Ik heb niet zo hoge pet op van de techniek en discipline van NK, denk dat er niets van terecht komtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:05 schreef rudolfb het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat wanneer de eerste bom op Pyong Yang, het hele artillerie arsenaal van NK het vuur openend. Dit hoeft niet lang te duren om immense schade aan te richten.
daar staat enkele supershields tussenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
NK heeft toch zo'n beetje 80 procent van hun artillerie gericht op Seoul?
Daar stopte ik met lezen. Jij hebt geen hoge pet op van de discipline van Noord-Koreanen. Wat zegt dat over jou, is de vraag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb niet zo hoge pet op van de techniek en discipline van NK..
Dat er nog meer zullen deserteren dan in het leger van Assad, zodra ze de vrijheid zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Jij hebt geen hoge pet op van de discipline van Noord-Koreanen. Wat zegt dat over jou, is de vraag?
Sinds Zuid Korea de raketten op de Hoofdstad richt zijn de kimmetjes bangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Twiitch het volgende:
Bijna winter toch? Dan gooit Noord-Korea altijd wat dreigementen de lucht in, krijgen ze van Zuid-Korea wat tonnen rijst en dan is het weer even stil.
Als Zuid-Korea niet bang was geweest voor het noorden dan hadden ze allang toe geslagen. Echter weet Zuid-Korea zelf ook wel dat ze klappen gaan krijgen bij het uitbreken van een conflict.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat er nog meer zullen deserteren dan in het leger van Assad, zodra ze de vrijheid zien
Ach, er zal wat schade worden aangericht maar de staat van het arsenaal in N-K is heel slecht en ik vraag me af hoeveel raketten doel zullen raken. Vluchtelingen zijn de enige reden dat Z-K niets doet. Ze kunnen geen Noord-Korea onderhouden, maar dat zal wel van ze verwacht worden. Vandaar dat ze meer gebaat zijn bij deze situatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:12 schreef rudolfb het volgende:
[..]
Als Zuid-Korea niet bang was geweest voor het noorden dan hadden ze allang toe geslagen. Echter weet Zuid-Korea zelf ook wel dat ze klappen gaan krijgen bij het uitbreken van een conflict.
Het gaat hier niet om rakketten maar granaten. Voornamelijk het 155 en 170 mm geschut moet Zuid-Korea zich ernstig zorgen om maken. Dit kan je niet tegen houden met een leuk schildje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, er zal wat schade worden aangericht maar de staat van het arsenaal in N-K is heel slecht en ik vraag me af hoeveel raketten doel zullen raken. Vluchtelingen zijn de enige reden dat Z-K niets doet. Ze kunnen geen Noord-Korea onderhouden, maar dat zal wel van ze verwacht worden. Vandaar dat ze meer gebaat zijn bij deze situatie.
Wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar staat enkele supershields tussen
dat is een fabeltjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
NK heeft toch zo'n beetje 80 procent van hun artillerie gericht op Seoul?
Toch staat er volgens een Clingendael voldoende wapens gericht op Seoel om het in een korte tijd half plat te gooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is een fabeltje
Seoul is net iets te ver weg voor nagenoeg elk stuk artillerie dat ze hebben
voldoende wapens om er flink wat schade aan te richten of om het half plat te gooien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Toch staat er volgens een Clingendael voldoende wapens gericht op Seoel om het in een korte tijd half plat te gooien.
Half plat te gooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
voldoende wapens om er flink wat schade aan te richten of om het half plat te gooien?
linkje?quote:
Helaas niet. Was persoonlijk gesprek. Werd zeker niet gebruikt als bangmakerij trouwens. Het ging er over hoe Noord Korea vanaf het einde van de Koreaanse oorlog heel slim Rusland en China tegenover elkaar uitspeelde. Dit werd zijdelings genoemd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
linkje?
klinkt als heel sterk stukje bangmakerij
Ik denk dat ze zich terdege aan het voorbereiden zijn met raketten die naar de hoofdstad kunnen en ook naar de Kimmetjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:12 schreef rudolfb het volgende:
[..]
Als Zuid-Korea niet bang was geweest voor het noorden dan hadden ze allang toe geslagen. Echter weet Zuid-Korea zelf ook wel dat ze klappen gaan krijgen bij het uitbreken van een conflict.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |