Bij Kaneel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef MissExpert het volgende:
Fera : waar ga je nu verblijven dan?
Ik had de lapo.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeur niet, jij hebt echt zo vaak de lapo
Laatste post gewoon... Gehe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Sorry, ik weet nooit precies voor wie de lapo nu altijd is.... Ken die regels nog niet
De lapo is de laatste post voordat het topic vol is. Wie de lapo heeft, mag een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Sorry, ik weet nooit precies voor wie de lapo nu altijd is.... Ken die regels nog niet
Juist niet. Ik heb hem heel vaak op puur geluk. Of pech, als ik mobiel zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wacht er gewoon op en dan sla je toe
Sorry, maar dat kan je wel aan Feraquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
De lapo is de laatste post voordat het topic vol is. Wie de lapo heeft, mag een nieuw topic openen.
Jij bent een kaper.
Daar groeit ze wel weer overheenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wacht er gewoon op en dan sla je toe
Ja joh, het leven is nog niet zwaar genoeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan je wel aan Fera
Op mobiel is het een extra circus, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet. Ik heb hem heel vaak op puur geluk. Of pech, als ik mobiel zit.
Het gaat dus heel vaak per ongeluk, vooral op mobiel ... Daar kan ik dus niet zien welke post ik heb, aangezien ik erg traag reageer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op mobiel is het een extra circus, ik kijk wel uit
Heb jij een mobiel uit het stenen tijdperk dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op mobiel is het een extra circus, ik kijk wel uit
Je post dan ook gewoon heel veel. Dan is de kans meteen ook groter dat je de lapo krijgtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat dus heel vaak per ongeluk, vooral op mobiel ... Daar kan ik dus niet zien welke post ik heb, aangezien ik erg traag reageer.
True, tegen de tijd dat ik gerefreshed heb zijn er weer 10 posts bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat dus heel vaak per ongeluk, vooral op mobiel ... Daar kan ik dus niet zien welke post ik heb, aangezien ik erg traag reageer.
Moet ik je tillen moppie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja joh, het leven is nog niet zwaar genoeg.
Dat is waar, maar ik ben geen jager.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je post dan ook gewoon heel veel. Dan is de kans meteen ook groter dat je de lapo krijgt
Nee, het is een 4,3" scherm tov een 21" scherm. Scheelt nogal in gemakquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een mobiel uit het stenen tijdperk dan?
Geen grappen over mijn gewicht.quote:
Weltrusten lief kapertje van me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef MissExpert het volgende:
Nu echt slapen. Of poging doen tot
Ik lapohunt alleen maar als ik denk dat ik een leuke tt weet. Of omdat verder niemand de lapo wil hebben, dan offer ik me wel weer opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben geen jager.
Hoe zwaar is Fera?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |