abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:18:02 #1
70532 loveli
N
pi_118191038
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_118191459
Protip: vergelijk met een andere taal
I am faster when you = fout
I am faster if you = fout
pi_118191546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet ik niet zo zeker. Wsch mede dankzij mijn oma die wegens geen geld nauwelijks naar school is geweest, maar wel bijkans foutloos Nederlands sprak, ondanks dat het niet haar eerste taal was.
Mijn ervaring zegt van wel. Maar dat is dan weer mijn ervaring...
Ken een heleboel intelligente mensen met een slechte taalbeheersing, bij schaak- en damclub's in de buurt bijvoorbeeld.
quote:
[..]

Heb weleens geprobeerd een simpel natuurkundig principe aan een juriste uit te leggen. Dat werkte ook niet helemaal. In haar vakgebied was ze een van de besten.
Heb je wel weer gelijk in :@ toch was ik iets teleurgesteld dat zelfs de meid die vroeg om een technische vraag niet een uur en een kwartier bij iets kon optellen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:28:48 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118191688
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze snap ik helemaal niet :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_118191706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat heb jij toch een stel mooie koolmezen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:30:45 #6
70532 loveli
N
pi_118191782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef V1z0R het volgende:
Heb je wel weer gelijk in :@ toch was ik iets teleurgesteld dat zelfs de meid die vroeg om een technische vraag niet een uur en een kwartier bij iets kon optellen.
Of een dude in een kroeg die niet begreep dat bij gelijkblijvende snelheid in dezelfde versnelling het toerental niet verandert, ook al rij je bergopwaarts.
crap in = crap out
pi_118191946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Of een dude in een kroeg die niet begreep dat bij gelijk blijvende snelheid het toerental niet verandert, ook al rij je bergopwaarts.
:D weet nog dat je het er toen over had.
Die hebben gewoon hele buigzame assen in hun auto zitten :')

SPOILER: Voor die het ook denken (dat je meer toeren moet maken om dezelfde afstand af te leggen bergopwaarts)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 19-10-2012 23:08:04 ]
pi_118193572
Jeetje, zijn jullie daar irl ook zo pietluttig over? ik gebruik als en dan ook door elkaar (nu al minder) maak d/t fouten (dat wordt alleen maar meer) en langs en naast ging ook lang fout. Bij een sollicitatie ofzo snap ik dat die fouten noiet kunnen, maar ga me niet vertellen dat je het 'niet snapt' wanneer er zo'n fout staat :') :D
pi_118193596
Hm... ik studeer nu logopedie, dus ik moet erop gaan letten.

Alleen ik ben toch veel beter in de gamma/beta-kant van het vak
pi_118193627
Overigens vind ik grammatica gewoon stampen en vind ik het eerder luiheid dan dommigheid, wanneer je het niet goed gebruikt.

Oh en ik denk dat in principe bijna iedereen alles kan leren, maar je hebt veel uren noig om je dingen eigen te maken. Niet zo gek dat een juriste niet veel weet van natuurkunde, lijkt me andersom ook niet verwonderlijk. De uren die je gebruikt om je de stof eigen te maken heb je maar een keer, zeg maar.
pi_118193757
O... op zich is er niks mis met mijn grammatica, ik ken de regels. Alleen ik ben vaak te lui om het goed toe te passen. Ik moet erover nadenken, terwijl ik een boodschap wil doorgeven. Het kost me dan teveel tijd.
pi_118193782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, zijn jullie daar irl ook zo pietluttig over? ik gebruik als en dan ook door elkaar (nu al minder) maak d/t fouten (dat wordt alleen maar meer) en langs en naast ging ook lang fout. Bij een sollicitatie ofzo snap ik dat die fouten noiet kunnen, maar ga me niet vertellen dat je het 'niet snapt' wanneer er zo'n fout staat :') :D
Dat! Ik kan heel lui zijn als het om taal gaat. En daar schaam ik me ook voor als ik in mijn werk bezig ben, dus check ik mijn spelling vaak. Assessments zat die zeggen dat ik het wel snap. Prive maakt het me niet uit.

Ohw en ik kan niet rekenen. Mijn vader wel, maar hij is nooit gelukkig geweest ;)
pi_118193945
Wat ik overigens we'll een pro vind is mensen die de taal mooi gebruiken; 'vergeten' woorden en constructies enzo. Kwam laatst een collega terug, die zei (toen hoe ik vroeg hoe de pitch ging) "ik Ben onverrichterzaken weder gekeerd". Heerlijk!
pi_118194058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:26 schreef Perruche het volgende:
Wat ik overigens we'll een pro vind is mensen die de taal mooi gebruiken; 'vergeten' woorden en constructies enzo. Kwam laatst een collega terug, die zei (toen hoe ik vroeg hoe de pitch ging) "ik Ben onverrichterzaken weder fekeerd". Heerlijk!
Haha, ik maakte daar voorheen altijd wedstrijdjes van met collega's: wie het mooiste advies aan de rechtbank over een verdachte kon dichten. Mijn collega was te goed :D
pi_118194082
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:26 schreef Perruche het volgende:
Wat ik overigens we'll een pro vind is mensen die de taal mooi gebruiken; 'vergeten' woorden en constructies enzo. Kwam laatst een collega terug, die zei (toen hoe ik vroeg hoe de pitch ging) "ik Ben onverrichterzaken weder gekeerd". Heerlijk!
Ja, zo klinkt het helemaal niet alsof ze gewoon lui was.
pi_118194086
quote:
Denk meer dat het afhankelijk is van wanneer je het leest of aanhoort.

Ik lees dus erg weinig boeken. Wanneer je mensen hebt die veel boeken lezen die compleet geredigeerd worden en er dus op aangepast worden, die verwachten bij het aanhoren ervan ook iets anders.

En geloof mij, je kunt niet iedereen alles leren :')

Ik zou jou C++ kunnen leren maar ik kan jou niet het inzicht kunnen leren om hele datastructruren en algoritmes te kunnen doen begrijpen, laat staan het ontwikkelen er van.
(misschien wel, maar niet bij iedereen, wat m''n punt is)
pi_118194229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk meer dat het afhankelijk is van wanneer je het leest of aanhoort.

Ik lees dus erg weinig boeken. Wanneer je mensen hebt die veel boeken lezen die compleet geredigeerd worden en er dus op aangepast worden, die verwachten bij het aanhoren ervan ook iets anders.

En geloof mij, je kunt niet iedereen alles leren :')

Ik zou jou C++ kunnen leren maar ik kan jou niet het inzicht kunnen leren om hele datastructruren en algoritmes te kunnen doen begrijpen, laat staan het ontwikkelen er van.
:D assumptions much?
Ah edit; over je laatste zin heen gelezen. Ben het er nog niet mee eens, denk dat het we'll veel te maken heeft met hoe (wat voor milieu) iemand is opgegroeid enzo.

Maar als iemands brein gewoon in orde is bij geboorte, kan diegene in principe alles leren. Althans, zo zie ik het.
pi_118194258
Het ergste zijn mensen die Engelse termen overal, te pas en te onpas, ingooien (met de hoop slimmer te klinken). En dan hebben ze voor die term meestal ook nog even een kleine pauze. Zoals vandaag een klasgenootje: "maar dat vraagt.... effort.... van u mevrouw"

Ja... die term wordt nogal gebruikt in de logopedie, maar die meid wist het perfect uit de context te trekken. Het was namelijk de vraag of de docent een mail naar een collega wilde sturen, dus het was gewoon belachelijk.
pi_118194325
Ik merk dat ik dingen vergeet van spelling. Vooral met d/dt maak ik domme fouten. Schrijf te weinig nederlands. Bijna alles wat ik lees/schrijf is engels. De enige (enigste?) plek waar ik veel nederlands schrijf is hier..
pi_118194388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Inbe4theedit... Damn you woman! O+

Heb nu een stagiaire waar ik dus al talloze uren in heb gestoken die het maar niet snapt :{ Jammer genoeg is het niet mijn verantwoordelijkheid maar zoals het nu lijkt zou ik 'm niet het diploma geven. Heb tot eind januari om het te beoordelen maar weet dat de school graag ziet dat 'ie afstudeert ongeacht z'n kunnen.
pi_118194429
Uberhaupt het engels van veel nederlanders :'). En dan denken dat ze het kunnen :D en dan niet het verschil weten tussen you're en your _O-
pi_118194467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef Perruche het volgende:
Uberhaupt het engels van veel nederlanders :'). En dan denken dat ze het kunnen :D en dan niet het verschil weten tussen you're en your _O-
:P Ja... mensen die stellig sheeps zeggen
pi_118194509
Ja sorry viz mobiel, alles gaat een fractie langzamer!
pi_118194604
quote:

[..]

Ah edit; over je laatste zin heen gelezen. Ben het er nog niet mee eens, denk dat het we'll veel te maken heeft met hoe (wat voor milieu) iemand is opgegroeid enzo.

Maar als iemands brein gewoon in orde is bij geboorte, kan diegene in principe alles leren. Althans, zo zie ik het.
Projecteer je eigen kunnen niet dat op anderen :{w

Vind dat wat je stelt toch wel een hele foute assumptie.
pi_118194606
En zelfs op mijn werk waar 80 procent van de communicatie in het engels is maken mensen nog dat soort fouten. Wil ook altijd mails van andere mensen naar mijn Klanten checken voordat het eruit gaat. Al Doe Ik het nu niet Meer, loslaten zennn!

Voel me een grote nerd hierover praten op een forum op dit tijdstip :')
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:46:02 #26
70532 loveli
N
pi_118194725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef the85mc het volgende:
Ik merk dat ik dingen vergeet van spelling. Vooral met d/dt maak ik domme fouten. Schrijf te weinig nederlands. Bijna alles wat ik lees/schrijf is engels. De enige (enigste?) plek waar ik veel nederlands schrijf is hier..
Beide opties zijn goed, alleen is de betekenis niet gelijk.
crap in = crap out
pi_118194738
quote:

[..]

Als trainer durf ik wel te zeggen dat dit niet zo is. Je IQ is volgens mij aangeboren en als je later pas merkt dat je toch slimmer bent, betekent dat eerder dat je nooit bent gestimuleerd om je volledige capaciteit te benutten. In dat geval kan je er later achter komen dat je wel veel talenten en/ of vermogens hebt. Daarom juist denk ik ook dat niet iedereen in staat is om alles te leren. Dit systeem werkt twee kanten op.

En dat heb je ook nog het gebrek aan zelfinzicht. Voor een deel kan je daar mee geboren worden, voor een deel heb je het misschien nooit aan hoeven spreken. Dit kan je in je hele leven ook hinderen in je leervermogen.
pi_118194749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Projecteer je eigen kunnen niet dat op anderen :{w

Vind dat wat je stelt toch wel een hele fout assumptie.
Nee at vind ik echt, denk dat iwders brein in den beginne is gemaakt om kennis te vergaren. In gezinnen waar dat niet wordt gestimuleerd is de Kans om dat niet te ontwikkelen groter en Kost het veel doorzettingsvermogen, volgens mij is an daar een voorbeeld van.
Maar IQ kan je echt trainen! Socialnskillz is in mijn ervaring alweer een stuk moeilijker. Maar het is we'll beiden afhankelijk van nature/nurture waarbij naar mijn mening voor gezonde mensen de nadruk ligt op nurture.

/betoog.
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:49:31 #29
70532 loveli
N
pi_118194858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... op zich is er niks mis met mijn grammatica, ik ken de regels. Alleen ik ben vaak te lui om het goed toe te passen. Ik moet erover nadenken, terwijl ik een boodschap wil doorgeven. Het kost me dan teveel tijd.
In mijn Utopia betekent grammatica kennen 'em goed toepassen.

Bij dezen, als ik een grammaticafout maak, wil ik graag op de vingers getikt worden.
crap in = crap out
pi_118194864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Waarom noemen ze kleding voor zwangere vrouwen trouwens positiekleding :?
Positie betekent ook toestand. Bij vrouwen wordt daar standaard zwangere toestand mee bedoeld :+

Maar steeds meer kledingsites noemen het ook gewoon zwangerschapskleding. Veel logischer vind ik ook. Mgoed. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:46 schreef loveli het volgende:
Beide opties zijn goed, alleen is de betekenis niet gelijk.
In dit geval vind ik de 'foute' optie (althans, de optie waarvan ik gok dat hij 'm niet bedoelt) juist nóg beter O+
pi_118194959
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Als trainer durf ik wel te zeggen dat dit niet zo is. Je IQ is volgens mij aangeboren en als je later pas merkt dat je toch slimmer bent, betekent dat eerder dat je nooit bent gestimuleerd om je volledige capaciteit te benutten. In dat geval kan je er later achter komen dat je wel veel talenten en/ of vermogens hebt. Daarom juist denk ik ook dat niet iedereen in staat is om alles te leren.

En dat heb je ook nog het gebrek aan zelfinzicht. Voor een deel kan he daar mee geboren worden, voir een deel heb je het misschien nooit aan hoeven spreken. Dit kan je in je hele leven ook hinderen in je leervermogen.
Maar 'als trainer' leer je mensen pas dingen op latere leeftijd. Misschien is die persoon die het nu zo goed oppakt we'll van jongs af aan gestimuleerd om zichzelf te onywikkelen. En als die nminder slimme persoon in eenzelfde situatie was opgegroeid, had deze misschien ook Meer kunnen leren.

Ik weet niet, bij adopties zie je geloof ik ook vaak dat de achtergrond van de biologische ouders geen invloed heeft op de uiteindelijke capaciteiten van het kind, maar dat dat ligt aan de opvoeding.

Ik zeg ook niet dat iedereen absoluut alles kan leren, maar dat je met training en toewijding vaak verder kan komen dan mensen zelf denken. Al Kost het de een misschien Meer moeite dan de ander.
pi_118194998
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee at vind ik echt, denk dat iwders brein in den beginne is gemaakt om kennis te vergaren. In gezinnen waar dat niet wordt gestimuleerd is de Kans om dat niet te ontwikkelen groter en Kost het veel doorzettingsvermogen, volgens mij is an daar een voorbeeld van.
Maar IQ kan je echt trainen! Socialnskillz is in mijn ervaring alweer een stuk moeilijker. Maar het is we'll beiden afhankelijk van nature/nurture waarbij naar mijn mening voor gezonde mensen de nadruk ligt op nurture.

/betoog.
En dat op je mobiel? Than it must have been sitting high for you.. ;)
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:53:07 #33
70532 loveli
N
pi_118195045
quote:
denk dat iwders brein in den beginne is gemaakt om kennis te vergaren.
De pessimist in me denkt niet dat je gelijk hebt.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:54:20 #34
70532 loveli
N
pi_118195107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
In dit geval vind ik de 'foute' optie (althans, de optie waarvan ik gok dat hij 'm niet bedoelt) juist nóg beter O+
^^^^^^^^
crap in = crap out
pi_118195139
quote:

[..]

/betoog.
Gestandaardiseerde dingen als IQ-testen kun je trainen, het echte leervermogen tot een bepaald onderwerp niet.

Juiste omstandigheden doen het potentieel er van uitkomen, toch ben ik van mening dat andere factoren meer van belang zijn.
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:55:00 #36
70532 loveli
N
pi_118195142
/klaptop dicht
crap in = crap out
pi_118195163
quote:

[..]

/betoog.
Heb je wel goed gezien Per O+

Maar juist vanwege nature- nurture zou je ook kunnen zeggen dat je IQ vast ligt. Bij stimulatie kan je oprekken, maar wel binnen de 'naturegrenzen'.
pi_118195207
Ik schat trouwens mensen niet dommer in wanneer ze het als/dan (zeker icm jij/jou) verkeerd gebruiken. Maar ik vind het wél veel prettiger klinken als het correct wordt gebruikt O+ Deels beroepsdeformatie wellicht :+

Wat ik wel gruwelijk vind, is wanneer mensen op facebook/twitter/waar-dan-ook dit soort teksten neer plempen:

"Vanavond ben ik met me vriend weze stappe."
Gru-we-lijk :X

Gebruik van d/t: als ik heel moe ben ofzo dan wil ik het wel eens (heel soms) verkeerd doen. Om het bij het teruglezen meteen te zien en "ieks!" te denken :P

En dan nog zijn er verschillen.

"ik wordt" is voor mij veel erger dan "ik heb iets bezorgt". Dat laatste doet me ook een beetje pijn aan de ogen, maar die snap ik zeg maar (kan me voorstellen dat dat gebeurt). Maar goed. Ligt er ook weer aan wie de persoon is die zo'n fout maakt, in welke positie, waar, etc.
pi_118195219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Positie betekent ook toestand. Bij vrouwen wordt daar standaard zwangere toestand mee bedoeld :+

Maar steeds meer kledingsites noemen het ook gewoon zwangerschapskleding. Veel logischer vind ik ook. Mgoed. :+

[..]

Zou ook vreemd zijn dat mannen met een bierpens ineens binnenlopen, ik zit in dezelfde positie, heb groeiende tetten en een dikke balg, waar zijn m'n overhemden!? :D
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:57:27 #40
70532 loveli
N
pi_118195245
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Heb je wel goed gezien Per O+

Maar juist vanwege nature- nurture zou je ook kunnen zeggen dat je IQ vast ligt. Bij stimulatie kan je oprekken, maar wel binnen de 'naturegrenzen'.
Dat ja. Volgens mij is dat ook wetenschappelijk onderzocht. Dubbeltjes worden geen kwartjes, maar misschien wel 13 cent.
crap in = crap out
pi_118195294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef V1z0R het volgende:
Zou ook vreemd zijn dat mannen met een bierpens ineens binnenlopen, ik zit in dezelfde positie, heb groeiende tetten en een dikke balg, waar zijn m'n overhemden!? :D
Wat dat betreft had ik zo'n goede hoop... Maar helaasch ;(
  Vis een optie? vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:59:16 #42
70532 loveli
N
pi_118195329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
in welke positie
:+

ik ging slapen, doegies
crap in = crap out
pi_118195332
Pics? :9 Cocomemmen zou ik wel eens willen zien en zulks! :Y
pi_118195345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef loveli het volgende:

[..]

^^^^^^^^
Zo had ik eerst niet geschreven, maar eigenlijk is de 2e leuker ;)
pi_118195356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef loveli het volgende:

[..]

ik ging slapen, doegies
:D :+

Slaap lekker :*
pi_118195394
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar 'als trainer' leer je mensen pas dingen op latere leeftijd. Misschien is die persoon die het nu zo goed oppakt we'll van jongs af aan gestimuleerd om zichzelf te onywikkelen. En als die nminder slimme persoon in eenzelfde situatie was opgegroeid, had deze misschien ook Meer kunnen leren.

Tis een leuke discussie, zeker als bijvoorbeeld onderzoeken onder tweelingen bekijkt. Elk kind heeft een ontwikkelingsplafond. Daar hebben pedagogen elke dag mee te maken. Kijk naar hele slimme ouders die zien dat hun kinderen niet helemaal mee komen. Stimuleren zich een ongeluk :+
pi_118195428
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Pics? :9 Cocomemmen zou ik wel eens willen zien en zulks! :Y
En zulks? Definieer 'en zulks' :D :+

Overigens, 'memmen' zullen het nooit worden ;( Maar ach, ik heb weer andere kwaliteiten. :')
pi_118195455
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zo had ik eerst niet geschreven, maar eigenlijk is de 2e leuker ;)
Ja he? :Y Ik vind het ook een heel lief compliment voor ons hiero :) O+
pi_118195569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Overigens, 'memmen' zullen het nooit worden ;( Maar ach, ik heb weer andere kwaliteiten. :')
Kwaliteit>kwantiteit
Al hou ik ook wel van kwantiteit haha :D
pi_118195581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef loveli het volgende:

[..]

ik ging slapen, doegies
Trusten!
pi_118195603
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Voor de eerste is het beneden waarschijnlijk nog strak en zulks :+ :') :@

Je hoepeloorbellen doet je sexyness wel goed weer gelukkig O+
pi_118195611
Dussss.. And on that bombshell it's time to say goodnight!
pi_118195635
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef the85mc het volgende:
Al hou ik ook wel van kwantiteit haha :D

?
pi_118195642
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Tis een leuke discussie, zeker als bijvoorbeeld onderzoeken onder tweelingen bekijkt. Elk kind heeft een ontwikkelingsplafond. Daar hebben pedagogen elke dag mee te maken. Kijk naar hele slimme ouders die zien dat hun kinderen niet helemaal mee komen. Stimuleren zich een ongeluk :+
Ja, zo'n meisje kende ik ook. Die ouders maar pushen, maar zij wilde niet! Het kan ook omslaan in kont tegen de krib, twveel pushen.

Leuk onderwerp we'll. Maar denk niet dat wij de waarheid in pacht hebben als de wetenschap er nog niet over uit is! Tot die tijd ga ik uit van het goede en mooie en slimme in alle mensen, ook al is dat soms ver te zoeken :P
pi_118195675
Total recall O+
pi_118195700
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Voor de eerste is het beneden waarschijnlijk nog strak en zulks :+ :') :@

Je hoepeloorbellen doet je sexyness wel goed weer gelukkig O+
Hurray voor hoepeloorbellen :D *O*

85mc, trusten!

Ik ga overigens ook mijn bed opzoeken. Slaap lekker allen O+
pi_118195710
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef V1z0R het volgende:
Total recall O+
:Y
pi_118195754
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, zo'n meisje kende ik ook. Die ouders maar pushen, maar zij wilde niet! Het kan ook omslaan in kont tegen de krib, twveel pushen.

Leuk onderwerp we'll. Maar denk niet dat wij de waarheid in pacht hebben als de wetenschap er nog niet over uit is! Tot die tijd ga ik uit van het goede en mooie en slimme in alle mensen, ook al is dat soms ver te zoeken :P
Als je dan toch alles kunt leren, verdiep je in kwantummechanica zou ik zeggen :P
Dat komt dan best eikelig over :@
pi_118195763
Ohjee, bier en tetten! Tijd om af te taaien :W
pi_118195790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
Ik hoop photoshop? En anders kun je dubbel motorb.... Laat maar :D
Welterusten!
pi_118195901
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Moet je ook zeker doen. Ik wil zelf niet overtuigen ook. We kunnen er beiden naast zitten. Ligt ook aan mijn werkervaring, waardoor ik de donkere kant van de mens vaak heb gezien, zowel qua intelligentie als qua geweten en zelfinzicht. Gelukkig ben ik nog geen pessimist, alleen wat voorzichtiger ;)
pi_118196023
Als je het donkerste kent, gezien hebt en aanvaard als normaal kun je ook nog een positieve uitkijk hebben hoor :)
Is wel soms tijd voor nodig :@

Gaat dingen in de media trouwens wel sceptischer bekijken. Is mijn ervaring.
pi_118196249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:13 schreef V1z0R het volgende:
Als je het donkerste kent, gezien hebt en aanvaard als normaal kun je ook nog een positieve uitkijk hebben hoor :)
Is wel soms tijd voor nodig :@
Klopt! Maar zien is wat anders dan zijn. Van een egocentrische narcist 'maak' je geen gemedelevend altruistisch persoon, maar je kunt hem wel trucjes aanleren, zodat anderen minder last van deze persoon hebben.
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:20:29 #64
70532 loveli
N
pi_118196368
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Klopt! Maar zien is wat anders dan zijn. Van een egocentrische narcist 'maak' je geen gemedelevend altruistisch persoon, maar je kunt hem wel trucjes aanleren, zodat anderen minder last van deze persoon hebben.
Adem een half uur inhouden?
crap in = crap out
pi_118196379
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Klopt! Maar zien is wat anders dan zijn. Van een egocentrische narcist 'maak' je gemedelevend altruistisch persoon, maar je kunt hem wel trucjes aanleren, zodat anderen minder last van deze persoon hebben.
De scepticus in mijzelf heeft dan weer erg veel wantrouwen bij het concept altruïsme...
Is maar een gering aantal voorbeelden dat ik er toe reken.
pi_118196578
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Adem een half uur inhouden?
Daar los je het probleem ook mee op :')

En jij ging slapen :* ;)
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:25:20 #67
70532 loveli
N
pi_118196599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De scepticus in mijzelf heeft dan weer erg veel wantrouwen bij het concept altruïsme...
Geven en nemen hoort bij elkaar, als een van de twee de overhand heeft, is iemand de dupe. Alleen maar aan een ander denken werkt niet, alleen naar aan jezelf denken net zo min. In een ideale samenleving denken we zowel aan onszelf als aan een ander en kijken we naar manieren om beiden tegelijkertijd te laten winnen.
crap in = crap out
pi_118196637
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hihi, ik moet gelijk denken aan die friends scene :')

Maar ik geloof er ook niet in idd...
pi_118196752
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Geven en nemen hoort bij elkaar, als een van de twee de overhand heeft, is iemand de dupe. Alleen maar aan een ander denken werkt niet, alleen naar aan jezelf denken net zo min. In een ideale samenleving denken we zowel aan onszelf als aan een ander en kijken we naar manieren om beiden tegelijkertijd te laten winnen.
Maar geven is wat anders dan altruisme. Ook als je geeft, geeft dat een kick aan je ego. En veel mensen zijn erg goed in geven :')

Verder ben ik het wel eensch.
pi_118196784
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Precies, idealisme is onmogelijk, dus ik streef het ook niet na.

Diegenen die ik als altruïstisch beschouw zijn ook gedocumenteerd als slechteriken. Toch hebben zij enig waarde gehaald uit hun daden anderzijds zouden ze het niet doen.
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:30:12 #71
70532 loveli
N
pi_118196818
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Daar los je het probleem ook mee op :')

En jij ging slapen :* ;)
De vloek van mobiel internet. Vroeger had ik een boek gelezen bij schijnsel van het een of ander, nu lig ik op een te klein scherm typfouten te corrigeren.
crap in = crap out
pi_118196853
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Hihi, ik moet gelijk denken aan die friends scene :')

Maar ik geloof er ook niet in idd...
Was niet m'n uitgangspunt, maar eens! O+
pi_118197013
Altruïsme is als Pi, je kunt het benaderen en ermee rekenen maar het nooit als constante zien :7
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:39:57 #74
70532 loveli
N
pi_118197250
het is juist wel een constante..
crap in = crap out
pi_118197610
Als het een constante is, geef mij eens de exacte waarde dan. :P
pi_118200285
quote:
http://theoatmeal.com/comics/misspelling

Zoiets?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118200667
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef V1z0R het volgende:
Altruïsme is als Pi, je kunt het benaderen en ermee rekenen maar het nooit als constante zien :7
Als pi niet constant is, wat is het dan? Wisselend bewolkt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118201095
quote:
Die hangt aan de muur van m'n kantoor!

Verder is m'n Nederlands belabberd, kom ik regelmatig alleen op het Engelse woord en heb ik dan ook een kleine pauze voor dat woord, omdat m'n hersenen dan heel hard op zoek zijn naar de Nederlandse versie van het woord..
pi_118201329
Mogge. Slapen O+
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:35:24 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118201439
quote:
Bij mij op het werk verbeteren we ook elkaars hen-/hun-fouten in gesproken taal, echt te erg :'). Maar ja, dat is ook ons vak :+. Toen ik dat filmpje van mijn tv-optreden liet zien was ook de eerste reactie: je zei "hun hebben :o"

Goedemorgen. Tas is ingepakt. Nog even afwassen en de bak verschonen en dan gaan we. Zenuwen zijn weg trouwens :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:38:10 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118201480
quote:
Dat weten de Engelsen zelf ook niet. Zie dat zó vaak fout geschreven worden!
Niet meer actief op Fok!
pi_118202333
Jullie hebben nog een foto tegoed!

Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118202392
O+ O+ O+
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:44:56 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118202428
Ahw O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118202541
Mooie baby!

Vandaag toch weer proberen een goed lijstje te maken. Gister was ronduit belabberd :')
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_118202952
O+ wat een schatje Skoap!!

Wat taal betreft, dat vind ik vooral een communicatiemiddel.. en taal is nog veranderlijk ook bovendien. Wat onze grootouders fout vonden, is voor ons nu normaal.. en zo zal het ons ook vergaan met de generaties na ons.

Ik word kriegel wanneer iemand minder intelligent wordt bevonden alleen maar omdat diegene d/t of als/dan foutjes maakt en puff, je vergelijking werkt niet want soms is als wél goed en dan is de if en de when nog steeds fout.

Daarentegen roep ik hier thuis wel tegen mijn kind dat overnieuw geen woord is en dat me geen bezittelijk voornaamwoord is :P

Bon, lijstje:

late O: havermout
T: cappuccino
L: 4 rijstwafels, 2 met kaas en ei, 2 met kaas en ham, karnemelk, rauwkost
B: winkelen, stof voor mn moeder halen die ook een schoenenzak wil etc.
T: cappuccino, kwark met rozijntjes
B: wandelen (ik doe tegenwoordig 7.5 km in dik anderhalf uur, om precies te zijn tussen de 95 en de 105 minuten, afhankelijk van het weer etc.)
T: glas wijn
D: pastasalade met veel groente en kip van gister, sla met tomaat en komkommer
T: kwark met banaan
T: glas wijn

Mooie zaterdaglijst toch? :)
pi_118203394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:38 schreef Skoap het volgende:

[ afbeelding ]
Ahwwwww, geweldige foto O+
pi_118203422
Goed, ontbijten :') volkorenflensjes met bruine suiker *O*
pi_118203503
Lekker vers croissantje, hardgekookt eitje en versje jus d'orange. Nom!
pi_118203736
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge. Slapen O+
Ha! Toen zat ik al bij Phaidra op de koffie. Zonder muffins, want die was ik om half 7 vanochtend vergeten. :D

Wat een lieffie Skoap! O+
De mini van Phaidra is ook al zo'n leukerdje! O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_118204112
Oh, Skoap. O+. Doet 'ie het goed? :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118204133
quote:

[ afbeelding ]
Wat een prachtkind O+
pi_118204135
En: 61,6! *O*.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:12:16 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118204277
Leuke discussie :P

awww lammetje! O+ Hoe droppig!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118205221
Leuk kereltje, Skoap. :Y
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 06:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Als pi niet constant is, wat is het dan? Wisselend bewolkt?
:@
I dun goofed
pi_118205223
Hm.. vandaag een bijzonder lijstje:

O. 2 boterhammen met een ei
T. Yoghurt met rozijntjes
L. muffin en iets wat een vriendin meebrengt (laat de zonde maar een maaltijd zijn of zo)
T. sinaasappel en 2 mandarijnen
D. Zuurkool :)
T. Weet ik nog niet... eens zien waar ik dan trek in heb (denk groentes)
pi_118205320
quote:

[ afbeelding ]
Deze foto is voor aan de muur! Wat mooi O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:57:42 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118205330
Ik heb echt al daaaaagen zin in pannenkoeken. Dus ik denk dat ik die morgen ga bakken :9. Vanavond eten we bij mn schoonvader. Geen idee nog wat de pot schaft.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118205367
Hé, die baby lijkt op de baby van m'n schoonzus. Nou ja, je weet wat ze zeggen; alle babies lijken op elkaar! :+

Zo, werkdagochtend zit er weer op! Nu lekker chillen en vanavond een fish pie maken O+ O+ :9
Ja doei.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:00:27 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118205403
pi_118205461
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

En dat op je mobiel? Than Then it must have been sitting high for you.. ;)
of was dat onderdeel van je grapje :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik schat trouwens mensen niet dommer in wanneer ze het als/dan (zeker icm jij/jou) verkeerd gebruiken. Maar ik vind het wél veel prettiger klinken als het correct wordt gebruikt O+ Deels beroepsdeformatie wellicht :+

Wat ik wel gruwelijk vind, is wanneer mensen op facebook/twitter/waar-dan-ook dit soort teksten neer plempen:

"Vanavond ben ik met me vriend weze stappe."
Gru-we-lijk :X

Gebruik van d/t: als ik heel moe ben ofzo dan wil ik het wel eens (heel soms) verkeerd doen. Om het bij het teruglezen meteen te zien en "ieks!" te denken :P

En dan nog zijn er verschillen.

"ik wordt" is voor mij veel erger dan "ik heb iets bezorgt". Dat laatste doet me ook een beetje pijn aan de ogen, maar die snap ik zeg maar (kan me voorstellen dat dat gebeurt). Maar goed. Ligt er ook weer aan wie de persoon is die zo'n fout maakt, in welke positie, waar, etc.
Grappig, ik vind "ik wordt" een meer logische verschrijving dan bezorgt. Je schijft nu eenmaal heel vaak dat "iets" wordt, en dan is t zomaar een t-tje teveel. moet ik bij mezelf ook nog wel eens verbeteren...

verder ben ik het met MarMar eens dat de taal verandert, maar ik vind wel dat je als je de regels geleerd hebt je daar ook aan kunt houden, dus correcte d/t-spelling, als/dan, etc. Verkeerd spatiegebruik vind ik minder erg - dat is toch meer een spellingafspraak dan een grammaticale regel. Niet erop letten is luiheid, en mensen die het "niet boeiend" vinden (ik bedoel jou daar niet mee, MarMar) schat ik toch wel een stukje lager in als ik ze nog niet ken.,..
Kwak
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:05:45 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118205516
Lolol @ octo-pie
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:07:55 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118205563
Slankie-update: eten gaat redelijk, sporten gaat ene week prima en andere prut (deze week prut :P), heftiger blowfish-factor lijkt een oorzaak te hebben gezien maand geleden hetzelfde was :') en we werken weer aan het geheel. Niks nieuws onder de zon dus :+

Zo maar eens een flink stuk lopen om gebrek aan sport deze week beetje recht te breien. Morgen naar b-day van oma, dus on zeh road!
pi_118205797
quote:
_O_

*yeah, ik ben niet de enige met een verknipte ziel ;)*
pi_118205846
Wat een droppie skoap O+
pi_118206182
Jum! Heb net gegrilde kip gehaald op de markt. Daar ga ik zo een pestosalade van maken :9
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:49:41 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118206489
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:35 schreef An24 het volgende:
Jum! Heb net gegrilde kip gehaald op de markt. Daar ga ik zo een pestosalade van maken :9
En ik maar denken dat pesto vooral van basilicum en knoflook werd gemaakt :+.
pi_118206583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:02 schreef kwakz0r het volgende:

verder ben ik het met MarMar eens dat de taal verandert, maar ik vind wel dat je als je de regels geleerd hebt je daar ook aan kunt houden, dus correcte d/t-spelling, als/dan, etc. Verkeerd spatiegebruik vind ik minder erg - dat is toch meer een spellingafspraak dan een grammaticale regel. Niet erop letten is luiheid, en mensen die het "niet boeiend" vinden (ik bedoel jou daar niet mee, MarMar) schat ik toch wel een stukje lager in als ik ze nog niet ken.,..
Hoezo lager als iemand anders op een andere manier met dingen omgaat dan jij dat doet? Als jij wat dikker bent dan een of andere supersportieve persoon ben jij toch ook niet lager dan hem of haar omdat jij minder sport? Maar goed, misschien denk ik daar anders over.

Ik zou gisteren lopen maar was te lui dus net even gedaan en witbrood met een ei gehad van m'n moeder, prima toeven hier :') zo een kopje koffie en dan koken met moeders heuh.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_118206795
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

pi_118206890
Beuh, we zouden vanavond bezoek krijgen, maar dat zegde af want ziek. En daar baal ik van, want het is al lang geleden dat ik lekker gekookt heb voor andere mensen dan de Duutser, en gezellig een avond wijntjes gedronken heb met vrienden. E ti's niet alsof we hie in de vrienden zwemmen... -O-
pi_118206971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Beuh, we zouden vanavond bezoek krijgen, maar dat zegde af want ziek. En daar baal ik van, want het is al lang geleden dat ik lekker gekookt heb voor andere mensen dan de Duutser, en gezellig een avond wijntjes gedronken heb met vrienden. E ti's niet alsof we hie in de vrienden zwemmen... -O-
Vervelend ;( lijkt me ook lastig hoor, als je in een ander land woont. Moet je alles opnieuw opbouwen en 'onderhouden'.
pi_118207291
Bam! Document af! Huis schoon! Fiets gemaakt!
Nu even naar mn ouders, anders zie ik die ook nooit.. Misschien vanmiddag stukje zeilen met mn pa als het dan lekker weer is.
pi_118207362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Hoezo lager als iemand anders op een andere manier met dingen omgaat dan jij dat doet? Als jij wat dikker bent dan een of andere supersportieve persoon ben jij toch ook niet lager dan hem of haar omdat jij minder sport? Maar goed, misschien denk ik daar anders over.

Ik vind "te lui zijn om taalregels toe te passen" iets anders dan een "andere manier van ergens mee omgaan".

Daarbij: ik zeg niet dat ik mensen lager of minder vind, ik zeg dat ik ze (onbewust) lager inschat wat betreft intelligentie. Als ik me er van bewust ben probeer ik dat opzij te schuiven en naar de persoon te kijken. Maar het gaat om een eerste indruk.

Ik zou het gek vinden als mensen als ze mij zien niet al eerste indruk hebben dat ik vast te lui ben om te sporten, of teveel eet. Overigens is beide waar.

Het heeft dus niks te maken met "lager" inschatten als persoon. Maar als ik een mail voor grammaticale fouten krijg, of iemand past consequent de d/t-spelling niet goed toe, dan schat ik iemand inderdaad ofwel minder slim, ofwel ongeinteresseerd/lui in, als ik ze nog niet ken.
Kwak
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:29:07 #114
70532 loveli
N
pi_118207446
quote:
Dat!
crap in = crap out
pi_118207677
quote:
Jammer -O- . Gelijk een nieuwe datum prikken wanneer hij/zij weer beter is?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118207699
quote:

[ afbeelding ]
Wat poppig!! O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118207702
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
Het heeft dus niks te maken met "lager" inschatten als persoon.
Oke my bad, zo interpreteerde ik het even.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_118207765
Lijstje

O: ontbijt op bed O+ : 2 kleine afbakbroodjes met vleeswaar en een gekookt eitje
B: in de tuin gewerkt, was wel nodig :') :@
L: kom broccolisoep met wat geitenkaas en amandalen, stukje brood met olijfolie, 2 mandarijntjes, halve appel
T: bakje yoghurt/vla met muesli
D: halve pizza, salade
T: warme chocomel met slagroom en wat kruidnoten :+

Nogal en weekendlijstje, maar ik hoop door de lunch iig genoeg gezonds binnen te krijgen. En morgen staat er een maaltijd met makreel op het programma. :9~
pi_118207949
quote:
Jammer -O- als 't om de hoek was geweest of als we een privéjet hadden gehad was ik wel komen eten in de plaats! :P

ik had daarnet wat gepost, maar die post is weg :') dus nou ja.. zo spannend was het niet, behalve dat we fish pie gaan eten vanavond :')
Ja doei.
pi_118208636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jammer -O- . Gelijk een nieuwe datum prikken wanneer hij/zij weer beter is?
Yes. Mijn komende weekeinden zijn vol, maar dat is inderdaad het plan.
pi_118208673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jammer -O- als 't om de hoek was geweest of als we een privéjet hadden gehad was ik wel komen eten in de plaats! :P

ik had daarnet wat gepost, maar die post is weg :') dus nou ja.. zo spannend was het niet, behalve dat we fish pie gaan eten vanavond :')
Zou gezellig geweest zijn, mo! Hadden we zelfgemaakte hamburgers gegeten, op zelfgemaakte lauchenbrötchen, oftewel pretzelbroodjes, met applecrumble toe.
pi_118208874
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zou gezellig geweest zijn, mo! Hadden we zelfgemaakte hamburgers gegeten, op zelfgemaakte lauchenbrötchen, oftewel pretzelbroodjes, met applecrumble toe.
Oe! Das best een zware maaltijd :D
pi_118209009
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ha! Toen zat ik al bij Phaidra op de koffie. Zonder muffins, want die was ik om half 7 vanochtend vergeten. :D

Wat een lieffie Skoap! O+
De mini van Phaidra is ook al zo'n leukerdje! O+
Heb je mazzel dat ze je binnen liet :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118209040
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tempting. :9
Ja doei.
pi_118209087
Ik doe maar niet aan eetlijstjes, heb brood/ croissantjes op dus mijn tummy is fubar :X komt na het weekend wel weer goed :D
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:35:51 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118209089
Wat een mooi lammetje Skoap O+
Hopelijk gaat het goed met jou en L :Y

Taal: breek me de bek niet open...

Lijst
O: kwark en vla
T's: boterham filet americain, halve komkommer met cup a soup kerrie,appel, cappuccino
L: 2 boterhammen smeerkaas, tomaat, cup a soup tomaat, beker melk, peer
TsL mandarijn, paar druiven en nu ene wit bolletje met zoute haring en uitjes :9
D: bloemkool, gebakken champs, champsaus, varkenshaas, gebakken aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118209555
En wat een mooierd Skoap! Die heb je goed afgebakken O+
pi_118210587
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Heb je mazzel dat ze je binnen liet :P
Ik stond nog net niet om half 7 bij Phaidra voor de deur. :D Dat zou wel heel erg zijn. :D
Geloof dat ik er om kwart over 9 was ofzo. :D

Heb wel een uitnodiging voor een bruiloft in de VS volgend jaar, dat is ook wel weer tof. B-)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:05:14 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118211765
Ja, honger! Ga eten maken, helemaal voor mijzelf alleen, liefste is werken
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118211958
quote:
Hé balen!
Dat is het lastig van verhuizen helaas.
En wat GB zegt, opnieuw inplannen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_118211972
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vergeet de pijnboompitjes niet :P
pi_118211982
Ik ging niet wandelen, want LANG in winkelcentrum geweest en daar meer dan genoeg gelopen (net drie kwartier thuis) en ik heb een heerlijke warme stroopwafel gehad O+ die komt er dus bij op mijn lijstje.
pi_118212722
Heb je verder nergens meer last van MarMar? Als in; denk je dat het de goede kant op blijft gaan of zitten er nog bepaalde dingen in de weg?

Mijn lijstje:
O: mandarijn, bth kaas
L: dubbele bth kaas, kop tomatensoep
T: grapferuit, stukje pure chocola
D: salade met ijsbergsla, komkommer, paprika. Erbij aardappels uit de oven en gambas.
pi_118213287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:37 schreef Perruche het volgende:
Heb je verder nergens meer last van MarMar? Als in; denk je dat het de goede kant op blijft gaan of zitten er nog bepaalde dingen in de weg?

Mijn lijstje:
O: mandarijn, bth kaas
L: dubbele bth kaas, kop tomatensoep
T: grapferuit, stukje pure chocola
D: salade met ijsbergsla, komkommer, paprika. Erbij aardappels uit de oven en gambas.
Ik heb nog steeds last van mijn heupen en knieën en rug, maar dat is al zolang ik me kan herinneren zo. In het herfstige weer doet dat wat irritanter en ik loop ook met wandelstok. (wel een kekke met bloemetjes :) )
Ik denk dat de pfeiffer, longontstekingen, 20 weken zwangerschap, 2 narcoses, tig antibiotica en prednisonkuren en de pijnstillers hun weerslag hebben gehad de afgelopen 4 jaar en dat ik daar sinds begin deze zomer eindelijk van bij begin te komen.
Wat overblijft is dat ik loop als een oud vrouwtje, maar mijn energie en conditie lijken weer aardig op peil en met die stok en op mijn eigen tempo red ik me vrij prima :)
pi_118213370
Mijn lijstje:

O: volkorenflensjes met bruine suiker, een sinaasappel, thee met melk
L: Salade van een half kippetje, sla, komkommer, tomaat, pesto, mayo
B: wat yogastrekjes tegen stijfheid en de hoofdstand oefenen
T: volkorenworteltjescake en thee met melk
D: verse courgettesoep en een boterham gezond
T: misschien nog wat chipjes en een vodka-cola

:9
pi_118213630
Ik heb gisteren voor het eerst zelf mayonaise gemaakt trouwens, lekker dat het was! :9~ Durfde het eerst nooit aan omdat ik dacht dat ik geen eieren kon splitsen. Laatst op een kookworkshop toch maar geprobeerd en het ging gelijk goed. 8-)

Dus nu moet ik ook een keer pavlova maken, vind ik. :9
pi_118214002
Lekker zelfgebakken brood gegeten :9

Disclaimer: zelf = door mama zelf gebakken :s)
pi_118214639
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lekker zelfgebakken brood gegeten :9

Disclaimer: zelf = door mama zelf gebakken :s)
Oeh, lekker! :9
pi_118215155
Lekker GB! Ik heb een keer geprobeerd zelf mayo te maken, maar dat mislukte schromelijk. Binnenkort nog maar 's proberen weer. Hier staat volgens mij een érg lekkere fish pie in de oven, dámn :9 met venkel en bechamel en prei en wat vis en garnalen :9 nom :9
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:09:18 #140
70532 loveli
N
pi_118215308
Mo, goed gereedschap is het geheim voor mayo.

Ff bedenken of ik vanavond bogen zin heb om 180 km te rijden :O
crap in = crap out
pi_118215354
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef loveli het volgende:
Mo, goed gereedschap is het geheim voor mayo.

Ff bedenken of ik vanavond bogen zin heb om 180 km te rijden :O
Goed gereedschap? Ik heb zelf geklopt! :7 Goed voor den armspieren.
pi_118215552
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Goed gereedschap? Ik heb zelf geklopt! :7 Goed voor den armspieren.
Respect!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:24:00 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118215723
@uniek: over taal: jou kan ik altijd prima volgen :*

Verder denk ik dat een taal goed gebruiken niet alleen afhankelijk is van intelligentie en/of milieu en/of doorzettingsvermogen, maar dat er ook nog vele andere zaken meespelen. Mijn kinderen en ik zijn daar uitstekende voorbeelden van.

Zo haalde ik voor Nederlands altijd de hoogste cijfers, ondanks dat er thuis slecht Nederlands gesproken werd en mijn ouders half analfabeet waren/zijn (zo heb ik lang gedacht dat snochtes een bestaand woord was). Ik heb het mezelf dus aan moeten leren.
Echter, het lukt me maar niet om correct Duits te spreken.
Een talenknobbel heb ik dus niet :')

Hetzelfde met mijn dochter. We hebben iets van tienduizend boeken in huis (en er in lezen wordt gestimuleerd). Mijn man spreek correct Duits, ik spreek correct Nederlands, maar foutloos Duits schrijven lukt haar echt niet. Mijn zoon heeft er daarentegen veel minder problemen mee.
Beide kinderen zijn getest en bovenmatig intelligent. Dus waarom mijn dochter zoveel problemen heeft met taal blijft voor mij een raadsel.
pi_118215764
Damn, perfecte vacature voorbij zien komen. In Maastricht. Praktisch gezien onhaalbaar :'(.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:26:31 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118215779
En dan nog even een daglijstje
o. speltboterham met boter + appel + 2 mandarijnen
s. 0.25 uur cardio, 1 uur gewichten
l. omelet van 2 eieren en een halve courgette + kwart gehaktbal
t. wortel + 3 augurken + plak ham
d. opscheplepel zilvervliesrijst + 2 opscheplepels sperziebonen (we hadden te weinig }:| en kinderen gaan dan voor) + 2 opscheplepels kiptandoori in roomsaus
t. eetlepel roomijs

En nu heb ik trek }:|
pi_118215799
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Respect!
:D
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:25 schreef Phaidra het volgende:
Damn, perfecte vacature voorbij zien komen. In Maastricht. Praktisch gezien onhaalbaar :'(.
Balen is dat, hè. Ik had laatst ook zo'n situatie, al was het wel ietsje dichterbij dan Maastricht. Maar uit ervaring weet ik dat mijn reistijd niet langer moet zijn dan 1 uur enkele reis (als er dan qua OV iets mis gaat is het nog te handelen).
  Moderator zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:27:55 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118215810
:W vanuit Rome. Wat een fantastische stad is het toch O+ morgen laatste dag alweer die helemaal volgepland is met dingen waar we steeds niet aan toe kwamen :D

En het eten is fantastisch :9 wel veel carbs maar die zijn er allemaal afgelopen, we hebben echt zoveel gelopen :D

Hoe is het met jullie?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118215835
Ohhh, wat heerlijk MaJo, geniet ervan! *O* Beetje lekker weer?
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:32:06 #149
70532 loveli
N
pi_118215911
quote:
Huizenprijzen in Cocoville zijn ok, de bijbehorende achtertuinen zijn meer dan dat. Je Mr. digitaal laten werken en je moeder naar de regio meeverhuizen?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:32:38 #150
70532 loveli
N
pi_118215924
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Respect!
^^
crap in = crap out
pi_118216035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Huizenprijzen in Cocoville zijn ok, de bijbehorende achtertuinen zijn meer dan dat. Je Mr. digitaal laten werken en je moeder naar de regio meeverhuizen?
Dan nog moeten we ons huidige huis verkocht krijgen (op korte termijn) en ben bang dat mijn moeder de stress van een remigratie niet overleeft :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:36:45 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118216076
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:29 schreef Goodbye het volgende:
Ohhh, wat heerlijk MaJo, geniet ervan! *O* Beetje lekker weer?
Het is hier steeds rond de 25 graden :o tot nu toe steeds buiten gegeten en 's avonds alleen maar een vestje hoeven dragen *O* Ik hoorde dat het in Nederland nu ook goed weer is? Dat is wel fijn ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118216124
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is hier steeds rond de 25 graden :o tot nu toe steeds buiten gegeten en 's avonds alleen maar een vestje hoeven dragen *O* Ik hoorde dat het in Nederland nu ook goed weer is? Dat is wel fijn ^O^
Het is best oké qua temperatuur, ja. Maar op 25 graden ben ik toch wel erg jaloers! :D
pi_118216156
Oooh O+ Rome O+
25 graden O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118216805
Gefeliciteerd Skoap. Wat een moppie.

*rammel*

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
@uniek: over taal: jou kan ik altijd prima volgen :*

Verder denk ik dat een taal goed gebruiken niet alleen afhankelijk is van intelligentie en/of milieu en/of doorzettingsvermogen, maar dat er ook nog vele andere zaken meespelen. Mijn kinderen en ik zijn daar uitstekende voorbeelden van.

Zo haalde ik voor Nederlands altijd de hoogste cijfers, ondanks dat er thuis slecht Nederlands gesproken werd en mijn ouders half analfabeet waren/zijn (zo heb ik lang gedacht dat snochtes een bestaand woord was). Ik heb het mezelf dus aan moeten leren.
Echter, het lukt me maar niet om correct Duits te spreken.
Een talenknobbel heb ik dus niet :')

Hetzelfde met mijn dochter. We hebben iets van tienduizend boeken in huis (en er in lezen wordt gestimuleerd). Mijn man spreek correct Duits, ik spreek correct Nederlands, maar foutloos Duits schrijven lukt haar echt niet. Mijn zoon heeft er daarentegen veel minder problemen mee.
Beide kinderen zijn getest en bovenmatig intelligent. Dus waarom mijn dochter zoveel problemen heeft met taal blijft voor mij een raadsel.
Duits is ook best een moeilijke taal om te leren.

Voor welke school hebben jullie uiteindelijk gekozen voor jullie dochter (niet dat het iets met voorgaande te maken heeft, maar ben benieuwd omdat je zo twijfelde toen)?

Mijn eetlijstje van vandaag bestaat tot nu toe alleen uit yoghurt en kippensoep. Voel me al de hele week niet zo lekker, maar vandaag is daar ook nog buikpijn en misselijkheid bij gekomen. Ik hoop dat ik morgen beter ben, want dan geef ik een etentje.

Op de planning voor morgen:
L: roeryoghurt met honing
T: banaan, aardbeienkwarktaart
D: turks brood met tapenade, gevulde eieren, gemarineerde champignons, mini quiche met cheddar, ricotta, ham en lente-ui, garnalen met knoflook, paling, spiesjes van zeeduivel en spek, gehaktbrood, patatas bravas, dadels met monchou
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:28:17 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118217956
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 20:00 schreef Xennia het volgende:
Gefeliciteerd Skoap. Wat een moppie.

*rammel*

[..]

Duits is ook best een moeilijke taal om te leren.

Voor welke school hebben jullie uiteindelijk gekozen voor jullie dochter (niet dat het iets met voorgaande te maken heeft, maar ben benieuwd omdat je zo twijfelde toen)?
Het wordt hoe dan ook een school in de buurt en niet de eliteschool die erg goed, maar toch ook wat ver weg is. Misschien dat ze zelfs een niveau lager begint dan haalbaar, zodat ze wat meer zelfvertrouwen krijgt en vooral plezier houdt in leren. Want dat is toch het belangrijkste.

Vervelend dat je ziek bent. Je eetlijstje voor morgen ziet er erg lekker uit :9~
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:07:04 #157
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_118219653
Mijn zusje is hoogbegaafd en heeft ook enorm veel moeite met taal, nujah we hebben sowieso wel een 'wetenschappelijk' brein... Ik praat en versta heel gemakkelijk vreemde talen maar laat mij niets schrijven of ik loop vast, zelfs in het engels.
En over de nature-nurture is het jammer genoeg dat als je de nature niet meehebt dat de nurture ook tegenzit.

Lijstje:
Pre-O: 3 koekjes en een snoepje
O: Macaroni met hesp en kaas, boterham speculoospasta
L: 3 boterhammen met jonge kaas/notenpasta, mandarijn
T: Mandarijn
S: Uurtje squash
D: Niertjes in mosterdsaus, met aardappelen en salade van andijvie en witloof
T: ?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_118220134
Lijstje
O dubbele boterham jam
T appel
T ijskoffie tegen de slaap onderweg
L dubbele boterham gebakken ei
D gegrillde kip, aardappeltjes uit de oven, salade
T paar dropjes
pi_118221130
Dit slaat een beetje op mijn dag

Morgen maar weer goed balansen
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:41:25 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118221161
Bij mij zijn er nog een paar handjes cranberries en een selleriestengel bijgekomen. Zin in chips, maar dat mag niet van mezelf. Genoeg troep gegeten afgelopen weken. Mijn huid ziet er gek genoeg wel prachtig uit :?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:42:08 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118221187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit slaat een beetje op mijn dag
[ afbeelding ]

Morgen maar weer goed balansen
Hoeveel weeg je nu CS? Je zit nu toch op een gezond gewicht? Wat doe je aan sport?
pi_118221337
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je nu CS? Je zit nu toch op een gezond gewicht? Wat doe je aan sport?
Ik weeg nu 56kg (woehoe, weeg me maar eens in de maand en dit was een fijne verrassing, omdat ik juist meer ben gaan eten) en ben 1m58.
Sporten doe ik minimaal drie keer per week, van die groepslessen (beasting, bodyfit et cetera) en ik wil nu gaan hardlopen, en ik probeer iemand te strikken om mee te doen.

Maar dit was meer een grapje (vandaag heb ik gewoon ongezond gegeten en morgen pak ik het gezonde eten weer op).
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:47:14 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118221415
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

Maar dit was meer een grapje (vandaag heb ik gewoon ongezond gegeten en morgen pak ik het gezonde eten weer op).
Ik hoop het. Heb je ook een beetje gevolgd in Dieet en meen me te kunnen herinneren dat je wat moeite hebt met een normaal eetpatroon. Ga morgen nou niet balansen, maar eet gewoon normaal. Als je slank bent kun je best een eens een dagje ongezonder eten. Je moet echt zoveel eten om een kilo aan te komen.
pi_118221585
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik hoop het. Heb je ook een beetje gevolgd in Dieet en meen me te kunnen herinneren dat je wat moeite hebt met een normaal eetpatroon. Ga morgen nou niet balansen, maar eet gewoon normaal. Als je slank bent kun je best een eens een dagje ongezonder eten. Je moet echt zoveel eten om een kilo aan te komen.
Ja, het klopt dat ik moeite heb/had met een normaal patroon. Alleen nu heb ik een goede diëtist en psycholoog en gewoon meer geluk en blijdschap in het leven. Ruim 95% van de dagen eet ik voldoende en gezond en vandaag was nogal een zondigdag (goede vriendin kwam langs, besloten naar de bios te gaan maar hadden geen tijd meer om te koken, dus dat werd een sub et cetera et cetera). Morgen eet ik weer een goede lijst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:55:38 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118221737
Ik mis de groente, maar verder vind ik het wel meevallen eigenlijk. Behalve dan dat ik het brood van de Subway vies vind. Veel te plakkerig. En die muffins... ach.
pi_118221911
Morgen zijn er weer groentes en fruit in het leven :) En ook weer voldoende eiwitten. En weer voldoende vezels. En zo :) Ach... het was vandaag een bijzonder fijne dag
pi_118222350
quote:
He, daar ken ik iemand in de museumwereld.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118222439
Vandaag dagje hoofdstad gedaan. Bij de galerie langsgeweest om de invalster van conleche te bekijken. Conleche is mooier.
2 uur wandelen, wat fietsen en wat op een pontje staan. Leuk hoor, de hoofdstad. Wel een beetje druk.
pi_118222608
Lijstje vandaag :
O : italiaanse bol met filet
L : Nog zo'n bol met grilworst
D : Oven shoarma broodje met sla, shoarma, sambal.

Veel te weinig, ik weet het maar ben de hele dag onderweg geweest

Ik pak nou nog een T : 1 kaki
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:22:09 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118222861
Als ik onderweg ben eet ik juist altijd veel te veel. En ongezond.
pi_118222935
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik onderweg ben eet ik juist altijd veel te veel. En ongezond.
Na mijn ontbijt ging ik naar ons nieuwe huis kijken, tot 15:00 ongeveer, toen een broodje gegeten, toen naar kennis, toen avond eten, toen psv.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:26:39 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118223041
Druk dagje marcie! Klinkt wel als een leuke dag.
pi_118223129
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:10 schreef sigme het volgende:

[..]

He, daar ken ik iemand in de museumwereld.
Doe eens PM? Ik ben wel nieuwsgierig nu.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118223133
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Druk dagje marcie! Klinkt wel als een leuke dag.
Ook zeker een leuke dag, dus dat maakt niet zo veel uit. Vanaf maandag weer school dus komt het wel weer goed!
pi_118223376
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
Lijstje vandaag :
O : italiaanse bol met filet
L : Nog zo'n bol met grilworst
D : Oven shoarma broodje met sla, shoarma, sambal.

Veel te weinig, ik weet het maar ben de hele dag onderweg geweest

Ik pak nou nog een T : 1 kaki
Zelf heb ik altijd een appel en een pakje Sultana (oid) in mijn tas zitten voor zulke gevallen. Misschien een idee?
pi_118224482
Grootste struikelblok vond ik ook om normaal te doen, abnormaal veel en te weinig vond ik makkelijker.
Als man die sport scheelt het nog, dan kun je stiekem vies beesten :@
Succes CotS! ^O^
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef sigme het volgende:
Vandaag dagje hoofdstad gedaan. Bij de galerie langsgeweest om de invalster van conleche te bekijken. Conleche is mooier.
2 uur wandelen, wat fietsen en wat op een pontje staan. Leuk hoor, de hoofdstad. Wel een beetje druk.
Die legt de lat dan ook erg hoog...
pi_118226249
(ik neig vooral heel erg naar te weinig, al ben ik erg dik geworden door een depressieve periode met teveel eten. Alleen gaat het gelukkig nu heel erg goed en eet ik voldoende, voor het eerst in jaren en dat bevalt me heel erg goed).

Hardlopen heeft me altijd een erg leuke sport geleken, en ik heb besloten er morgen of maandag (hangt eventjes af van hoe snel ik klaar ben met een naaiopdracht die ik heb) mee te beginnen. Ik heb een schema gedownload en ik ga er vol voor :)
pi_118231537
Net terug van drankje met vrienden. Was stappen in de buurt van oude hometown, was leuk en lang geleden dat ik daar geweest was. Kwam oud klasgenote tegen, denk jaar of 8 niet gezien. Was erg leuk! En goed opgedroogd ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 05:12:39 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118233386
Iedereen heeft wel eens een mindere dag/week of wat ook. Zelf ben ik er gisteren achrer gekomen dat zoute stokjes met nutella erg lekker zijn :')

Kwark en vla om vandag maar mee te beginnen
pi_118233727
Mogge!
Blij dat de nachtweek ten einde loopt....

Nutellapretzels klinkt best goed!
pi_118234272
Gat in de markt Uniek! Nutellapretzels :9

Bij mij wordt het vandaag iets als
O: koffie verkeerd en boterham jam
S: bodypump
L: tomatensoep en omelet van 2 eieren met champignons en kaas
T: grapefruit
D: of mosselen met stokbrood, of pasta'tje.
pi_118234689
Die vermiste jongen, familie van Vik? Is weer thuis. Of wisten jullie dat al?
Worry is a misuse of imagination
pi_118234929
Dat was een kennis van Kwak :) ze vertelde dat hij gevonden was en naar huis ging, fijn nieuws.

Lijstje vandaag:

late O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
L: havermout, banaan
B: wandelen
T: cappuccino, schaaltje kruidnoten
D: homemade paprikasoep, homemade wrap met roomkaas, sla en zalm.
T: kwark met 2 kiwi's

Zometeen ouderwets spatten samen met de jongste, met ecoline en een tandenborstel, oldskool O+
pi_118235001
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:36 schreef MarMar het volgende:
Dat was een kennis van Kwak :) ze vertelde dat hij gevonden was en naar huis ging, fijn nieuws.

Lijstje vandaag:

late O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
L: havermout, banaan
B: wandelen
T: cappuccino, schaaltje kruidnoten
D: homemade paprikasoep, homemade wrap met roomkaas, sla en zalm.
T: kwark met 2 kiwi's

Zometeen ouderwets spatten samen met de jongste, met ecoline en een tandenborstel, oldskool O+
Dacht dat vik zei dat het de broer van haar zwager oid was.
pi_118235027
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist.
pi_118235116
Mogge!! Het was een kennis v Kwak idd :)
  Vis een optie? zondag 21 oktober 2012 @ 11:13:40 #187
70532 loveli
N
pi_118235474
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat ging om de dominee in de buurt van Nijmegen, die na problemen in de relationele sfeer is omgebracht.
crap in = crap out
pi_118236133
Iets met klok en klepel :P

Ik heb nog niks nuttigs gedaan en ben al bijna 3 uur wakker :D en mijn lief heeft al superveel huishoudelijke shizzle gedaan en dat had ik niet verwacht dus O+ O+

lijstje vandaag wordt zoiets als:

O: havermoutpap met kokos, frambozen en whey
L: stukjes kip en rijstwafels
D: uit eten met lief :Y)
pi_118236145
O. 2 boterhammen met een gebakken ei
S. Beginnen met hardlopen
L. 2 boterhammen met kaas en sandwichspread
T. 3 mandarijnen en een schaal yoghurt
D. zuurkool
T. Yoghurt met rozijnen en appel en kaneel.
pi_118237866
Volgens mij heb ik de sport gevonden die bij me past en waar ik me echt goed bij voel :)
pi_118237950
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat ging om de dominee in de buurt van Nijmegen, die na problemen in de relationele sfeer is omgebracht.
O. Klopt. Klok en klepel inderdaad.
pi_118237971
Omdat ik vanavond ga hardlopen kookt m'n huisgenootje voor mij :D dus nu moet ik wel!
pi_118238179
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:11 schreef Probability het volgende:
Omdat ik vanavond ga hardlopen kookt m'n huisgenootje voor mij :D dus nu moet ik wel!
Oh, dat is lief van je huisgenootje!
pi_118238329
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik de sport gevonden die bij me past en waar ik me echt goed bij voel :)
Wat fijn! Welke sport?

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:19 schreef Goodbye het volgende:
Dit idd :Y

Ik ben tot nu toe lekker lui geweest O+ Nu ga ik de kelder & keuken eens uitmesten. Is óók een soort work-out. Toch? O-) :+
pi_118238382
Nou... ik ben begonnen met hardlopen en ik krijg er een gigantische kick van :) De meeste sporten zet ik wel gewoon door en doe ik mijn best, maar ik beleef er niet echt plezier aan. En dit vind ik leuk. Ook al stond ik ontzettend voor lul in het park tussen al die mensen die a.) slanker waren b.) er sportiever uit zagen c.) mij telkens haalde en d.) überhaupt veel langer achter elkaar rende. Het is een toffe sport
pi_118238423
Je kan nooit voor lul staan als je gewoon probeert te sporten. *O* Ik kijk ten minste nooit op zo'n manier naar sportende mensen.

En met 56 kilo ben je slank genoeg, dacht ik zo. Ook al ben je een mini. :+
pi_118238745
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... ik ben begonnen met hardlopen en ik krijg er een gigantische kick van :) De meeste sporten zet ik wel gewoon door en doe ik mijn best, maar ik beleef er niet echt plezier aan. En dit vind ik leuk. Ook al stond ik ontzettend voor lul in het park tussen al die mensen die a.) slanker waren b.) er sportiever uit zagen c.) mij telkens haalde en d.) überhaupt veel langer achter elkaar rende. Het is een toffe sport
Als ik echt dikke mensen zie joggen, denk ik altijd alleen maar ''wat goed dat ze joggen en in beweging blijven''. En jij bent vast niet echt dik met 56 kilo. En iedereen heeft ooit een begin moeten maken met hardlopen met weinig conditie. In het begin hijgde ik ook wat af.
pi_118238916
In mijn leven ben ik eigenlijk gewend altijd overal de beste in te zijn :@ Waarin sport de grote, vaak frustrerende uitzondering is. De discipline om grenzen te overschrijden en zo heb ik prima, maar dat ik moet zien dat mensen beter zijn is een diepe ramp ;)

Naja... het maakt me ook niet uit wat anderen dachten, het gaat erom dat ik een beetje conditie krijg en gezonder wordt

Dank jullie :*
pi_118240356
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Gat in de markt Uniek! Nutellapretzels :9

Bij mij wordt het vandaag iets als
O: koffie verkeerd en boterham jam
S: bodypump
L: tomatensoep en omelet van 2 eieren met champignons en kaas
T: grapefruit
D: of mosselen met stokbrood, of pasta'tje.
Ik dacht dat jij met Novem de 8 km ging doen bij de Marathon van Amsterdam?

Lijstje:
O: kwark met een beetje muesli en aardbeien
S: 9.3 km hardlopen (leuk detail: volgens runkeeper 348 calorieen verbrand, volgens mn polar hartslagmeter 850 ofzo)
L: tomatensoep, 2 broodjes met schnitzel, 3 volkoren crackers met grillworst, 1 volkoren cracker met tomaat uit eigen tuin. :)
T: worteltjestaartmuffin
D: risotto met paddestoelen
Doe wat je niet durft.
pi_118241050
hier een heerlijk rustig dagje rond huis. Zo maar eens douchen, maar ik twijfel ook om gewoon weer op de bank te duiken om verder te lezen. Er staat een grote pan chili con vegetarische carne op het vuur, en straks maak ik daar maisbrood bij. En dan staat er nog deeg voor twee zuurdezembroden te rijzen. En straks een skypedate, wat een fijne dag!

bijbehorend lijstje:

O1, in bed: twee plakken ontbijtkoek met boter, glas sinaasappelsap
O2, aan tafel met volkrant magazine: 2 laugenbrötchen, met half nutella half jam. mandarijn, koffie met opgeklopte melk, glas sinaasappelsap
T: stukje applecrumble?
T: handje chips?
D: chili con vegetarische carne, maisbrood.
pi_118241613
O : Met familie gedaan dus erg ruim : 3 broodjes(harde) met grilworst en filet americain + 1 croissant
L : Broodje met een grote omelet en klein beetje mayonaise
T (pak ik nu) : Kaki
D : Ovenschotel met aardappelpuree, gehakt en boontjes.
T : ?
pi_118241832
Wow, die verdient de benaming weekendlijst wel, Jag. :P.

Hier ook een dagje in en om het huis. Het dakterras is weer winterklaar. :).

Lijstje:
O: Brinta
L: 2 boterhammen met roomkaas, gekookt eitje, glas sinaasappelmangosap
T: banaan, mandarijn
T: bakje yoghurt
D: ovenschotel met aardappel, gehakt, spitskool, tomaten
pi_118241973
Chili sin carne jagar?

Tot nu toe op: dubbele boterham met jam, croissantje jam en een met hagelslag, glas sap.
De hele week niet meegedaan met de nachtelijke tostipartijen, al is de lucht erg tempting soms.

nu maar eruit :9
pi_118242232
Hoe bevalt het vegetarisch eten, Jagar?
Ik zie wel veel kh's voorbij komen en veel lekkere dingen. Lukt het om met sporten op gewicht te blijven, of af te vallen?

Wel een erg lekker lijstje. Van Henk ook :9

Mijn lijstje is ook erg lekker vandaag. Ik ga verder met mijn tapasvoorbereidingen. Ik ben echt een feeder, altijd bang dat ik te weinig heb voor gasten. Mijn moeder heeft dat ook. Ik ben erfelijk belast.
pi_118242423
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:24 schreef Xennia het volgende:
Ik zie wel veel kh's voorbij komen en veel lekkere dingen. Lukt het om met sporten op gewicht te blijven, of af te vallen?

Mijn lijstje is ook erg lekker vandaag. Ik ga verder met mijn tapasvoorbereidingen. Ik ben echt een feeder, altijd bang dat ik te weinig heb voor gasten. Mijn moeder heeft dat ook. Ik ben erfelijk belast.
ik blijf op gewicht. de laatste twee weken weinig gesport ivm ziekjes en reizen, maar vanaf deze week het ritme weer oppakken. Ja, dit zijn echt weekend lijstjes, maar ik geniet er wel van! :) En vegetarisch eten vind ik geen probleem. Soms eet ik ook vlees hoor!
pi_118242748
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:24 schreef Xennia het volgende:

Paling :9 /zwaar jaloers
pi_118243087
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij met Novem de 8 km ging doen bij de Marathon van Amsterdam?

Dat dacht ik ook, helaas enkelblessure waardoor ik van de fysio niet mag rennen/bodycombatten/etc. Heb al last met de trap aflopen dus een beetje bagger. Wel jammer, wat een sfeer!
pi_118243406
Oh en ik heb boodschappen gedaan. En nu allemaal heerlijke dingen in huis. Op de planning (in random volgorde) voor de komende week staat:
- spaghetti met zeevruchten
- salade van spitskool en sperziebonen met champignons, aardappels in de schil erbij
- bouillabaise
- linzen met blauwe kaas en hazelnoten en tomaatjes
- macho'snacho's!!! uit de oven met guacamole :9 Macho's :')

En ik heb veel nootjes gekocht :9 en ik heb nog bietjes en ik heb ook kokosolie gekocht voor op brood!

[ Bericht 13% gewijzigd door Perruche op 21-10-2012 16:07:07 ]
pi_118243489
Dat zijn combo's waar ik nooit aan zou denken, Perr :D
Linzen met blauwe kaas? Verdring je dan niet compleet de smaak van de linzen en de noten?
pi_118243561
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb boodschappen gedaan. En nu allemaal heerlijke dingen in huis. Op de planning (in random volgorde) voor de komende week staat:
- spaghetti met zeevruchten
- salade van spitskool en sperziebonen met champignons, aardappels in de schil erbij
- bouillabaise
- linzen met blauwe kaas en hazelnoten en tomaatjes
- macho's uit de oven met guacamole :9

En ik heb veel nootjes gekocht :9 en ik heb nog bietjes en ik heb ook kokosolie gekocht voor op brood!
Goed bezig! Behalve blauwe kaas. Ik lust bijna alles, maar blauwe kaas... :r
pi_118243750
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, helaas enkelblessure waardoor ik van de fysio niet mag rennen/bodycombatten/etc. Heb al last met de trap aflopen dus een beetje bagger. Wel jammer, wat een sfeer!
Oew! Dat klinkt behoorlijk irritant! Gaat het een langdurig iets worden?
Doe wat je niet durft.
pi_118243787
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew! Dat klinkt behoorlijk irritant! Gaat het een langdurig iets worden?
Dat hoop ik niet... begon eindelijk een beetje het hardlopen ok'ish te vinden, geen zin om straks weer van 0 te moeten beginnen. Denk erover om te gaan spinnen ofzo, anders is die opgebouwde conditie straks helemaal weg... alleen bodypump & balance zijn niet genoeg :D
pi_118243817
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat zijn combo's waar ik nooit aan zou denken, Perr :D
Linzen met blauwe kaas? Verdring je dan niet compleet de smaak van de linzen en de noten?
Nee joh, vet lekker! Ook lekker met knolselderij ipv de kaas. Maar ik houd wel van stevige smaken :P Moet erbij zeggen dat ik het niet zelf bedacht heb, heb die combi een keer bij een vriendin gegeten. En de met spitskool wilde ik eigenlijk met groene kool maar die had de Appie niet, denk och dat kunnen we vast wel wisselen!

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Goed bezig! Behalve blauwe kaas. Ik lust bijna alles, maar blauwe kaas... :r
Nee joh, zo lekker!
pi_118243879
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet... begon eindelijk een beetje het hardlopen ok'ish te vinden, geen zin om straks weer van 0 te moeten beginnen. Denk erover om te gaan spinnen ofzo, anders is die opgebouwde conditie straks helemaal weg... alleen bodypump & balance zijn niet genoeg :D
Spinnen is ook leuk! Kan ik van de week ook wel weer eens een keertje doen. :)
Tijd geleden dat ik het heb gedaan. :D

Ook na een tijdje niet hardlopen is je conditie niet helemaal weg hoor. Ik kon vorig jaar na mn enkelincident eigenlijk ook weer gelijk 5 km doen zonder problemen.
Doe wat je niet durft.
pi_118243959
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Spinnen is ook leuk! Kan ik van de week ook wel weer eens een keertje doen. :)
Tijd geleden dat ik het heb gedaan. :D

Ook na een tijdje niet hardlopen is je conditie niet helemaal weg hoor. Ik kon vorig jaar na mn enkelincident eigenlijk ook weer gelijk 5 km doen zonder problemen.
Ja, sommige mensen kunnen dat, ik ben daar niet een van helaas :P. Ik krijg dan echt last van knieën en andere dingen, dus langzaam opbouwen is het devies :r. Baal nu ook echt, ben zo voorzichtig geweest en nu toch dit!
pi_118244077
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee joh, vet lekker! Ook lekker met knolselderij ipv de kaas. Maar ik houd wel van stevige smaken :P
Maar blauwe kaas is zo sterk, die verwacht ik normaal alleen met rund, lam of schaap. Sterk + sterk...
Zou het ook alleen nemen met een bockbiertje, normaal biertje is het m.i. te sterk voor. :@
pi_118244488
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, sommige mensen kunnen dat, ik ben daar niet een van helaas :P. Ik krijg dan echt last van knieën en andere dingen, dus langzaam opbouwen is het devies :r. Baal nu ook echt, ben zo voorzichtig geweest en nu toch dit!
Oew, dat is wel jammer. :{
Je beenspieren extra trainen? Zou dat niet helpen?
Doe wat je niet durft.
pi_118244737
:Y
Verstevigt de banden en zorgt dat je spieren meer van de klappen opnemen.
pi_118244770
Stom Per! -O-
Ja doei.
pi_118244872
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew, dat is wel jammer. :{
Je beenspieren extra trainen? Zou dat niet helpen?
Jawel. Maar het is echt m'n gewricht, dus eens zien. Extra trainen doe ik al wel met pump & balance vind ik :P

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Stom Per! -O-
Ja toch! Jij had toch ook last van blessures? Weer helemaal over?
pi_118244944
Ik ben ook weer gaan rennen vandaag, en Mr.Mo ook! Die gaat 't ook weer oppakken nu hij hier weer werkt! *O* Hij gaat Evy oppakken vanaf 't begin en ik blijf doorgaan met m'n HM-schema, maar ga dan ook met hem meehobbelen als motivatiemiep 8-)

Edit: ja, had wat heupklachten deze zomer, maar die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, gelukkig :)
Ja doei.
pi_118245190
http://www.endomondo.com/workouts/101962130

8.01km met 5.51min/km. Ben er even uitgeweest door verkoudheid/halve griep, maar 't gaat weer heerlijk. Dinsdag gewoon weer door met m'n schema waar ik gebleven was. Als het goed is *klopt af* loop ik dan ergens januari/februari m'n eerste HM met een snelheid van 10km/uur. O+
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:06:09 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118246076
Mooi kut Perr!

Goed bezig Mo!

Lijst"
O: kwark en vla
T's , L en T's : halve kolmkommer, tomaat, 3 boterhammen met kaas, 2 x cup a soup, 2 x cappuccino, appel, peer, pruim, mandarijn, 2 bekers melk, rauwe worrtels
D: sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, zelfgemaakte gegrilde kipsate, gebakken ui en champignons, ijsbersalade met tomaat/ui/kappetjes/ananas/gekookt ei/olie/kruiden
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:17:03 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118246470
Lijstje
o. 2 sneden speltbrood met boter
t. kaki
l. Spruitjes + gestoomde wortels + varkensfilet in roomsaus
s. 15 km fietsen
t. appel met kaneel
d. Wordt denk ik gegrilde camembert met salade, of couscous met courgette, koriander en feta of brood met boter en tomaatjes
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:50:54 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118247557
Hoooi! Wat gaan jullie langzaam :P.
Tis heel vet hier en ben nog niet ziek :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:52:01 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118247599
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

boo!

Ga crosstrainen :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:54:50 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118247690
Weet iemand trouwens waar ewelina is?
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:55:41 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118247722
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Hoooi! Wat gaan jullie langzaam :P.
Tis heel vet hier en ben nog niet ziek :P.
.Tof. Veel plezier.
pi_118249615
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand trouwens waar ewelina is?
Hier! Ik verzuip in het werk tegenwoordig, dus ben nauwelijks meer op Fok! te vinden. ;)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_118250404
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hier! Ik verzuip in het werk tegenwoordig, dus ben nauwelijks meer op Fok! te vinden. ;)
Maar wel om te lurken ;)
Succes met de drukte :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:25:09 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118250683
Vikje!!

HOe gaat het met jou Tink, je huid straalt nog steeds? O+
pi_118251169
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar wel om te lurken ;)
Succes met de drukte :)
Zo af en toe. ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:52:19 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118255086
Ola Ewelina!

Boo van de blessure Parkietje :o mooi prut!

Ik ben echt blaaargh xD zaterdag eerst stad in, toen gezellig eten bij buurman, vandaag vroeg op pad naar verjaardag van oma (90 jaar! :o). Gebabbeld met la familia, wat Handige Harrie acties, wandeling met oom en tante en na afloop gesprek met di mama maakt moeie ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door MariaEtcetera op 21-10-2012 21:08:51 ]
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:16:23 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118256757
Nog een dingetje doen en dan bedtijd. De jetlag te lijf.

Laatste T was een vierde deel van een salade van een blik kidneybonen, 2 wortels, halve komkommer, 4 selleriestengels, 2 appels, wat yoghurt en mayo en een bolletje stemgember.
pi_118259046
Lijstje:
O: koffie verkeerd en boterham pruimenjam
S: buikspieren + bodypump
L: tomatensoep, worstenbroodje, salade van 1/2e rode paprika, ijsbergsla, komkommer
T: chocomel met slagroom
B: heel het huis schoon en 3 keer heen en weer voor de boodschappen
D: pasta carbonara (ei, spek, ui, knof, peterselie)
T: 150 ml volle yoghurt met 1 peer, hand walnoten en honing

Vind hem best mooi!
pi_118259159
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja :D Alleen net klaar met BZV kijken en nog even snel naar de winkel voor witwasmidel (oeps wit + rood = geen goed idee) dus NU rennen
pi_118259232
Morgen fitnessen met meisje van stage. Dus wel prima bezig :7
  Vis een optie? zondag 21 oktober 2012 @ 22:04:30 #238
70532 loveli
N
pi_118259921
Warme choco met mini marshmallows en slagroom :')
crap in = crap out
pi_118260505
Lekker :9
pi_118262562
Langzaam indeed! Net terug van een avondje sauna en nu met kruidenthee en katten op de bank O+

Vik: fijn dat je darmen het goed houden daar! Wat is je eerste indruk?

Warme chocolademelk O+ Zorg je wel een beetje voor jezelf loveli? Tis lekker, maar je bent zo gevoelig voor rotzooi :*
pi_118263033
Zo, weer thuis. Zat naar Brandpunt te kijken, gaat over hoe mannen van middelbare leeftijd jonger denken te blijven door testosteron te gebruiken.. Wel interessant maar het lijkt me nogal dubieus..
pi_118263230
Zo, gerend. Ging best aardig en sneller dan de vorige keer!
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:04:07 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118263305
Mweh. Kan niet slapen }:|
pi_118264234
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
Zo, weer thuis. Zat naar Brandpunt te kijken, gaat over hoe mannen van middelbare leeftijd jonger denken te blijven door testosteron te gebruiken.. Wel interessant maar het lijkt me nogal dubieus..
Waarom lijkt het je dubieus?
  Vis een optie? zondag 21 oktober 2012 @ 23:28:21 #245
70532 loveli
N
pi_118264311
Warme melk & banaan bevatten tryptofaan, is grondstof voor serotonine en dat is weer grondstof voor melatonine.
crap in = crap out
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:35:52 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118264606
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
Warme melk & banaan bevatten tryptofaan, is grondstof voor serotonine en dat is weer grondstof voor melatonine.
Banaan heb ik niet in huis en in melk heb ik geen zin. Heb maar een borrel + chocolade genomen.
pi_118264694
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef loveli het volgende:
Warme choco met mini marshmallows en slagroom :')
Stiekem een beetje jaloers
Misschien moet ik ook die dingen kopen :')
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:44:11 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118264957
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Stiekem een beetje jaloers
Misschien moet ik ook die dingen kopen :')
Waarom?
pi_118265077
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Waarom lijkt het je dubieus?
Omdat het kans op prostaatkanker verhoogd en dat is tegenstrijdig met levensverlenging/kwaliteit. En een teveel aan testosteron je karakter kan veranderen, je kunt er agressief en opvliegend van worden. Niet echt prettig voor je omgeving.
  Vis een optie? zondag 21 oktober 2012 @ 23:50:37 #250
70532 loveli
N
pi_118265184
Misschien ook niet, want 2,5 euro voor 125 gram is duur.

SPOILER
crap in = crap out
  maandag 22 oktober 2012 @ 05:14:06 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118269668
Zo het is weer maandag, geen smoesjes meer... Lekker en gezond eten deze week, afgesproken?
pi_118269766
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
Mweh. Kan niet slapen }:|
Had ik ook last van. Uiteindelijk rond 2.30 in slaap gevallen :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 22 oktober 2012 @ 07:17:36 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118269873
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2012 05:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo het is weer maandag, geen smoesjes meer... Lekker en gezond eten deze week, afgesproken?
That's the plan! *O*

Goed begin vd week: te laat nest uitkomen voor trein 1, maar wel tijd om nog even te douchen voor trein 2 gehaald moest worden :+

Hopelijk is komend weekend wat minder druk :') :P
pi_118269892
quote:
Okeeeee, juf Uniek! O+
pi_118270033
Oh shoot *warme choco in gootsteen gaat gieten.

Sliep gister echt zowat toen ik mn kussen zag O+
pi_118270174
Gister hardlopen en vandaag fitness. Nu nog volhouden!
pi_118270324
quote:
:6

Beetje moe, gister veel te lang liggen kletsen in bed met de Duutser. Oa over de namenvan eventuele katten en kinderen, in de toekomst. Was gezellig!
pi_118270505
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Beetje moe, gister veel te lang liggen kletsen in bed met de Duutser. Oa over de namenvan eventuele katten en kinderen, in de toekomst. Was gezellig!
O+

Ik lag ook veel te laat in bed, ook omdat het veel te gezellig was met vriendje! O+
pi_118270518
Wij slapen de laatste tijd echt megavroeg, helemaal wennen aan de vroege ochtenden. Al viel het vandaag mee: kwart voor 7 in plaats van 6 uur :z morgen weer 6 uur... :z :Z

Zo maar 's ontbijten met wat yoghurt met bosvruchten :9
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:03:26 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118270662
Bosvruchten. Dat vind ik wel een plan. Ben de banaan door m'n kwark een beetje zat.
pi_118270665
Mogguh!

Weet niet wat het is maar de trippy dromen blijven aanhouden, soms ook leuk maar soms schrik ik er wakker door :')

O: Kom warme melk met banaan, paar happen kwark
T: bth warme schinken
L: 2 bth paprika/kip/paard, stukje gerookte zalm, 2 kiwi's of een grapefruit, 2 glazen melk
T: bth peer/kalkoen, glas melk
T: stukje forelfilet, 1/2 peer, glas melk
D: lamsgehakt met pitabroodje en scherpe saus, spinaziesalade met kip
T: stukje droge worst, beker warme melk
pi_118270704
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

O+
pi_118270809
Heej, Ewe is terug! :W

Ben je nu dan helemaal klaar met de studie of was dit nog een opstapje?
pi_118270830
Goedemorgen! Ik ben er ook weer, na een paar weken het land uit/internetloos geweest te zijn. Gooi er meteen maar een lijstje en een planning in:

Gisteren:
O: griekse yoghurt/magere yoghurt met muesli
L: 2 bth gekookt ei, 1 bth pindakaas
S: 19,5 km wandelen :%
T: halve banaan
T: stukje appeltaart, glas port :9
D: pasta met garnalen en tomaat, een gegrilde tomaat, andijviesalade met olijven :9, twee stukjes stokbrood met kaas toe
T: glaasje amaretto :9

Vandaag:
O: griekse yoghurt/volle yoghurt met muesli
T: appel
L: 3 bth kipgrilworst
T: banaan
D: ?

Ik heb alles wat ik voor vandaag gepland heb in de fatsecret app gestopt en die zegt dat dit als 977 kcal zijn :o, dat is iets meer dan ik gedacht had! Ik heb nog een klein restje appeltaart staan voor vanavond, maar ik denk dat ik dat maar moet weggeven. Iemand nog tips voor een D met pompoen en veel rode paprikas? Die heb ik nog liggen namelijk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_118270848
Chili con carne! :9
pi_118270895
Ohja, planning:
O: dubbele bth kaas
T: bth met dun nutella, appel
L: salade en soepie
T: hand macadamia noten, rode paprika
B: 2x20 minuten fietsen
T...?
D: denk iets simpels, misschien pasta met tomatensausje ofzo

D is pas laat waarschijnlijk, eens zien wat ik kan gebruiken om die tijd te overbruggen :P
pi_118270903
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Chili con carne! :9
"

En ze hebben echt hele lekkere bosvruchtenyoghurt in van die glazen potten O+
Maar nothing beats verse vruchten uiteraard ;)
pi_118271007
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Heej, Ewe is terug! :W

Ben je nu dan helemaal klaar met de studie of was dit nog een opstapje?
:W
Opstapje, ben nu bezig met de master.
pi_118271559
Pompoenpaprikacurry met kip en rijst! En hai quin :)

En mogge.

Lijstje voor vandaag:

O: havermout
B: het huis door
T: cappuccino, appel
L:paprikasoep, rauwkost, kwark met banaan
B: wandelen, ik denk dat ik de route ietsjes langer maak vandaag als het weer mooi wordt vanmiddag.
T: cappuccino, 2 rijstwafels met kaas
B: bezig met de volgende schoenenzak (voor mijn moeder)
D: dochterlief laat net weten dat ze boerenkool wil, dus stamppot boerenkool met magere rookworst en zelfgemaakte pittige kaassaus. (ja aparte combi, maar ik vinnet lekker :) )
T: yoghurt met meloen

Ik had skinny jeans en die krijg ik nu dus echt niet meer om mijn kuiten, terwijl hij om de billen juist wat ruimer lijkt whehe. Apart spul die spieren.
pi_118271856
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik nooooooit iets dergelijks lekkers in huis heb tenzij ik plan ongezond te eten/drinken
  Vis een optie? maandag 22 oktober 2012 @ 10:19:40 #271
70532 loveli
N
pi_118272269
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik nooooooit iets dergelijks lekkers in huis heb tenzij ik plan ongezond te eten/drinken
Ik ook niet, zeker geen minimarshmallows. Die dingen zijn te smerig en lekker.
crap in = crap out
pi_118272271
Planningslijstje:

O: gekookt eitje. Roggecracker met filet A. en ui
L: 1x geroosterd Allison met boter. Rauwkost. Courgette/prei soep.
T: appel
S: hardlopen
T: wodka, ovenchips
D: zelfgemaakte hamburger van tartaartje, met sla, gebakken ui, tomaat, magnetronkaascrackertjes en ketchup op meergranen vloerkadet
T: activia yoghurtje met granen
pi_118272359
Lijkt me iets aan de magere kant, Co?

Rare vraag tussendoor: waar kan ik zon borstel/rollerding kopen om haren van kleren te halen? Blokker?
pi_118272411
Blokker, Xenos, Marskramer, H&M heeft ze ook.. Action ook wel volgens mij.
pi_118272425
Oh en zelfs de AH heeft ze..zegt het papiertje wat om mijn plakroller heen zit.
pi_118272485
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef loveli het volgende:
Misschien ook niet, want 2,5 euro voor 125 gram is duur.

SPOILER
SPOILER
_O- Ik stond vanmorgen op de weegschaal. 2 kilo zwaarder dan drie dagen geleden. Ik geloof dat mijn darmen geen zin hebben }:|
pi_118272497
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef V1z0R het volgende:

Rare vraag tussendoor: waar kan ik zon borstel/rollerding kopen om haren van kleren te halen? Blokker?
Zo'n 1500 cals. dus lijkt me wel goed?

Ik had laatst zo'n roller bij de Ikea gehaald, met 4 extra rollen erbij. Maar als je zo'n rode bedoelt, van Leifheit geloof ik, die is bij de Blokker te krijgen.
pi_118272651
quote:

Ikea heeft hele fijne!! Die heb ik het liefste :) Lekker dik, velletjes gaan er makkelijk af, niet te duur. Ideaal :Y

En wij eten die dingen bijna op, zo snel hebben we weer nieuwe nodig :P
pi_118272667
Oh, Co zei dat ook al :) Die Ikea dingen dus :)
pi_118272669
Mja, IKEA is voor mij minimaal een uur rijden :{
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo'n 1500 cals. dus lijkt me wel goed?

Ik had laatst zo'n roller bij de Ikea gehaald, met 4 extra rollen erbij. Maar als je zo'n rode bedoelt, van Leifheit geloof ik, die is bij de Blokker te krijgen.
Ook wel met hardlopen erbij?

Mja, lees nu dat er verschillende dingen zijn, van die afwasbare en met strips, wat is beter/handiger? :@

:') mensen die op een kattenforum berichten typen alsof de kat ze typt...
pi_118272714
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mja, lees nu dat er verschillende dingen zijn, van die afwasbare en met strips, wat is beter/handiger? :@

Ik vind die met strips handiger, die wegwerp dingen. Die afwasbare doen het na 10 keer niet meer zo goed.
pi_118272715
Planning van vandaag:
O. 2 boterhammen, 1 met jam (met minder suikers) en 1 met stroop (had heel erg zin in iets zoets :@
L. 2 boterhammen met kaas en sandwichspread
T. 3 mandarijnen
D. Nog geen flauw idee, gewoon een groente/aardappelen/eiwitding
T. Yoghurt met appel en kaneel
T. Schaaltje kwark

Volgens mijn schema moet ik vandaag een 'rustdag' hebben in het sporten (hoe frustrerend), maar ik had wel een lekkere wandeling door het bos op het programma staan
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:40:26 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118272724
Crisis Viz, het zijn dingen van ¤2. Als het niet bevalt koop je een andere!
pi_118272747
quote:

[..]

Afwasbaar nog niet geprobeerd. Maar met 4 katten lijkt me dat voor ons ook gewoon niet handig. Dan ben ik meer aan het afwassen dan wat anders :P

Even iets anders: Sinds 30 september ben ik net iets meer dan een halve kilo aangekomen :D Terwijl ik gewoon goed mijn best doe met eten. Maar ik beweeg nog steeds (al zijn het dan klusjes in huis, veel opruimen, lopen, en meer van dat) en eet niet meer of slechter. Dus als het zo doorgaat dan ben ik straks heel blij *O*
pi_118272820
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crisis Viz, het zijn dingen van ¤2. Als het niet bevalt koop je een andere!
Weet ik hoe duur die dingen zijn :')
pi_118272854
quote:

De Ikea rollers zijn erg goed.

En vergeet niet een borstel voor je kitty's te halen :+
pi_118272866
Wij hebben ook die van Ikea. :+.
pi_118272881
quote:

[..]

Geen afwasware...rotdingen... /spuit elf
pi_118272951

Ik heb ook deze en die is heel geschikt voor wat grotere oppervlakten als bv de bank. Ik heb hem al eeuwen, dus die 10 euro is er wel uit.
pi_118273013
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb ook deze en die is heel geschikt voor wat grotere oppervlakten als bv de bank. Ik heb hem al eeuwen, dus die 10 euro is er wel uit.
Ik heb daar een handschoen van. En volgens mij doe ik iets fout, want het eindigt er altijd mee dat ik de bank vaak juist meer onder de kattenharen lijk te smeren dan andersom :+

(tegenwoordig stofzuig ik de bank gewoon iedere dag af, en een keer extra als er bezoek langskomt. Zoals vanmiddag. En het huis moet nog opgeruimd en gepoetst :o Ik ga maar eens aan de slag :P ).
pi_118273028
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Die is ook een stuk vriendelijker voor kleding en bekleding.
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:57:00 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118273149
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Afwasbaar nog niet geprobeerd. Maar met 4 katten lijkt me dat voor ons ook gewoon niet handig. Dan ben ik meer aan het afwassen dan wat anders :P

Even iets anders: Sinds 30 september ben ik net iets meer dan een halve kilo aangekomen :D Terwijl ik gewoon goed mijn best doe met eten. Maar ik beweeg nog steeds (al zijn het dan klusjes in huis, veel opruimen, lopen, en meer van dat) en eet niet meer of slechter. Dus als het zo doorgaat dan ben ik straks heel blij *O*
Wahow netjes hoor! Buik en voetjes lopen toch leeg na afloop, dus dan ben je weer bijna net zo'n Coco als pre-zwangerschap :+
pi_118273175
Bedankt voor de tips in ieder geval! :)
Als ze toch zo goedkoop zijn zal ik er een paar gaan uitproberen, behalve die van de IKEA want ga er geen 140km voor rijden :P
pi_118273212
* MarMar grinnikt wat om Viz

Ik vraag me nu gelijk ook af hoelang je er over zou doen om een auto te kopen.

:P
pi_118273377
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wahow netjes hoor! Buik en voetjes lopen toch leeg na afloop, dus dan ben je weer bijna net zo'n Coco als pre-zwangerschap :+
Nou, dat valt ook wel mee :+ Vermoed dat ik in totaal iets van 13-14 kilo ga bijkomen (zit nu op 11). Dat is op zich niet zo veel, maar mijn startgewicht was 67kg. En eigenlijk wil ik terug naar zeker 58kg. Dus wat ik straks in totaal 'moet' afvallen, is wat meer :+

Overigens, heb net een paar minuten een funny plaatje proberen te vinden van leeggelopen flubbervoeten, want zo zag ik ze voor me toen ik je post las :D Maar ik kon ze niet vinden. Boo.
pi_118273445
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef MarMar het volgende:
* MarMar grinnikt wat om Viz

Ik vraag me nu gelijk ook af hoelang je er over zou doen om een auto te kopen.

:P
Heb daar 3 weken over gedaan :@
Al moet ik zeggen dat ik daarvoor dan al 2mnd verschillende opties aan het afwegen met elkaar was.
pi_118273552
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb daar een handschoen van. En volgens mij doe ik iets fout, want het eindigt er altijd mee dat ik de bank vaak juist meer onder de kattenharen lijk te smeren dan andersom :+

(tegenwoordig stofzuig ik de bank gewoon iedere dag af, en een keer extra als er bezoek langskomt. Zoals vanmiddag. En het huis moet nog opgeruimd en gepoetst :o Ik ga maar eens aan de slag :P ).
Ja, Bank en stoelen stofzuig ik hier ook. Veel makkelijker, je neemt gelijk alles mee. Wel eerst de katten borstelen natuurlijk, anders heeft het geen zin :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:38:03 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118274562
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, dat valt ook wel mee :+ Vermoed dat ik in totaal iets van 13-14 kilo ga bijkomen (zit nu op 11). Dat is op zich niet zo veel, maar mijn startgewicht was 67kg. En eigenlijk wil ik terug naar zeker 58kg. Dus wat ik straks in totaal 'moet' afvallen, is wat meer :+

Overigens, heb net een paar minuten een funny plaatje proberen te vinden van leeggelopen flubbervoeten, want zo zag ik ze voor me toen ik je post las :D Maar ik kon ze niet vinden. Boo.
Achjaaa we zijn allemaal perfectionisten! :+

Lolol @ flubbervoetjes!
pi_118274887
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, Bank en stoelen stofzuig ik hier ook. Veel makkelijker, je neemt gelijk alles mee. Wel eerst de katten borstelen natuurlijk, anders heeft het geen zin :+
Maar ik stofzuig maar eens in de week of zo en dan is zo'n borstel wel handig voor tussendoor.
  Vis een optie? maandag 22 oktober 2012 @ 13:22:55 #300
70532 loveli
N
pi_118278353
Vaiz, hema. zal wel spuit 11 zijn.
crap in = crap out
pi_118278394
Heb de hema, action en blokker allen op minder dan 50m afstand van huis, dus ga wel langs alle 3 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')