dat was het kutsmoesjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waarom niet "u past niet in het team"? Dan ben je nog redelijk eerlijk ook.
Relaxte baan moet jij hebben als je de hele dag kan Fok!ken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee met een kutsmoesje natuurlijk, wat dacht jij.
pff ik bied alleen een positief tegenwicht aan jouw negatieve ontmoedigende gedrein hoor!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Relaxte baan moet jij hebben als je de hele dag kan Fok!ken.
Maar nu weten we iig wel waarom het altijd aan de werkzoekende ligt bij jou en niet de werkgever.
Je gemiep hier is anders bijzonder storendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pff ik bied alleen een positief tegenwicht aan jouw negatieve ontmoedigende gedrein hoor!
zeg dat ook eens tegen mint clansell die elk idee om een baan te vinden de grond in traptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je gemiep hier is anders bijzonder storend
Je bent hierbij gezakt voor je 'prioriteiten stellen' testquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Leonos het volgende:
Morgenochtend gesprek. Zenuwachtig
En moet vroeg op, dat terwijl Ajax speelt. Lastig allemaal.
Ik ben een jongen die altijd veel slaap nodig heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:27 schreef Maanvis het volgende:
ajax speelt om 20:45 en is dus om 23:00 klaar, genoeg tijd om te slapen dus
nou dan kun je nu alvast voorslapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben een jongen die altijd veel slaap nodig heeft.
Nah, heb er wel zin in in ieder geval! Leuke baan ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou dan kun je nu alvast voorslapen
Zoals ik eerder zei, ik heb vroeger wel van alles gedaan, maar misschien niet de juiste dingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, ten opzichte van mensen die wel wat aan extracurriculaire activiteiten hebben gedaan ben je idd in het nadeel bij gelijke geschiktheid.
Kun je niet een beetje bluffen dan? Als je denkt dat je de werkzaamheden snel kan aanleren.. zou ik niet zo eerlijk zijn om te zeggen dat je wel horeca-ervaring hebt maar geen volwaardige horeca-ervaring.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef Balisto het volgende:
En hamburgers bakken bij de Mc telt niet mee als volwaardige horeca-ervaring.
Vaak recruiters zonder fantasie...waar sta je over vijf jaar? Ehhhh boven jou!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Leonos het volgende:
Altijd zo'n kut vraag. Wat zijn je ambities, waar denk je over vijf jaar te staan?
Weet nooit antwoord![]()
Of wat zijn je zwakke punten? En dan je broek laten zakken en je zwakke punt laten zien.
Stomme vragen allemaal
Haha, dat zal wel een geniale opmerking zijn. Die bewaar ik voor morgen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Vaak recruiters zonder fantasie...waar sta je over vijf jaar? Ehhhh boven jou!
Ik vind eigenlijk wel dat je telkens overal een antwoord op weet om maar niks te doen. Is callcenterwerk niet iets voor je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:00 schreef Balisto het volgende:
Ik denk inderdaad dat jij je leeftijd mee had.
En ik geloof echt dat ik alle vaardigheden wel kan aanleren. Maar: welke hotel/restaurant/café-eigenaar geeft mij de kans? Ik ben natuurlijk veel ouder en minstens twee keer zo duur als iemand van 18 die in de horeca begint (in december word ik 30) én ik heb geen ervaring (alleen als afwasser).
Hoe realistisch is het dat iemand mij die kans geeft?
Ik heb 'm een aantal maal gebruikt (op jouw plek).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel een geniale opmerking zijn. Die bewaar ik voor morgen!
Die beantwoord ik altijd met "geen idee... 5 jaar geleden dacht ik ook niet nu werkloos te zijn"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Leonos het volgende:
Altijd zo'n kut vraag. Wat zijn je ambities, waar denk je over vijf jaar te staan?
Weet nooit antwoord![]()
Mijn zwakke punt is dat ik te bot/direct in mijn communicatie kan zijn. En die noem ik dan ook gewoon.quote:Of wat zijn je zwakke punten? En dan je broek laten zakken en je zwakke punt laten zien.
Stomme vragen allemaal
Mijn ervaring is dat ze deze vraag over het algemeen niet formuleren met de term "zwakke punten" maar vragen naar je verbeterpunten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Leonos het volgende:
Weet nooit antwoord![]()
Of wat zijn je zwakke punten? En dan je broek laten zakken en je zwakke punt laten zien.
Stomme vragen allemaal
Mee eens. een kat uit de boom kijker is veel actiever dan langzaam voorbereiden en nadenken. een kat uit de boom kijker heeft wat te vertellen, duurt alleen even voor het eruit komt. Dat andere klinkt traag, saai en star.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:32 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig, ik hoor liever de eerste formulering. De tweede klinkt nogal zelfingenomen en als een langzame denker die zich moeilijk openstelt.
Ik vind vaak dat je dit soort opmerkingen op allerlei manieren kan uitleggen/opvatten en het is dan maar net hoe de pet van de interviewer staat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:17 schreef tanteklara het volgende:
Mee eens. een kat uit de boom kijker is veel actiever dan langzaam voorbereiden en nadenken. een kat uit de boom kijker heeft wat te vertellen, duurt alleen even voor het eruit komt. Dat andere klinkt traag, saai en star.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |