Krabben.quote:
Paarsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga zo schoenen kopen.
En ik heb een issue in welke kleur ze moeten.
Die zullen je iets met hakken aanradenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom heb ik joy of samzz nodig.
Nee hoor, die weten exact wat het mooiste zal staan, en die zijn er voor me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zullen je iets met hakken aanraden
"Ow vind je hakken toch maar niks? Geef maar aan mij dan"
Ja sorry, ik ben niet gay genoeg daar voor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga zo schoenen kopen.
En ik heb een issue in welke kleur ze moeten.
Ongetwijfeld, bokbier is goed!quote:
Ook geen knappe man in je bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Katers zijn sowieso voor amateurdrinkers.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook geen knappe man in je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lag wel naast een vrouw in bed
Of tequilladrinkersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Katers zijn sowieso voor amateurdrinkers.![]()
dus
Dat zeggik!quote:
Had ze me denk ik niet in dank afgenomen. Wel een mooie vrouw hoor, maar niks gebeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Had ze me denk ik niet in dank afgenomen. Wel een mooie vrouw hoor, maar niks gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaan mijn dromen en fantasieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je WT nou eens hosselen dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Evie hosselt nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaan mijn dromen en fantasieën.
Wanneer ga je WT nou eens hosselen dan?![]()
Evie wordt gehosseld
dus![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik zal eens een balletje opgooien bij ons Tornado dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie hosselt niet![]()
Evie wordt gehosseldEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe maar niet.. ik breek alleen maar hartenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens een balletje opgooien bij ons Tornado dan.
dus![]()
Daar kan WT vast en zeker hele mooie verhalen over vertellen. Over wie harten het beste kan breken en waar zijn hart het eerst gebroken was en wie het hart van de koningin breekt. Zo rolt hij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar niet.. ik breek alleen maar hartenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo rolt hij zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan WT vast en zeker hele mooie verhalen over vertellen. Over wie harten het beste kan breken en waar zijn hart het eerst gebroken was en wie het hart van de koningin breekt. Zo rolt hij.Maar verdient het niet om zn hart gebroken te krijgen door zo'n bitch als ik he?!
dus![]()
Dat doe jij ook niet, want jij vindt hem veel te lief en leuk en sexy en woest aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo rolt hij zekerMaar verdient het niet om zn hart gebroken te krijgen door zo'n bitch als ik he?!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe jij ook niet, want jij vindt hem veel te lief en leuk en sexy en woest aantrekkelijk.fixed
dus![]()
Vind niemand echt woest aantrekkelijk of sexy atm eigenlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Arme WT, je vind hem niet woest aantrekkelijk en sexy
dus![]()
Muggen die jou prikken zijn inderdaad vrouwelijk.quote:Moet ik nog een keer langslopen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind niemand echt woest aantrekkelijk of sexy atm eigenlijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk niet dat het veel uit gaat makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer langslopen dan?Ben leren
dus![]()
Your loss.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uit gaat makenBen leren
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
suede.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:10 schreef twi het volgende:
Het gaat waarschijnlijk om van die glimmende nette leren herenschoenen. Die vind ik allemaal echt verschrikkelijk lelijk.![]()
![]()
Elvis lives!quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Wat heb je gekozen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had hulp nodig bij het uitzoeken van schoenen. Maar ik ben al geslaagd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: