quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Echt, dat is hetzelfde als roepen dat je op een lamafokkerij lama's ziet...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Echt, dat is hetzelfde als roepen dat je op een lamafokkerij lama's ziet...
Oe dan kan je een boel mee terug nemen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef Nallie het volgende:
Ik moest lachen om V1z-Uniek huwelijk!
Koffer is gepakt en de helft is nog leeg
Nu ben ik aan het 'relaxen' op de bank en draait mn hoofd overuren met wat ik wellicht ben vergeten
Oehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
V1....je vergeet, naast de tokkiebuurt, dat ik heerlijke bruine bonen met spek kan maken... En dan gaan we samen naar Karel (of hoe Youseff ook mag heten)
Lijkt me prima, CotSquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik plemp even mijn lijstje neer.
Today:
O. 2 boterhammen, 1 met ei en 1 met sandwichspread + kaas en een glas melk
T. Yoghurt met een appel en kaneel
L. Stuk quiche (veganistische met temphé of hoe je het ook schrijft, broccoli en prei)
T. 2 zure haringen en een boterham met pindakaas (had honger)
D. Aardappelen, maïs, ui, prei en een vegaworstje
T. Ik denk een appel met een koekje
Is dit genoeg en oké?
Nieuwe Zadie Smithquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef Perruche het volgende:
Oeh het gaat over de liefde! Ik ontmoet altijd leuke mannen tijdens mijn werkof tijdens reisjes
. Nou goed hij heeft iig niet mijn telefoonnummer, dat scheelt! Meh
CS goed lijstje hoor!
Oh en ik heb 2 boeken gekochtnieuwe zadie smith en Herman brusselmans
Oeh, weleens een (veeeeeel) slechtere lijst van jou voorbij zien komen. Bonuspunten voor de kaneel. Da's niet alleen lekker, maar ook gezondquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik plemp even mijn lijstje neer.
Today:
O. 2 boterhammen, 1 met ei en 1 met sandwichspread + kaas en een glas melk
T. Yoghurt met een appel en kaneel
L. Stuk quiche (veganistische met temphé of hoe je het ook schrijft, broccoli en prei)
T. 2 zure haringen en een boterham met pindakaas (had honger)
D. Aardappelen, maïs, ui, prei en een vegaworstje
T. Ik denk een appel met een koekje
Is dit genoeg en oké?
Moest eventjes over een mentaal hobbeltje heen, maar mijn lijf vindt dit wel leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh, weleens een (veeeeeel) slechtere lijst van jou voorbij zien komen. Bonuspunten voor de kaneel. Da's niet alleen lekker, maar ook gezond
Mannen mag ook als het mij maar niet overkomt /carequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Je wilt dat 'ie meisjes zwanger maakt??
*mental image van heel grote blije baby in een Unreal Tournament rompertje die meisjes met hoepeloorbellen oggled terwijl ie een blik tonijn leegkaant samen met de kat des huizes*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Tuurlijk! Full-circle-tokkie! Dan geef ik uniek ook nog gewoon de schuld er van dat ik door haar gezeur m'n heil zoek bij de lokale babyfabrieken in spe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, dat is geen ontbijtbuffet... Thuis eet je meer... Ben je wat ziekig?
Opblaaspop met hoepeloorbellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Interessante combiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Lutte het volgende:
Lijstje, begin was goed:
O: yoghurt
T: bth kipfilet, appel
L: bth kipfilet, bth palingworst
T: worstje
Toen trakteerde er iemand en was er een feestje op de faculteit
T: wafel met slagroom, broodje kroket, glas bier
Thuiswonend student dus ga al nooit uit, moet kunnen voor een keertje
D: rijst met babi pangang, kop aspergesoep
T: mandarijn
Jij begrijpt het en daaromquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tuurlijk! Full-circle-tokkie! Dan geef ik uniek ook nog gewoon de schuld er van dat ik door haar gezeur m'n heil zoek bij de lokale babyfabrieken in spe.
Opblaaspop?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Opblaaspop met hoepeloorbellen
Vaiz
SPOILER: Not Suitable For LifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kunnen het alleen clip-oorbellen zijn. Dat wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Opblaaspop met hoepeloorbellen
Vaiz
Nu je het zo zegtquote:
Doe die disclaimer dan in bold/italic/rood/lettergrootte100quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef V1z0R het volgende:
Disclaimer: bedenk je even wie de link plaatst, bedenk je daarna nog eens goed, heel goed
Oh ik wil het!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb van zuslief een flapjackrecept met havermout en appel gehad, daar zit ook kaneel in!en roomboter en lichtbruine suiker, maar soit he
Het is een scan dus stuur even je mailadres, dan stuur ik het door!quote:
Lichtbruine suiker, kan nooit zwaar zijn... en niet racistisch... Win/winquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb van zuslief een flapjackrecept met havermout en appel gehad, daar zit ook kaneel in!en roomboter en lichtbruine suiker, maar soit he
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Opblaaspop?Doet het niet op de IphoneSPOILER: Not Suitable For LifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Perruche meldtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is een scan dus stuur even je mailadres, dan stuur ik het door!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als ik hoepeloorbellen google vind ik o.a. een foto van Coco en eentje van Jo Bonten!![]()
Staat nog een koekje bij, is verkeerde lijst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het veel te weinig, marcie. ik geloof ook dat je de kcals heel ruim inschat. ik zou ipv die cashews nog 2 boterhammen eten, ouzo. En volgens mij mag je er dan nog een t bij voortaan, gedurende de dag.
Weet ook niet of je het wilt zienquote:
Dokter bellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb blauwe nagels![]()
Weet niet of ik het nou zo mooi vind
Ik ben geen P maar ik wil ook!quote:
Mag marcie dat al wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het veel te weinig, marcie. ik geloof ook dat je de kcals heel ruim inschat. ik zou ipv die cashews nog 2 boterhammen eten, ouzo. En volgens mij mag je er dan nog een t bij voortaan, gedurende de dag.
weet je het al?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb blauwe nagels![]()
Weet niet of ik het nou zo mooi vind
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op best 24 naar een HELE oude aflevering van 2 voor 12 te kijken. Met guldens en gele colberts met schoudervulling.
ik las 'Astrid is een beeldschone vrouw dus ik zou haar geven'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef V1z0R het volgende:
maar Astrid is een beeldschone vrouw dus het is haar vergeven
Oeh!
[ afbeelding ]
Hoepeloorbellen!
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las 'Astrid is een beeldschone vrouw dus ik zou haar geven'.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwam dit tegen en het deed me denken aan mij en vriendje![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef Xennia het volgende:
Co, denk je dat je echt open kan staan voor de goed-op-papier-man, of dat je hem toch steeds vergelijkt met T.? Moet je niet eerst uitzoeken wat er met T. is voor je verder kunt gaan?
Ik heb trouwens slechte ervaringen met goed-op-papier-mannen. Geen vonkje en passie en zo.
B.heeft echt een heleboel eigenschappen niet die ik wel dacht te zoeken in een man, maar als ik in zijn ogen kijk, dan is alles goed.
Slecht lijstje:
O: roeryoghurt
T: kaascroissant
L: 2 broodjes paling, beker vifit
B: half uur fietsen, half uur wandelen
D: frikadel speciaal, broodje kroket
T: wijn
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:35 schreef loveli het volgende:
Gelukkig is 'even' een rekbaar begrip. En ik heb bitterballen op.
Dat je je opgelucht voelt, zegt eigenlijk genoeg over je gevoel voor T.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]wil ik ook!
Uhm, nou, ik geloof dat het niet meer aan de orde is, want ik heb net even gechat met mr. Paper-Ok en het leek wel een ander persoon.Was hij in het eerste gesprek nog adrem en grappig, ging hij nu al onzeker lopen doen en weet ik wat. Weg ideale papierman. Ik heb het hem gezegd ook.
Niet dat hij papierman af was, maar dat ik het eerste gesprek veel leuker vond en dus dat een drankje doen me een minder goed idee leek ineens.
Wel opgelucht eiks. Kan ik nog even aanrommelen met T.Als hij weer eens deze kant uitkomt that is.
Hoei wat vet! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:58 schreef Skoap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik ben gisteren bevallen om 21:53 van onze zoon L.uc. Het was een vrij heftige bevalling maar wat "ze" zeggen is waar, zo'n kleine maakt alles goed!
Ergens vandaag zal ik een foto spammen
Fijne vakantieieieieiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:07 schreef Nallie het volgende:
Van harte Skoap!!
Geniet er maar van!
Ik zit in t vliegtuigtot over een weekje!
Helaas is de eindbestemming niet zo fraaiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gaat vaak op verkansie!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Helaas is de eindbestemming niet zo fraai
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:58 schreef Skoap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik ben gisteren bevallen om 21:53 van onze zoon L.uc. Het was een vrij heftige bevalling maar wat "ze" zeggen is waar, zo'n kleine maakt alles goed!
Tussen 8 en 10 vind ik nog een mooie tijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo fijn he, als "ze" tussen 8 en 10 langs gaan komen.
Ondertussen is mijn keuken al opgeruimd, ligt er een stapel kleding op mn bed wat opgeruimd moet worden en ga ik zo maar even Oreo Cookies Brownies maken. En misschien ook mini carrot cakejes ofzo. De eerste voor een verjaardag, de tweede voor de leuk.
En dan om tien over zes aan komen kakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Tussen 8 en 10 vind ik nog een mooie tijdmeestal krijg ik "tussen 9 en 5"
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo fijn he, als "ze" tussen 8 en 10 langs gaan komen.
Ondertussen is mijn keuken al opgeruimd, ligt er een stapel kleding op mn bed wat opgeruimd moet worden en ga ik zo maar even Oreo Cookies Brownies maken. En misschien ook mini carrot cakejes ofzo. De eerste voor een verjaardag, de tweede voor de leuk.
Gefeliciteerd!! Geniet ervanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:58 schreef Skoap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:37 schreef MarMar het volgende:
lijstje:
O: havermout
T: cappuccino, appel
L: 2 rijstwafels kaas, omelet, rauwkost, karnemelk
T: kwark met een banaan
B: wandelen
T: cappuccino, ontbijtkoek
D: pastasalade met kip en veel groente
T: kwark met 2 kiwi's
Resultaat deze week -1 !! Puur door het geen brood eten dus.. (daarvan was het er eerst dan wel bij gekomen natuurlijk, dat dan weer wel)
Punt is dat de doorsnee bevolking dan naar eten grijpt dat niet echt goed is, vaak iets met veel KH's en vetten, chips bijvoorbeeld, en dan eigenlijk ook niet meer beweegt en dus niets verbruikt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien even een stomme vraag, maar als student heb ik zo nu en dan (als ik de kans maak) een ritme van ongeveer rond een uur of 9.00 op staan en rond een uur of 2.30 te gaan slapen. Meestal heb ik rond de klok van 23.00 wel behoefte aan een tussendoortje. Kan ik die dan gewoon pakken? Ooit heb ik ergens gelezen niet na 20.00 te mogen eten (omdat je dan dik wordt), alleen tja... weet iemand hoe dat zit?
Planning van vandaag:
O. 2 boterhammen, 1 met ei en 1 met pindakaas
T. Een appel en een rijstewafel (zonder wat erop)
L. Een boterham met kaas, en yoghurt met paprika, wortel en komkommer en wat walnoten
T. 2 rijstewafels met daarop kaas, tomaat, komkommer en een glas melk
D. Zelfgemaakte soep (tomaten soep, met heul veul groentes, tofu en wat vermicelli) en wat zelf gemaakt brood
T. Een appel met kwark en kaneel *lekker door elkaar*
Het is misschien wat veel (voor mijn gevoel), maar sinds een maand eet ik zo en met minder krijg ik honger (maar mijn lijf valt er wel op af)
Nou... frisdrank drink ik niet. Ik drink alleen water en thee (en een keer per dag een glas melk)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Punt is dat de doorsnee bevolking dan naar eten grijpt dat niet echt goed is, vaak iets met veel KH's en vetten, chips bijvoorbeeld, en dan eigenlijk ook niet meer beweegt en dus niets verbruikt.
Ook heel veel die dan aan de frisdrank gaan wat nog weer extra gaat wegen
Zoiets als kwark met appel en kaneel zou ik niet te veel over inzitten.
Kwark zijn eiwitten die je langzaam verteert en is ideaal wanneer je erbij sport omdat 's avonds terwijl je slaapt je spieren zich gaan herstellen en dus die eiwitten gebruiken.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... frisdrank drink ik niet. Ik drink alleen water en thee (en een keer per dag een glas melk)
En chips o.i.d mag ik alleen van mezelf wanneer ik ongesteld ben (naja, 1 schaaltje per maand kan toch geen kwaad).
Maar gewoon groentes of kwarkspul is oké?
High tea, lekker tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Gefeliciteerd Skoap!!
Mijn lijstje is vandaag goed verpest :
O : 2 boterhammen met grilworst
L : High tea'en ()
D : Denk een broodje in de stad want ga naar de stad toe na het high tea'en.
T : Kaki
Nee, ga rond de middag weg, maar ben wel morgen bij je in de buurt.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, ga rond de middag weg, maar ben wel morgen bij je in de buurt.Heb een afspraak met een amerikaans vriendinnetje die een stopover heeft op Schiphol.
Kan daarna wel even op de koffie komen? Is tegen een uur of 11. Ik neem de worteltjestaartmuffins en macarons mee.
Yay!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Gister gesport. Yay
Gister kutdag. Meh
Gesmolten kaas en fruit o.O Wouwquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Worteltjestaartindeed
Lijstje vandaag
O: kom havermoutpap
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen 1x kaas, 1x grillworst
T: appeltje oid
D: kaasfondue bij vrienden. En dan niet alleen met brood, maar met groenten en fruit vooral![]()
Melk, goed idee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yay!
Boo!
Zo met mama boodschappen doenNet enorme beker melk gedronken, nom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Zelf geen fan van warme ananas, maar dat met ham en kaas zal sommigen wel aanspreken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:
Ik zie de combinatie kaas en fruit nog niet zo snel.. Perzik en kaas... Lijkt me niet heel lekker eerlijk gezegd... Maar misschien moet ik het eerst eens proberen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 bekers melk
L: gekookt ei, beker melk, 2 koffie, 3 boterhammen
T: appel, banaan
D: ?
S: rondje lopenOver je spoiler, ik zag dat je laatst daar iets over zei en dat er werd gevraagd of je niet zonder kunt. Ik dacht dat je een grapje maakte, maar wil/moet je minderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh!!! We hebben een verjaardag, we hadden eigenlijk al afgesproken om 's ochtends te gaan... Even overleggen met de mister vanmiddag! Wellicht kunnen we onze plannen omgooien, want worteltjestaartmuffins en macaronsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, ga rond de middag weg, maar ben wel morgen bij je in de buurt.Heb een afspraak met een amerikaans vriendinnetje die een stopover heeft op Schiphol.
Kan daarna wel even op de koffie komen? Is tegen een uur of 11. Ik neem de worteltjestaartmuffins en macarons mee.
Ik wil wel wat minderen ja. Wanneer ik ergens een goede reden heb op niet te drinken (auto ofzo) dan is het prima. Maar wanneer ik bij anderen ben en dat niet heb (en ik eet vaak bij anderen) dan zeg ik wel even nee maar na een "Ajoh komop ik doe ook mee, lekker joh, gezellig, heerlijk, speciaal voor jou gehaald" dan zeg ik "Aaah is goed joh"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Over je spoiler, ik zag dat je laatst daar iets over zei en dat er werd gevraagd of je niet zonder kunt. Ik dacht dat je een grapje maakte, maar wil/moet je minderen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik wil wel wat minderen ja. Wanneer ik ergens een goede reden heb op niet te drinken (auto ofzo) dan is het prima. Maar wanneer ik bij anderen ben en dat niet heb (en ik eet vaak bij anderen) dan zeg ik wel even nee maar na een "Ajoh komop ik doe ook mee, lekker joh, gezellig, heerlijk, speciaal voor jou gehaald" dan zeg ik "Aaah is goed joh"
En dan is het hek natuurlijk van de dam
Ik ga echt niet voor mijn schipholafspraak langs komen hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oeh!!! We hebben een verjaardag, we hadden eigenlijk al afgesproken om 's ochtends te gaan... Even overleggen met de mister vanmiddag! Wellicht kunnen we onze plannen omgooien, want worteltjestaartmuffins en macarons![]()
. Veel lekkerder dan de fabriekstaart die we op de verjaardag voorgeschoteld zullen krijgen
.
Zo, lekker naar de markt gewandeld en allemaal lekkere dingetjes gehaald. Voor vanavond zalmfilet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 bekers melk
L: gekookt ei, beker melk, 2 koffie, 3 boterhammen
T: appel, banaan
D: ?
S: rondje lopenPhoe zeg! Ik zou nog niet zo zeer dronken worden, maar gewoon vol zitten van zo veel drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens zijn de biertjes die je noemt wel heeeeeel lekker
![]()
Ik drink vrij weinig, een vodka colaatje per week zo! Maar een trippeltje met vrienden of een whisky met schoonpa zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef Perruche het volgende:
[..]zo herkenbaar! Ik probeerde 3 weken voor mijn vakantie alcoholloos te doen. Als je elke avond alleen thuis bent easypeasy, maar als je een sociaal leven hebt...
De plannen zijn wat gewijzigd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oeh!!! We hebben een verjaardag, we hadden eigenlijk al afgesproken om 's ochtends te gaan... Even overleggen met de mister vanmiddag! Wellicht kunnen we onze plannen omgooien, want worteltjestaartmuffins en macarons![]()
. Veel lekkerder dan de fabriekstaart die we op de verjaardag voorgeschoteld zullen krijgen
.
Zo, lekker naar de markt gewandeld en allemaal lekkere dingetjes gehaald. Voor vanavond zalmfilet.
Weet niet hoeveel er in die viscurry zit, rest gok ik 1300...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:55 schreef the85mc het volgende:
Even een lijstje voor vandaag:
O: 2 gekookte eieren, worteltjes, 30 gram nootjes
T: appel
L 2 boterhammen met 100 gram kip, 30 gram nootjes, tomaten
T 30 gram noten
D: Denk thaise viscurry
T: 250 gram kwark
Tips? Opmerkingen?
Gister trouwens nog een concertkaartje verkocht. Was wel grappig, ze waren met z'n vieren, vier meiden van een jaar of 19-20. Maar echt zo verlegen, dan snap ik niet dat ze kaartjes via MP ging kopen. Ze zeiden dat ze een man met een baard hadden verwacht![]()
Denk iets meer, 2 eieren is eerder 200? en boterhammen met kip is idd ongeveer 300. Appel en groenten zullen iets meer zijn denk ik. Ik kom op 1500 uit zonder D. D zal denk ik iets van 700 zijn denk ik, ligt eraan hoeveel rijst ik eet. Misschien iets te weinig dus..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel er in die viscurry zit, rest gok ik 1300...
90gr noten = ~540
2 bth = ~300
2 ei = ~100
Appel/tomaten/wortels = ~60-100
Kwark = ~200-300?
Had denk ik 's avonds nog een stukje droge worst genomen, stukje fruit kan denk ik ook wel
Altijd lastig die tomaten, is botanisch een vrucht en culinair een groentewaar moet ik 'm dan toe rekenen?
De slager tegenover me heeft dus superlekkere zelfgemaakte droge worstis nog vrij goedkoop ook...
Niet zoveel last van eigenlijk.. Tot nu toe heeft dit alleen maar voordelen. Het is alleen soms lastig als je met/bij anderen eet. Die eten gewoon 'witte' pasta enzo. Ik wil dan ook niet moeilijk doen van dat eet ik niet..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
Vind het veel noten MC, kweetniet hoe het met jou zit maar mijn darmen kunnen daar niet zo goed tegen...! Verder wel prima lijkt me..
Het klinkt als weinig... Maar dat ligt ook aan je D..Misschien dat het met een flesje wijn erbij nog wel goedkomt qua kcalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 150 yoghurt met mango
T: 2 sneetjes kaneelbrood
L: pistoletje beenham, 200 gr broccolisalade
T: macadamia noten
D: uit!
T: wijn
het voelt als veelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het klinkt als weinig... Maar dat ligt ook aan je D..Misschien dat het met een flesje wijn erbij nog wel goedkomt qua kcal
Misschien valt t ook wel mee, als je volle yoghurt hebt en veel macadamia noten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
het voelt als veeleventueel heb ik nog een extra T mandarijn en appel.
Ik ben geregeld voor zevenen wakker de laatste tijd, maar bezoek ontvangen lijkt me op dat tijdstip niet zo'n tof plan iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga echt niet voor mijn schipholafspraak langs komen hoor.Zal ik je niet aan doen, want ik moet om 7 uur op schiphol zijn.
De worteltjestaartmuffins zien er lekker uit.
Ik hoop dat de macarons ook nog wat worden, want ik heb nu een recept van Lorraine Pascalle, maar heb het idee dat die van David Lebovitz beter waren.
dat laatste lijkt me meer een belemerring. van bloem, eieren en suiker kun je natuurlijk een heleboel maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu heb ik zin om ook iets te bakken, maar heb alleen bloem, 5 eieren, boter, melk en suiker in huis. En ik kan niet rechtop staan. Dat is ook wel vervelend.
lekker! met jam. of spritsquote:
Jammer dat mijn jeugdfoto's bij mijn ouders liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lekker! met jam. of sprits
Jij kunt mij ook helpen: ik heb volgend weekend een 90s feestje. ik dacht mijn haar te doen zoals vroeger, met zo'n vette, hoge vetkuif van m'n pony te maken. Ik probeerde daar een voorbeeldplaatje van te googelen, maar kan het niet vinden. Jij misschien wel?
denk tussen 9 en 9.30.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben geregeld voor zevenen wakker de laatste tijd, maar bezoek ontvangen lijkt me op dat tijdstip niet zo'n tof plan idd. Maar 11 uur is goed, gaan we 's middags naar de verjaardag
Oh tijden gewijzigd! Nou ja allemaal prima, dan ben je waarschijnlijk tussen 9.30 en 10 hier?
Voor macarons heb je vooral tijd en geduld nodig toch?
Wil ook graag wat van dr horenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, oa van Syrena. Hoe zou het daarmee zijn. Laatste keer dat ze hier postte ging het niet zo goed met haar vader.
biefstukje met wortelsalade? wortels raspen, rozijntjes erdoor en een dressing met wat sinaasappelsap en olie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand een idee voor een gezonde snelklaarmaaltijd? Geen sla. Geen suiker. Geen vet.
kip met iets, bv gember en groente erbij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand een idee voor een gezonde snelklaarmaaltijd? Geen sla. Geen suiker. Geen vet.
Mag er wel sla in zitten? Zo ja, de klassieker bij ons thuis: tortilla's met gehakt, crème fresh (+ knoflook), potje tacosaus, sla, geraspte kaas en evt wat nachochips doorheen kruimelen. Binnen 5 min klaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Tinkepink het volgende:
Wat, ook geen vet uit vlees?quote:
Crème fraîche is ook niet direct magere yoghurt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat, ook geen vet uit vlees?Ik vond dat vet uit vlees/kaas niet telt, want dat voeg je niet los toe
.
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die neem ik altijd, pre-fab tortilla's. Zal geen verrassing zijn.
Ik wist het!quote:
Goeie! Ik mik er zo een avocado met wat tonijn inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
Begon net trek te krijgen. Maar ga pas om half 8 eten, dus even blikje tonijn eten..
Ja, dacht ik wel! In mn herinnering wel. En ja, de wil is er best hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat waren volgens mij nog niet eens de volkoren versies!Kom dus gerust nog eens langs!
... And it's gone...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goeie! Ik mik er zo een avocado met wat tonijn in
He, op blikje van de lidl staan geen voedingswaardes. Nou ja, is iig mager, want tonijn op water. En allergieinfo: bevat vis. Joh, je verwacht het niet he.quote:
quote:Voor 4 grote volkorenwraps:
166gr volkorenbloem
100ml water (lauw)
1/2 tl zout
2/3 eetl zonnebloemolie
ingrediënten bij elkaar mikken en kneden tot een samenhangend niet al te plakkerig maar ook niet al te droog en stevig deeg. Eventueel wat bloem of water bijvoegen als 't te nat of droog is.
Verdelen in 4 balletjes (ongeveer 68gr per balletje) en laten rusten en dan uitrollen. IN een droge hete koekenpan ongeveer een minuutje per kant bakken
Ja, slim. Ik kan me van de vulling alleen nog sla en creme fraiche achtig iets herinneren...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Minimaal 20 minuutjes ofzo? Maar komt regelmatig voor dat ik / Mr.Mo ze vrij vroeg maak(t) als we even tijd hebben en dat ze een stuk langer liggen
Oh! Erin!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, slim. Ik kan me van de vulling alleen nog sla en creme fraiche achtig iets herinneren...
Ohw...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja voor mijn werk specifiek, geen C++ ofzo
Het gaat echt nergens heen zo, een soort kwartlife crisis. Maar we gaan door, net op het terras gezeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef the85mc het volgende:
@UKS, wel goed dat je je wel bewust bent in ieder geval. Misschien heeft het met je leeftijd te maken? Niet ik dat ik zoveel ouder ben (denk ik), maar tot een paar jaar geleden was ik ook nogal een ongeleid projectiel. Dat is een tijdje behoorlijk uit de hand gelopen, elke keer tandje verder gaan, elke keer iets ruiger... Ik kwam er nog wel op tijd achter dat wat ik aan het doen was tot niks leidde. En volgens mij ben jij je er eerder van bewust dan ik dat was.
Gaat nu stuk beter, maar ik laat me soms ook nog te makkelijk over halen. Ben wel redelijk radicaal geswitched van keihard uitgaan, maar behoorlijk intensief sporten.
Af en toe drinken is niet erg. Zo lang jij maar controle hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens heen zo, een soort kwartlife crisis. Maar we gaan door, net op het terras gezeten.![]()
![]()
voor deze actie natuurlijk want het was weer raak.
Het lichaam is gewillig maar de geest is zwak.
Best wel, maar ik heb vrij lang zonder brood gedaan, dat went prima.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:07 schreef uniekhoorn het volgende:
SkoapVan harte gefelicitterd met je mooie zoon
Knap Marmar, mis je brood niet?
Hehe, volgens mij profileer ik mij behoorlijk als alcoholist hier. Maar ik drink nooit alleen, daar heb ik geen behoefte aan. Maar ik ben ook zelden alleenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Af en toe drinken is niet erg. Zo lang jij maar controle hebt.
Drink je als je alleen bent? Of als je slecht voelt?
Als ik niet aankwam en niet dronken kon worden van wijn, dronk ik liters per dagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij profileer ik mij behoorlijk als alcoholist hier. Maar ik drink nooit alleen, daar heb ik geen behoefte aan. Maar ik ben ook zelden alleenMaar om af te vallen moet ik 1 sporten, 2 gezond eten en 3 minder drinken. En dat zijn allemaal dingen die simpel zijn maar moeilijk toe te passen, de knop van bewustzijn naar handelen omzetten dat lukt mij nog niet. Maarja, ik denk dat dat iets is waar meer mensen mee kampen.
Is niets mis mee, zolang je maar controle hebt. Als je alleen drinkt ben je dus niet echt een sociale drinker. als je vaak alleen drinkt staat het meer los van sociaal gedrag. Het is misschien vreemd dat drinken als sociaal wordt gezien, maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er mis met een wijntje/biertje drinken als je alleen bent?![]()
Je hebt veel verschillende drankgebruikers, net als alcoholisten: daar heb je er ook verschillende van. De alcoholist die de hele week door veel drinkt en de bingedrinker: iemand die zich op 1 avond of alleen in het weekend ladderzat zuipt. Over het algemeen is bekend dat mensen die ook alleen drinken vaker gevoelig zijn voor een verslaving.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er mis met een wijntje/biertje drinken als je alleen bent?![]()
Achterbank inklappen, daar gaan liggen en vragen of de divan al klaar staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze quasimoda gaat zich maar even onder een hete douche slepen. Maar eens zien hoe ik mezelf straks in een auto gevouwen krijg om naar onze kaasfondue bij vrienden te rijden.
Ik vind ze ook lekker. Ik vergeet ze alleen altijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Best wel, maar ik heb vrij lang zonder brood gedaan, dat went prima.
Scheelt dat ik een van de weinige? Slankies ben die rijstwafels wel echt lekker vindt
Och... en als het je een keer niet meer lukt om het boek te lezen is het ook niet direct een drankprobleem hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef MarMar het volgende:
Oh, niets fijners als ik eens heel zeldzaam een avond alleen heb, kids op bed, man de hort op, ik een lekker glas wijn en een boek![]()
Zolang ik het boek nog prima kan lezen, heb ik geen drankprobleem
Rijstwafel met kaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Best wel, maar ik heb vrij lang zonder brood gedaan, dat went prima.
Scheelt dat ik een van de weinige? Slankies ben die rijstwafels wel echt lekker vindt
Met hummus en tomaat... Of met jamquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Rijstwafel met kaas
Of rijstwafel met pindakaas en een glaasje melk
Een leesprobleem?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... en als het je een keer niet meer lukt om het boek te lezen is het ook niet direct een drankprobleem hoor
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik drink de helft niet meer van wat ik heb gedaan, maar of dat nou per se weinig is
Studentenleven was soms best leuk tussen het werken en studeren door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch bijna hetzelfde als zo straks? Maar nu met 3 pepernoten.. Hoe kun je trouwens maar 3 pepernoten etenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:03 schreef Perruche het volgende:
Mijnes tot nu toe: lekkere bagger
O: volle yoghurt met mango
T: 2 sneetjes kaneelbrood
L: pistoletje beenham, 200 gr broccolisalade
T: grote hand macadamia
T: 3 pepernoten, koffie
D: denk een lekkere salade ergens en zeker veel wijn!
Lesje anatomie nodig? De endeldarm is geen goede plaats voor een baby.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, schoonzusje heeft ook een kind uitgepoept vandaag. Alles goed, gezond en vanavond weer naar huis
Dude is een dikke fluffbalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Melk, goed idee!@ dudeenbuiksoep trouwens
Dude
Wat een monster blijft dat zeg...
En nog gefeliciteerd met M. (ik zag slingers)!
Nou toch hoera voor je tante 2.0 factor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik hoef niet gefeliciteerd te worden hoor![]()
heb er niets voor gedaan. Was gewoon een mededeling omdat Mr.Mo net belde en dacht 'hé, da's toevallig op de dag dat Skoap ook een baby kreeg'.
Later als ik groot ben!quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dude is een dikke fluffbal![]()
En thx! Maar om eerlijk te zijn hangen die slingers nog van mijn bday. Op 28/8![]()
Ontzettend lekker ja! Maar de afgelopen dagen in NY hebben wij op mexicaans geleefdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mag er wel sla in zitten? Zo ja, de klassieker bij ons thuis: tortilla's met gehakt, crème fresh (+ knoflook), potje tacosaus, sla, geraspte kaas en evt wat nachochips doorheen kruimelen. Binnen 5 min klaar.
ooooh nice!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bruiloft volgende week
Klinkt gayquote:
er heerst altijd een vakantiesfeer, ook al is het om de hoek. Overal stalletjes met groente en fruit op de stoep, de beste feta en olijfolie, vele bakkers en slagerijen, verkeerd geparkeerde auto's, getoeter, scooters. De gekste openingstijden die iedere dag weer anders zijn. En goedkoop. En ik ontdek nog regelmatig nieuwe winkeltjes daarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:39 schreef V1z0R het volgende:
Dat klinkt dan weer minder mediterraan...
Knap dat je het nog weetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Eens even kijken of ik mijn lijstje kan herleiden van de afgelopen 60 uur ofzo![]()
t. mandarijn
d. bord andijviestampot met gehaktbal
t. mandarijn + 2 zoute crackers + notenreep
o. bakje gemengd fruit (deel van vliegtuigmaaltijd)
d. kip met groent en rijst + 2 stukjes cake + bakje salade (deel van vliegtuigmaaltijd)
t. hotdog met zuurkool bij zo'n standje op straat + pompoenlatte (subway)
l. 3 stukjes gefrituurde kip met tabasco van nathan's op coney island + 2 boterhammen pindakaas (zelf gesmeerd)
t. banaan
o. havermout + donut + halve bagel met sinaasappeljam
d. 4 softtaco's met gegrilde kip, geraspte kaas, sour creme, verschillende soorten hete saus, guacamole
l. grote bak salade van diverse gemengde groente (geen sla) van een deli + kippenpoot
t. boterham jam + banaan
o. 2 donuts + havermout
Hmm, als ik het zo lees valt het allemaal wel mee. De rest van de vakantie was vergelijkbaar. Soms bizar goed en gezond gegeten (ikde amish en mennonieten -> geweldig eten daar) soms vaak pure rommel. Ben wel aangekomen helaas, ondanks regelmatig sporten.
De rest weet ik ook niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Knap dat je het nog weetIk heb niet eens de moeite genomen om het bij te houden tijdens de vakantie
Klinkt lekker hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest weet ik ook niet meer. Maar het was meestal zoiets als
o. havermout + muffin + bagel ofzo
t. wat buttercups
l. lunch met veel groente
d. mexicaans, brood of steak
t. nog wat buttercups/rauwkost
Mooi dat de kilo's netjes verdeeld zijn, het zal je niet misstaan. Zit je lekker in je vel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
En nu heb ik trek![]()
Wil alleen niets nemen. Er moet 4 kilo af. Ben overall een centimeter aangekomen in alle richtingen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Weet lijstjes van vakantie nog steeds wel eigenlijk.
O: spinazie of rucola met kapertjes, zalm, paprika, jalapenos, tomaat en olijfolie
O bord 2: rundvlees of garnalen
O bord 3: grapefruit, ananas, mango, meloen, glas melk
L: patat met sla, paprika, ui, tomaat en knoflooksaus
L bord 2: varken of rund
L bord 3: meloen, mango, ananas, druiven, grapefruit, glas sinaasappelsap
D: vis/garnalen/inktvis
D bord 2: beetje kip, beetje varken, boel rund, wat patat met saus
D bord 3: meloen, meloen, grapefruit en meloen
T: wodka-cola * x
En dat zo'n beetje elke dagNog wel keer tussendoor sushi gehad met wasabi, snert op de boot, andere dingetjes
Waarom noemen ze kleding voor zwangere vrouwen trouwens positiekleding
Ja, voel me wel oke. Nog wel wat last van depressieve buien, maar die versla ik met avocadoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi dat de kilo's netjes verdeeld zijn, het zal je niet misstaan. Zit je lekker in je vel?
Calorisch telden ze misschien ook maar als lichtgewicht, maar de Li in m'n achterhoofd schreeuwde dat ik met al die alcohol vitamines nodig was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef loveli het volgende:
Ik lees selectief, die waren me totaal niet opgevallen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Calorisch telden ze misschien ook maar als lichtgewicht, maar de Li in m'n achterhoofd schreeuwde dat ik met al die alcohol vitamines nodig was.
Wanneer je opgroeit tussen mensen die 9 van de 10 keer voor beiden als gebruiken zou ik zeggen nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Iets vergeten zijn cultuur, daar ksn ik inkomen, maar als en dan? Is dat niet meer luiigheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door V1z0R op 19-10-2012 21:38:04 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
mijn moeder doet als en dan consequent fout. Is een friesisme, volgens haar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Iets vergeten zijn cultuur, daar ksn ik inkomen, maar als en dan? Is dat niet meer luiigheid?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wanneer je opgroeit tussen mensen die 9 van de 10 keer voor beiden als gebruiken zou ik zeggen nee.
Dr. Anders komt nou eenmaal niet regelmatig in de kroeg.
Jan L. de betonstorter die van de LBO is afgetrapt wel
Plaatje:Geboren en getogen in een 'wit gebied'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verrassing![]()
Kaart weet ik niet, wel onderzoeken. Omgeving Eindhoven scoort het hoogst (Philips, technische uni enzo).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef loveli het volgende:
Just wondering.. hebben zwe ook zo'n kaart met IQ?
Daarom.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef V1z0R het volgende:
Opleidingsniveau, IQ is heel wat anders...
Opleidingsniveau is wel meer gerelateerd aan taalbeheersing dan IQ.quote:
Ik denk dan altijd dat de zin nog niet af isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
Als , Dan, wat boeit het. Als je Als zegt snappen de mensen je ook gewoon, al is het dan grammaticaal fout..
Mwoh.... ik ben bang dat mijn IQ daar te laag voor is. Het gebeurt regelmatig dat ik een zin niet meer snap omdat er een vreemde grammaticale fout is gemaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
Als , Dan, wat boeit het. Als je Als zegt snappen de mensen je ook gewoon, al is het dan grammaticaal fout..
Ik ben beter als jij... Me een paracetamol geeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
ik ben beter als jij
Ik ben beter dan jij
Beide zou je toch wel snappen?
Ik kan beter voetballen als jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben beter als jij... Me een paracetamol geeft?
Bij als lijkt het net of de zin nog niet af is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
ik ben beter als jij
Ik ben beter dan jij
Beide zou je toch wel snappen?
Weet ik niet zo zeker. Wsch mede dankzij mijn oma die wegens geen geld nauwelijks naar school is geweest, maar wel bijkans foutloos Nederlands sprak, ondanks dat het niet haar eerste taal was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
Opleidingsniveau is wel meer gerelateerd aan taalbeheersing dan IQ.
Heb weleens geprobeerd een simpel natuurkundig principe aan een juriste uit te leggen. Dat werkte ook niet helemaal. In haar vakgebied was ze een van de besten.quote:Goed voorbeeld is wel de aflevering van 'Met het mes op tafel' van vanavond.
2 van de 3 hadden 22.53 + 1.15 foutDan heb je 3 universitair opgeleide dames aan tafel...
Mij maakt het wel uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Ik snap het ook wel, maar als je gewoon zegt : Haha ik kan beter voetballen als jij
dan maakt het niet zo veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |