abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118201601
Cathmar knap hoor! *O*

Nog niks Ophelia? Crap.. -O-
pi_118201605
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:47 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Pannekoeken hebben niet geholpen?
Wanneer moet je weer terug?
Doel van de pannenkoeken was voornamelijk het stillen van mijn trek in pannenkoeken dus ze hebben hun werk uitstekend gedaan :Y
Donderdag is de volgende controle weer, daarna heb ik nog vier dagen.
pi_118201630
Ik ga gewoon even enorm genieten van het weekend, eens kijken of ik vriend zover krijg dat we ergens in het bos warme choco gaan drinken O+
pi_118201658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Doel van de pannenkoeken was voornamelijk het stillen van mijn trek in pannenkoeken dus ze hebben hun werk uitstekend gedaan :Y
Donderdag is de volgende controle weer, daarna heb ik nog vier dagen.
_O-

Uiteindelijk zal ook jouw meisje het gaan bewijzen. Ze heeft alleen nu nog niet zoveel haast ;)
pi_118202044
Mmmmm... er staan croissantjes voor me in de oven O+
pi_118202157
Gefeliciteerd met je zoon mineola!! *O*

En wat een schrik Danic! :o Gelukkig alles goed met de kleine. Hopelijk blijft t bloeden nu weg.

Pff zwanger zijn en ziek zijn + zorg voor een peuter is niet de ideale combinatie. -O- Zeker niet als meneer snachts gaat draken en ik daardoor mini me streng moet toespreken wat resulteerd in een een hoestbui van 40 minuten om friggin' 3 uur snachts. }:| :|W Na de 40 minuten hel schopt inimini me ff lekker hard. die was zeker ook niet blij ermee. :P
pi_118202233
Jullie hebben nog een foto tegoed

Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118202251
O+
pi_118202300
Omfg, wat een enorm mooi en gaaf jongetje O+ Gewoon helemaal perfect! O+

Als ik niet al zwanger was, zou ik nu eigenhandig de spiraal eruit trekken en vriendje bespringen, jeutje O+
pi_118202356
O+ O+ O+
pi_118202358
Oooh Skoap, wat een plaatje O+ O+ O+
pi_118202383
Skoap O+ O+
pi_118202385
Lekker ding Skoap! O+
pi_118202490
Nesteldrang in het eerste trimester :') Dat wordt nog wat straks.
pi_118202520
Hier ook behoorlijke nesteldrang. Misschien maar goed ook want tegen het einde kan ik toch niks meer doen....
pi_118202560
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:48 schreef L-E het volgende:
Nesteldrang in het eerste trimester :') Dat wordt nog wat straks.
Jij ook al :'). Ik zit constant de kasten open te trekken en roep dan: en dit moet ook nog uitgemest worden!!

Nu die drang nog omzetten in actie :').

Skoap, wat een plaatje O+
pi_118202614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:51 schreef Hooiwagen het volgende:

[..]

Jij ook al :'). Ik zit constant de kasten open te trekken en roep dan: en dit moet ook nog uitgemest worden!!

Nu die drang nog omzetten in actie :').

Skoap, wat een plaatje O+
Vriendje houdt me altijd tegen, vind dat ik al zoveel doe. Maar die is nu niet thuis, dus ik kan LOS! *O* Ben nu met de keukenkastjes bezig. Heb het idee dat de wereld vergaat als dat niet NU gedaan wordt. :')
pi_118202627
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:49 schreef Kyara het volgende:
Hier ook behoorlijke nesteldrang. Misschien maar goed ook want tegen het einde kan ik toch niks meer doen....
Dan moet het wel netjes en schoon blijven tot het einde he, anders zit je dan weer.
pi_118202629
Owwwwww Skoap wat een knapperd O+ Ik wou dat mijn mannetje al afgebakken was, duurt nog zo lang...
Die handjes ook!!! O+
pi_118202655
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Vriendje houdt me altijd tegen, vind dat ik al zoveel doe. Maar die is nu niet thuis, dus ik kan LOS! *O* Ben nu met de keukenkastjes bezig. Heb het idee dat de wereld vergaat als dat niet NU gedaan wordt. :')
Hahaha, enjoy :P
pi_118202769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:54 schreef L-E het volgende:

[..]

Dan moet het wel netjes en schoon blijven tot het einde he, anders zit je dan weer.
Het is vooral uitmesten en herindelen van kasten en het uitzoeken en verkopen van Midas' kleertjes dus dat hoeft niet wekelijks. Voor het schoonmaakwerk heb ik een hulp gelukkig (en die zadel ik dan wel met mijn nesteldrang op ;) )
pi_118202976
Wat een mooi poppetje heb je gebakken Skoap O+
Hoe maf dat zoiets in je kan groeien :)
pi_118203127
*O* Een zoon voor Mineola! Wat een vluggert! Hartelijk gefeliciteerd O+

:* Oei Danic, dat was schrikken! Gelukkig was alles goed met je kindje, lekker rustig aan doen!

O+ Wat een mooi poppetje skoap O+

Over nesteldrang gesproken, mijn lief is er erger in dan ik, maar we hebben gisteren samen al onze schoenen uitgemest + onze ellenlange kapstok is ook heeeeel erg uitgedund!
Nu inderdaad de kast(en) nog, maar eerst langs de vuilstort zodat we weer ruimte hebben om de volgende dingen uit te zoeken.
pi_118203179
Skoap O+

Mineola :o Dat was niet de afspraak! :D
Ik stond nog zo lekker veilig onder jou op de lijst ;)
Hartelijk gefeliciteerd! *O*
pi_118203247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef freecell het volgende:
Ik stond nog zo lekker veilig onder jou op de lijst ;)
Ik stond boven haar, en door haar post werd 't ineens heel erg echt voor mij :D

Zo van, 'oei, dan kan het hier dus ook echt ieder moment gebeuren...'

:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')