar ik ben al geslaagd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, suede. Ik heb niks met suede. Model is nice, verder.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is wat buigzamer enzo, dus kunnen mijn voeten wat beter wennen aan dit soort schoenen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, suede. Ik heb niks met suede. Model is nice, verder.![]()
![]()
Wat vind je wel mooie herenschoenen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, suede. Ik heb niks met suede. Model is nice, verder.Aut viam inveniam, aut faciam
Niet? Ik heb echt elk kwartaal wel een of andere vakantie volgens mij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen herfstvakantie
Waar ga je werken?
Bij de IKEA.![]()
![]()
Het zware leven van een scholier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Ik heb echt elk kwartaal wel een of andere vakantie volgens mij.
Bij de IKEA.![]()
![]()
Ik heb kerstvakantie en zomervakantie, en dat was het welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Ik heb echt elk kwartaal wel een of andere vakantie volgens mij.
Bij de IKEA.
Lijkt me een toffe baan trouwens!![]()
Ik heb herfst en kerstvakantie, zomervakantie maar volgens mij nog eentje.![]()
En sowieso, de meeste vakken gaan maar door tot de 9de week en dan is de 10de week voor herkansingen en soms nog wat presentaties.![]()
![]()
Centjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
Ik mag mijn eerste weekje werken meteen meer dan 40 uur maken.
Dan kun je mij cadeautjes geven.
Ik trakteer je wel op een biertje als ik je nog zie voordat ik het uitgegeven heb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centjes
Dan kun je mij cadeautjes geven.![]()
![]()
Kadootjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centjes
Dan kun je mij cadeautjes geven.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik trakteer je wel op een biertje als ik je nog zie voordat ik het uitgegeven heb.Ik ga jou een dick in a box geven.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga jou een dick in a box geven.![]()
![]()
![]()
Hoax, jij gaat niet naar buiten en je kent geen mensen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand in de stad die ik kende schrok net van mijn haarEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wellesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, jij gaat niet naar buiten en je kent geen mensen.
Ik moest een crèmekleurig shirt hebben en ik ben hier nu eenmaal naar school geweest![]()
![]()
Had je ook kalfsleer kunnen nemenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wat buigzamer enzo, dus kunnen mijn voeten wat beter wennen aan dit soort schoenen..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom crèmekleurig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welles
Ik moest een crèmekleurig shirt hebben en ik ben hier nu eenmaal naar school geweestEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had gekunt jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je ook kalfsleer kunnen nemen.
Maar ik vind dit ook mooi.
![]()
![]()
Doe mij maar gewoon leer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je wel mooie herenschoenen dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is het belangrijkste. Ik heb zelf ook suede laarzen, suede wordt zo snel lelijk, vind ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had gekunt jaMaar ik vind dit ook mooi.
Weinig ervaring mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Ik heb zelf ook suede laarzen, suede wordt zo snel lelijk, vind ik.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die had ik nog niet
Maar ik ben werken
Tot later allen
Leer.quote:![]()
Corsetten.
Anders spring je even van de hak op de takquote:.
Dat was mijn eerste associatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders spring je even van de hak op de tak.
Ze zijn mooi. En zo lastig is suede niet.quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nicequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste associatie..
Anders had je er wel even voor gezorgd dat hij andere schoenen had gekochtquote:
Nee. Ieder zijn ding. Ik vind suede gewoon niet zo mooiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders had je er wel even voor gezorgd dat hij andere schoenen had gekocht.
Zeker. Dat was wel een van mijn turn-ons bij mijn ex.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had ze me wel kunnen informerenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders had je er wel even voor gezorgd dat hij andere schoenen had gekochtwaarop ik zelf een doordachte beslissing had kunnen maken.
![]()
![]()
Suede is wel te doen, hoor. Je moet er wel alleen speciale poetsspullen voor halen. En absoluut niet mee door plassen water en als het sneeuwt kan je ze beter niet aan doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ze me wel kunnen informerenwaarop ik zelf een doordachte beslissing had kunnen maken.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Suede is wel te doen, hoor. Je moet er wel alleen speciale poetsspullen voor halen. En absoluut niet mee door plassen water en als het sneeuwt kan je ze beter niet aan doen.Voor echt winterweer moet ik iets anders kopen ja.
![]()
![]()
Wat dacht je van een paar van deze trendy jongens?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]Voor echt winterweer moet ik iets anders kopen ja.
En nog met leer ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van een paar van deze trendy jongens?
[ afbeelding ]. Denk ik
.
Mur zal de blits maken in iedere soos.quote:
En de ruimte hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mur zal de blits maken in iedere soos.. Niemand wil dat op z'n tenen hebben
.
Ik dacht dat het lingerie wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van een paar van deze trendy jongens?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gewoon uggs voor 140 euroquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
Ik neem natuurlijk gewoon deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar ben je ook maagd voor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat het lingerie wasEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]!
What in Odin´s name are that?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]Aut viam inveniam, aut faciam
quote:
Die heel klein is en net zo gevoelig toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja.
Je weet dat alle vrouwen een piemel hebben he?![]()
Ken je dat, dat je zo iets lekkers hebt en er de hele avond mee wilt doen omdat het zo lekker is, maar dat het uiteindelijk meteen op is?
Gevoeliger zelfs. En klein, klein. Wat is klein? Toch zeker een centimeter of 28.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die heel klein is en net zo gevoelig toch?Al het lekkere eten en drinken ooit in mijn handen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ken je dat, dat je zo iets lekkers hebt en er de hele avond mee wilt doen omdat het zo lekker is, maar dat het uiteindelijk meteen op is?
Ook wel eens dat het zo lekker is en nooit opraakt en je later toch spijt krijgtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar dit ziet eruit als een mobiel raketlanceerplatform ontworpen door Jackson Pollock.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij niet bekend moet snowboots?Aut viam inveniam, aut faciam
Volgens mij is dit een redelijk normaal model, anders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar dit ziet eruit als een mobiel raketlanceerplatform ontworpen door Jackson Pollock.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik dacht dat jij fan was van Pollock, trouwens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou ja, fan. Ik vind zijn schilderijen erg mooi ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat jij fan was van Pollock, trouwens.Zijn mobiele raketlanceerplatformen/snowboots doen het hem toch niet
Zijn schilderijen zouden door mijn hond gemaakt kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, fan. Ik vind zijn schilderijen erg mooi ja.Zijn mobiele raketlanceerplatformen/snowboots doen het hem toch niet
. Ook wel tof ergens.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn schilderijen zouden door mijn hond gemaakt kunnen zijn. Ook wel tof ergens.
Dit is ook wel leip![]()
![]()
Knap gemaakt, maar totaal niet mijn smaak. Ik vind Van Gogh ook niksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel leip.
Love itquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunst?
Ik doe mee.
[ afbeelding ].
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:46 schreef debeterebob het volgende:
Shit die hier gemaakt wordt is meestal wel vet
Digital Art #7.
Helaas ben ik talentloos en heb ik dusdanige parkinson dat ik totaal niet uit mijn handen krijg wat er in mijn hoofd zit, anders zou ik ook dit soort dingen maken.quote:
Dalibaas.
Ja, Escher.quote:
Ik was wel een beetje teleurgesteld toen bleek dat het allemaal wiskundig was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zoek iemand die jouw gedachten op doek zetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas ben ik talentloos en heb ik dusdanige parkinson dat ik totaal niet uit mijn handen krijg wat er in mijn hoofd zit, anders zou ik ook dit soort dingen maken.
Dalibaas.
.
Ik niet. Echt, awesome wat hij maaktequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Escher.
Ik was wel een beetje teleurgesteld toen bleek dat het allemaal wiskundig was..
Pfoe, zou wel moeilijk zijn. Maar veel van die schilderijen van Dali, is een beetje hoe mijn gedachten er uit zien. Daarom vond ik ze vroeger al zo tof.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek iemand die jouw gedachten op doek zet.
En het zijn dingen die redelijk abstract zijn, dus moeilijk uit te leggen.Ok.quote:Zeker, maar dan leren dat er regels en wetten achter zitten, maakte het voor mij meer wiskunde dan tekeningen. Dat deed afbreuk aan de knapheid er van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Echt, awesome wat hij maakte.
Ik snap wat je bedoelt, uit de losse pols zou het veel toffer makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, zou wel moeilijk zijn. Maar veel van die schilderijen van Dali, is een beetje hoe mijn gedachten er uit zien. Daarom vond ik ze vroeger al zo tof.
En het zijn dingen die redelijk abstract zijn, dus moeilijk uit te leggen.
[..]
Ok.
[..]
Zeker, maar dan leren dat er regels en wetten achter zitten, maakte het voor mij meer wiskunde dan tekeningen. Dat deed afbreuk aan de knapheid er van..
En, surrealisme.
Zoals deze?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, uit de losse pols zou het veel toffer maken.
En, surrealisme.
en![]()
![]()
De verzoeking van de heilige Antonius.
Hangt bij mij aan de muur.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoals deze?
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Een reproductie, gok ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
De verzoeking van de heilige Antonius.
Hangt bij mij aan de muur..
Stiekem ben ik miljardair en heb het origineel van het museum van de schone kunsten gekocht.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
How you doinquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik miljardair en heb het origineel van het museum van de schone kunsten gekocht.?
quote:
Ik moet vaak aan Clinton denken bij Joey. Ik denk hierom:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adeptsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik ben niet zo'n kunstliefhebber. Ik vind het altijd wel leuk om schilderwerken te zien in een museum maar ik word er niet hard door geraakt ofzo:')![]()
Ik zal jou eens hard raken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben niet zo'n kunstliefhebber. Ik vind het altijd wel leuk om schilderwerken te zien in een museum maar ik word er niet hard door geraakt ofzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Centre Pompidouquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben niet zo'n kunstliefhebber. Ik vind het altijd wel leuk om schilderwerken te zien in een museum maar ik word er niet hard door geraakt ofzo
Algemene ontwikkeling, waar is het?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat kunst?
Moar liek KUTst amiright![]()
Zou dat mooi moeten zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling, waar is het?![]()
[ afbeelding ]![]()
Het lijkt op een gebouw dat in de steigers staat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je weer te haten op Instagram?sinterklaaskapoentje
![]()
Parijsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling, waar is het?![]()
[ afbeelding ]
:')![]()
Ik vind het werkelijk een briljant gebouw. Smaken verschillen.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Heerlijke stadquote:
Daar kun je anders een fantastisch verhaal bij verzinnen met het opnieuw uitvinden van dingen en de herhaalbaarheid en de kadans van de wereld ofzoietsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het lijkt op een gebouw dat in de steigers staat.Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
Ik weet eignelijk niet nooit geweestquote:
Ik vind Frankrijk gewoon geen leuk land, en geen leuke mensen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Een klasgenoot vertelde dat hij 16 euro betaalde voor een biertje op een terras daar!
:')![]()
Ik kan ook een mooi verhaal verzinnen bij een ondergescheten muur, over hoe iets moois zo snel kan vervallen tot banaliteit, en hoe afval uiteindelijk meer schade kan doen dan het creëren van nieuwe dingen etc.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar kun je anders een fantastisch verhaal bij verzinnen met het opnieuw uitvinden van dingen en de herhaalbaarheid en de kadans van de wereld ofzoiets
Maar dat maakt het niet mooi om te zien.![]()
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Proost! Ik heb net een heerlijk amateur wedstrijd bekeken. Dus tijd voor rode vodka Redbull
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Barendrecht?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Proost! Ik heb net een heerlijk amateur wedstrijd bekeken. Dus tijd voor rode vodka Redbull
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee VV Spijkenisse 11quote:Elftal van mijn broer
![]()
Ik hou van wedstrijden waar gescholden en hard gevoetbald wordt. Ik heb echt genoten![]()
2 Rode kaarten, hard spel, ik hou ervan!
Nu genieten van mijn derde helft
Moeilijk moeilijk. Ik denk wel winst, maar een kleine winst. 0-1 ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:52 schreef Watertornado het volgende:
C_A wat denk jij van VVV morgen?![]()
![]()
peanuts. Maar in Nederland is het soms ook al 3 euroquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een klasgenoot vertelde dat hij 16 euro betaalde voor een biertje op een terras daar!
![]()
![]()
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet eignelijk niet nooit geweest
Ik vind Frankrijk gewoon geen leuk land, en geen leuke mensenParisiennes
![]()
Dan ging hij naar het verkeerde terrasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1,50 voor een halve liter hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
peanuts. Maar in Nederland is het soms ook al 3 euroAlhoewel, ligt eraan waar je drinkt
En wanneer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1,50 voor een halve liter hierAlhoewel, ligt eraan waar je drinkt
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, dat niet. Tenminste, nog nooit wat van gemerkt. Bovendien hebben ze hier happy hour. Van 13.00 tot 17.00 voor 5,95 2 tequila sunrisequote:
Hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee VV Spijkenisse 11Elftal van mijn broer
![]()
Ik hou van wedstrijden waar gescholden en hard gevoetbald wordt. Ik heb echt genoten![]()
2 Rode kaarten, hard spel, ik hou ervan!
Nu genieten van mijn derde helft
[..]
Moeilijk moeilijk. Ik denk wel winst, maar een kleine winst. 0-1 ofzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik was laatst met een vriend in Tokyo op vakantie, we gingen een avondje stappen en ontdekten dat er in die kroeg op de bovenste plank een fles Jagermeister stond. Denkend aan epische avonden thuis vroegen wij het meisje achter de bar of wij Jagermeister mochten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1,50 voor een halve liter hierAlhoewel, ligt eraan waar je drinkt
![]()
Zegt ze "Oh, die staat hier alleen maar voor de sier, hij is nog nooit open geweest en we hebben er ook geen prijs voor."
Wij: "Toch willen we het"
Zij: "Wat kost dit in Nederland dan?"
Wij: "Drie euro voor een dubbele"
Zij: "OK"
Was goedkoop drinken, als je nagaat dat een halve liter 6 euro kostte daar![]()
![]()
Ze stonden met 1-0 voor.quote:
Toen werd het vechten, kwamen er 2 rode kaarten, en toen werd het vrij snel 1-1
Na veel gezeik en gekut en gek.... werd het 1-2 en 1-3![]()
Verloren dus
Maar ik was met mijn pa mee, dus ik kon niet blijven hangen voor de derde helft.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was laatst met een vriend in Tokyo op vakantie, we gingen een avondje stappen en ontdekten dat er in die kroeg op de bovenste plank een fles Jagermeister stond. Denkend aan epische avonden thuis vroegen wij het meisje achter de bar of wij Jagermeister mochten.
Zegt ze "Oh, die staat hier alleen maar voor de sier, hij is nog nooit open geweest en we hebben er ook geen prijs voor."
Wij: "Toch willen we het"
Zij: "Wat kost dit in Nederland dan?"
Wij: "Drie euro voor een dubbele"
Zij: "OK"
Was goedkoop drinken, als je nagaat dat een halve liter 6 euro kostte daar![]()
Goed geregeld
Parijs. Mensen die in Parijs wonen
. Sowieso Frankrijk
.
Oh, het Louvre is wel tof. En de Notre Dame ook. Maar dat was het. Overrated ranzige stad.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mensen die haten op een mooie stadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
Parijs. Mensen die in Parijs wonen
. Sowieso Frankrijk
.
Oh, het Louvre is wel tof. En de Notre Dame ook. Maar dat was het. Overrated ranzige stad.
Ik vind het geen mooie stad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die haten op een mooie stad“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind Parijs ook niet zo bijzonder. Snap niet goed wat de fascinatie van mensen ermee is. Maar dat is overduidelijk een kwestie van smaak.![]()
Oh, ik dacht dat je het over Parijs had.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Tenminste, nog nooit wat van gemerkt. Bovendien hebben ze hier happy hour. Van 13.00 tot 17.00 voor 5,95 2 tequila sunriseBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind Parijs geweldig. Rome ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind Parijs ook niet zo bijzonder. Snap niet goed wat de fascinatie van mensen ermee is. Maar dat is overduidelijk een kwestie van smaak.Maar ik heb dan weer helemaal niks met Londen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind Parijs ook niet zo bijzonder. Snap niet goed wat de fascinatie van mensen ermee is. Maar dat is overduidelijk een kwestie van smaak.Rome
. Praag
. Londen
.
Ik vind Londen, net als de rest van Engeland, heel lelijk. Maar ook dat is smaak dus ik kan hier wel op gaan noemen wat ik leuk vind, maar dat lokt dan alleen maar weer reacties uit van mensen die dat dan weer niks vinden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Parijs geweldig. Rome ookMaar ik heb dan weer helemaal niks met Londen
![]()
Ik vind Londen leuk om de Engelsen. En Covent Garden is gewoon tof
.
Net zoals jij niks hebt met Fransen heb ik niks met Engelsenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Londen leuk om de Engelsen. En Covent Garden is gewoon tof
.
Schotten zijn wel tof
Alleen sommige zijn niet te verstaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals jij niks hebt met Fransen heb ik niks met EngelsenSchotten zijn wel tof
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
PVV'er detected.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het meeste buitenland eigenlijk niet zo heel leuk.![]()
Toen ik in Schotland was heb ik de hele tijd geknikt en gelachen. En gezegd: "Mate"quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen sommige zijn niet te verstaan.
Schotten
quote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Stewiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt dol op het Engelse accent.
Bij de Schotten die ik ken hangt het af van de hoeveelheid whisky die ze op hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen sommige zijn niet te verstaan.
Jaaaquote:. Het enige leuke kind ter wereld
.
Het meest geweldige kind ter wereld jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. Het enige leuke kind ter wereld
.
![]()
Mijn kinderen (ooit, later als ik groot ben enzo) worden later replica's
Die muzieksmaak van jou ook he.quote:
De originele versie is leukerquote:.
Ik heb de rock n roll top 100 binnen
Die kon ik niet vinden?quote:Blij blij blijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van jou ook he.![]()
![]()
Holy guacamolequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ow WT!!!! WT!!!
Weet je waar ik met mijn elftal aan mee ga doen
Ik hou van holland skihut editie
Olaf Henning - Cowboys und Indianer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden?
[..]
Blij blij blij“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja diequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olaf Henning - Cowboy und Indianer.![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ow WT!!!! WT!!!
Weet je waar ik met mijn elftal aan mee ga doen
Ik hou van holland skihut editie
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wanneer is die shit en waar kan ik me aanmelden om ik de studio te loeren?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom je zeker wel kijkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Elke maandagavond in de skihut rotterdam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer is die shit en waar kan ik me aanmelden om ik de studio te loeren?
Even wachten wanneer we uitgenodigd worden voor de eerste ronde![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is het keiwarm. Geen idee.Aut viam inveniam, aut faciam
26 graden atmquote:*wrijfwrijfrubrub
Hier is het ook lekker warm hoor. Misschien is je hele stadsjie kil en koud?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha had ik maar een kacheltje iddBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is het ook lekker warm hoor. Misschien is je hele stadsjie kil en koud?Hmz ik heb het spontaan warmerquote:
dus![]()
Ik heb mijn werk gedaan dusquote:Tijd voor een biertje
Door het gezelschap zeker?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is het keiwarm. Geen idee.![]()
Dinsdag schatje. Flipseltje is nu pas in haar bed geloof ik. Had vandaag met haar homovriendje afgesproken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging winkelen, eten en een filmpje kijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, ok. Dan is het gewoon heet, omdat je met jezelf bent. Logisch wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dinsdag schatje. Flipseltje is nu pas in haar bed geloof ik. Had vandaag met haar homovriendje afgesproken.![]()
Of heeft te maken met mijn vetjes die mij warm houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan is het gewoon heet, omdat je met jezelf bent. Logisch wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zit je nou met me te flirten Evie?quote:
Je hebt minder vetjes dan ik, dus die theorie gaat niet op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of heeft te maken met mijn vetjes die mij warm houden.![]()
Nee ik gun jullie ook de fijne nummertjes die ik luisterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je nou met me te flirten Evie?
dus![]()
Maar jij hebt ook meer lengte.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt minder vetjes dan ik, dus die theorie gaat niet op.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
Nee ik gun jullie ook de fijne nummertjes die ik luisterI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:thnx na deze:
gaat die wel op.. o wacht nietwant ik moet al weg
dus![]()
Jammer van de brakke kwaliteit.quote:
![]()
![]()
Goed, met jouquote:? Kom overdag eens wat vaker langs
.
Très bien aussi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
Goed, met jou? Kom overdag eens wat vaker langs
.
Ik zal eens kijken of dat lukt.
![]()
![]()
niet!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
't Is gelukt!Iedereen slaapt
Dan ga ik ook maar
Ik kan niet slapen![]()
![]()
oe ik heb weer een leuk paiq meisje gevonden, goh na miljoen keer proberen toch een speeddate, pas toch nog bij iemand blijkbaar
Do what you love, love what you do!![]()
blijf maar wakker denk, het heeft niet heel veel zin meer nu om nog te gaan slapen middag dutje maar denk :pquote:Do what you love, love what you do!![]()
Date gehad? Hoe was het?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:22 schreef kree het volgende:
oe ik heb weer een leuk paiq meisje gevonden, goh na miljoen keer proberen toch een speeddate, pas toch nog bij iemand blijkbaar![]()
![]()
Mooi mooiquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Très bien aussi.Ik zal eens kijken of dat lukt.
.
Ik ben niet van jou.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Bleeh, waarom ben ik zo vroeg wakker op zondag.
Ik ook nietquote:.
Ik ga Het Zwaard in de Steen kijken.
Ik ga naar werk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga Het Zwaard in de Steen kijken.
Veel plezier.
GoedemorgenKoffie, croissantje, zon en zee
Liefde
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Overalquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekkerquote:
Mijn vriendin zit erover te denken een tatto van dit formaat te laten zetten:
Das wel mooi maar, erm, erg groot
Vind het wel tofquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel mooi maar, erm, erg groot![]()
Wel een hele goede tattoo artist vinden danquote:
Zoiets, maar dan met jouw hoofd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Coolquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En hoe lang blijft zoiets mooi?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh mijn god, ik hoop het nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met jouw hoofd?
[ afbeelding ]
Geen idee, hangt af van de kwaliteit van de tattoo en hoe je je huid behandeld dacht ik.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Druk jijquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:36 schreef -Engel- het volgende:
Zo, ik ben èn al wakker èn al een was opgehangen..... goed heIk heb bijna vakantie
Hier lijkt hij gewoon gelinked?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
Klopt het dat deze niet in de reeks staat?
Het kan dat dat niet het geval was bij het begin waardoor hij niet in je mAT staat. Als je dat bedoelt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Apart. Hij stond niet in mijn MyAt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier lijkt hij gewoon gelinked?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zozo, laat wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:36 schreef -Engel- het volgende:
Zo, ik ben èn al wakker èn al een was opgehangen..... goed he![]()
![]()
Ik denk hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier lijkt hij gewoon gelinked?
Het kan dat dat niet het geval was bij het begin waardoor hij niet in je mAT staat. Als je dat bedoelt..
Echt heel mooi, maar wel heel groot. Ik zou nooit zo'n grote laten zetten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
Ik ben zelf niet zo´n tattoo freak, maar ik vind dit stiekem toch echt wel heul erg sexy hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt heel mooi, maar wel heel groot. Ik zou nooit zo'n grote laten zetten.![]()
Ligt eraan, als je zo'n lichaam hebt wel ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo´n tattoo freak, maar ik vind dit stiekem toch echt wel heul erg sexy hoor![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gezichten worden snel lelijk. Zodra Wesley een paar kilo aankomt heeft ze een kop als een meloen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo´n tattoo freak, maar ik vind dit stiekem toch echt wel heul erg sexy hoor![]()
Ik niet, zij welquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je zo'n lichaam hebt wel ja.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gezichten worden snel lelijk. Zodra Wesley een paar kilo aankomt heeft ze een kop als een meloen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: