Ik ook niet. Van gehoord wel, maar gezien, neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij heb ik ze ook nog nooit gezien
Vind ik niet zo gekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij heb ik ze ook nog nooit gezien
Die v-scene?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die film heb ik 9 keer gezien. Hij is zo geweldig, die scène als V zich voorstelt
Bondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van gehoord wel, maar gezien, nee
Ik heb nu de hele Bond-collectie op Blu-Ray, dus daar ben ik wel even zoet mee
Hehehehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gekIk heb volgens mij ook nog steeds films die ik nog nooit gezien heb
[..]
Die v-scene?
Noesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik duik m'n kast even in op zoek naar m'n gordel. Kan het niet hebben dat ie weg is.
je weet dat er daar een paar scenes zijn opgenomen bij radio kootwijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niks met Bond.
Ik kom er net achter dat ik Mindhunters op DVD heb
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh gaaf, het was dus leuk in Parijs?
En die Death Note films zal ik wel kijken als ik thuis ben
Die ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gekIk heb volgens mij ook nog steeds films die ik nog nooit gezien heb
[..]
Die v-scene?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
je weet dat er daar een paar scenes zijn opgenomen bij radio kootwijk?
Echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
je weet dat er daar een paar scenes zijn opgenomen bij radio kootwijk?
Wat is daar zo 'quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ach, dat hoor ik van zoveel mensen
Ik ben nog bij de opnames geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niks met Bond.
Ik kom er net achter dat ik Mindhunters op DVD heb
Oh dat is mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jazo wel haar ontmoeten als alleen in Parijs lopen en dingen zien
is zo vrij in het begin zie je dat gebouw al als het goed isquote:
ik vond em geen ruk aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echtdat gebouw is echt gaaf.
goeie film ook Mindhunters
die film is indd klote en goedenavondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog bij de opnames geweest
Was vlakbij in het ME oefendorp bij Ossendrecht. M'n moeder werkte daar en we mochten naar die opnames kijken.
Waarom in NL? Was goedkoper zeiden ze
Wel neppe shit hoor, en de film was kut uiteindelijk
Tevens hoi
Wat Mindhunters? Bazenfilm is dat tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was vlakbij in het ME oefendorp bij Ossendrecht. M'n moeder werkte daar en we mochten naar die opnames kijken.
Tevens hoi
Geen idee, ik ga hem van het weekend wel even kijken denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tevens hoi
quote:
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die ja...
'For the only verdict is vengeance'ik kende hem uit mijn hoofd maar nu alleen dit stukje nog...
Hmm, ik zal eens opletten als ik hem kijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
is zo vrij in het begin zie je dat gebouw al als het goed is
[..]
ik vond em geen ruk aan
[..]
die film is indd klote en goedenavond
Oh zo, ja dat kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niks, behalve dat je zo zelden een gelijkgestemde treftAl komt het voor, zelfs hier op Fok
Meest clichematige film die ik ooit gezien heb volgens mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat Mindhunters? Bazenfilm is dat toch
Stiekem kreeg ik als echte Engels freak een stijfje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jaIk moet hem echt een x kopen op blu-ray.
Ik sopte van de bank af, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stiekem kreeg ik als echte Engels freak een stijfje.
Fax, MissExpert wil morgen met je surfen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tevens hoi
Smokin' Stogies (2001) - IMDbquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meest clichematige film die ik ooit gezien heb volgens mij
Wat? Heb ik nou gewoon weinig thrillers gezien? Ik vond hem juist heel onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meest clichematige film die ik ooit gezien heb volgens mij
Hmm, dat zou ik even moeten checken. Ga ik nu doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar Vinnie, heb je Drumline wel op dvd?
Eindbazinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sopte van de bank af, maakt niet uit.
Huh wat heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, MissExpert wil morgen met je surfen.
Supervoorspelbaar, en gigantisch domme stereotype personages.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat? Heb ik nou gewoon weinig thrillers gezien? Ik vond hem juist heel onvoorspelbaar
Er zijn slechtere filmsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Supervoorspelbaar, en gigantisch domme stereotype personages.
Vooral de scene met de knikkerbaan was tenenkrommend slecht
En en en?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik even moeten checken. Ga ik nu doen
Samzz, jouw jurkje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Did not find. Ik snap er echt niks van... Nou ja, maar een nieuwe kopen, dan
.
Jouw oma kan goed koken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Hete bliksem gegeten bij oma. Best food in days.
Kennelijk. Ze wil surfen met iemand. Ik stelde jou voor.quote:
Wanneer gaan we surfen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk hequote:
Mental imagesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
.
Ja ik las iets over d'r surfmaatje die ziek was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw oma kan goed koken?
[..]
Kennelijk. Ze wil surfen met iemand. Ik stelde jou voor.
Ik zeg het, dus je moet het doen.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw oma kan goed koken?
[..]
Kennelijk. Ze wil surfen met iemand. Ik stelde jou voor.
Ik zeg het, dus je moet het doen.
Pics?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he. Alleen draagbaar met carnaval of het Oktoberfest
.
Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Hete bliksem gegeten bij oma. Best food in days.
True. Maar het staat je goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he. Alleen draagbaar met carnaval of het Oktoberfest
.
Ergens in het vorige topic.quote:
Je had E's zei je toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens in het vorige topic.
En ga jij niet ook zeggen dat ik kleine tieten heb, ik krijg nog eens een complex.
En terecht.quote:
Er is een post rock topic hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:28 schreef MissExpert het volgende:
ik luister al een week lang explosions. ik word het nog niet zat
Als jouw tieten al klein zijn heb ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ga jij niet ook zeggen dat ik kleine tieten heb, ik krijg nog eens een complex.
Hete bliksem is echt heerlijk.quote:
Jij wist wie het was, precies hoe de volgende dood ging etc?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met jou tieten hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet aan het begin van de film al die allemaal doodgaan jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij wist wie het was, precies hoe de volgende dood ging etc?
http://www.ebay.de/itm/Fe(...)b77a2#ht_1255wt_1397quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
.
Kennelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik las iets over d'r surfmaatje die ziek was.
Doet ME surfen??![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk.Echte hollandse pot, maar lekker dat het is.
Sorry Samzz.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bezittelijk voornaamwoord Roy.quote:
heb gekekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
IJsselmeer toch?quote:
Geniale vent is hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hier ben ik het stiekem ook mee eens
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet aan het begin van de film al die allemaal doodgaan ja
De neger als eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wist het niet, wie wanneer doodging enzo.
Ik heb Kaneel al voor z'n bakkes geslagen, hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jouw tieten al klein zijn heb ik helemaal niks.
quote:
Even kijken danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/Fe(...)b77a2#ht_1255wt_1397
Kijk, mooie nieuwe voor je
Andijviestamppot met spekjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk.
Ga gewoon, of moet ik je klapjes komen geven?
[..]
Ik krijg wel weer trek in stamppot zo. Morgen maar eens wat andijvie en spekjes halen dan.
[..]
Sorry Samzz.
Hij is ook sexy.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geniale vent is het
Inb4: Fera die gaat zeggen dat hij sexy is
Oh, die vind ik wat te lompquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/Fe(...)b77a2#ht_1255wt_1397
Kijk, mooie nieuwe voor je
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]Was bij wijze van sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wist het niet, wie wanneer doodging enzo.
Nogal een tijd geleden dat ik die film zag.
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Kaneel al voor z'n bakkes geslagen, hoor.
[..].
[..]
Even kijken dan.
Crank & Crank High Voltage, ik heb me daar plat bij gelegenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij is ook sexy.
Heb je ooitdie film gezien dat hij adrenaline moet krijgen om te overleven? Die deel 2 daarvan was slecht
Waarom ver? Putten is toch bij Amersfoort daar?quote:
Putte, zonder nquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ver? Putten is toch bij Amersfoort daar?
Waarom ik?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geniale vent is het
Inb4: Fera die gaat zeggen dat hij sexy is
Haha, oké. Maar ik vond hem wel leuk, was de hele tijd bezig met wie het gedaan zou hebben enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was bij wijze van spreken
Nogal een tijd geleden dat ik die film zag.
Goddamn belgquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte, zonder n![]()
Dat ligt bij Antwerpen
Ik ga er wel wat pastinaak doordoen denk ik. Eens zien of de Deka die weer heeft liggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Andijviestamppot met spekjes.
Ik had een ex die dat niet kende, daar heb ik hem mooi even mee geholpen.Ik misgun dat niemand.
Het is heul niet leuk als ik geslagen wordt!quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/St(...)e474d#ht_3359wt_1397
Meer zoiets?
Ligt eraanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er wel wat pastinaak doordoen denk ik. Eens zien of de Deka die weer heeft liggen.
Ik krijg nu al honger.
[..]
Het is heul niet leuk als ik geslagen wordt!
In het wit kan ook nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/St(...)e474d#ht_3359wt_1397
Meer zoiets?
Kom je hier in de buurt carnavallen?quote:
I did? Hij is best neukbaar, maar iets te kaal voor mijn smaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij volgens mij een keer eerder zei dat hij sexy was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |