Ok, ik was dit topic ffe kwijt en heb me nog niet echt voorgesteld op dit forum.
Ben dus een man in de tweede helft van de 30 en lurk hier eigenlijk al mee sinds laat ons zeggen 2005.
Het eerste topic dat me naar dit forum leed was het avontuur/grap van Ryan en Stali die iets bijzonders hadden gevonden in een bos. Ja, ik hield toen van wat spanning en mysterie…
Gaandeweg bezocht ik dit forum steeds vaker en een aantal jaren geleden heb ik dan ook mijn account aangemaakt.
Normaal gezien ben ik niet echt een internetforummens, maar door verscheidene omstandigheden merk ik dat ik toch de ‘behoefte’ heb om op sommige topics mee te reageren.
Dat wil niet zeggen dat ik altijd een pasklaar antwoord voorhanden heb wanneer ik reageer, maar probeer toch een beetje mee te gaan in de discussie en iets opsteken van andere forumleden met verstand van de materie(tot zover ze reikt én een mening is immers geen feit

)
Oh ja, ik ben ook nog van belgische afkomst en ben nog nooit door een bushokje getyfd, dus als er zich iemand geroepen voelt om dit te doen, ga je gang.