Neuh hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo ik heb al vanaf 10 afleveringen voor de zomerstop tot nu niet meer gekeken
Kut shit, ik heb echt veel gemist.
ja... en dan vinden ze misschien nog ergens die doorgeprikte verpakking van dat condoom... die verpakking was toch op haar tasje gevallen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat Mikes plan dan is met Nina.
En dan is ze zwanger, en dan?
Ja en dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
ja... en dan vinden ze misschien nog ergens die doorgeprikte verpakking van dat condoom... die verpakking was toch op haar tasje gevallen?
dat snappen wij allemaal niet... vanaf het begin heeft hij belangstelling gehad voor Sjors EN Nina... maar de scriptschrijvers kennende, verzinnen ze daar wel iets opquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en dan.
Wat ik bedoel is, en dan heeft hij een kind bij haar. En dan? Denkt hij dan dat hij via het kind aanspraak kan maken op Ludos fortuin of?
Ik snap niet waar hij heen wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan SORAS'en ze haar kind weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat Mikes plan dan is met Nina.
En dan is ze zwanger, en dan?
Of Nina krijgt een miskraam, of ze pleegt abortus, of het kind sterft te vroeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan SORAS'en ze haar kind weer.
of Ludo komt achter bepaalde gegevens van Mike, en besluit dat Nina het kind niet kan houden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Nina krijgt een miskraam, of ze pleegt abortus, of het kind sterft te vroeg...
Sjors is onvruchtbaar...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef amaranta het volgende:
Of het is toch van sjors omdat er nog een eicel achter zn voorhuid was blijven steken
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze is weer vruchtbaar door Mega Toby's superzaad
Die werd gedumpd. Eruit geschreven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef kannihaan het volgende:
waar is die vorige vriendin van rick nou eigenlijk heen? Heb dat net niet meegekregen :p
Ja inderdaad, het slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
Het klopt gewoon niet.
Mike gaat nog geen 2 maanden met Nina, is verliefd op Sjors, maar kiest voor Nina.
Dit kan alleen in Meerdaik.
zou ze dat nog niet gedaan hebben? Ludo zeker wel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Als Janine slim is, dan googlet ze die Hans ff...
Ze hebben daar geen Google, alleen Vindiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Als Janine slim is, dan googlet ze die Hans ff...
en kwebbelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Google, alleen Vindie
Zijn zo te zien allemaal BNers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Frey het volgende:
Shortie:Toen ze dat nog deden voor Coca Cola kreeg ik tijdens het kijken ook daadwerkelijk zin in Cola, bovendien kon dat veel onopvallender aangezien er in de horeca altijd wel iemand cola wilde en je thuis ook makkelijk een fles kan laten slingeren. Nu evenals met die Haribo snoepzakjes komt het wel heel krampachtig in beeld inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatstequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen ze dat nog deden voor Coca Cola kreeg ik tijdens het kijken ook daadwerkelijk zin in Cola, bovendien kon dat veel onopvallender aangezien er in de horeca altijd wel iemand cola wilde en je thuis ook makkelijk een fles kan laten slingeren. Nu evenals met die Haribo snoepzakjes komt het wel heel krampachtig in beeld inderdaad.
Haha dat meen je niet!? Heb je hier een filmpje van?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatste
Zelfs Martin van Steijn gaf later aan dat dit eigenlijk nergens op sloeg en totaal niet leek op een situatie waarin je een kroeg of restaurant binnenloopt en een cola bestelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
De bewuste aflevering heeft wel op YouTube gestaan, maar is door RTL verwijderd. Je kunt het zelf zien op de dvd-box van seizoen 4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha dat meen je niet!? Heb je hier een filmpje van?
quote:
Deze is echt zo briljantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan:
Hele subtiele reclame
Eerst stapt hij binnen terwijl Nina en Mike aan het zoeken zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef IMShuuul het volgende:
En nu komt precies Noud terug naar Meerdijk met de scheidingspapieren
en beseft Nina dat ze eigenlijk toch nog van van hem houd!
en alles komt goed...
Bye bye Jackquote:Jack vaart uit GTST
De meest besproken soap van de Nederlandse televisie, Goede Tijden, Slechte Tijden neemt afscheid van een bijzonder personage. Jack van Houten is op vrijdag 9 november voor het laatst te zien in Meerdijk. Jacks vertolker Mark van Eeuwen maakte al in augustus bekend te stoppen met de rol, die hij ruim zeven jaar lang met verve heeft gespeeld, om zijn horizon te verbreden.
Jack van Houten: zoon van één van Meerdijks grootste schurken enerzijds, oprechte rechercheur en loyale minnaar anderzijds. Dat zijn afscheid de inwoners van het soapdorp én de kijkers van GTST niet onberoerd laat, staat onomstotelijk vast.
Nadat Lorena is teruggekeerd van haar reis naar Australië en het geld van haar overleden tante heeft geërfd, komt Jack met een in zijn ogen briljant plan. Hij stelt Lorena voor om een wereldreis te maken met zijn zeilboot. Zijn boot is al Lorena-proof gemaakt. Lorena ziet het gehele plan echter niet zitten en blijkt er juist totaal andere ambities op na te houden. De twee proberen er samen uit te komen, maar dat gaat gepaard met ruzies, discussies en twijfels.
De twee geliefden staan voor een vreselijk dilemma: kiezen voor de liefde of kiezen ze ieder voor hun eigen droom? Houdt hun liefde stand, sluit Lorena zich bij Jack aan en laat ze Meerdijk ook achter zich? Of nemen de twee voor altijd afscheid van elkaar?
quote:Jack van Houten: zoon van één van Meerdijks grootste schurken enerzijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
Dat was inderdaad wel een debiele uitzondering, Mickey zei toen inderdaad ook "Coca Cola", maar voor de rest hebben ze het in het seizoen doorgaans gewoon over cola (ik ben seizoen 4 nu weer aan het kijken overigens).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatste
Zelfs Martin van Steijn gaf later aan dat dit eigenlijk nergens op sloeg en totaal niet leek op een situatie waarin je een kroeg of restaurant binnenloopt en een cola bestelt.
Ze hadden het ook een tijdje over "coke" ipv cola, dus: "Hé, mag ik een coke?"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een debiele uitzondering, Mickey zei toen inderdaad ook "Coca Cola", maar voor de rest hebben ze het in het seizoen doorgaans gewoon over cola (ik ben seizoen 4 nu weer aan het kijken overigens).
Nou ja het viel mij destijds nauwelijks op eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden het ook een tijdje over "coke" ipv cola, dus: "Hé, mag ik een coke?"
En voor de rest zat het meer in het gebruik van het Coca Cola-logo, bij dienbladen, viltjes, en de klok boven de keukendeur in Hotel Dendermonde
Dat was toendertijd ook zo, toen bekend werd dat Babette de serie zou verlaten werd er een heel artikel aan gewijd in de Telegraaf: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap033%3Aa1349quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja het viel mij destijds nauwelijks op eigenlijk.
Ik zit nu overigens die zomerparty te kijken, wel grappig dat Wilbert Gieske, Jette van der Meij en Babette van Veen dachten dat ze hun laatste scene gespeeld hadden en klaar zouden zijn met de soap
Klopt, ik weet dat dat de bedoeling was, maar achteraf is het grappig, al helemaal als je bedenkt dat iedereen van toen er vrijwel uit is (behalve Bartho Braat) en Jette er nog steeds in zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was toendertijd ook zo, toen bekend werd dat Babette de serie zou verlaten werd er een heel artikel aan gewijd in de Telegraaf: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap033%3Aa1349
Nog een leuk artikel uit 1993, waarin duidelijk werd dat Simon een tegenslag te verwerken kreeg in het vierde seizoen: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap009%3Aa0372
Ik vind Aysen toch best wel een geil wijf..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:55 schreef Devil010 het volgende:
Hoop dat Lorena snel terug is, het lekkere wijven gehalte en tieten gluren is momenteel erg laag bij Goeie Tieten, Slechte Tieten.
Geil? Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind Aysen toch best wel een geil wijf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |