abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118330970
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?
Deze was met bosbessen dus, alleen gooide ik er per ongeluk iets teveel cacao op. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_118331009
Goed bezig s_g _O_
pi_118331110
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie fysiek/stats/trainingstijd (no homo).
Gewoon om een idee te krijgen wat je kan bereiken in bepaalde tijd en als motivatie.
Train zelf nu iets meer dan een jaar met tussentijds paar maanden geen training. Dus ben zelf geen massive cunt, wel een in wording.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:01 #300
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118331194
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig s_g _O_
Dank. Ik vrees alleen met grote vrezen dat mijn harde werk voor niets is, omdat de gym haar gratis personal training sessions heeft aangeboden ;( Wedden dat ze straks onder leiding van zo'n tuthola op een krukje staat te huppelen, met 1kg kettlebells staat te zwaaien en op een swiss ball ligt te crunchen? ;( Ik sla die personal trainers nog eens een keer kapot met een barbell.

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 23-10-2012 15:57:49 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118331523
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dank. Ik vrees alleen met grote vrezen dat mijn harde werk voor niets is, omdat de gym haar gratis personal training sessions heeft aangeboden ;( Wedden dat ze straks onder leiding van zo'n tuthola op een krukje staat te huppelen, met 1kg kettlebells staat te zwaaien en op een swiss ball ligt te crunchen? ;( Ik sla die personal trainers nog eens een keer kapot met een barbell.
-O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')