Doel van de pannenkoeken was voornamelijk het stillen van mijn trek in pannenkoeken dus ze hebben hun werk uitstekend gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Pannekoeken hebben niet geholpen?
Wanneer moet je weer terug?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doel van de pannenkoeken was voornamelijk het stillen van mijn trek in pannenkoeken dus ze hebben hun werk uitstekend gedaan![]()
Donderdag is de volgende controle weer, daarna heb ik nog vier dagen.
Jij ook alquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:48 schreef L-E het volgende:
Nesteldrang in het eerste trimesterDat wordt nog wat straks.
Vriendje houdt me altijd tegen, vind dat ik al zoveel doe. Maar die is nu niet thuis, dus ik kan LOS!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:51 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik zit constant de kasten open te trekken en roep dan: en dit moet ook nog uitgemest worden!!
Nu die drang nog omzetten in actie.
Skoap, wat een plaatje
Dan moet het wel netjes en schoon blijven tot het einde he, anders zit je dan weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:49 schreef Kyara het volgende:
Hier ook behoorlijke nesteldrang. Misschien maar goed ook want tegen het einde kan ik toch niks meer doen....
Hahaha, enjoyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendje houdt me altijd tegen, vind dat ik al zoveel doe. Maar die is nu niet thuis, dus ik kan LOS!Ben nu met de keukenkastjes bezig. Heb het idee dat de wereld vergaat als dat niet NU gedaan wordt.
Het is vooral uitmesten en herindelen van kasten en het uitzoeken en verkopen van Midas' kleertjes dus dat hoeft niet wekelijks. Voor het schoonmaakwerk heb ik een hulp gelukkig (en die zadel ik dan wel met mijn nesteldrang opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet het wel netjes en schoon blijven tot het einde he, anders zit je dan weer.
Ik stond boven haar, en door haar post werd 't ineens heel erg echt voor mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef freecell het volgende:
Ik stond nog zo lekker veilig onder jou op de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |