Dacht ik ook, wat is nou 30 euro voor een week aan boodschappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:25 schreef n8n het volgende:
Ik dacht halverwege de zin dat het 30 per dag zou zijn
ik ben al meer kwijt aan sigaretten en drank, apart van elkaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht ik ook, wat is nou 30 euro voor een week aan boodschappen
alleen instant aardappelpuree etenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Een kennis beweert wekelijks circa 15 euro aan boodschappen te spenderen. Geen idee hoe die man dat flikt.
15 euro aan eten, of 15 euro aan boodschappen? Dat laatste lijkt me schier onmogelijk. Misschien in een week dat je niks nodig hebt, maar als je ook wasmiddel, okseltroep, tandpasta en vaatwastabletten nodig hebt, ga je dat niet redden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Een kennis beweert wekelijks circa 15 euro aan boodschappen te spenderen. Geen idee hoe die man dat flikt.
Moddervet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
30 euro per week, ik zit aan de 20 euro per dag gemiddled voor boodschappen. Ongeveer 500/550 per maand
Valt denk ik wel mee. Een uitgebreide salade eten is duurder dan een zak aardappelstaafjes + frikandellen.quote:
Dat is wel extreem veel, als het voor jou alleen is. Wat de neuk vervreet je dan voor 20 euro per dag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
30 euro per week, ik zit aan de 20 euro per dag gemiddled voor boodschappen. Ongeveer 500/550 per maand
wij gaan ook wel die richting uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sigaretten en 2 volwassenen en 2 kinderenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel extreem veel, als het voor jou alleen is. Wat de neuk vervreet je dan voor 20 euro per dag.
Ja, dat rekent dan nogal scheef hè. Da's 5 euro per persoon per dag. Da's dus 35 euro per week. Dat stelt dus geen reet voor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sigaretten en 2 volwassenen en 2 kinderen
Is dat alleen voedsel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:26 schreef Kreator het volgende:
Tussen de 30 en 50 per persoon per week. afhankelijk van of ik wel of geen chateaux Briande eet die week.
Da's gewoon alle supermarktshit. Uit eten enzo tel ik dan niet mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is dat alleen voedsel?
Met drogisterij-artikelen, wasmiddel en dat soort dingen kom ik flink wat hoger uit.
Saiwhut? Dat is niks!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Het is wat mensen, vandaag weer 33-34 euro stukgeslagen op de wekelijkse boodschappen terwijl ik vorige week ook al 32 euro kwijt was. Lijkt er godverdomme op dat ik onderhand meer bóven de 30 euro p/w zit dan eronder. Hoeveel zijn jullie kwijt aan boodschappen per maand? Of per week?
Zat vandaag net onder de 30 euro maar het valt wel op haalde het een tijd terug nog met gemak van 25 euro per week. Niet tof.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Het is wat mensen, vandaag weer 33-34 euro stukgeslagen op de wekelijkse boodschappen terwijl ik vorige week ook al 32 euro kwijt was. Lijkt er godverdomme op dat ik onderhand meer bóven de 30 euro p/w zit dan eronder. Hoeveel zijn jullie kwijt aan boodschappen per maand? Of per week?
srslyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarom hamsteren? De supermarkten zijn iedere dag geopend..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zit op de 70 euro per week. Dat is dan voor mij en een kind van 8. Zou wel minder kunnen maar ik hamster nogal veel dus neem altijd wel extra potjes groente e.d mee. Verder veel vers fruit en verse groentes en dan zit je er al gauw aan. Tel ik trouwens ook mijn verzorgingsproducten mee als shampoo, doucheschuim, scheermesjes, anti klit spray voor mijn dochter en zulks. Puur en alleen eten denk ik zo'n 60 euro per week oid.
omdat, als jij veel mais eet, en de mais in blik is 2 voor de prijs van 1 en je koopt 50 potjes, dan kun je dus 25 keer gratis mais etenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom hamsteren? De supermarkten zijn iedere dag geopend..
Als ik naar mijzelf kijk, dan spendeer ik ongeveer 50 euro per week aan boodschappen, zeg maar 200 euro per maand. Nu let ik eerlijk gezegd niet echt op de prijzen, ik koop gewoon wat ik lekker vind en een euro meer of minder boeit mij totaal niet.
dus 30/7 = meer dan 4 euro per stukje vlees? Doe normaal zegquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:53 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
srsly![]()
Ik vind 30 euro per week eigenlijk heel weinig... Voor een hele week vlees dat is al meer dan 30 euro... En dan groenten + vruchten...
Ik dacht eigenlijk aan hamsteren in de vorm van extra inslaan voor het geval dat. Van de aanbiedingen gebruik maken kan inderdaad aardig wat geld schelen, en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook hier wel gebruik van maak tegenwoordig, alhoewel ik alleen maar gebruik maak van aanbiedingen van producten die ik normaal gesproken toch koop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat, als jij veel mais eet, en de mais in blik is 2 voor de prijs van 1 en je koopt 50 potjes, dan kun je dus 25 keer gratis mais eten
dan geef in je in week 40 misschien wel 15 euro meer uit maar dat bespaar je dan weer in week 41 tot en met 12 of zo
zo ingewikkeld is dat toch niet?
Jij koopt alleen kiloknallers?quote:
nee, brood met ei eten als maaltijd vind ik zondequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dus 30/7 = meer dan 4 euro per stukje vlees? Doe normaal zegGemiddeld 1 euro per stukje, de rest gaat in de vriezer of voor de volgende dag. Groente/fruit uit het seizoen, voor 1 persoon ook niet perse duur, of je hebt weer voor meerdere dagen. Ik denk dat ik 2 euro per maaltijd kwijt ben, af en toe een keer wat meer, andere keer ei met brood en da's weer goedkoper.
Verder dingen als ui/prei door je eten verwerken = goedkoop en gezond. En aardappels zelf schillen en niet geen voorverpakte dingen kopen. Letten op kortingsstickers.
Vinden mensen die in de week 100 euro aan eten uitgeven (dat is bijna 15 euro per dag, daar bestel ik een schotel voor bij de lokale turk?) dat nou onzettend zonde???
Ik eet toch geen heel kilo johquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jij koopt alleen kiloknallers?
Omdat ik vroeger vaak amper eten kon betalen.Is een tik geworden, wil nooit meer tekort hebben. Al word ik weleens simpel van mezelf als mijn kasten weer eens uitpuilen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom hamsteren? De supermarkten zijn iedere dag geopend..
Als ik naar mijzelf kijk, dan spendeer ik ongeveer 50 euro per week aan boodschappen, zeg maar 200 euro per maand. Nu let ik eerlijk gezegd niet echt op de prijzen, ik koop gewoon wat ik lekker vind en een euro meer of minder boeit mij totaal niet.
Ik snap niet helemaal waarom je boodschappenkosten hoger worden als je hamstert. Je gaat er toch niet meer van eten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger vaak amper eten kon betalen.Is een tik geworden, wil nooit meer tekort hebben. Al word ik weleens simpel van mezelf als mijn kasten weer eens uitpuilen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |