Zo bij het kasteel aftellen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wil misschien nog even kijken of we in Edinburgh Oud en Nieuw kunnen vieren dit jaar![]()
Uhm, mag hopen dat dat een compliment isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef Quoi het volgende:
Aaaa, dat zal natuurlijk wat te maken hebben met die pastaparty enzoViel spass!
@Linebear, jou herken ik uit duizenden denk ik via je avatarWat wordt ongeveer je streeftijd?
Kan geen goodiebag zijn. Want die heb ik niet gekregenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat was toch niet je goodiebag hè![]()
YUR en GotC hadden een prijs gewonnen hè. Hotel, city run, startnummer, pasta party, en ik meen ook een goodiebagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:21 schreef linebear het volgende:
[..]
Kan geen goodiebag zijn. Want die heb ik niet gekregen
Uhm, ja hoor. Karakterestieke kopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef linebear het volgende:
[..]
Uhm, mag hopen dat dat een compliment is
Ik start in vak roze (tja...) heb als streeftijd 50 minuten opgegeven, maar hoop toch onder de 45 minuten te komen
Nou vooruit dan maar....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Uhm, ja hoor. Karakterestieke kop![]()
Exact idem! Nou, dan vlieg ik je wel voorbij in laatste kmgrote woorden
Ik ga denk ik in mijn dam-tot-dam shirtje.
Aha, wist niet dat ze dat gewonnen haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
YUR en GotC hadden een prijs gewonnen hè. Hotel, city run, startnummer, pasta party, en ik meen ook een goodiebag
ik heb je zien lopen vanmiddagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:28 schreef linebear het volgende:
[..]
Aha, wist niet dat ze dat gewonnen hadden
Jippie ik ben gespotquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
ik heb je zien lopen vanmiddag
hebben net de futurum gedaan. Achter een gids in oudhollandsche kledij dwars door het centrum van Amsterdam met 40 man
Ja, Was deel van ons prijzenpakketquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat was toch niet je goodiebag hè![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, Was deel van ons prijzenpakketcityrun was echt hilarisch geweldig, nu op naar de pastaparty+expo
Ga je morgen nog wel lopen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
ik heb je zien lopen vanmiddag
hebben net de futurum gedaan. Achter een gids in oudhollandsche kledij dwars door het centrum van Amsterdam met 40 man
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo bij het kasteel aftellen?
Hey ik ben altijd eerlijk. Geef toe, het is een in-het-heetst-van-de-strijd foto en ik moet er altijd een beetje om gniffelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:27 schreef linebear het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar....
Ik ga vanavond eens voor de klerenkast staan om te kijken wat ik aan doe
Ach ja, ik heb slechtere finishfoto's gezien. Gelukkig kwam er nog geen diarree uit mijn broekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey ik ben altijd eerlijk. Geef toe, het is een in-het-heetst-van-de-strijd foto en ik moet er altijd een beetje om gniffelenSowwy
Ik vond het ook erg leuk. Toen ik onder de boog door liep begonnen de kriebels te komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.
Boog? Waar? Ik was op de fiets, ik weiger te lopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef linebear het volgende:
Ik vond het ook erg leuk. Toen ik onder de boog door liep begonnen de kriebels te komen
Bij Sporthallen Zuidquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ingang? Ben ik echt bij een ander Olympisch stadion geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |