Neuh hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo ik heb al vanaf 10 afleveringen voor de zomerstop tot nu niet meer gekeken
Kut shit, ik heb echt veel gemist.
ja... en dan vinden ze misschien nog ergens die doorgeprikte verpakking van dat condoom... die verpakking was toch op haar tasje gevallen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat Mikes plan dan is met Nina.
En dan is ze zwanger, en dan?
Ja en dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
ja... en dan vinden ze misschien nog ergens die doorgeprikte verpakking van dat condoom... die verpakking was toch op haar tasje gevallen?
dat snappen wij allemaal niet... vanaf het begin heeft hij belangstelling gehad voor Sjors EN Nina... maar de scriptschrijvers kennende, verzinnen ze daar wel iets opquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en dan.
Wat ik bedoel is, en dan heeft hij een kind bij haar. En dan? Denkt hij dan dat hij via het kind aanspraak kan maken op Ludos fortuin of?
Ik snap niet waar hij heen wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan SORAS'en ze haar kind weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat Mikes plan dan is met Nina.
En dan is ze zwanger, en dan?
Of Nina krijgt een miskraam, of ze pleegt abortus, of het kind sterft te vroeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan SORAS'en ze haar kind weer.
of Ludo komt achter bepaalde gegevens van Mike, en besluit dat Nina het kind niet kan houden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Nina krijgt een miskraam, of ze pleegt abortus, of het kind sterft te vroeg...
Sjors is onvruchtbaar...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef amaranta het volgende:
Of het is toch van sjors omdat er nog een eicel achter zn voorhuid was blijven steken
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze is weer vruchtbaar door Mega Toby's superzaad
Die werd gedumpd. Eruit geschreven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef kannihaan het volgende:
waar is die vorige vriendin van rick nou eigenlijk heen? Heb dat net niet meegekregen :p
Ja inderdaad, het slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
Het klopt gewoon niet.
Mike gaat nog geen 2 maanden met Nina, is verliefd op Sjors, maar kiest voor Nina.
Dit kan alleen in Meerdaik.
zou ze dat nog niet gedaan hebben? Ludo zeker wel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Als Janine slim is, dan googlet ze die Hans ff...
Ze hebben daar geen Google, alleen Vindiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Als Janine slim is, dan googlet ze die Hans ff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |