Zo triest vind ik datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef luckass het volgende:
Een of andere foto van een mongooltje, hondslelijk kind dus.
[..]
My god..
Maar het zijn wel echte overwinnaarsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo triest vind ik datOf een foto van een lekkere chimeid en daarnaast een foto van een kaal meisje met een gigantische tumor in haar gezicht met eronder "Some people think this is beauty, well this is true beauty to me <3"
Ja want als je kanker hebt ben je ineens prachtig. Sorry hoor, maar van een tumor in je gezicht word je echt niet mooier. Verder hoef ik dat soort dingen gewoon niet te zien want het is harstikke goor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doet me denken aan die FW mails van paar jaar terug. 'stuur door en je zult binnen nu en zoveel uur de ware tegenkomen'quote:
deze plaatjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Meneerik2 het volgende:
Heb wat plaatjes gevonden
Plaatje 1
[ afbeelding ]
Plaatje 2
[ afbeelding ]
Plaatje 3
[ afbeelding ]
Plaatje 5
[ afbeelding ]
Plaatje 6
[ afbeelding ]
Plaatje 7
[ afbeelding ]
Heb zoiets ook een keer op mijn timeline gehad, van een gozer die ging mooiboy-en in de kist van zijn overleden opaquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe zou iemand er bij komen om met een dooie oom op de foto te willen gaan en het dan ook nog eens op FB te posten??? Ziek!!
Ja dat kan je instellen. Niet per persoon. Ik ben er blij meequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef outcast_within het volgende:
Vraagje ik heb twee vrienden op facebook waarvan ik hun vrienden niet kan zien. Is dit een instelling? Kun je dit per persoon instellen?
Ik kots op dat soort dingen jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef waj1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar klachtwaardig dit soort berichten
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
is het al mogelijk dat je kan zien wie je profiel heeft bezocht ?
Plaatje 5quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Meneerik2 het volgende:
Plaatje 1
[ afbeelding ]
Plaatje 2
[ afbeelding ]
Plaatje 3
[ afbeelding ]
Plaatje 5
[ afbeelding ]
Plaatje 6
[ afbeelding ]
Plaatje 7
[ afbeelding ]
Bij plaatje 5 , waarom staat er een ventilator?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Meneerik2 het volgende:
Plaatje 1
[ afbeelding ]
Plaatje 2
[ afbeelding ]
Plaatje 3
[ afbeelding ]
Plaatje 5
[ afbeelding ]
Plaatje 6
[ afbeelding ]
Plaatje 7
[ afbeelding ]
Weten jullie meteen waarom er vrouwen 5 dagen naar Rusland gaan of 10 dagen naar Frankrijkquote:Het is weer tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of de plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws!
Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn!
Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan:"Ik ga 21 dagen naar México".
Je geboortedag geeft aan hoeveel dagen je gaat
Geboren in Januari: México; Februari: Las Vegas, Maart: Miami; April: Dominicaanse Republiek; Mei: Frankrijk; Juni: Puerto Rico; Juli: China;Augustus: Rusland; September: York; Oktober: Jamaica; November: Canada; December: Tokyo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |