quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Echt, dat is hetzelfde als roepen dat je op een lamafokkerij lama's ziet...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Echt, dat is hetzelfde als roepen dat je op een lamafokkerij lama's ziet...
Oe dan kan je een boel mee terug nemen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef Nallie het volgende:
Ik moest lachen om V1z-Uniek huwelijk!
Koffer is gepakt en de helft is nog leeg
Nu ben ik aan het 'relaxen' op de bank en draait mn hoofd overuren met wat ik wellicht ben vergeten
Oehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
V1....je vergeet, naast de tokkiebuurt, dat ik heerlijke bruine bonen met spek kan maken... En dan gaan we samen naar Karel (of hoe Youseff ook mag heten)
Lijkt me prima, CotSquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik plemp even mijn lijstje neer.
Today:
O. 2 boterhammen, 1 met ei en 1 met sandwichspread + kaas en een glas melk
T. Yoghurt met een appel en kaneel
L. Stuk quiche (veganistische met temphé of hoe je het ook schrijft, broccoli en prei)
T. 2 zure haringen en een boterham met pindakaas (had honger)
D. Aardappelen, maïs, ui, prei en een vegaworstje
T. Ik denk een appel met een koekje
Is dit genoeg en oké?
Nieuwe Zadie Smithquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef Perruche het volgende:
Oeh het gaat over de liefde! Ik ontmoet altijd leuke mannen tijdens mijn werkof tijdens reisjes
. Nou goed hij heeft iig niet mijn telefoonnummer, dat scheelt! Meh
CS goed lijstje hoor!
Oh en ik heb 2 boeken gekochtnieuwe zadie smith en Herman brusselmans
Oeh, weleens een (veeeeeel) slechtere lijst van jou voorbij zien komen. Bonuspunten voor de kaneel. Da's niet alleen lekker, maar ook gezondquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik plemp even mijn lijstje neer.
Today:
O. 2 boterhammen, 1 met ei en 1 met sandwichspread + kaas en een glas melk
T. Yoghurt met een appel en kaneel
L. Stuk quiche (veganistische met temphé of hoe je het ook schrijft, broccoli en prei)
T. 2 zure haringen en een boterham met pindakaas (had honger)
D. Aardappelen, maïs, ui, prei en een vegaworstje
T. Ik denk een appel met een koekje
Is dit genoeg en oké?
Moest eventjes over een mentaal hobbeltje heen, maar mijn lijf vindt dit wel leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh, weleens een (veeeeeel) slechtere lijst van jou voorbij zien komen. Bonuspunten voor de kaneel. Da's niet alleen lekker, maar ook gezond
Mannen mag ook als het mij maar niet overkomt /carequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Je wilt dat 'ie meisjes zwanger maakt??
*mental image van heel grote blije baby in een Unreal Tournament rompertje die meisjes met hoepeloorbellen oggled terwijl ie een blik tonijn leegkaant samen met de kat des huizes*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Tuurlijk! Full-circle-tokkie! Dan geef ik uniek ook nog gewoon de schuld er van dat ik door haar gezeur m'n heil zoek bij de lokale babyfabrieken in spe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, dat is geen ontbijtbuffet... Thuis eet je meer... Ben je wat ziekig?
Opblaaspop met hoepeloorbellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Interessante combiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Lutte het volgende:
Lijstje, begin was goed:
O: yoghurt
T: bth kipfilet, appel
L: bth kipfilet, bth palingworst
T: worstje
Toen trakteerde er iemand en was er een feestje op de faculteit
T: wafel met slagroom, broodje kroket, glas bier
Thuiswonend student dus ga al nooit uit, moet kunnen voor een keertje
D: rijst met babi pangang, kop aspergesoep
T: mandarijn
Jij begrijpt het en daaromquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tuurlijk! Full-circle-tokkie! Dan geef ik uniek ook nog gewoon de schuld er van dat ik door haar gezeur m'n heil zoek bij de lokale babyfabrieken in spe.
Opblaaspop?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Opblaaspop met hoepeloorbellen
Vaiz
SPOILER: Not Suitable For LifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kunnen het alleen clip-oorbellen zijn. Dat wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Opblaaspop met hoepeloorbellen
Vaiz
Nu je het zo zegtquote:
Doe die disclaimer dan in bold/italic/rood/lettergrootte100quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef V1z0R het volgende:
Disclaimer: bedenk je even wie de link plaatst, bedenk je daarna nog eens goed, heel goed
Oh ik wil het!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb van zuslief een flapjackrecept met havermout en appel gehad, daar zit ook kaneel in!en roomboter en lichtbruine suiker, maar soit he
Het is een scan dus stuur even je mailadres, dan stuur ik het door!quote:
Lichtbruine suiker, kan nooit zwaar zijn... en niet racistisch... Win/winquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb van zuslief een flapjackrecept met havermout en appel gehad, daar zit ook kaneel in!en roomboter en lichtbruine suiker, maar soit he
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Opblaaspop?Doet het niet op de IphoneSPOILER: Not Suitable For LifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Perruche meldtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is een scan dus stuur even je mailadres, dan stuur ik het door!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als ik hoepeloorbellen google vind ik o.a. een foto van Coco en eentje van Jo Bonten!![]()
Staat nog een koekje bij, is verkeerde lijst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het veel te weinig, marcie. ik geloof ook dat je de kcals heel ruim inschat. ik zou ipv die cashews nog 2 boterhammen eten, ouzo. En volgens mij mag je er dan nog een t bij voortaan, gedurende de dag.
Weet ook niet of je het wilt zienquote:
Dokter bellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb blauwe nagels![]()
Weet niet of ik het nou zo mooi vind
Ik ben geen P maar ik wil ook!quote:
Mag marcie dat al wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het veel te weinig, marcie. ik geloof ook dat je de kcals heel ruim inschat. ik zou ipv die cashews nog 2 boterhammen eten, ouzo. En volgens mij mag je er dan nog een t bij voortaan, gedurende de dag.
weet je het al?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb blauwe nagels![]()
Weet niet of ik het nou zo mooi vind
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op best 24 naar een HELE oude aflevering van 2 voor 12 te kijken. Met guldens en gele colberts met schoudervulling.
ik las 'Astrid is een beeldschone vrouw dus ik zou haar geven'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef V1z0R het volgende:
maar Astrid is een beeldschone vrouw dus het is haar vergeven
Oeh!
[ afbeelding ]
Hoepeloorbellen!
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las 'Astrid is een beeldschone vrouw dus ik zou haar geven'.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwam dit tegen en het deed me denken aan mij en vriendje![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef Xennia het volgende:
Co, denk je dat je echt open kan staan voor de goed-op-papier-man, of dat je hem toch steeds vergelijkt met T.? Moet je niet eerst uitzoeken wat er met T. is voor je verder kunt gaan?
Ik heb trouwens slechte ervaringen met goed-op-papier-mannen. Geen vonkje en passie en zo.
B.heeft echt een heleboel eigenschappen niet die ik wel dacht te zoeken in een man, maar als ik in zijn ogen kijk, dan is alles goed.
Slecht lijstje:
O: roeryoghurt
T: kaascroissant
L: 2 broodjes paling, beker vifit
B: half uur fietsen, half uur wandelen
D: frikadel speciaal, broodje kroket
T: wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |