Even voorstellen,
Ik ben Michael, 28 maar woon pas in Eindhoven sinds 6 maanden. Ik heb 27 jaar in België gewoond, gestudeerd en gewerkt. Maar ik ben dus terug gaan studeren en wilde graag terug naar Nederland ( ik ben geboren in Maastricht maar woonde in België :p )
Hoe dan ook, leuk appartement gevonden ( ik was veel te laat beginnen met zoeken ( like 1 maand van te voren ) haha xD en toch ruim ding gevonden met 1 kamergenoot, eigen living, keuken, wc, alles erop en eraan. Nieuw land, nieuwe plaats, nieuwe school, nieuw leersysteem, het is nog al even wennen. Maar uiteindelijk ben ik het al een beetje gewoon. Ik ga uit soms in stratumseind, ga naar de fitness van de Technische Universiteit van Eindhoven. Alleen heb ik nog niet veel mensen ontmoet die van anime houden en gamen :p ( op dat gebied ben ik een geek, al heb ik wel 16 jaar top competitie atletiek gedaan ^^ ). Nu af en toe een kung fu les langs woenselcentrum.
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar leuke nieuwe vrienden om leuke dingen mee te doen

Ik ben zelf 28 maar al mijn vrienden zijn rond de 16 - 25 xD Misschien omdat ik te veel smileys gebruik haha :p En me niet echt gedraag als een 28 jarige :p
Hoe dan ook, dit was mijn voorstelling hopelijk hebben jullie ervan genoten.
P.S. Sry voor mijn Belgisch accent :p xD
*knuffels

( I am a knufelholic O.O )