Bij Kaneel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef MissExpert het volgende:
Fera : waar ga je nu verblijven dan?
Ik had de lapo.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeur niet, jij hebt echt zo vaak de lapo
Laatste post gewoon... Gehe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Sorry, ik weet nooit precies voor wie de lapo nu altijd is.... Ken die regels nog niet
De lapo is de laatste post voordat het topic vol is. Wie de lapo heeft, mag een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Sorry, ik weet nooit precies voor wie de lapo nu altijd is.... Ken die regels nog niet
Juist niet. Ik heb hem heel vaak op puur geluk. Of pech, als ik mobiel zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wacht er gewoon op en dan sla je toe
Sorry, maar dat kan je wel aan Feraquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
De lapo is de laatste post voordat het topic vol is. Wie de lapo heeft, mag een nieuw topic openen.
Jij bent een kaper.
Daar groeit ze wel weer overheenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wacht er gewoon op en dan sla je toe
Ja joh, het leven is nog niet zwaar genoeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan je wel aan Fera
Op mobiel is het een extra circus, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet. Ik heb hem heel vaak op puur geluk. Of pech, als ik mobiel zit.
Het gaat dus heel vaak per ongeluk, vooral op mobiel ... Daar kan ik dus niet zien welke post ik heb, aangezien ik erg traag reageer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op mobiel is het een extra circus, ik kijk wel uit
Heb jij een mobiel uit het stenen tijdperk dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op mobiel is het een extra circus, ik kijk wel uit
Je post dan ook gewoon heel veel. Dan is de kans meteen ook groter dat je de lapo krijgtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat dus heel vaak per ongeluk, vooral op mobiel ... Daar kan ik dus niet zien welke post ik heb, aangezien ik erg traag reageer.
True, tegen de tijd dat ik gerefreshed heb zijn er weer 10 posts bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat dus heel vaak per ongeluk, vooral op mobiel ... Daar kan ik dus niet zien welke post ik heb, aangezien ik erg traag reageer.
Moet ik je tillen moppie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja joh, het leven is nog niet zwaar genoeg.
Dat is waar, maar ik ben geen jager.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je post dan ook gewoon heel veel. Dan is de kans meteen ook groter dat je de lapo krijgt
Nee, het is een 4,3" scherm tov een 21" scherm. Scheelt nogal in gemakquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een mobiel uit het stenen tijdperk dan?
Geen grappen over mijn gewicht.quote:
Weltrusten lief kapertje van me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef MissExpert het volgende:
Nu echt slapen. Of poging doen tot
Ik lapohunt alleen maar als ik denk dat ik een leuke tt weet. Of omdat verder niemand de lapo wil hebben, dan offer ik me wel weer opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben geen jager.
Hoe zwaar is Fera?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wat nobel van je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lapohunt alleen maar als ik denk dat ik een leuke tt weet. Of omdat verder niemand de lapo wil hebben, dan offer ik me wel weer op
Geen last van. Het enige wat ik mobiel mis is de alt+s.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het is een 4,3" scherm tov een 21" scherm. Scheelt nogal in gemak. /luiehond.
Wat doet alt+s?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Het enige wat ik mobiel mis is de alt+s.
Nou, ik vind het verschil redelijk aanwezigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Het enige wat ik mobiel mis is de alt+s.
Typ een post. Druk alt+s in. See what happensquote:
Iets met invoeren denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typ een post. Druk alt+s in. See what happens.
Laat me raden, dan post ie je bericht?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typ een post. Druk alt+s in. See what happens.
Computer is altijd sneller. Maar mobiel functioneert ook primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik vind het verschil redelijk aanwezig. Zeker als je meerdere draadjes volgt. Mobiel ben je gewoon iets trager met alles. Op de pc ververst alles ook lekker snel. Danny
![]()
Oja, dat wel hoor. Ik geef toe dat ik gewoon lui benquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Computer is altijd sneller. Maar mobiel functioneert ook prima.
Jup. In chrome of IE, tenminste. In FF moet je dat instellen en bij Opera weet ik het niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat me raden, dan post ie je bericht?
*probeert alt+s*
Nee, gebeurt niks, komt misschien omdat ik op Opera zit?
Ik ook. Maar als ik lekker in bed lig vind ik mobiel ook wel erg fijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat wel hoor. Ik geef toe dat ik gewoon lui ben. Ik post wel eens mee mobiel maar prefereer de computer
Chrome heb ik nog nooit geprobeerd. Is het wat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. In chrome of IE, tenminste. In FF moet je dat instellen en bij Opera weet ik het niet.
Ik druk 2x op tab en dan enterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. In chrome of IE, tenminste. In FF moet je dat instellen en bij Opera weet ik het niet.
Herkenbaar +1quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik lekker in bed lig vind ik mobiel ook wel erg fijn.
Vind ik welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Chrome heb ik nog nooit geprobeerd. Is het wat?
Ik zweer erbij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Chrome heb ik nog nooit geprobeerd. Is het wat?
Nee. Gewoon geen zin om 'm uit te zettenquote:
mijn pc heb ik nu 5 jaar en hij is wel geteld bij elkaar misschien 1 week uit geweestquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik gebruik FF alleen maar voor "kunst"
Energie zuinigerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pc heb ik nu 5 jaar en hij is wel geteld bij elkaar misschien 1 week uit geweest
voor de rest staat ie altijd aan
Straf haar!quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik gebruik FF alleen maar voor "kunst"
dat boeit me niet als ik sochtends wakker word wil ik gelijk mijn nieuws kunnen lezen en niet hoeven te wachten tot dit klote ding een keer opgestart isquote:
Wees jezelf!quote:
Opstarten kost veel energie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is het altijd aan laten staan zuiniger
in mijn geval veel geduldquote:
Errrm.. Mogen niet teveel slowchatten in het datetopic.. En jullie hebben een leuke titelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ssst, eerst kijken wat ze te vertellen heeft
True, het ligt eraan hoevaak je het apparaat gebruikt. Ik zet mijn pc soms in sleep, dan is hij sneller klaar met startenquote:
Kom je leuke jongens hosselen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Errrm.. Mogen niet teveel slowchatten in het datetopic.. En jullie hebben een leuke titel
Hmm,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Errrm.. Mogen niet teveel slowchatten in het datetopic.. En jullie hebben een leuke titel
Als je hem iedere dag gebruikt is aan laten staan beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, het ligt eraan hoevaak je het apparaat gebruikt. Ik zet mijn pc soms in sleep, dan is hij sneller klaar met starten.
Waarom denk je dat ik hier de hele dag rondhang?quote:
Uiteraard. Ik lig in bed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet al te lang zonder je kan.
Nou... die nacht dat je niet achter je pc zit scheelt het toch zo 60 cent hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hem iedere dag gebruikt is aan laten staan beter.
Ik heb het nooit doorgemetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hem iedere dag gebruikt is aan laten staan beter.
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier de hele dag rondhang?
De rete geile wijven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier de hele dag rondhang?
*wacht gespannen af*quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ingdringster? Waar ben je heen? Ik heb een vraagje.
Vertel het eensquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ingdringster? Waar ben je heen? Ik heb een vraagje.
Jij was van het date topicquote:
Oh haha hi ha ho! Wat een dijenkletser!!quote:
Ik vis altijd tussen de haaienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij was van het date topic
Wat is jullie vijver? Ik bedoel, je moet toch eerst iets opvissen voordat je kunt daten.
Hangt maar net van de fokker af. Sommige in de kroeg, anderen op relatieplanetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij was van het date topic
Wat is jullie vijver? Ik bedoel, je moet toch eerst iets opvissen voordat je kunt daten.
Weet ik. Bevestig mijn opmerking evenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je scherpe opmerking. Ik lachte je niet uit.
Werkt badoo, dat is mijn grote vraagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hangt maar net van de fokker af. Sommige in de kroeg, anderen op relatieplanet
Ook dat.quote:
Meh, ik ga nu toch maar mijn kansen beproeven bij perzephone.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh haha hi ha ho! Wat een dijenkletser!!
Ja hoor, loop maar weg als het even moeilijk wordtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh, ik ga nu toch maar mijn kansen beproeven bij perzephone.
Ik heb er niks aan overgehouden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werkt badoo, dat is mijn grote vraag![]()
Zag namelijk laast een heel leuk meisje daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsss, tweede keusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh, ik ga nu toch maar mijn kansen beproeven bij perzephone.
Waarom zou je blijven als je een makkelijk meisje zoekt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor, loop maar weg als het even moeilijk wordt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor, loop maar weg als het even moeilijk wordt.
Fuck.quote:
Dat is mijn troef.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft je nog niet eens gezien
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft je nog niet eens gezien
quote:
Blijf van m'n FB af.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Kga plaatjes van mooie vrouwen zoeken...
Post ze dan gelijk even hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een lastige opgave tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt me zelf ge-ad hoor, eigen schuld, moet je maar niet zo stom zijn me toe te voegen.quote:
Ik wist niet dat jij het was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me zelf ge-ad hoor, eigen schuld, moet je maar niet zo stom zijn me toe te voegen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Morgen vroeg weer katten verzorgen.
Trusten.
Sweet dreams Samzzquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
Jawel. Nu niet meer trouwens. Te veel herhaald.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, kon de serie wel pruimen. Popcorn erbij.
Maar downloaden/kopen? Nah.
Trusten Samzzquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
Ook dat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Nu niet meer trouwens. Te veel herhaald.
Ik heb al genoeg fans.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
BS je wou gewoon dat ik je ging begluren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Slaap zacht Samzz.quote:
Jij voegde mij toch toe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik had medelijden.quote:
Kusjes van de beide M'etjesquote:
Fijne tieten.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjes van de beide M'etjes. Wat zal ik lekker slapen.
quote:
Uit medelijden he..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef muhahaha het volgende:
Fera voegde mij toe *voelt zich speciaal*![]()
Ik moest haar zelf toevoegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef muhahaha het volgende:
Maar jij hebt mij naar Leiden gereden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef muhahaha het volgende:
Mij niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik durfde niet, ik dacht dat je out of my league was.quote:
quote:
Onze status: It's complicated?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij FB rolt worden wij best friends
Het gaat toch ook wel om meer dan alleen dat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij naar Leiden gereden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat toch ook wel om meer dan alleen dat?
Ik vind er niks aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, je moet toch spontaan huilen van dat perfecte lichaam.
Hoezo dat dan weer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik durfde niet, ik dacht dat je out of my league was.
Ik ben het gewend, zie er elke dag een in de spiegel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, je moet toch spontaan huilen van dat perfecte lichaam.
Niet zo serieus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer?
En jij was sowieso al off limits voor mij he
Iets met regels en breken en benen.,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet
Behalve dan dat je wel echt off limits bent
Is dat zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet
Behalve dan dat je wel echt off limits bent
Wiens benen moet ik breken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iets met regels en breken en benen.,
Omdat het een atlete is die zonder dat ze erom vraagt zo in een seksuele context geplaatst wordt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk best triest....
Hoezo dat dan?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het een atlete is die zonder dat ze erom vraagt zo in een seksuele context geplaatst wordt?
Dus jij bent eigenlijk off limits. Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben aan het daten en dat is wel een beetje serieus, en jij en Kaneel he
we both arequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk off limits. Zeg dat dan.
Kijk je eens interessant wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben aan het daten en dat is wel een beetje serieus, en jij en Kaneel he
Niemand die mij claimt hoor.quote:
Dit. Bro-codequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Kaneel vind je leuk, en Kaneel is mijn broeder dus ben je sowieso off limits voor mij he
Kaneel heeft wel veel macht hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Kaneel vind je leuk, en Kaneel is mijn broeder dus ben je sowieso off limits voor mij he
Jij hebt dibs op onze haatrelatie.quote:
Ik noem hem dan ook Don Kaneeleonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel heeft wel veel macht hier.
[..]
Jij hebt dibs op onze haatrelatie.
Ik heb dat boek.quote:
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm....
Dag verliep wel weer partijtje moeizaam hier
Soms heb je zo'n dag inderdaad.quote:
Kom halen dan?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:01 schreef Murdera het volgende:
Overigens, Perzephone, waar blijft mijn kusje?
quote:
Trusten Feraquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
Topic kill.
Ik ga slapen.Even een fatsoenlijke nacht maken, kan ik wel gebruiken.
Weltrusten iedereen.![]()
Daar doen ze heul niet aan titels!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Niet eens een leuke titel bedacht...
Doe ik niet hoor, maar tegenwoordig is alles wat ik post per direct ''dom" blijkbaar, terwijl ze geneens wist waar t over gingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey daar,
Niks aantrekken van dat gezeik van net trouwens.
Heul niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet er uit alsof je heel ver weg woont.
Ik gok dat je het niet snapte dat die jongen geen vrouw had in zijn levenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, maar tegenwoordig is alles wat ik post per direct ''dom" blijkbaar, terwijl ze geneens wist waar t over ging
Ze kan ook naar jou komen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh, dan kom ik zodra ik weet waar ik zijn moet.
haha wat domquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, maar tegenwoordig is alles wat ik post per direct ''dom" blijkbaar, terwijl ze geneens wist waar t over ging
Jeuh!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh, dan kom ik zodra ik weet waar ik zijn moet.
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Man van de gecoordineerde vingers
Wazzaaaaaaapquote:
Manyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klachten krijg je niet zo snel, tgaat meer om hoeveel complimenten je krijgt
Beetje van hetzelfde, eigenlijkquote:
Ligt eraan.. Volgens mij zitten er wel goeie tussenquote:
Wouldn't know yetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Volgens mij zitten er wel goeie tussen
Je bedoelt in dit topic?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Volgens mij zitten er wel goeie tussen
Hebben alle mannen hier niet een apparaat van minstens 30 cm enzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Eeuwige maagd?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben alle mannen hier niet een apparaat van minstens 30 cm enzo?Ik heb wel een aantal apparaten die de 30cm voorbijschietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee johquote:
Euhh, nehh de wereldbevolkingquote:
Nee, daar heb ik ook geen ervaring meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nee johDacht dat je van de mannen hier bedoelde haha
Grote vijver.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Euhh, nehh de wereldbevolking
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hou je niet van piemels?![]()
Trusten
Nah, ik ben niet zo van de herenliefde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hou je niet van piemels?![]()
Trusten
Vissen werkt ontspannendquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |