/carequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou maar nietdoen, is een klap voor Nederlandse wielrennen
"Hunnie doen het ook" is een zwaktebod. Dit is al jaren een probleem in de wielersport, logisch dat je als bedrijf daar niet langer mee geïdentificeerd wil worden. Ik ben benieuwd wat andere grote sponsoren gaan doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit in andere zware sporten niet anders natuurlijk.
Lobbyen voor serieus testen in tennis en voetbal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"Hunnie doen het ook" is een zwaktebod. Dit is al jaren een probleem in de wielersport, logisch dat je als bedrijf daar niet langer mee geïdentificeerd wil worden. Ik ben benieuwd wat andere grote sponsoren gaan doen.
Zou wel eens tijd worden. Weg met die illusie dat alleen de wielersport verpest is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:33 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens dat dit binnen niet al te lange tijd als een olievlek uitbreid, zou me niet verbazen als ook de Spaanse en Italiaanse voetbalploegen in beeld komen, gelijk met een hele berg tennisers.
Dan is dit toch een hypocriete beslissing?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop man, IEDEREEN weet ervan, al jaren, van tante truus tot Armstrong, het is onlosmakelijk verbonden. Ik snap niet dat er nog 1 iemand verbaast durft te doen....
Is het ook zeker dat de naam dan "White Label" wordt? Is dat niet gewoon een naam voor deze situatie, ploeg zonder sponsornaam?quote:
Dit is grappig bedoeld neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
Schitterend nieuws.
Hopelijk nu ook minder 'waar zit Rabo' en 'waar is Gesink' van de door Rabo gesponsorde heren Dijkstra/Ducrot.
Nope, hij doet in elk geval altijd alsof hij dit soort dingen meent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is grappig bedoeld neem ik aan?
Lijkt me een werknaam inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het ook zeker dat de naam dan "White Label" wordt? Is dat niet gewoon een naam voor deze situatie, ploeg zonder sponsornaam?
En misschien wat minder makkelijk herkenbaar dan het duidelijke oranje (niet over Euskaltel beginnen nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:37 schreef Pritt het volgende:
Dramatisch nieuws voor het Nederlands wielrennen. Je kan geen fan zijn van Rabobank maar er kan niet ontkend worden dat zij altijd het boegbeeld waren voor de wielrensport de afgelopen 2 decenia. Waar kijken de kindjes nu tegenop tijdens de Tour? Vacansoleil, Argos? Toch minder aansprekend.
In dit geval is dat wel heelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nope, hij doet in elk geval altijd alsof hij dit soort dingen meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |