Ik ook niet. Van gehoord wel, maar gezien, neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij heb ik ze ook nog nooit gezien
Vind ik niet zo gekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij heb ik ze ook nog nooit gezien
Die v-scene?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die film heb ik 9 keer gezien. Hij is zo geweldig, die scène als V zich voorstelt
Bondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van gehoord wel, maar gezien, nee
Ik heb nu de hele Bond-collectie op Blu-Ray, dus daar ben ik wel even zoet mee
Hehehehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gekIk heb volgens mij ook nog steeds films die ik nog nooit gezien heb
[..]
Die v-scene?
Noesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik duik m'n kast even in op zoek naar m'n gordel. Kan het niet hebben dat ie weg is.
je weet dat er daar een paar scenes zijn opgenomen bij radio kootwijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niks met Bond.
Ik kom er net achter dat ik Mindhunters op DVD heb
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh gaaf, het was dus leuk in Parijs?
En die Death Note films zal ik wel kijken als ik thuis ben
Die ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gekIk heb volgens mij ook nog steeds films die ik nog nooit gezien heb
[..]
Die v-scene?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
je weet dat er daar een paar scenes zijn opgenomen bij radio kootwijk?
Echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
je weet dat er daar een paar scenes zijn opgenomen bij radio kootwijk?
Wat is daar zo 'quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ach, dat hoor ik van zoveel mensen
Ik ben nog bij de opnames geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niks met Bond.
Ik kom er net achter dat ik Mindhunters op DVD heb
Oh dat is mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jazo wel haar ontmoeten als alleen in Parijs lopen en dingen zien
is zo vrij in het begin zie je dat gebouw al als het goed isquote:
ik vond em geen ruk aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echtdat gebouw is echt gaaf.
goeie film ook Mindhunters
die film is indd klote en goedenavondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog bij de opnames geweest
Was vlakbij in het ME oefendorp bij Ossendrecht. M'n moeder werkte daar en we mochten naar die opnames kijken.
Waarom in NL? Was goedkoper zeiden ze
Wel neppe shit hoor, en de film was kut uiteindelijk
Tevens hoi
Wat Mindhunters? Bazenfilm is dat tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was vlakbij in het ME oefendorp bij Ossendrecht. M'n moeder werkte daar en we mochten naar die opnames kijken.
Tevens hoi
Geen idee, ik ga hem van het weekend wel even kijken denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tevens hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |