Noem je dat tieten? Dat zijn 2 erwten op een plankje.quote:
En dankzij wie kom je aan die website?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was toendertijd ook zo, toen bekend werd dat Babette de serie zou verlaten werd er een heel artikel aan gewijd in de Telegraaf: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap033%3Aa1349
Nog een leuk artikel uit 1993, waarin duidelijk werd dat Simon een tegenslag te verwerken kreeg in het vierde seizoen: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap009%3Aa0372
Mooi toeval, van de week ook nog even een random DVD aangezet met wat afleveringenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een debiele uitzondering, Mickey zei toen inderdaad ook "Coca Cola", maar voor de rest hebben ze het in het seizoen doorgaans gewoon over cola (ik ben seizoen 4 nu weer aan het kijken overigens).
Via mijn beste vriend, steun en toeverlaat, in goede én in slechte tijden... Arnie Albertsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dankzij wie kom je aan die website?Hehe
Ben je nu al eens klaar met seizoen 2?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi toeval, van de week ook nog even een random DVD aangezet met wat afleveringen
Ik ben niet zo kieskeurig. Ik zou dr iig doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Noem je dat tieten? Dat zijn 2 erwten op een plankje.
Ja ik ook, maar zou jou misschien ook doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig. Ik zou dr iig doen
Graag gedaan, Peetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Via mijn beste vriend, steun en toeverlaat, in goede én in slechte tijden... Arnie Alberts
Whehehe, not even... Examenjaar, GTST staat op een laag pitje. Even een random aflevering S4 kunnen kijken omdat ik die wel vanaf fysieke schijf op mijn TV kon kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je nu al eens klaar met seizoen 2?
Zit onze rechtenstudent soms iedere minuut van elke dag met z'n neus in de boeken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whehehe, not even... Examenjaar, GTST staat op een laag pitje. Even een random aflevering S4 kunnen kijken omdat ik die wel vanaf fysieke schijf op mijn TV kon kijken
Maar seizoen 2 is zóóóó traagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zit onze rechtenstudent soms iedere minuut van elke dag met z'n neus in de boeken?
Come on, al doe je 2 afleveringen in de week, dan schiet je tenminste nog een béétje op!
Ik denk het niet, ben hoogzwangerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zou jou misschien ook doen
Dat is een feit, maar geen excuusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar seizoen 2 is zóóóó traag
Tja, nu is Trix niet een van de meest denderende personages uit de geschiedenis van de serie, maar ook dát is geen excuusquote:Met moeite de aflevering afgekeken waar Trix wordt voorgesteld... Godsamme.
Van Aysen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ben hoogzwanger
Zou ze niet stiekem nog leven en Jack zelf hebben opgevoed? Verklaart een hoop.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, nu is Trix niet een van de meest denderende personages uit de geschiedenis van de serie, maar ook dát is geen excuus![]()
Hou eens op, voordat je de schrijvers nog op ideeën brengtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ze niet stiekem nog leven en Jack zelf hebben opgevoed? Verklaart een hoop.
Zou wel een meesterlijke plotwending zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ze niet stiekem nog leven en Jack zelf hebben opgevoed? Verklaart een hoop.
Zo gaat dat toch de hele tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:
omg Mike tegen Nina "jij hebt me eigenlijk in Sjors d'r armen gedreven"
![]()
Inge Schrama is 2 jaar ouder dan Marly van der Velden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
Hoeveel jaar schelen Sjors en Nina eigenlijk?
Was Sjors niet Ninas oppas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |