picsquote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
Net eens iemand erop aangesproken dat hij elke scheet op Facebook post, meteen 2 vind ik leuks. OMG OMG WIN WIN, en ik kan wat frustratie kwijt en ik ben populairder omgggggggggggggggg
-_-
geen zin om een pic te maken, teveel werk met editten in paint vervolgen weer uploaden etc etcquote:
quote:LethalNinja whaha![]()
jij post ook wel elke scheet op Facebook hé,
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk · 2
Lief dagboek gebruiker: Ik post alleen dingen waar ik blij van word, en hoop dat anderen daar een beetje van kunnen mee genieten:)
Die persoon had nog wel harder aangepakt mogen worden, maar het is goed dat er wat van wordt gezegd. Dat mensen je reactie liken zegt natuurlijk genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
geen zin om een pic te maken, teveel werk met editten in paint vervolgen weer uploaden etc etc
[..]
Ik zou wel willen, maar ik gebruik mijn facebook ook wel eens als dagboek en ik ken hem irl enzulksquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die persoon had nog wel harder aangepakt mogen worden, maar het is goed dat er wat van wordt gezegd. Dat mensen je reactie liken zegt natuurlijk genoeg.
Huh? Hoezo niet? Het lijkt er anders sterk op.quote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je, dat is geen sarcasme.
Dat is een grapje hoop ik?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso mensen die Engels praten die geen Engels kunnen. Toppunt: foto van hond die achter een stok aan rent met als commentaar: Pack the stick!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef DurexBazin het volgende:
Hoe eenzaam ben je als je die site gebruikt?
Het is toch veel leuker om met wat vrienden te gaan chillen ipv digitaal chillen via zo'n schermpje?
Enige sociale wat ik heb is whatsapp streamzoo fok en girlscene en oja mail
Maar wel die man daar bestempelen met zijn "lelijke littekens"quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht. En dan heb ik dus de neiging om eronder te zetten 'nee inderdaad, mensen zonder hart zijn dood'.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef DurexBazin het volgende:
Het is toch veel leuker om met wat vrienden te gaan chillen ipv digitaal chillen via zo'n schermpje?
En dit forum is wel erg cool voor jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef DurexBazin het volgende:
Mijn moeder deelt die GVD net!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht. En dan heb ik dus de neiging om eronder te zetten 'nee inderdaad, mensen zonder hart zijn dood'.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn moeder deelt die GVD net!
Privé bericht gestuurd met de vraag of ze niet doorheeft dat ze irritant is en of ze niet gewoon terug naar hyves kan.
die laatste zinquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |