Ik heb dat ook een tijdje gehad, ben toen minder vaak gaan lopen en wat langzamer zodat ik wat beter kon sturen hoe ik mijn voet plaats bij het landen enzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Kekaa het volgende:
Hai, iemand attendeerde mij op dit topic.
Ben net (net les 9 gedaan) begonnen met Evy.
Ik heb elke keer zo'n last van mijn onderbenen/scheenbenen. Echt aan de voorkant, niet bij mn kuiten. Net met moeite de les afgemaakt. Terwijl de rest van mijn lijf nog best verder kan lopen.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of is het normaal? Moeten die spieren zich nog ontwikkelen ofzo? Of heb ik de verkeerde schoenen?
Ik baal er wel erg van, zo zie ik echt op tegen de volgende keer.
run 2 day heeft mij goed geholpenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben dan ook een meisje.
En die site... brrr... Aankomende week eerst maar eens op zoek naar andere schoenen dan. Zijn er nog winkels aan te raden?
In Arnhem is Run2day ook primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
run 2 day heeft mij goed geholpen. Dat was in Leeuwarden. Hangt waarschijnlijk ook van de kennis van het personeel af, dus ik weet niet hoe dat bij andere vestigingen is.
Exuse moi. Ken het niet maar:http://zwolle.run2day.nl/de-winkelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben dan ook een meisje.
En die site... brrr... Aankomende week eerst maar eens op zoek naar andere schoenen dan. Zijn er nog winkels aan te raden?
niets met geluk te maken maar alles met het feit dat je er verstandig mee om bent gegaanquote:
Jep, samen met E, L en volgens mij nog een Junk en iemand van hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:20 schreef linebear het volgende:
Je staat bij kledinginname van de Marathon he?
In bed laat ik liever vrouwen m'n naam schreeuwen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef linebear het volgende:
Gaat zo naar bed toe, dromen over hoe iedereen mijn naam schreeuwt in het stadion
hear hearquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In bed laat ik liever vrouwen m'n naam schreeuwen.
Ik heb het ook gehad, en goede schoenen waren de oplossingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Kekaa het volgende:
Hai, iemand attendeerde mij op dit topic.
Ben net (net les 9 gedaan) begonnen met Evy.
Ik heb elke keer zo'n last van mijn onderbenen/scheenbenen. Echt aan de voorkant, niet bij mn kuiten. Net met moeite de les afgemaakt. Terwijl de rest van mijn lijf nog best verder kan lopen.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of is het normaal? Moeten die spieren zich nog ontwikkelen ofzo? Of heb ik de verkeerde schoenen?
Ik baal er wel erg van, zo zie ik echt op tegen de volgende keer.
dit dus.... ik heb wel eens het idee dat er hier soms wat paniekerig op blessures gereageert wordt....het kan voor een beginnende poster overkomen alsof je hele been er gelijk af moet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad, en goede schoenen waren de oplossing
Als ik je zie zal ik wel wat zeggenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:10 schreef linebear het volgende:
Ik heb in ieder geval mijn We Run AMS shirt aan
Fixed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef Jumparound het volgende:
Ik ga slapen... morgen rondje hobbelen m'n benen uit het lijf rennen
Welkom CotS., en wat een prachtig resultaat die 40kg er af.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Eerst had ik in het beginnerstopic gepost, maar er is me aangeraden om hier heen te gaan.
Dit was m'n post
Hoi allemaal Deze week wil ik eigenlijk gaan beginnen met hardlopen. Hardlopen is een sport die me altijd wel erg aantrekkelijk heeft geleken. Alleen door overgewicht leek het me een minder verstandig plan. Nu ik ruim 40kg ben afgevallen (van 100 naar 56), vind ik dat ik me eraan mag gaan wagen Hopelijk vind ik hier wat tips en mag ik mee lezen en praten
Ik heb een trainingsschema liggen en kan niet wachten om te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |