abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118163534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:06 schreef JimboSlice het volgende:
Tijdens het college werden er nog twee ex-rabo renners (waarvan een nu in de begeleidingsstaf zou zitten) beticht van het gebruiken van doping en dat dit ook bekend was binnen de ploeg zelf. Plugge zei dat niemand ergens vanaf wist en dat ze er nooit bewijs voor hebben gezien.
Lotz? Dekker junior? Dekker senior? Barredo? Leipheimer?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_118163559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef marcodej het volgende:
Conclusie: begrijpelijke beslissing, argumentatie en timing gaan nergens over.
Mee eens.

Al meen ik me wel te herinneren bij het Tourjournaal een keer een vrouw te hebben gezien van Rabobank die zei bij zeer aannemelijk bewijs doping binnen de ploeg uit de sport te stappen.

In dat opzicht kan ik me die uitspraak "USADA rapport is de druppel" wel voorstellen. Toch kan niemand met droge ogen beweren de prestaties van Boogerd eind jaren negentig, die van Menchov later en Rasmussen natuurlijk als clean te beschouwen.

Wat ik alleen niet snap is dat de handen van het jeugdteam en continentalploeg niet worden afgehouden. Elke ex-doper zegt als jonkie al met hulpmiddelen in aanraking gekomen te zijn (hetzij vitaminespuiten, hetzij cafeïnepillen etc.) Spreek je daar dan ook over uit als het je om vals spelen te doen is.
pi_118163569
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Volgens Kerckhoffs (net op radio 1) is het zo gegaan: na de Rasmussen-affaire heeft men gezegd dat de stekker eruit werd getrokken wanneer bleek dat er sprake was van georganiseerd dopinggebruik. Volgens Kerckhoffs geeft het USADA-rapport aan dat dat het geval was. Volgens mij gaat dat rapport echter helemaal niet zo ver als het gaat om Rabobank.
Eigen waarheid van Kerckhoffs, Bruggink zei dat zo zelf niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:10:28 #204
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_118163603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef marcodej het volgende:

[..]

Eigen waarheid van Kerckhoffs, Bruggink zei dat zo zelf niet.
Dat fabeltje hebben ze er afgelopen twee weken van gemaakt ja. Dat Rabobank een dopingprogramma had.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_118163654
Een gevalletje van ; en toen was de emmer vol......

Begrijpelijke beslissing. Je rolt van probleem in probleem. De inkt van het USADA-rapport is nog niet droog of de volgende beerput wordt alweer geopend in vorm van het onderzoek naar dokter Ferrari, waarin de Menchov blijkbaar prominent naar voren komt. In het verleden hebben ze natuurlijk al het gezeur gehad rond de Weense kliniek Humanplasma. Het gevalletje Rasmussen en ga zo maar door.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan op een gegeven moment gewoon zegt ; We stoppen. Punt.
pi_118163694
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef marcodej het volgende:
Conclusie: begrijpelijke beslissing, argumentatie en timing gaan nergens over.
De timing is zo logisch als wat. Het imago van de wielersport zit op een all-time low. De rabobank wordt daarin meegesleurd, niet gek dat ze daar zo snel mogelijk vanaf willen. Dat het eventueel een keer beter kan worden is niet zo belangrijk, de schade is er al.
De argumentatie is natuurlijk een beetje schimmig. Maar ook hier probeert de Rabobank imagotechnisch zo min mogelijk schade te leiden.

Qua begrijpelijke beslissing ben ik het wel met je eens.
pi_118163696
quote:
Robert Gesink stelt dat zijn generatie de rekening moet betalen voor het gebruik van doping door zijn oude collega's.

'We waren de laatste jaren juist een andere weg ingeslagen. Ik denk dat ik de eerste man ben van de nieuwe generatie. Het is heel erg zuur dat wij nu de rekening moeten betalen voor wat er in het verleden is gebeurd en dat alles waar wij nu mee bezig waren vertraging oploopt. Ik baal daar ontzettend van, want wij waren toch echt op een goede en nette manier bezig', aldus de kopman van de Raboploeg.

Gesink beseft dat de ploeg in een hele moeilijke positie zat. 'Het is naïef om te denken dat de Rabobank het rapport over Lance Armstrong fraai zou vinden. Dus je houdt er wel rekening mee. Het is 17 jaar een verschrikkelijk mooi project geweest. Het is echt heel jammer dat dit op deze manier ten einde komt. Het zijn waardeloze tijden. Het is onduidelijk waar het naartoe moet. Ik hoop dat er een goede oplossing komt.'
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:14:16 #208
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_118163731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Lotz? Dekker junior? Dekker senior? Barredo? Leipheimer?
Het zou gaan om een Nederlander (in de staf) en een Australiër. Namen wilde/durfde hij niet te noemen.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_118163786
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef JimboSlice het volgende:

[..]

Het zou gaan om een Nederlander (in de staf) en een Australiër. Namen wilde/durfde hij niet te noemen.
Dekker / Breukink / Sutherland?
pi_118163969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:55 schreef marcodej het volgende:
Met ziet dus het USADA-rapport als bewijs dat het sinds de affaire Rasmussen niet beter is gegaan met de wielersport? Heeft de Rabobank wel door dat het USADA-rapport niet over het huidige wielrennen gaat en grotendeels gaat over de periode voor Rasmussen? Of de Rabobank weet meer dan wij weten.
Rabobank weet echt wel dat het met de huidige Rabo ploeg fantastisch gaat en dat dat heus wel schoon is.

Het gaat er om dat de massa hun vertrouwen in het wielrennen an sich kwijt is. Daar baseert Rabo zich op, niet op de huidige Rabo ploeg.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_118164067
Iets met druppel en emmer inderdaad, maar het is wel een inktzwarte dag voor het Nederlandse wielrenner. Er zijn alleen maar verliezers.
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:24:31 #212
842 Zorro
Z
pi_118164105
Gewoon de Belgische oplossing kiezen nu: Trek een pharmaceutisch bedrijf aan als sponsor, die ontwikkelen zelf nieuwe middeltjes *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_118164171
Is er serieus een Belgisch wielerteam dat wordt gesponsord door een farmaceutisch bedrijf? :')
pi_118164197
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:26 schreef karton2 het volgende:
Is er serieus een Belgisch wielerteam dat wordt gesponsord door een farmaceutisch bedrijf? :')
Waar denk je dat Omega Pharma anders voor staat? :')
pi_118164245
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Rabobank weet echt wel dat het met de huidige Rabo ploeg fantastisch gaat en dat dat heus wel schoon is.

Het gaat er om dat de massa hun vertrouwen in het wielrennen an sich kwijt is. Daar baseert Rabo zich op, niet op de huidige Rabo ploeg.
Ik geloof er geen bal van dat de huidige ploeg schoon is. Het rapport toont juist aan dat dat waarschijnlijk niet zo is omdat het doping gebruik zo goed georganiseerd is dat men niet betrapt wordt en men elkaar blijft dekken. De hele topsport is verdacht geworden en zeker de hele wielersport.
pi_118164266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Waar denk je dat Omega Pharma anders voor staat? :')
Ik ken die teams allemaal niet joh, ben geen kenner.
Kon het daarom bijna niet geloven dat er serieus een dergelijk team was.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:29:24 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_118164282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik geloof er geen bal van dat de huidige ploeg schoon is. Het rapport toont juist aan dat dat waarschijnlijk niet zo is omdat het doping gebruik zo goed georganiseerd is dat men niet betrapt wordt en men elkaar blijft dekken. De hele topsport is verdacht geworden en zeker de hele wielersport.
Lees jezelf eens in voordat je hier met domme posts komt strooien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:31:30 #218
862 Arcee
Look closer
pi_118164372
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Robert Gesink stelt dat zijn generatie de rekening moet betalen voor het gebruik van doping door zijn oude collega's.

'We waren de laatste jaren juist een andere weg ingeslagen.
Welke weg bereden ze voor die jaren dan?

quote:
Ik denk dat ik de eerste man ben van de nieuwe generatie.
Ja, iedere wielrenner is altijd de eerste van een nieuwe doping-vrije generatie.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_118164400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef Szura het volgende:

[..]

Lees jezelf eens in voordat je hier met domme posts komt strooien.
Dat heb ik gedaan en mijn mening is op dat rapport gebasseerd. Al die ploegen die nu heel hard roepen dat het schoon is vertrouw ik voor geen meter, het is de nieuwste doping truuk.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:35:06 #220
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_118164512
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan en mijn mening is op dat rapport gebasseerd. Al die ploegen die nu heel hard roepen dat het schoon is vertrouw ik voor geen meter, het is de nieuwste doping truuk.
Helemaal schoon zal het nooit zijn, maar alleen aan de tijden die gereden worden zie je al dat het een stuk schoner is dan vroeger.
pi_118164648
Die Rabobank, beetje de moraalridder spelen die niet geassocieerd wil worden met doping. Ondertussen hebben ze niet het lef om Marianne Vos te laten vallen. Zij pakt immers wel prijzen en daar wil je als sponsor natuurlijk deel van uitmaken.

bron: http://www.nu.nl/sport/29(...)l-trouw-blijven.html
pi_118164695
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Helemaal schoon zal het nooit zijn, maar alleen aan de tijden die gereden worden zie je al dat het een stuk schoner is dan vroeger.
Qua bewijs zegt mij dat helemaal niets. De basis van het niet betrapt worden van Armstrong was volgens mij de strakke begeleiding en het medische schema van het juiste moment van gebruiken in de juiste hoeveelheden. Nu zie je allemaal teams erg "open" zijn met hun strenge begeleiding en strakke schema's maar dat is juist de basis om ook te kunnen gebruiken zonder betrapt te worden.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:40:59 #223
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_118164745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Qua bewijs zegt mij dat helemaal niets.
Niet om al te filosofisch te worden hoor, maar hoe wil jij bewijzen dat iets niet bestaat?
  Admin vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:44:56 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118164904
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Of staat iedereen straks weer vooraan? De massa heeft een kort geheugen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118165029
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Of staat iedereen straks weer vooraan? De massa heeft een kort geheugen.
De wielerliefhebbers zullen vooraan blijven staan inderdaad. De niet-liefhebbers zullen Rabobank steeds meer met doping associëren. Die niet-liefhebbers zijn uiteraard wel interessant als klant van Rabobank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')