Wow bedankt voor je advies, niet te geloven vanwege dat uitroeptekentje kun je al gehaat worden hier hahahah , tjah ik doe ook iets met games, counter strikeeeeee hahah :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
je schrijft het bijna goed, het is FOK!als je niet wilt dat je gehaat gaat worden, schrijf dan NOOIT fok, fok! of FOK.
Afijn, ik ben JoeyDB en ben pas uit het gekkenhuis ontsnaptIk doe iets met games op FOK! maar ben er nog steeds niet achter wat..
Hallo daarquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef WortelKots het volgende:
Hoi!
WortelKots, 20 jaar, Noord Brabant, studerend Podologie, hobby's zijn lunchen en naar de bios gaan. Daarnaast natuurlijk zeer bedrijvig in het beoefen van enkele sporten. Van dit forum gehoord van een vriendin, na me er iets in verdiept te hebben toch maar eens geregistreerd..
Denk je ooit een Baan te vinden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef Neincraft het volgende:
Van lurker naar newbie, nou, hier ben ik dan! 22-jarige student Engels meldt zich.
Nu FOK! pas ontdekt?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef deniessje het volgende:
Nieuw hier, dus maar even een berichtje.
Vrouw, 20 jaar, wonend in Noord Holland en toch wel nieuwsgierig naar Fok!
Dus daar ben ik dan:)
wel eens van gehoord maar meer niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu FOK! pas ontdekt?
Mooie user-id heb je: 406420.
En waar ben je nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef deniessje het volgende:
Nieuw hier, dus maar even een berichtje.
Vrouw, 20 jaar, wonend in Noord Holland en toch wel nieuwsgierig naar Fok!
Dus daar ben ik dan:)
Met daar verwijs ik naar Fok en aangezien ik op het moment een bericht plaats op Fok ben ik dus nog steeds daar ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zei dus daar ben ik dan..
Dus ik vraag waar je nu bent, nog steeds daar?? Of
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef kidrauhl het volgende:
Hey allemaal, ik ben Monsif, 16 jaar en ik woon in Amsterdam Bijlmer. Niet haten![]()
Zag een post die ik wilde lezen en ik dacht 'laat ik maar commenten', maar ja moest wel even een account hebben dus vandaar
Ik ben Freek en dat bovenstaande wordt hem niet, omdat ik nog geen pm's en dm's kan sturen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:55 schreef Bendoe het volgende:
Als je dit topic voor de eerste keer leest en je bent nog niet zo lang FOK!ker, stel je dan even voor. Gooi je liefdesleven op tafel, schrijf een opstel over je kad of laat op een andere manier weten wat je interesses zijn en vertel wat over jezelf.
Als je vragen hebt over iets dat je niet begrijpt, kun je dat vragen aan een moderator, een admin of een ander crewlid via PM of DM.
Welkom op FOK!
Ik ben dan ook geen crewquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik ben Freek en dat bovenstaande wordt hem niet, omdat ik nog geen pm's en dm's kan sturen.![]()
Ik heb geen honten en geen kad, de andere forums ben ik zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |