Om nog maar te zwijgen over Boom.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink gaat nooit meer zoveel verdienen als nu bij Rabobank.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:46 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik vindt die Genee zo'n enegrd, krijg nachtmerrie's van die flapdrol.
als Boom Roubaix wint dan kan zo bij Quik Step tekenen voor meer dan 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over Boom.
quote:
Jullie hebben alleen maar bourgondische tokkies aan het roerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]![]()
Die plofkop moet mijn club vertegenwoordigen. Plaatsvervangende schaamte, gewoon genant is het.
Wij zijn dan ook de enige profclub waar bourgondisch een serieus opgestelde kernwaarde is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen maar bourgondische tokkies aan het roer
Dat van As ook een woonwagenkamp-beheerder kon zijn. En dat de NAC spelers hypocrieten zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de enige profclub waar bourgondisch een serieus opgestelde kernwaarde is.
Wat vond de snor ervan?
quote:Voetbal International dagelijks op RTL 7
Share on facebook_likeDeel | Share on facebook Share on twitter Share on hyves
Na enige maanden is het doek voor het RTL 7-sportprogramma RTL Sport Inside al gevallen. Het dagelijks sportprogramma moet voor het nieuwe dagelijkse sportprogramma VI Vandaag plaatsmaken.
RTL 7 gaat de goed scorende programmanaam Voetbal International inzetten voor een dagelijks sportprogramma. VI Vandaag wordt elke werkdag om 19.25 uur op RTL 7 uitgezonden. In het sportprogramma is hoofdzakelijk voor voetbal aandacht. Al het voetbalnieuws uit binnen- en buitenland, overal waar een bal rolt, inclusief een deskundige toelichting. Ook alle overige sporten komen in een kort overzicht voorbij.
Johan Derksen en Iwan van Duren
VI Vandaag maakt gebruik van de kennis van de redactie van het weekblad Voetbal International. Regelmatig zijn hoofdredacteur Johan Derksen en VI-journalist Iwan van Duren dan ook in het nieuwe sportprogramma te zien. Net als RTL Sport Inside wordt VI Vandaag door Wilfred Genee gepresenteerd. Koert Westerman is op maandag- en vrijdagavond de vervanger voor Genee, die op deze avonden het tv-programma Voetbal International op RTL 7 presenteert.
Ik vind van niet. Nog voordat Johan een woord heeft uitgesproken, weet ik al bijna wat hij gaat zeggen. Dat zie je nu al in de Europa League, alles wat daar gezegd wordt, wordt ook in VI op vrijdag gezegd.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:29 schreef Karina het volgende:
Was te verwachten dat bericht... het is nooit iets geworden eigenlijk. Maar of elke dag een half uurtje VI wel gaat aanslaan? Ik weet het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |