quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht. En dan heb ik dus de neiging om eronder te zetten 'nee inderdaad, mensen zonder hart zijn dood'.
Hoezo is de gedachte goed? Zodat er tegenvallende resultaten zijn bij de grote multinationals? En ze dus 1000den mensen gaan ontslaan? Die ontslagen mensen zijn geen echte mensen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit is dan weer een doorstuurbericht waarvan ik de gedachte nog wel goed vind:
[ afbeelding ]
nee, zodat er meevallende resultaten zijn bij de kleine ondernemers.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef N3l het volgende:
[..]
Hoezo is de gedachte goed? Zodat er tegenvallende resultaten zijn bij de grote multinationals? En ze dus 1000den mensen gaan ontslaan? Die ontslagen mensen zijn geen echte mensen?
Ik vind het eerder kortzichtig
Zodat multinationals niet nog meer omzet en dus macht krijgen en dus door kunnen gaan met het uitbuiten van mensen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef N3l het volgende:
[..]
Hoezo is de gedachte goed? Zodat er tegenvallende resultaten zijn bij de grote multinationals? En ze dus 1000den mensen gaan ontslaan? Die ontslagen mensen zijn geen echte mensen?
Ik vind het eerder kortzichtig
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef RuckTape het volgende:
Dit was ook wel wel een leuke die voorbij kwam:
[ afbeelding ]
ja dat kun je niet maken. Sowieso errug laag om anoniem te pesten.. Lachwekkend, zo triest gewoonquote:Op donderdag 8 november 2012 09:20 schreef Jivis het volgende:
In mijn timeline steken de antipest-berichten weer de kop op, na de zelfmoord van die ene jongen.
Hoorde ik trouwens een vent op een persconferentie pleiten voor een verbod op anoniem reageren op internet? Dat zou funest zijn voor Fok.
Het is ook gewoon een slecht stuk. Kritiek op dit stuk is terecht. Smakeloos.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stukje kwam een stuk of 7x langs vandaag op facebook.
Met allerlei berichten als "omg!" "dit kan echt niet" "JEZUS DEBIELEN"
Goed
"Kopen bij de webshop van de buren" en "de plaatselijke kado-winkel" spreekt zich wel tegen..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, zodat er meevallende resultaten zijn bij de kleine ondernemers.
niet snappen dat degene die dit soort berichten plaatsen dat puur doen om zelf meer aanzien te krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Opoefiets het volgende:
Anti-pestberichten. Ga alsjeblieft voorlichting geven op scholen in plaats van Facebook te vervuilen met dat gemoraalridder. Het helpt geen donder, want het is niet als: 'Zodra ik dit post, gaat er een pester stoppen/zijn excuses aanbieden/dood'
Ach ik heb weer 3 mensen uit m'n updates kunnen halenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Opoefiets het volgende:
Anti-pestberichten. Ga alsjeblieft voorlichting geven op scholen in plaats van Facebook te vervuilen met dat gemoraalridder. Het helpt geen donder, want het is niet als: 'Zodra ik dit post, gaat er een pester stoppen/zijn excuses aanbieden/dood'
Nee jij hebt er zogenaamd verstand van zaken.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, zodat er meevallende resultaten zijn bij de kleine ondernemers.
sowieso: moraalriddersquote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Opoefiets het volgende:
Meneer is 21(!) geworden..quote:gefeliciteerd met me zelf yeaaaahhh
Nu al? Sinterklaas is nog onderweg uit Spanje.quote:
Nee niet bij een normale statusupdate, bij groepsberichten wel sinds kort.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb zelf geen Facebook, vandaar de vraag: Kun je in Facebook ook zien wie je foto's bekeken heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |