Gini, laat je benen eens spreken ipv je mond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Als iemand een tt weet dan mag die het zeggen
En Bommel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Behalve Toivonen moeten we de komende weken ook Manolev en Swinkels missen
Tja ik ben Iers dus bij ons was Engels voetbal op zaterdag en Nederlands voetbal op zondagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Denk ik ook. Vroeger op de bank sportschau kijken. Had ook wel zijn charme.
Welke Engelse club hang je aan. Zeg aub niet Leeds.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik ben Iers dus bij ons was Engels voetbal op zaterdag en Nederlands voetbal op zondag
Volg de Duitse competitie pas sinds 4 of 5jaar
Haha vanaf jongs af aan altijd al Man Cityquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke Engelse club hang je aan. Zeg aub niet Leeds.
Hoezo die clubs als je familie Iers is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha vanaf jongs af aan altijd al Man City
Ging er tot 2jaar terug ook 1 per jaar heen, zelfs toen ze op Maine Road speelde in de 2e divisie
Pa is voor Chelsea, ma voor United, broer voor Arsenal en zowat de hele familie is voor United op een paar ooms die net als voor mijn pa voor Chelsea zijn
Ondanks het gebeuren tussen Ierland en Engeland is Engels voetbal nog steeds onwijs groot in Ierlandquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo die clubs als je familie Iers is?
Hmm dat zou je toch niet zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ondanks het gebeuren tussen Ierland en Engeland is Engels voetbal nog steeds onwijs groot in Ierland
Klopt, zeker niet wanneer je bedenkt dat mijn opa ooit toen ie nog leefde 1 van de leiders was van de IRA, verder wel offtopic dit maar goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmm dat zou je toch niet zeggen inderdaad
Oké. Voor dat City over werd genomen was die club ernstig oké. Mooi tenue. Afzetten tegen de grote broer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha vanaf jongs af aan altijd al Man City
Ging er tot 2jaar terug ook 1 per jaar heen, zelfs toen ze op Maine Road speelde in de 2e divisie
Pa is voor Chelsea, ma voor United, broer voor Arsenal en zowat de hele familie is voor United op een paar ooms die net als voor mijn pa voor Chelsea zijn
Heb er nog een paarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Voor dat City over werd genomen was die club ernstig oké. Mooi tenue. Afzetten tegen de grote broer.
Kekke shit. Ik had dus een Southampton shirt met handtekening van Le Tissier. Maar dat heeft mijn moesje, samen met mijn collectible SNES, weggegooid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er nog een paar![]()
Met sponsor Brother
Slaan, met stokkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kekke shit. Ik had dus een Southampton shirt met handtekening van Le Tissier. Maar dat heeft mijn moesje, samen met mijn collectible SNES, weggegooid.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kekke shit. Ik had dus een Southampton shirt met handtekening van Le Tissier. Maar dat heeft mijn moesje, samen met mijn collectible SNES, weggegooid.
Heeft vorig seizoen kansen genoeg gehad man. Is nu al aan het janken dat hij ongelukkig is en dat hij in de winterstop weg wil. En het dan goed proberen te praten middels een twitter berichtje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:41 schreef aight1 het volgende:
Gini heeft nog niet eens kans gekregen om z'n benen te laten spreken man
Die twitter heb ik nog niet gezien, wat zei die dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft vorig seizoen kansen genoeg gehad man. Is nu al aan het janken dat hij ongelukkig is en dat hij in de winterstop weg wil. En het dan goed proberen te praten middels een twitter berichtje.
Ja maar hoeveel heeft ie op 10 gespeeld, hele wedstrijden? Vrijwel geen, dus wacht nou maar gewoon af hoe ie het de komende tijd doet, en oordeel daarna.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft vorig seizoen kansen genoeg gehad man. Is nu al aan het janken dat hij ongelukkig is en dat hij in de winterstop weg wil. En het dan goed proberen te praten middels een twitter berichtje.
Dat we de media niet moesten geloven. Of iig dat het uit zijn verband was gerukt. Net of TwiTwaThijs iets uit zijn verband zou rukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Die twitter heb ik nog niet gezien, wat zei die dan?
Omdat hij daar niet thuis hoort. Hij moet op 8. Rechtermiddenvelder. Daar kan hij best aardig spelen. Op 10 komt hij tekort. Ja de laatste 10 minuten wanneer de tegenstander kapot is gespeeld en hij vrij spel heeft. Ik ben de eerste die je gelijk komt geven wanneer je gelijk blijkt te hebben. Ben alleen bang dat ik gelijk krijg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel heeft ie op 10 gespeeld, hele wedstrijden? Vrijwel geen, dus wacht nou maar gewoon af hoe ie het de komende tijd doet, en oordeel daarna.
Ik word echt zo moe van deze onzin. Al die idioten die ála Derksen opeens meer achter zijn woorden zoeken dan het is. Werkelijk stompzinnig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alsof hij dat ook maar één keer zo gezegd heeft......quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wijnaldum moet gewoon is voetballen ipv steeds te zeggen dat Feyenoord een betere en grotere club is, dat weten wij ook heus wel maar nu moet ie is presteren
Er werd van hem verwacht dat hij dreigender werd en meer zou scoren. Daar heeft hij, zoals hij zelf al zegt, aan voldaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nodig is mij een idioot te noemen. Ook kijk ik niet of nauwelijks VI. Puur en alleen omdat ik met nogal erger aan het toneelstukje wat iedere week herhaalt wordt. Meningen die daar geuit worden ken ik dus niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik word echt zo moe van deze onzin. Al die idioten die ála Derksen opeens meer achter zijn woorden zoeken dan het is. Werkelijk stompzinnig.
Wijnaldum werd gehaald met een plaatje dat Toivonen verkocht zou worden, en anders de afgelopen zomer verkocht zou worden. Nu wordt er voor een ander type gekozen en een ander spel met een andere speler.
Ik zou niet weten wat er mis is met wat hij gezegd heeft in VI. Hij trekt het niet op de bank, en wil gewoon spelen. Zelfs als hij bedoelt dat dat evt. ergens anders is dan bij PSV, is dat zo raar? Hij zegt niet dat hij gewoon in de basis moet starten of dat hij anderszins onterecht op de bank zit. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden wanneer hij zijn positie op de bank prima had gevonden.
Verder weet ik niet of je de voorbereiding hebt gevolgd, maar op basis van die wedstrijden verdiende hij dus zeker een kans. Hij speelde meer dan prima, maakte aardig wat doelpunten en het klikte steeds beter met Van Bommel en Strootman. Toivonen was veel minder dan hem en liep maar wat te zoeken en zijpasses te geven. Feitelijk speelt Toivonen sinds Feyenoord pas goed.
Is het dan zo vreemd dat Wijnaldum dan teleurgesteld is over zijn positie bij PSV? Wat had hij nog meer moeten doen om een degelijke kans te krijgen? Hij speelde goed, Toivonen aanzienlijk minder, en toch kreeg Toivonen die positie en niet hij en moet hij het doen met invalbeurtjes van een kwartier. In die invalbeurtjes doet hij het eigenlijk ook prima en neemt hij de nodige doelpunten mee. Toch blijft zijn positie onveranderd.
Dan kun je zeggen dat het voor Advocaat is om die keus te maken, maar Wijnaldum heeft alle reden om dan gewoon teleurgesteld te zijn, en zijn positie binnen de club af te wegen.
Hij praat ook helemaal niets goed via die Tweet. Hij weet dat hij nu de kans krijgt nu Toivonen uitgeschakeld is. Hij ging er puur vanuit dat mensen (supporters en de media die selectief zaken uit dat interview hebben gefilterd en er een andere betekenis aan hebben gegeven) ook wel zouden snappen dat zijn woorden waren gebaseerd op de situatie voor Toiboy's blessure. Mensen moeten eens oordelen op basis van wat hij daadwerkelijk laat zien.
Kortom, de TT is vanuit meerdere perspectieven onzin. Als je PSV volgt, weet je dat Wijnaldum zijn voeten al heeft laten spreken, en wanneer je dat niet doet, is het nog steeds normaal dat een speler niet blij is met zijn positie op de bank.
Dan zeg je dat tegen je trainer en ga je niet lopen te mokken in de pers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd van hem verwacht dat hij dreigender werd en meer zou scoren. Daar heeft hij, zoals hij zelf al zegt, aan voldaan.
Het lijkt mij ook aannemelijk dat dat gebeurd is, maar wat staat je nou precies zo tegen aan zijn kritiek? Wat heeft ie nou fundamenteel fout gedaan, want dat groepsproces in gevaar brengen als je kritiek uit op je banktermijn vind ik overtrokken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zeg je dat tegen je trainer en ga je niet lopen te mokken in de pers.
Ik begreep dat hij nooit met de trainer had gesproken over zijn situatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook aannemelijk dat dat gebeurd is, maar wat staat je nou precies zo tegen aan zijn kritiek? Wat heeft ie nou fundamenteel fout gedaan, want dat groepsproces in gevaar brengen als je kritiek uit op je banktermijn vind ik overtrokken.
Dat er niet met de trainer wordt gesproken is niet alleen het geval Wijnaldum, maar ook Narsingh geeft aan dat er weken na zijn aanstelling nog geen woord met hem is gerept. Dat is wat mij zo tegenstaat in de situatie. Brands loopt maar met miljoenen te smijten en het wordt allemaal op de bank neergepleurd, want het is niet goed genoeg. Had die jongens dan bij Feyenoord en Heerenveen laten staan als je ze niet gebruikt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij nooit met de trainer had gesproken over zijn situatie.
Hij heeft fundamenteel nog niets gepresteerd. Ga daar eerst eens aan werken. Hij moet gewoon zorgen dat Advocaat niet om heen kan. Tevens ben ik van mening dat wanneer een trainer vindt dat je vanwege het teambelang beter elders kunt spelen je daar moet gaan spelen. En niet te pas en te onpas ovral gaan roepen dat je op 10 moet. En ogenschijnlijk ongeïnteresseerd rondloopt wanneer je elders moet spelen. Dat vond ik vorig seizoen schrijnend. Voor de winterstop was het best aardig. Heeft best wat leuke potjes gevoetbald toen naast Strootman. Na de winterstop was het heel matig en was Labyad gewoon beter. Terecht dat die op een gegeven ogenblik op het middenveld kwam te staan. Toen liep Wijnaldum wat te mokken op rechtsbuiten. Totaal alle plezier verloren leek het.
Voetbal gewoon op de plek waar het team je nodig heeft en houd je bek. Hij moet zich nu bewijzen. Ook ten aanzien van zijn teamgenoten waar tegen hij steeds heeft geroepen dat hij op die 10 moet. Anders wordt hij niet meer serieus genomen.
Misschien begrijp ik het niet, maar je kunt toch ook zelf naar de trainer stappen? Is er een ongeschreven regel dat dat not done is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat er niet met de trainer wordt gesproken is niet alleen het geval Wijnaldum, maar ook Narsingh geeft aan dat er weken na zijn aanstelling nog geen woord met hem is gerept. Dat is wat mij zo tegenstaat in de situatie. Brands loopt maar met miljoenen te smijten en het wordt allemaal op de bank neergepleurd, want het is niet goed genoeg. Had die jongens dan bij Feyenoord en Heerenveen laten staan als je ze niet gebruikt.
Daarnaast laat Wijnaldum zijn voeten wel spreken, want het is vooralsnog de beste invaller die we hebben. Hij deed het vorig jaar niet onaardig, en dit jaar scoort ie al helemaal makkelijk als invaller. Daarom moet men hem nu de kans maar eens geven. Een hoop mensen weten nu al dat hij een absolute misslukking is op 10, een draver etc. Maar volgens mij hebben die mensen hem, net zoals ik, nooit een wedstrijdje of 6 á 7 op die plek zien spelen in een PSV-shirt. Zet neer, laat staan, geef vertrouwen en evalueer na pakweg 8 wedstrijden waarvan 2 toppers. Dan kun je beoordelen of het nou wel of geen 10 is.
Als je een speler koopt maar niet gebruikt dan is een uitleg wel normaal, lijkt me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het niet, maar je kunt toch ook zelf naar de trainer stappen? Is er een ongeschreven regel dat dat not done is?
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. Ik ben van mening dat hij geen 10 is. Nog maar een keer ter verduidelijking. Het is mijn mening. Ik ben de eerste om jullie gelijk te geven mocht dat nodig zijn. Maar momenteel ben ik, zeer terecht naar mijn mening, kritisch op Wijnaldum.
Dan kun je ook zelf naar de leiding stappen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je een speler koopt maar niet gebruikt dan is een uitleg wel normaal, lijkt me.
En het ging er niet om of Wijnaldum je aanspreekt of niet, het gaat erom of je nu al kunt concluderen dat ie op de positie achter de spits niet uit de voeten kan als ie er nog geen serie van wedstrijden heeft neergezet. Dan is het meer gokken dan weten.
Maar geen wedstrijden op 10. Een stuk of 8 achter elkaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan kun je ook zelf naar de leiding stappen.
Wijnaldum spreekt mij wel aan hoor. Maar de Wijnaldum die vorig seizoen binnen kwam en de huidige Wijnaldum zijn twee verschillende personen. Ik ben van mening dat Wijnaldum niet op 10 uit de voeten kan. Die mening is gebaseerd op de wedstrijden die ik van hem heb gezien. Ik hoop echter van ganse harte dat ik het mis heb.
Nog maar een keer dan. Is gebaseerd op de wedstrijden die ik hem heb zien spelen. Daaruit concludeer ik dat hij niet de kwaliteiten heeft om op 10 te spelen. Echter is mijn conclusie geen waarheid. En ik ben niet zo arrogant om mijn mening als waarheid te zien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar geen wedstrijden op 10. Een stuk of 8 achter elkaar.
Waarom zou je dat nou weer doen. Gewoon lekker Lenssie in de spits.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:57 schreef Doublepain het volgende:
Perfecte moment om Locadia of Matavz te laten spelen en Lens laten rusten
Een groot deel van de kwaliteiten die een 10 nodig heeft heeft PSV al in de persoon van Bommel, denk ik. De reden dat Mertens en Lens zo kunnen renderen is tot dusver aan van Bommel te danken. Toivonen is tot op heden ook meer een schaduwspits gebleken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan. Is gebaseerd op de wedstrijden die ik hem heb zien spelen. Daaruit concludeer ik dat hij niet de kwaliteiten heeft om op 10 te spelen. Echter is mijn conclusie geen waarheid. En ik ben niet zo arrogant om mijn mening als waarheid te zien.
Precies er wordt net gedaan of Toivonen een revelatie is op de '10' en of hij ook als typische '10' speelt. Dat is gewoon niet waar. Als je kijkt naar hoe een '10' in een systeem volgens de Hollandse School zou moeten spelen, dan komt Wijnaldum daar misschien nog wel dichterbij dan Toivonen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een groot deel van de kwaliteiten die een 10 nodig heeft heeft PSV al in de persoon van Bommel, denk ik. De reden dat Mertens en Lens zo kunnen renderen is tot dusver aan van Bommel te danken. Toivonen is tot op heden ook meer een schaduwspits gebleken.
Ik vind de actie wel leuk. Je kan allerlei zooi uit het Philipsstadion lenenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:51 schreef tja77 het volgende:
Leuk zeg zo'n shirtsponsor die achter op de rug, boven het rugnummer de tekst "te leen" zet....
Mannen als derijck en Bouma, kunnen beter met de tekst "te koop" lopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik vind de actie wel leuk. Je kan allerlei zooi uit het Philipsstadion lenen
Ik moet het nog zien, ongeïnspireerde bagger.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Al heb ik nog wel hoop dat dit goed komt
Duidelijk geen opzet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef tja77 het volgende:
Lens kan dus ook een schorsing tegemoet zien denk ik
Derijck had interland verplichtingen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:08 schreef tja77 het volgende:
Dit is dus gewoon het resltaat van al die kutinterlands... Voor die interlands liep het zo lekker, en nu na een kwartier is het weer mens erger je niet.
??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef HetBrabandertje het volgende:
Dat maakt bij de KNVB niet uit als ze de mogelijkheid hebben een PSV'er te naaien..
Het feit dat spelers zoals Derijck en Engelaar die niet hebben zegt ook genoegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Derijck had interland verplichtingen?
Ja dat bedoel ik dus. Simpel om het op interland verplichtingen af te doen. Deze spelers komen kwaliteit te kort, wat een drama die Derijck zeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Het feit dat spelers zoals Derijck en Engelaar die niet hebben zegt ook genoeg
Derijck speelt structureel als een natte krant, die heeft geen interlands nodig om zijn niveau te laten kelderen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Derijck had interland verplichtingen?
2-2 max denk ik. De bal wil er niet in vandaag..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ach, Ajax gelijk gespeeld. En PSV maakt nog wel 3-2.
Jij vindt Narsingh, Lens, Mertens en Strootman net zo goed spelen als voor die 2 interlands?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Simpel om het op interland verplichtingen af te doen. Deze spelers komen kwaliteit te kort, wat een drama die Derijck zeg.
Waarom fucking naar Ajax kijken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom fucking naar Ajax kijken?
Met zoveel kapitaal in je elftal mag je daar niet eens aan denken eigenlijk.
Dit laat gewoon zien dat Brands de domste mens ter wereld is.
Nee, maar bloed, KNVB, en de mogelijkheid een bepalende speler van PSV te naaien....quote:
Echt niet je bent gewoon voetbal blind.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Dit heeft niks met Brands te maken, maar met die spelers die weer zo slap aan de wedstrijd beginnen.
En dat is de schuld van Brandsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt niet je bent gewoon voetbal blind.
Je kan toch niet met Engelaar Wijnaldum Strootman beginnen als je zelf spel moet gaan maken?
Engelaar misschien niet, maar dat we na 3 jaar nog steeds geen echte nummer 10 hebben wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat is de schuld van Brands?
Denk toch eens na man.
Tijdens fuckin kijk ik nooit voetbal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom fucking naar Ajax kijken?
Met zoveel kapitaal in je elftal mag je daar niet eens aan denken eigenlijk.
Dit laat gewoon zien dat Brands de domste mens ter wereld is.
Toivonen is een belangrijke speler voor PSV, als die dan wegvalt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Engelaar misschien niet, maar dat we na 3 jaar nog steeds geen echte nummer 10 hebben wel.
Moet je niet een Wijnaldum hebben die 5 miljoen heeft gekost.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen is een belangrijke speler voor PSV, als die dan wegvalt..
Dat is een andere discussie. De 2-0 achterstand komt niet door Wijnaldum en daarom slaat je opmerking nergens op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je niet een Wijnaldum hebben die 5 miljoen heeft gekost.
You dont say?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tijdens fuckin kijk ik nooit voetbal.
Maar goed, om kampioen te worden moet je het beter doen dan je concurrenten. Dat is feit.
Dit collectief falen is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt Narsingh, Lens, Mertens en Strootman net zo goed spelen als voor die 2 interlands?
Zonder van Bommel en Toivonen is dit team ook maar heel matig.quote:
Je weet toch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eerste 70 minuten niet gezien. Toch 3 goals gezien.quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Maakt die eindelijk wat minuten 28 minuut gewisseld...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Engelaar was weer lekker over het veld aan het sloffen en was weer zo traag als dikke stront. Heb het nu wel een beetje gehad met hem.
Het ging specifiek over mensen die de genoemde onzin stellen. Dat is meer dan alleen een mening geven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk niet dat het nodig is mij een idioot te noemen.
Je verwoord het anders niet als een mening.quote:Dit is misschien wat moeilijk voor je, maar dit is een mening die nu komt.
Wat laat hij op die posities zien dat hij daarvoor wèl geschikt is en niet voor de 10? Alsof je van die tactische inzichten niet kan profiteren als rechtsmidden en zelfs als rechtsbuiten? En Wijnaldum vind ik helemaal geen goede rechtsbuiten. Geen goede voorzet en geen kracht; zijn snelheid is puur doordat hij wat lichter is, waardoor hij ook makkelijker weggezet kan worden.quote:Wijnaldum heeft niet de kwaliteiten die nodig zijn om op 10 te spelen. Leuke draver die een tegenstander lekker bezig houdt. Rechtermiddenvelder of rechtsbuiten.
Advocaat koos in de eerste instantie ook voor Matavz in plaats van Lens, om maar een voorbeeld te noemen dat hij ook niet altijd gelijk heeft. Verder is wat je hier zegt totaal irrelevant. Ik heb het niet over Toivonen, ik heb het over Wijnaldum en dat zijn teleurstelling te begrijpen is. Jij haalt er de discussie bij of dat hij wel of niet goed genoeg is, terwijl ik het daar niet over heb. Wie snapt het nu dan niet?quote:Toivonen is op 10 gewoon beter. Hij bewijst daar al een paar jaar zijn meerwaarde. Ik schat Advocaat ook net iets hoger in dan jou. En die bewijst mijn gelijk. Anders had Wijnaldum na zijn “geweldige voorbereiding” wel gespeeld in plaats van Toivonen.
Nu pas? Hij heeft in anderhalf jaar al tijden geen wedstrijd meer op niveau gespeeld. Iig niet meerdere achter elkaar. Je kan daar simpelweg niet veel meer van verwachten. Jammer, aangezien het toch een goede speler was in het begin. Heeft echter nooit de kans gehad om met al die nieuwe aankopen te spelen en is sinds dien alleen maar meer verpieterd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Engelaar was weer lekker over het veld aan het sloffen en was weer zo traag als dikke stront. Heb het nu wel een beetje gehad met hem.
Terechte wissel hoor. Ook niet meer opstellen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Maakt die eindelijk wat minuten 28 minuut gewisseld...
Ik weet het niet. In principe is het vreemd om hem nog te gebruiken. Maar het middenveld is niet al te best bezet. Van Bommel gaat vaker uitvallen. Een degelijkere Engelaar zou PSV alleen maar ten goede komen. Maar daarvoor moet hij wel minuten maken, misschien dat hij dan weer een beetje op niveau komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Terechte wissel hoor. Ook niet meer opstellen wat mij betreft.
Strootman was net zo klote als derest man. Maakt een afstandsschot en een intikker weinig aan goed. Net zoals het vaker het geval is, is hij niet de man die de ploeg recht weet te trekken. Is ook niet erg, maar mag best gezegd worden. Zo'n topper als iedereen hem wil neerzetten, is het gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
Strootman was een van de enige die overeind bleef.
Engelaar als controleur kan echt niet. Werd constant overlopen door die spelers van Willem II en laat ze dan ook gewoon lopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik weet het niet. In principe is het vreemd om hem nog te gebruiken. Maar het middenveld is niet al te best bezet. Van Bommel gaat vaker uitvallen. Een degelijkere Engelaar zou PSV alleen maar ten goede komen. Maar daarvoor moet hij wel minuten maken, misschien dat hij dan weer een beetje op niveau komt.
Komt ook doordat hij totaal geen ritme heeft. Zou goed kunnen dat hij mentaal helemaal verzadigd is en het misschien wel wil, maar gewoon niet meer kan. Daar moet je wel achter proberen te komen. Kan alleen door hem minuten te laten maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Engelaar als controleur kan echt niet. Werd constant overlopen door die spelers van Willem II en laat ze dan ook gewoon lopen.
Tja, dat zou kunnen en Engelaar zal ook best nog wel gaan spelen, want veel middenvelders hebben we niet. Van mij hoeft het echter niet meer. Laat dan een jeugdspeler maar in de fout gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Komt ook doordat hij totaal geen ritme heeft. Zou goed kunnen dat hij mentaal helemaal verzadigd is en het misschien wel wil, maar gewoon niet meer kan. Daar moet je wel achter proberen te komen. Kan alleen door hem minuten te laten maken.
Jij. Lijkt me duidelijk. Doe je roze bril eens af.quote:
Tsja, maar de jeugdspelers die goed genoeg zijn voor minuten in PSV1 zijn allen van aanvallende aard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat zou kunnen en Engelaar zal ook best nog wel gaan spelen, want veel middenvelders hebben we niet. Van mij hoeft het echter niet meer. Laat dan een jeugdspeler maar in de fout gaan.
Right... Als jij loopt te blaten over Toivonen, Advocaat en wie er beter is en wat een 10 zou moeten kunnen (alsof iedereen een Litmanen moet zijn ipv bijv. een John de Jong) waarmee je vier factoren noemt die ik niet eens aansla en in het verhaal ook niet genoemd worden, snap je het echtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij. Lijkt me duidelijk. Doe je roze bril eens af.
Engelaar heeft nooit laten zien dat hij echt wat kan betekenen voor een ploeg. Misschien 1 seizoen bij Twente. Die vent is echt te slecht voor woorden, gaat ook absoluut niet meer beter worden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Komt ook doordat hij totaal geen ritme heeft. Zou goed kunnen dat hij mentaal helemaal verzadigd is en het misschien wel wil, maar gewoon niet meer kan. Daar moet je wel achter proberen te komen. Kan alleen door hem minuten te laten maken.
Strootmanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, maar de jeugdspelers die goed genoeg zijn voor minuten in PSV1 zijn allen van aanvallende aard.
Strootman als pure controleur zie ik niet zitten. En Wijnaldum naast een andere naar voren lopende speler heb ik ook niet zo voor. Verder is Van Bommel toch niet langdurig geblesseerd? AIK zou hij onzeker voor zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman
Wijnaldum-Ritzmaier eens proberen?
Dat las ik net ook. Ben benieuwd hou hij dat dat ziet. maar goed, wel aardig van hem. Advocaat zegt ook dat het een tactische wissel was. Ik heb de eerste 20 minuten gemist, dus kan er niet echt over oordelen. Maar als ik anderen moet geloven was Engelaar gewoon niet scherp, en dat is precies zoals ik hem de laatste wedstrijden heb gezien...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb enkel de laatste 20 minuten gezien, maar na afloop verklaarde Strootman dat het aan hem en Wijnaldum lag dat Engelaar verzoop.
quote:
Kerel. Als jij denkt dat Wijnaldum het goed gaat doen als 10 moet je dat zelf weten. Ik ben van mening dat het nooit wat gaat worden en dat Tovonen daar een meerwaarde heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Right... Als jij loopt te blaten over Toivonen, Advocaat en wie er beter is en wat een 10 zou moeten kunnen (alsof iedereen een Litmanen moet zijn ipv bijv. een John de Jong) waarmee je vier factoren noemt die ik niet eens aansla en in het verhaal ook niet genoemd worden, snap je het echt![]()
31 doelpogingen. Samenvatting zo meteen maar eens bekijken.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 21:50:07Volledig verdiende zege voor #psv. Deed 31 doelpogingen. Maar Willem II krijgt bergen credits voor t uitstekend georganiseerde verweer reageer retweet
Vermeulen gaat het becommentariëren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
31 doelpogingen. Samenvatting zo meteen maar eens bekijken.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 21:50:07Volledig verdiende zege voor #psv. Deed 31 doelpogingen. Maar Willem II krijgt bergen credits voor t uitstekend georganiseerde verweer reageer retweet
Ik heb een mute knop.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vermeulen gaat het becommentariëren.
Genieten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vermeulen gaat het becommentariëren.
In de 'discussie' die wij hadden, is dat niet relevant.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kerel. Als jij denkt dat Wijnaldum het goed gaat doen als 10 moet je dat zelf weten. Ik ben van mening dat het nooit wat gaat worden en dat Tovonen daar een meerwaarde heeft.
Waarom vind je dat een probleem? Moet hij dan maar om de brei heen lullen wanneer hem iets gevraagd wordt? Ik waardeer het wel wanneer een speler of welk ander persoon dan ook gewoon zegt waar het op staat.quote:Dat hij teleurgesteld is vind ik geen probleem. Dat hij het in de media gooit wel.
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt alleen dat hij op 10 wil spelen. Dat is niet hetzelfde.quote:Dat hij nergens anders wil spelen dan op 10 vind ik ook kwalijk.
Dit is zo makkelijk. Kun je wel blijven roepen over voetballer dat ze dik betaald worden, etc. etc. Verder is dat hij er ongeïnteresseerd bijloopt ook maar gebaseerd op suggestie. Dit zeiden ze over Lens vorig seizoen ook. Als het er niet uit komt, komt het er niet uit.quote:Dat hij er zo ongeïnteresseerd als de pest bij loopt vind ik ook kwalijk. Als jij grof betaald wordt om te voetballen dan moet je voetballen op de plek waar je werkgever bepaald dat hij gaat spelen.
Nu ben ik opeens een Wijnaldum fan? Omdat jij niet snapt dat een speler gewoon zijn ontevredenheid uit over zijn plaats op de bank wat ik aan je moet uitleggen?quote:Laten we het er gewoon op houden dat jij een enorme Wijnaldum fan bent en blind bent voor andere meningen. Kunnen we allebei rustig gaan slapen.
Tja. Ik ga deze discussie stoppen. Om iedere mening die niet geheel aan de jouwe aansluit af te doen als idioot komt op mij niet heel volwassen over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
In de 'discussie' die wij hadden, is dat niet relevant.
Maar goed, hoe dan ook: In de voorbereiding heeft hij daar iig prima gespeeld. Ik zou het dus niet afschrijven en vind dat hij die kans daar best mag krijgen.
[..]
Waarom vind je dat een probleem? Moet hij dan maar om de brei heen lullen wanneer hem iets gevraagd wordt? Ik waardeer het wel wanneer een speler of welk ander persoon dan ook gewoon zegt waar het op staat.
[..]
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt alleen dat hij op 10 wil spelen. Dat is niet hetzelfde.
[..]
Dit is zo makkelijk. Kun je wel blijven roepen over voetballer dat ze dik betaald worden, etc. etc. Verder is dat hij er ongeïnteresseerd bijloopt ook maar gebaseerd op suggestie. Dit zeiden ze over Lens vorig seizoen ook. Als het er niet uit komt, komt het er niet uit.
[..]
Nu ben ik opeens een Wijnaldum fan? Omdat jij niet snapt dat een speler gewoon zijn ontevredenheid uit over zijn plaats op de bank wat ik aan je moet uitleggen?
Misschien moet je wat vaker naar VI kijken. Dan zie je hoe iemand die allerlei variabelen bij een kwestie verzint, een heel eigen verhaal maakt en daar dan een mening over geeft. Dan herken je het misschien ook beter wanneer je het zelf doet. Al zou je er ook een bekrachtiging voor een dergelijke redenatiegang in kunnen vinden. Maar goed, een redenatievermogen in meer of mindere mate maar voor de uiteindelijke conclusie die idioot is ook niet uit.
Matavz mag je ook wel even bedanken hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef Buitendam het volgende:
Wijnaldum en strootman. Voor zover mogelijk helden van de avond.
Risicowedstrijd hè.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
Man o man al die onnodige politie inzet om het stadion
Maakte hem lekker afquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matavz mag je ook wel even bedanken hoor
Wanneer je vervolgens een denigrerende opmerking terugkrijgt omdat jij het nodig vond deze als eerste te plaatsen nadat ik een bepaalde gedachtegang met een reden als idioot wegzette, vind je het onvolwassen. Duidelijk de pot die de ketel verwijt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja. Ik ga deze discussie stoppen. Om iedere mening die niet geheel aan de jouwe aansluit af te doen als idioot komt op mij niet heel volwassen over.
Lens moet gewoon diep. Ik zou eerder Matavz erachter plaatsen, omdat juist Lens de onrust in het strafschopgebied moet veroorzaken. Daarachter moeten het de inkomende middenvelders zijn, of een naar binnentrekkende Mertens. Ik heb het idee dat in de opstelling die je hier neerzet het te druk wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:
Mertens-Matavz-Narsingh
------------Lens
kan ook, met Lens vrije rol
Waarom Wijnaldum? Vond hem vooral in de eerste helft onzichtbaar. In dr tweede helft een paar mooie dribbels, maar kwam wat mij betreft véél te weinig in het spel voor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef Buitendam het volgende:
Wijnaldum en strootman. Voor zover mogelijk helden van de avond.
Omdat ie het eerste kwartier de enige was die duels won en tegenstanders met succes van de bal zette. Daar kwamen kansen uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarom Wijnaldum? Vond hem vooral in de eerste helft onzichtbaar. In dr tweede helft een paar mooie dribbels, maar kwam wat mij betreft véél te weinig in het spel voor.
Omdat ie als spits een bal erin schiet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matavz mag je ook wel even bedanken hoor
Was wel een knap doelpunt hoor. Die assist van Lens was trouwens nog veel mooier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie als spits een bal erin schiet?
Zoals gezegd. Discussie was gesloten vanwege eerder genoemde redenen. Deze post bewijst dat eens te meer. Het feit dat je steeds je punten kracht bij moet zetten door alles ridiculiseren bewijst nog maar eens dat je waarschijnlijk een heel eenzame jongen bent die hier een stukje kracht uit put. Dat gun ik je. Dan kun je zaken irrelevant noemen en minderwaardig doen over andermans meningen, dat betekend niet automatisch dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je vervolgens een denigrerende opmerking terugkrijgt omdat jij het nodig vond deze als eerste te plaatsen nadat ik een bepaalde gedachtegang met een reden als idioot wegzette, vind je het onvolwassen. Duidelijk de pot die de ketel verwijt.
Ik dacht, 'laat ik de moeite nemen om toch maar op de genoemde irrelevante zaken in te gaan, aangezien hij dat kennelijk zo belangrijk vind'. Maar dat wordt kennelijk niet gewaardeerd. De kunst der argumentatie is je ook duidelijk vreemd. Waarschijnlijk heb je dat nodig om je wereldje wat simpel te houden zodat je er een beetje wijs uit kan.
[..]
Jawel, dat is ook zo. Hij maakt een mooie goal, maar hij voegt in principe niet veel extra toe. Wijnaldum met dat vele aanjagen en ballen veroveren en met name Strootman door het team zo op sleeptouw te nemen wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was wel een knap doelpunt hoor. Die assist van Lens was trouwens nog veel mooier.
Ik heb wel een enorme piemel. Daar is geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een ontzettende 'mij piemel is groter dan de jouwe'- discussie hier. En dan ook nog van twee mensapen die er geen verstand van hebben.
Dank je. Eindelijk de waardering die ik verdien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme piemel. Daar is geen discussie over mogelijk.
Gelukkig ben jij alwetend en heb jij het spelletje helemaal doorgrondt. Ik zal jou dan ook voortaan bijstaan in je denkbeelden.
Deze matige verdediging leunde ook wel voor een groot deel op Strootman, Toivonen en van Bommel die ook een groot deel van de verdedigende taken op hun namen. Nu twee van de drie er niet mee speelde stonden ze gelijk onder druk. Dit gaat inderdaad hard afgestraft worden tegen een ploeg met sterke aanvallers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zeg het nog maar eens: met deze verdediging worden we geen kampioen. Het loopt nu weer met een sisser af maar het dubbeltje gaat nog vaak verkeerd vallen.
En net toen ik naïef als ik ben na een paar thuiswedstrijden waarin er weinig tot niet geclowned werd in de verdediging een sprankje hoop kreeg dat er écht verbetering in zat.
Gisteren vielen ze allemaal weer gigantisch door de mand....Vond vooral het optreden van Hutchinson erg pijnlijk, die was geregeld helemaal de weg kwijt
Hutchinson had in de tweede een paar goede ingrepen en ook in de omschakeling was hij goed bezig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gisteren vielen ze allemaal weer gigantisch door de mand....Vond vooral het optreden van Hutchinson erg pijnlijk, die was geregeld helemaal de weg kwijt
Dus als je een paar keer wél je werk doet tegen een degradatiekandidaat in een thuiswedstrijd maar je wel ettelijke keren voor lul laat zetten door één van de slechtste teams van de eredivisie ben je 'goed bezig'?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hutchinson had in de tweede een paar goede ingrepen en ook in de omschakeling was hij goed bezig.
Ze wisten het vaak niet meer idd, was weer enorm pijnlijk om te zien. Wat ook pijnlijk is om te zien is dat er nog mensen proberen het zo te lullen dat het allemaal wel meevaltquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Deze matige verdediging leunde ook wel voor een groot deel op Strootman, Toivonen en van Bommel die ook een groot deel van de verdedigende taken op hun namen. Nu twee van de drie er niet mee speelde stonden ze gelijk onder druk. Dit gaat inderdaad hard afgestraft worden tegen een ploeg met sterke aanvallers.
We zijn het daar vaker niet over eens. Ik vond hutchinson "als middenvelder" redelijk spelen op de rechtsback. De rijck speelde een ontzettend slechte wedstrijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je een paar keer wél je werk doet tegen een degradatiekandidaat in een thuiswedstrijd maar je wel ettelijke keren voor lul laat zetten door één van de slechtste teams van de eredivisie ben je 'goed bezig'?
Hij speelde gewoon een ontzettend slechte wedstrijd, dat hij ook een paar dingen goed deed doet daar niks aan af...
Als je verschillende keren voorbij gelopen wordt of je er niet staat, tegen fucking Willem II, in je eigen stadion en uit paniek corners weggeeft dan ben je idd niet slecht, dan ben je zelfs ontzettend slecht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
We zijn het daar vaker niet over eens. Ik vond hutchinson "als middenvelder" goed spelen op de rechtsback. De rijck speelde een ontzettend slechte wedstrijd.
Willems viel ook bagger in , maar daar hoor je niemand over. Nee maar weer lekker zeiken over hutchinson, terwijl die het gewoon niet slecht deed.
Je kan ook overdrijven. Maar goed ik heb al eerder die hutchinson discussie met je gevoerd. Het heeft geen nut bij je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je verschillende keren voorbij gelopen wordt of je er niet staat, tegen fucking Willem II, in je eigen stadion en uit paniek corners weggeeft dan ben je idd niet slecht, dan ben je zelfs ontzettend slecht.
De feiten staan, daar valt niks te overdrijven. Als jij op basis van die feiten vind dat hij een redelijke wedstrijd speelt, tja, dan heb je gewoon een heel ander referentiekader.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Maar goed ik heb al eerder die hutchinson discussie met je gevoerd. Het heeft geen nut bij je.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik hoor weinig kritiek op Waterman, maar durf te wedden dat Tyton beide er uit had gehouden.
Houd toch op. Die eerste was een eersteklas grabbel en die tweede was aardig geplaatst maar zo traag als dikke stront in een trechter. Die tweede had Tyton zeker gehad. Waterman is gewoon een zeer matige keeper op de lijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Nee. Kon Waterman niks aan doen.
Zolang je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Houd toch op. Die eerste was een eersteklas grabbel en die tweede was aardig geplaatst maar zo traag als dikke stront in een trechter. Die tweede had Tyson zeker gehad. Waterman is gewoon een zeer matige keeper op de lijn.
Hahaha schei uit zeg. Die tweede had helemaal niemand gehadquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Houd toch op. Die eerste was een eersteklas grabbel en die tweede was aardig geplaatst maar zo traag als dikke stront in een trechter. Die tweede had Tyson zeker gehad. Waterman is gewoon een zeer matige keeper op de lijn.
Die 2de van W2? Die had een gemiddelde Eredivisie keeper niet gehad hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kennelijk is iedereen hier al vergeten hoe de reflexen en sprongkracht van een echte keeper horen te zijn. Die bal was hartstikke houdbaar. Maar goed, kennelijk is Waterman hier ineens van Schlemiel gepromoveerd naar Meesterkeeper.
Ook goed, maar die man gaat ons op deze manier nog punten kosten.
Waterman is geen geweldenaar, maar als je hem de schuld geeft van de 0-2 ben je niet goed wijs. Die bal was gewoon heel goed geplaatst. Onhoudbaar. Als je dan toch iemand de schuld moet geven is het Engelaar die gewoon de speler van Willem II de bal aan laat nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kennelijk is iedereen hier al vergeten hoe de reflexen en sprongkracht van een echte keeper horen te zijn. Die bal was hartstikke houdbaar. Maar goed, kennelijk is Waterman hier ineens van Schlemiel gepromoveerd naar Meesterkeeper.
Quote even waar dit gezegd wordt dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Misschien niet een gemiddelde eredividiekeeper. Maar van een PSV-keeper verwacht ik dat wel. Waterman mist al jaren de reflexen, lengte en sprongkracht om in de hoek te komen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die 2de van W2? Die had een gemiddelde Eredivisie keeper niet gehad hoor.
Gaan we zielig doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Quote even waar dit gezegd wordt dan.
Waarschijnlijk krijg jij er een natte boxervan als Tyti in het doel staat, maar je overschat hem nu een beetje.
Kom op man, veel beter kun je een bal niet binnen schieten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Misschien niet een gemiddelde eredividiekeeper. Maar van een PSV-keeper verwacht ik dat wel. Waterman mist al jaren de reflexen, lengte en sprongkracht om in de hoek te komen.
Nogmaals, Tyton had die bal gehad. Die heeft er al heel wat zo uitgehouden, ook ballen die wel echt snelheid hadden. Waterman kan aardig meevoetballen en redelijk zijn verdedigers coachen (al heb ik daar gister niets van gezien) maar op de lijn is het niveautje Jupiler League.
Ik hoopte eigenlijk dat je me nu die quote ging geven.quote:
Ik zie het nut niet om uit te leggen wat ik bedoel aan iemand die op zo'n zielige manier de discussie wil voeren. Ga eerst maar eens een cursusje volwassenheid voor beginners volgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je me nu die quote ging geven.
Ben ik niet met je eens. Weinig snelheid en een dalende bal die Waterman redelijk op tijd kon zien aankomen. Het was geen Ronaldo schot ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Kom op man, veel beter kun je een bal niet binnen schieten.
iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wijt het slechte spel ook aan afwezigheid Toivoenen. Ik denk dat het meer meer dat afwezigheid van Bommel te maken had eerlijk gezegd
Ik kan bij jou in de leer zeker?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om uit te leggen wat ik bedoel aan iemand die op zo'n zielige manier de discussie wil voeren. Ga eerst maar eens een cursusje volwassenheid voor beginners volgen.
Natuurlijk zal er heus wel een keer een doelman zijn geweest die een soortgelijke bal eruit tikte, maar om hierop een doelman af te rekenen vind ik echt absurd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Weinig snelheid en een dalende bal die Waterman redelijk op tijd kon zien aankomen. Het was geen Ronaldo schot ofzo.
Combinatie van beiden in een keer missen was even zwaar, maar dat komt wel goed straks als Bommel weer een wedstrijdje geschorst is denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het ging vooral mis in de organisatie op het middenveld. Daar hebben beide een ongeveer even grote rol in.
Ik geef cursussen ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik kan bij jou in de leer zeker?
Een discussie voeren doe je door valse beweringen te geven nietwaar? Als je het zelf zo geweldig kan, reageer je er gewoon op.
Recht lullen wat krom is: een dikke 10!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik geef cursussen ja.
Maar goed, begin met een cursusje lezen. Ik geef namelijk in die quote aan dat er kennelijk sprake is van een promotie. Kennelijk betekent niet dat ik een letterlijke tekst quote of iets feitelijke beweer. Slechts dat ik iets interpreteer.
Begrijpelijk lezen: onvoldoende. Is het nu duidelijk?
Heb je geen beter antwoord dan dat? Mooi, nu dat uit de wereld is en we elkaar begrijpen kunnen we de rest van mijn cursusaanbod bespreken. Of gewoon weer ontopic gaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Recht lullen wat krom is: een dikke 10!
Nu ik het net nog een keer teruggezien heb moet ik Hoppa wel wat meer gelijk geven. Ik vind het alsnog geen bal die je als doelman moet hebben, maar Waterman komt nooit echt goed los van de grond. Het was meer uitstrekken dan echt springen. In mijn herinnering zat de bal meer in de kruising.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Natuurlijk zal er heus wel een keer een doelman zijn geweest die een soortgelijke bal eruit tikte, maar om hierop een doelman af te rekenen vind ik echt absurd.
Eerste goal was wel slap.
Dan moet Mertens wel veel meer meters gaan maken. Is wel een leuke gelegenheid om Manolev eens op zijn positie in het Bulgaars elftal te proberen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef zerokil het volgende:
Ik zou PSV wel is in een 4-4-2 formatie zien spelen.
Nu Toivonen er een halfjaar uit ligt.
Dank. In ieder geval voor je eerlijkheid om er op terug te komen. Ik zeg ook niet dat elke keeper die bal moet hebben. Maar een PSV-waardige keeper wat mij betreft wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nu ik het net nog een keer teruggezien heb moet ik Hoppa wel wat meer gelijk geven. Ik vind het alsnog geen bal die je als doelman moet hebben, maar Waterman komt nooit echt goed los van de grond. Het was meer uitstrekken dan echt springen. In mijn herinnering zat de bal meer in de kruising.
Ik vind nog steeds dat hetgeen Marcello daar weer allemaal aan het luchtdekken is vele malen erger.
Vond je 'm niet goed nee?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Heb je geen beter antwoord dan dat? Mooi, nu dat uit de wereld is en we elkaar begrijpen kunnen we de rest van mijn cursusaanbod bespreken. Of gewoon weer ontopic gaan.
Meh, 't is even afwachten wat Dickie er op vindt. Komt wel goed..quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef zerokil het volgende:
Ik zou PSV wel is in een 4-4-2 formatie zien spelen.
Nu Toivonen er een halfjaar uit ligt.
Sgoed. Pm maar. Ik doe een uitgebreid e-learning programma met je en tegen de tijd dat dat is afgerond lijkt het net alsof je linker en rechter hersenenhelft wel met elkaar in verbinding staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond je 'm niet goed nee?
Doordeweeks komt mij niet zo lekker uit atm, maar in het weekend (overdag) wil ik best een paar uurtjes wat van je kennis opsteken als dat schikt?
Laat maar weten. Lijkt me heerlijk om altijd gelijk te hebben.
[..]
Meh, 't is even afwachten wat Dickie er op vindt. Komt wel goed..
En Hutchinson die de tegenstander ongehinderd voor laat zetten, en Engelaar die de tegenstander ongehinderd aan laat nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nu ik het net nog een keer teruggezien heb moet ik Hoppa wel wat meer gelijk geven. Ik vind het alsnog geen bal die je als doelman moet hebben, maar Waterman komt nooit echt goed los van de grond. Het was meer uitstrekken dan echt springen. In mijn herinnering zat de bal meer in de kruising.
Ik vind nog steeds dat hetgeen Marcello daar weer allemaal aan het luchtdekken is vele malen erger.
Zou je ook zelf mogen kiezen WELKE groep PSV supporters je mag lenen? Ik zie nogal eens een groepje dames in het stadion zitten die ik best wel eens in bruikleen zou willen nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou boys, ga los!
http://www.gekvanpsv.nl/
Inderdaad, je kunt klagen dat Waterman die bal had moeten hebben, maar zo ongeveer het hele elftal faalde bij die aanval. Die had al veel eerder in de kiem gesmoord moeten worden. Echt moeten in dit geval. Zo'n goal mag never nooit vallen, maar het is dit PSV helaas al veel te vaal overkomen de laatste 3 jaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Hutchinson die de tegenstander ongehinderd voor laat zetten, en Engelaar die de tegenstander ongehinderd aan laat nemen.
Ik zat echt met steeds verder stijgende verbazing te kijken hoe die aanval zich ontvouwde.
Wie weet, maar alles heeft een prijs hequote:Op zondag 21 oktober 2012 13:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou je ook zelf mogen kiezen WELKE groep PSV supporters je mag lenen? Ik zie nogal eens een groepje dames in het stadion zitten die ik best wel eens in bruikleen zou willen nemen.
Tja, ik zal er wel rente over moeten betalen. Dat is de ellende met lenen. Maar hoeveel is 5% woekerrente over 4 20-jarige blonde rondborstige strakke dames?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie weet, maar alles heeft een prijs he
Heb een beetje een deja vu.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sgoed. Pm maar. Ik doe een uitgebreid e-learning programma met je en tegen de tijd dat dat is afgerond lijkt het net alsof je linker en rechter hersenenhelft wel met elkaar in verbinding staan.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een ontzettende 'mij piemel is groter dan de jouwe'- discussie hier. En dan ook nog van twee mensapen die er geen verstand van hebben.
Haha, 50 euri pp moet te halen zijn. Nog een beetje onderhandelen en wie weet wordt het 4 halen 1 lenen. Alles voor het goede doel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, ik zal er wel rente over moeten betalen. Dat is de ellende met lenen. Maar hoeveel is 5% woekerrente over 4 20-jarige blonde rondborstige strakke dames?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Avonje stappen met het PSV vrouwenteam, ligt eraan wie daar speelt ofcourse..
Daar zit idd niet veel soeps bij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, dan ken ik ze beter voor minder moeite.
Die rechtsboven lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zit idd niet veel soeps bij.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die rechtsboven lijkt me wel iets voor jou.
Tijdens de lichtstadderby heb ik er een paar in levende lijve gezien en geloof me: daar zouden wij het allemaal zonder problemen op kunnen. Nondeju wat zijn er een stel lekkere hapjes bij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
idd, ik leen wel ergens anders watquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die links onder heeft dansend haarquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, 50 euri pp moet te halen zijn. Nog een beetje onderhandelen en wie weet wordt het 4 halen 1 lenen. Alles voor het goede doel.
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, dan ken ik ze beter voor minder moeite.
Ik was de discussie een beetje aan het volgen. Hoewel ik het met je eens ben omtrent de tekortkomingen van Wijnaldum, ben ik het ook eens met Xaobotnik dat jij zijn opmerking over dat hij het geluid over zijn interview idioot vind. Jij nam dat aan als dat hij jou idioot noemde, maar dat heeft hij niet gedaan. Vervolgens ben jij degene die het heeft over 'blind' zijn, 'niet snappen', etc. en Xaobotnik staat er niet boven om daarop te reageren. Vervolgens neem jij de high ground als zijnde degene die volwassen is. Ondertussen heb je de discussie over Wijnaldum voor zover hij die aan wilde gaan niet bepaald gevoerd, laat staan dat je argumenten hebt gegeven. Dus een mening geef je daarmee niet. Het gaat immers niet om de mening of Wijnaldum wel of niet goed genoeg is. Het gaat erover dat je doodleuk stelt dat hij loopt te zaniken. Zeker de negatieve toon waarmee je dat doet. Dat heeft dus niets met een mening te maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Discussie was gesloten vanwege eerder genoemde redenen. Deze post bewijst dat eens te meer. Het feit dat je steeds je punten kracht bij moet zetten door alles ridiculiseren bewijst nog maar eens dat je waarschijnlijk een heel eenzame jongen bent die hier een stukje kracht uit put. Dat gun ik je. Dan kun je zaken irrelevant noemen en minderwaardig doen over andermans meningen, dat betekend niet automatisch dat je gelijk hebt.
Leer er mee leven dat er mensen zijn die andere meningen zijn toegedaan, anders ga je het nog heel moeilijk krijgen in je verdere leven.
Nu herhaal je gewoon weer iets waar ik al op ingegaan was. Je snapt het niet, of je weet je gewoon niet te verklaren. Waarom vind je het niet irrelevant? Dat zeg je nergens. Ik ga maar op één facet. Jij haalt er weer van alles bij en trekt daarbij dan ook nog eens de conclusie dat ik wel een Wijnaldum-fan moet zijn. Dat doe je op basis van de voetbaltechnische zaken die we niet eens bediscussiëren. Vervolgens kom je inderdaad aan met dat ik blind ben, het allemaal niet snap, etc. Tsja, dan kun je het terug verwachten. Ik geef aan waarom ik vind dat jou 'mening' niet klopt, maar het schermen met argumenten lijkt je vreemd te zijn. Je mening herhalen maakt het net zo illegitiem als toen ik het de eerste keer bekritiseerde. Idioot wanneer mensen dit doen. Oh wacht, nu heb ik je zeker weer een idioot genoemd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Discussie was gesloten vanwege eerder genoemde redenen. Deze post bewijst dat eens te meer. Het feit dat je steeds je punten kracht bij moet zetten door alles ridiculiseren bewijst nog maar eens dat je waarschijnlijk een heel eenzame jongen bent die hier een stukje kracht uit put. Dat gun ik je. Dan kun je zaken irrelevant noemen en minderwaardig doen over andermans meningen, dat betekend niet automatisch dat je gelijk hebt.
Leer er mee leven dat er mensen zijn die andere meningen zijn toegedaan, anders ga je het nog heel moeilijk krijgen in je verdere leven.
Naar wie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Davy, stylo of iemand nog een GIFje van de knipoog van Advocaat?![]()
quote:'Orlando had best wat meer respect mogen krijgen'
Orlando Engelaar heeft zijn laatste wedstrijd voor PSV mogelijk gespeeld. De middenvelder kreeg zaterdagavond een basisplaats als de vervanger van de geblesseerde Mark van Bommel, maar viel erg tegen in de thuiswedstrijd tegen Willem II en werd al na een halfuur spelen gewisseld. Jürgen Locadia kwam als invaller binnen de lijnen en PSV boog een 0-2 achterstand om tot een 3-2 zege.
Engelaar bleef rustig. "Daaraan zie je dat hij op en top prof is", zegt Jeremain Lens in gesprek met Sp!ts. "Als het mij was overkomen, had ik heel anders gereageerd. Ik had me niet kunnen inhouden en was waarschijnlijk gaan schelden. Of ik was boos weggelopen. Het verbaast me niet dat Orlando kalm bleef, we weten allemaal hoe hij is en dat hij hier goed mee kan omgaan."
"Ik snap dat de trainer iets wilde forceren", vervolgt Lens. "Eerst dacht ik dat hij niet tevreden was over de aanvallers en dat hij een van ons eruit zou halen. Maar toen zag ik het bord met nummer 16 omhoog gaan. Als ik de trainer was geweest, had ik Orlando nooit naar de kant gehaald. Gezien zijn situatie had hij best wat meer respect mogen krijgen, dat ontbrak er nu aan. Orlando is er áltijd voor het team. Hij helpt iedereen, ook al speelt hij zelf bijna nooit."
oh enquote:Van de Kerkhof: "Over en sluiten met Engelaar"
Gepubliceerd op maandag 22 oktober 2012 om 10:45
Orlando Engelaar kan het niveau en tempo van PSV niet meer aan. Die conclusie trekken Willy en René van de Kerkhof bij Omroep Brabant. Engelaar mocht tegen Willem II weer eens in de basis beginnen, maar werd al na een half uur gewisseld.
"Dat was een foutje van Dick, om Engelaar op te stellen", zegt René over het optreden van Engelaar. Zijn broer Willy gaat een stap verder. "Ik denk dat Engelaar, dat zie je ook aan het tempo, niet meer de topper is van een paar jaar geleden. Na zaterdag is het denk ik over en uit met Engelaar", stelt hij. René ziet alleen nog een kleine rol voor de inmiddels 33-jarige Engelaar weggelegd bij PSV. "Als pinchhitter kun je hem af en toe nog wel gebruiken. Maar hij is niet de speler waarop we nu zitten te wachten."
Engelaar werd, bij een 0-2 achterstand, vervangen door spits Jürgen Locadia.
quote:'PSV dreigt toptalent Bazoer te verliezen'
Gepubliceerd op maandag 22 oktober 2012 om 08:20
PSV moet vrezen voor een vertrek van Riechedly Bazoer, één van de pareltjes uit de jeugdopleiding. De onlangs zestien jaar geworden verdediger heeft besloten geen contract te tekenen in Eindhoven, waardoor hij transfervrij kan vertrekken.
Volgens De Telegraaf is Marcel Brands, de technisch directeur van PSV, er niet in geslaagd om met Bazoer tot een akkoord te komen. De club wilde de verdediger voor drie jaar vastleggen, maar Bazoer kon zich niet in het contractvoorstel vinden.
Bazoer speelt dit seizoen in de A1 van PSV, dat getraind wordt door Phillip Cocu. Met Oranje onder 17 jaar veroverde de PSV'er afgelopen zomer de Europese titel.
We weten nog niet wie de schuldige is. Wie weet heeft Brands hem wel een contract voorgeschoteld waar de honden geen brood van lusten. Niet te snel oordelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef karton2 het volgende:
Wat is dat met die jonge talentjes zonder haren op de ballen die zich niet "in het contractvoorstel kunnen vinden"
Ik heb geen hoge pet op van Brands maar dat jochie zal wel een Raiola of soortgelijke zaakwaarnemer hebben, dan houdt het gewoon op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We weten nog niet wie de schuldige is. Wie weet heeft Brands hem wel een contract voorgeschoteld waar de honden geen brood van lusten. Niet te snel oordelen.
Lieten ze gisteravond bij Studio Voetbal zien. Dickie ging los en toen hij klaar was gaf hij een knipoog in de cameraquote:
Inderdaad, en ik geloofde m nog ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef Scarface88 het volgende:
En die Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad maar roepen dat het al rond was weken terug
Overigens kun je die hele jeugdopleiding net zo goed opdoeken. Kost handen vol geld en wanneer je uiteindelijk een groot talent te pakken hebt wordt ie toch voortijdig door een andere club weg gelokt.
Ik denk dat je op die mening terugkomt als je hem een paar keer hebt zien ballen. Daarnaast kan het zomaar zijn dat Brands voor een duppie op rij 1 wil zitten, dan zou ik ook bedanken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef Doublepain het volgende:
Laat hem maar opdonderen dan, net als Labyad.. Tot nooit
Niet teveel aandacht aan geven, als hij hier niet wil ballen. Prima, daar is de gat. Het is zijn keuze, als hij net als labyad wil worden. Genoeg anderen in de jeugd die wel willen. Waarschijnlijk minder goed, maar die willen wel. ( hoewel ik bazoer ook niet goed ken van zijn kwaliteiten)quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je op die mening terugkomt als je hem een paar keer hebt zien ballen. Daarnaast kan het zomaar zijn dat Brands voor een duppie op rij 1 wil zitten, dan zou ik ook bedanken.
Je schetst een situatie a la labyad terwijl we niets weten van het contract? Als brands hem een knullig voorstel heeft gedaan slaat dat stoere 'prima, daar is het gat van de deur' nergens op, want dan heeft die jongen groot gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht aan geven, als hij hier niet wil ballen. Prima, daar is de gat. Het is zijn keuze, als hij net als labyad wil worden. Genoeg anderen in de jeugd die wel willen. Waarschijnlijk minder goed, maar die willen wel. ( hoewel ik bazoer ook niet goed ken van zijn kwaliteiten)
Klopt, dat zou ook kunnen ja. Maar zo'n contract kan toch niet weinig zijn voor een jeugdspeler?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je schetst een situatie a la labyad terwijl we niets weten van het contract? Als brands hem een knullig voorstel heeft gedaan slaat dat stoere 'prima, daar is het gat van de deur' nergens op, want dan heeft die jongen groot gelijk.
niet de eerste keer dat een jeugdspeler overstapt naar een andere Nederlandse of eventueel Belgische club. En op zich is er ook weinig mis met Portugal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch snap ik die toptalenten niet helemaal. Je ziet gewoon dat er geen een doorbreek in het buitenland en dat het gewoon veel beter is om in Nederland te blijven.
Als je dan aan je talent twijfel en nu ff dik betaald kan krijgen is het logisch, maar als je een topper wil worden zou je toch zeggen dat je beter je carriere plant...
Voor Nederlanders wel, kijk maar naar John, Ricky etcquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef Adames het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat een jeugdspeler overstapt naar een andere Nederlandse of eventueel Belgische club. En op zich is er ook weinig mis met Portugal.
het kan lullig zijn als hij maar een vijfde verdient van Bouma en marcello, maar dat hij wel op die positie minstens zo belangrijk moet zijn. Of er is hem te weinig speeltijd beloofd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, dat zou ook kunnen ja. Maar zo'n contract kan toch niet weinig zijn voor een jeugdspeler?
Kan zo zijn ja, maar Bazoer heeft nog niks laten zien. Terwijl Marcelo en Bouma dat wel hadden. (niets goeds, dt wel jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
het kan lullig zijn als hij maar een vijfde verdient van Bouma en marcello, maar dat hij wel op die positie minstens zo belangrijk moet zijn. Of er is hem te weinig speeltijd beloofd.
Brands kan dat contract zo goedkoop en schraal maken als hem zelf zint. Ondertussen krijgt bijvoorbeeld marcelo ook een behoorlijk aanbod dus ik hou hoop.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, dat zou ook kunnen ja. Maar zo'n contract kan toch niet weinig zijn voor een jeugdspeler?
Binnen de landsgrenzen overstappen is ook weinig mis mee, maar naar het buitenland is voor een 16-jarige nog niet een keer nuttig gebleken, wat betreft zijn ontwikkeling dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef Adames het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat een jeugdspeler overstapt naar een andere Nederlandse of eventueel Belgische club. En op zich is er ook weinig mis met Portugal.
Hoewel ik Bazoer niet zo goed ken. Hou ik ook hoop, als hij weggaat lig ik er ook niet wakker van. Dan weet je al dat hij geen topmentaliteit heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brands kan dat contract zo goedkoop en schraal maken als hem zelf zint. Ondertussen krijgt bijvoorbeeld marcelo ook een behoorlijk aanbod dus ik hou hoop.
Nee, in Engeland zal hij wel lekker veel speeltijd krijgen idd...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
het kan lullig zijn als hij maar een vijfde verdient van Bouma en marcello, maar dat hij wel op die positie minstens zo belangrijk moet zijn. Of er is hem te weinig speeltijd beloofd.
Of een TD die te wensen over laat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel ik Bazoer niet zo goed ken. Hou ik ook hoop, als hij weggaat lig ik er ook niet wakker van. Dan weet je al dat hij geen topmentaliteit heeft.
Brands doet alles om hem te behouden. Daar twijfel ik niet aan. Ligt meer aan die jongen of zaakwaarnemer zelfquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of een TD die te wensen over laat.
Hij kan er vast alles aan willen doen, maar als ie teveel met miljoenen smijt om spelers te halen die de bank mogen warmhouden kan ie minder aanbieden aan eigen jeugd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands doet alles om hem te behouden. Daar twijfel ik niet aan. Ligt meer aan die jongen of zaakwaarnemer zelf
Wat is minder? Zo'n jongen gaat toch niet verwachten dat hij een vBommel salaris gaat krijgen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kan er vast alles aan willen doen, maar als ie teveel met miljoenen smijt om spelers te halen die de bank mogen warmhouden kan ie minder aanbieden aan eigen jeugd.
Ik ben het hier wel mee eens. Ik ken hem ook niet (ik volg de jeugd dan ook totaal niet), maar om een jongen waarvan nog maar moet blijken of hij überhaupt een fatsoenlijke speler wordt kan ik moeilijk wakker liggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel ik Bazoer niet zo goed ken. Hou ik ook hoop, als hij weggaat lig ik er ook niet wakker van.
Hij had wel aangegeven graag bij PSV te willen blijven. Ik denk dat er gewoon een redelijk aanbod is gedaan, maar zo'n jongen wordt natuurlijk compleet gek gemaakt door zo'n zaakwaarnemer met dollartekens in zijn ogen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je schetst een situatie a la labyad terwijl we niets weten van het contract? Als brands hem een knullig voorstel heeft gedaan slaat dat stoere 'prima, daar is het gat van de deur' nergens op, want dan heeft die jongen groot gelijk.
Precies.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef vivelafete het volgende:
Je kan toch ook moeilijk een 16-jarige jongen een topcontract aanbieden. Dan gaat alles enorm scheef lopen, terwijl de speler nog niets heeft laten zien.
Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om in deze tijd de jeugdopleiding goed te regelen. Want idd, heb je echt een talent dan moet je hem gelijk een topsalaris aanbieden of hij is weg naar een beter betalende ploeg. Daarbij komt ook nog eens dat je jeugdspelers niet zo lang aan je club mag binden. Lijkt me haast ondoenlijk om dit als PSV fatsoenlijk te controleren.
Maar hij was een pispaaltje jarenlang onder Rutten. En ter compensatie verdient hij maar 1,8mio en hij werkt heel hard mee om een andere club te zoeken of om voor een lager salaris te ballen bij PSV.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef vivelafete het volgende:
Ik begrijp trouwens niet dat er zo met medelijden over Engelaar wordt gepraat. Zowel de spelers, fans en journalisten (bv gisteravond in Studio voetbal) hebben het over respect en krediet. Waar heeft hij dit aan verdiend? Hoe komt het dat hij als grote speler gezien wordt?
Die gast heeft wat mij betreft nog nooit laten zien dat hij wat voor je ploeg kan betekenen. Dat hij na het debacle bij Schalke naar PSV mocht komen heb ik altijd al idioot gevonden. Ook bij PSV heeft hij bewezen totaal niet mee te kunnen, echt niet alleen nu hij wat ouder is. Zijn handelingssnelheid en snelheid in het algemeen is echt om te huilen. Ook gisteren voetbalde hij weer waardeloos en stond menigmaal versuft om zich heen te kijken wat er nu toch allemaal weer op het veld gebeurde. Wat mij betreft dus ook een goede wissel van Dikkie.
Ik kan natuurlijk niet zien wat hij buiten het veld voor de groep doet en hij gedraagt zich nooit negatief naar de club toe, maar op het veld kan het gewoon echt niet.
Dit is natuurlijk erg makkelijk. Een lager salaris, waarom zou hij dat moeten doen? Zo werkt de wereld gewoon niet. Het is gewoon rot wanneer je bijna twee jaar lang geen kans krijgt om wedstrijden te spelen, je nu na een half uur gewisseld wordt. Of het nu wel of niet terecht is, het is gewoon rot. Dat erkennen zijn medespelers ook. En ik het het idee dat Advocaat ook de beslissing nam op gronden die verder gaan dan puur een tactische wissel. Hij speelde ook gewoon niet zo goed. Al had ik een wissel van Derijck ook niet erg gevonden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar hij was een pispaaltje jarenlang onder Rutten. En ter compensatie verdient hij maar 1,8mio en hij werkt heel hard mee om een andere club te zoeken of om voor een lager salaris te ballen bij PSV.
Lijkt me logisch al dat medelijden.
Bouma LCV en Willems terug op links, zie ik liever.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Lemming22 het volgende:
Mee eens. Derijck was wederom dramatisch. Probleem met hem is dat hij op dit moment blijkbaar het beste is dat we voor handen hebben op zijn positie. Daar moet je zuinig op zijn. Haal hem eraf na een helft en je kunt hem ook voorgoed afschrijven.
Maar op het moment dat Engelaar nokte en Wijnaldum + Strootman ademruimte kregen ging het beter. Dat was een prima wissel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bouma LCV en Willems terug op links, zie ik liever.
Trouwens las ik ook op verschillende plekken dat Advocaat het zo goed heeft gedaan met zijn wissels. Dat vind ik ook onzin. PSV was gewoon zonder plan aan het beuken en heeft Willem II fysiek gewoon kapot gespeeld.
Zijn plan was waar de ploeg mee begon, en dat werkte gewoon niet. Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Advocaat de juiste tactische omzettingen heeft gemaakt, wanneer PSV niets anders deed dan als een stel F-jes de aanval in te zetten zonder enige vorm van echte organisatie.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/431932-studio-voetbal-21-oktober.html
vanaf 37:47 +-
dusquote:Tim Matavz en Jürgen Locadia gaan dinsdagmiddag om 14.00 uur naar Burger King op het Centraal Station in Eindhoven. Zij krijgen een rondleiding door de keuken en hebben ze de mogelijkheid om een eigen Whopper of Delight Burger te maken. Daarna kunnen fans op de foto met de PSV-spitsen en kunnen ze een praatje maken en een balletje trappen.
Gratis Eredivisie Live
Zelden was het zo gemakkelijk om met PSV-spelers in contact te komen. Pak dus deze kans en kom dinsdag om 14.00 langs bij Burger King. De vestiging in Eindhoven staat dinsdag volledig in het teken van PSV, daarom werkt het personeel voor de gelegenheid in PSV-polo’s. Bij aanschaf van een Burger King Menu krijgen klanten een voucher met een actiecode. Deze code geeft toegang tot een proefabonnement met twee maanden gratis Eredivisie Live. Daarnaast worden dinsdagmiddag extra prijzen weggegeven. Zo maak je kans op een gesigneerd PSV-shirt of een gesigneerde Eredivisiebal.
Misschien dat hij mee mag op een krabvissers bootquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zouden ze dat in Groningen ook doen met Zeefuik?
Zeg dan gewoon, rot maar op, ja al wordt hij de beste voetballer aller tijden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Lemming22 het volgende:
En Bazoer stuurt drie zaakwaarnemers naar een gesprek over zijn sportieve toekomst, alwaar hijzelf door afwezigheid schitterde. WTF.
Wat een debielquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Lemming22 het volgende:
En Bazoer stuurt drie zaakwaarnemers naar een gesprek over zijn sportieve toekomst, alwaar hijzelf door afwezigheid schitterde. WTF.
Swaggquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef aight1 het volgende:
Hij heeft teveel swag om met Brands te praten
En niet te vergeten:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Zomer 2013 gaat wat worden
Spelers met grote kans op vertrek:
- Lens
- Mertens
- Strootman
- Toivonen
- Tyton
- Matavz
quote:Drenthe vangt na verzoek aan Feyenoord bot bij PSV
Eenmalig international Royston Drenthe, momenteel zonder club, heeft vorige week ook aan PSV gevraagd of er plaats voor hem is. Eerder dit jaar had Drenthe zijn diensten al aangeboden bij Feyenoord.
De voormalig speler van onder meer Feyenoord, Real Madrid en Everton vroeg aan de technische staf van de Brabanders of hij mee mocht trainen. Na een kort beraad heeft PSV besloten hem deze optie niet te geven.
Ook op een later tijdstip zal de geboren Rotterdammer niet in beeld komen. PSV is van mening dat het voldoende spelers, zowel jong als ervaren, heeft die op dezelfde positie als Drenthe uit de voeten kunnen. (Thijs Slegers)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Doublepain het volgende:
- Lens
- Mertens
- Strootman
- Toivonen
- Tyton
- Matavz
En ook niet te vergeten:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En niet te vergeten:
-Bouma
- Manolev
- Hutch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alhoewel de leegloop uiteindelijk altijd/vaak wel meevalt.
Derijck en Marcelo hebben nog wel een contractje voor een paar jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[..]
En ook niet te vergeten:
- Marcelo
- Derijck
- Engelaar
Ik wil ze allemaal op zien huppeluuuuuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Derijck en Marcelo hebben nog wel een contractje voor een paar jaarMaar Engelaar was ik ook even vergeten ja
Hij is meer lui dan lastig heb ik het idee. Schop onder z'n kont en die jongen gaat als een trein.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef tompsv18 het volgende:
Drenthe mee laten trainen kan geen kwaad. Het is natuurlijk geen slechte speler en hij is ook op meerdere posities inzetbaar. Zoveel middenvelders hebben we niet. Het is wel een lastige jongen, maar daar kan Dick wel mee omgaan.
Ik denk dat wanneer Lens vertrekt, Matavz een nieuwe kans krijgt in de spits. De rest staat op de nominatie om te vertrekken ja. Misschien dat Tyton ook nog voor een nieuwe kans gaat als hij de strijd met Zoet aan durft te gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Doublepain het volgende:
- Lens
- Mertens
- Strootman
- Toivonen
- Tyton
- Matavz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Precies 2 jaar geleden gebeurde dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt Willems en Pieters toch al voor die positie? Bouma kan er ook spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef vivelafete het volgende:
Drenthe bij PSV zou ik helemaal niet gek vinden, hij is waarschijnlijk beter dan alle andere spelers in onze laatste linie. Het kan natuurlijk niet voor een topsalaris. Ben benieuwd wat zijn eisen waren.
Drenthe mag van mij wel naar Ajax komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Drenthe zou alleen op het middenveld als stand-in gebruikt kunnen worden wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |