/carequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou maar nietdoen, is een klap voor Nederlandse wielrennen
"Hunnie doen het ook" is een zwaktebod. Dit is al jaren een probleem in de wielersport, logisch dat je als bedrijf daar niet langer mee geïdentificeerd wil worden. Ik ben benieuwd wat andere grote sponsoren gaan doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit in andere zware sporten niet anders natuurlijk.
Lobbyen voor serieus testen in tennis en voetbal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"Hunnie doen het ook" is een zwaktebod. Dit is al jaren een probleem in de wielersport, logisch dat je als bedrijf daar niet langer mee geïdentificeerd wil worden. Ik ben benieuwd wat andere grote sponsoren gaan doen.
Zou wel eens tijd worden. Weg met die illusie dat alleen de wielersport verpest is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:33 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens dat dit binnen niet al te lange tijd als een olievlek uitbreid, zou me niet verbazen als ook de Spaanse en Italiaanse voetbalploegen in beeld komen, gelijk met een hele berg tennisers.
Dan is dit toch een hypocriete beslissing?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop man, IEDEREEN weet ervan, al jaren, van tante truus tot Armstrong, het is onlosmakelijk verbonden. Ik snap niet dat er nog 1 iemand verbaast durft te doen....
Is het ook zeker dat de naam dan "White Label" wordt? Is dat niet gewoon een naam voor deze situatie, ploeg zonder sponsornaam?quote:
Dit is grappig bedoeld neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
Schitterend nieuws.
Hopelijk nu ook minder 'waar zit Rabo' en 'waar is Gesink' van de door Rabo gesponsorde heren Dijkstra/Ducrot.
Nope, hij doet in elk geval altijd alsof hij dit soort dingen meent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is grappig bedoeld neem ik aan?
Lijkt me een werknaam inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het ook zeker dat de naam dan "White Label" wordt? Is dat niet gewoon een naam voor deze situatie, ploeg zonder sponsornaam?
En misschien wat minder makkelijk herkenbaar dan het duidelijke oranje (niet over Euskaltel beginnen nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:37 schreef Pritt het volgende:
Dramatisch nieuws voor het Nederlands wielrennen. Je kan geen fan zijn van Rabobank maar er kan niet ontkend worden dat zij altijd het boegbeeld waren voor de wielrensport de afgelopen 2 decenia. Waar kijken de kindjes nu tegenop tijdens de Tour? Vacansoleil, Argos? Toch minder aansprekend.
In dit geval is dat wel heelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nope, hij doet in elk geval altijd alsof hij dit soort dingen meent.
Goeie vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic
Die opgepompte zwemmers vertrouw ik inderdaad ook niet directquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:41 schreef heywoodu het volgende:
SebastiaanVerschuren @sverschuren
Ik ken een sport met vrijwel geen dopinggebruik! Jullie? #hint #rabobank 'Wielersport door doping verziekt' http://nos.nl/l/430988 /via @NOS
Heywoodu U. Cuddleme @heywoodu
@sverschuren Cielo? Hardy? Drymonakos? Mellouli?
Ik ken een sport met *in NL* geen dopinggebruik! Jullie? #hint #rabobank 'Wielersport door doping verziekt' http://nos.nl/l/430988 /via @NOS
Feit is wel dat ik niet heel veel verder kom dan die namen van de recente tijd, voor wielrenners heb je helaas wel meer dan 160 tekens nodigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die opgepompte zwemmers vertrouw ik inderdaad ook niet direct
Ja, zoek je op Rabo, vind je heel het topic niet.quote:
Hoe vaak zou een wielrenner gecontroleerd worden die een beetje vergelijkbaar is met Verschuren in het zwemmen? Dus geen Contador/Evans, maar ook geen krabbelaars, beetje hoog in de subtopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als ze eens zouden controleren zoals in het wielrennen, zouden die zwembaden ook vrij leeg worden.
Dat is wel een belangrijk verschil inderdaad, in het wielrennen zit men er veel dichter op dan in de meeste andere sporten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als ze eens zouden controleren zoals in het wielrennen, zouden die zwembaden ook vrij leeg worden.
Ik zie kansen voor de firma Foppen uit Harderwijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef marcodej het volgende:
Als er niet snel een geldschieter komt die dit overneemt, dan is dit dodelijk voor het Nederlandse wielrennen.
En áls iemand dan positief test, zijn de straffen ook echt veel te mild...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel een belangrijk verschil inderdaad, in het wielrennen zit men er veel dichter op dan in de meeste andere sporten.
Ik denk dat dit wel meevalt. Voor volgend jaar is de ploeg 'veilig'. Dan hebben ze een jaar om een nieuwe sponsor te vinden. Als dat niet lukt, hebben alle renners ruim de tijd om naar een nieuwe ploeg te gaan. Er zullen inderdaad wel een paar hun profcontract verliezen (Flens, of Brownquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef marcodej het volgende:
Als er niet snel een geldschieter komt die dit overneemt, dan is dit dodelijk voor het Nederlandse wielrennen.
Het is bomen, niet booms.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:51 schreef marcodej het volgende:
Over de Gesinks, Booms en Mollema's zie ik geen problemen, die komen wel aan de bak, voor de Ten Dams ook niet. Maar voor de broodrenners daaronder...
Nu je het zo zegt is dat wel een leuke stelling idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef Szura het volgende:
Wel grappig dat juist een bank vindt dat het wereldje te ziek is
Al die banken en bankiers die de economie kapot maken???
Inderdaad eenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik ken een sport met vrijwel geen dopinggebruik! Jullie? #hint #rabobank 'Wielersport door doping verziekt' http://nos.nl/l/430988 /via @NOS
Heywoodu U. Cuddleme @heywoodu
@sverschuren Cielo? Hardy? Drymonakos? Mellouli?
Ik ken een sport met *in NL* geen dopinggebruik! Jullie? #hint #rabobank 'Wielersport door doping verziekt' http://nos.nl/l/430988 /via @NOS
Goed argument. Ik zou dan eerder stuntvliegen sponsoren, nóg meer ruimte voor reclame.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:57 schreef RetepV het volgende:
Gewoon motorracen gaan sponsoren. Veel meer plastic op die motoren dan op die fietsen, veel meer ruimte voor je reclame.
Op dat gebied kan men de concurrentie met de opkomende landen met teveel (olie)dollars nooit aan. We hebbne het TT-circuit en dat kan blijven bestaan omdat het een historisch circuit is maar verder is het vrij kansloos allemaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:57 schreef RetepV het volgende:
Gewoon motorracen gaan sponsoren. Veel meer plastic op die motoren dan op die fietsen, veel meer ruimte voor je reclame.
Laat ze een Rabobank racecircuit in de buurt van Lelystad gaan bouwen. Goed voor de economie van Lelystad. Goed voor Rabobank. Goed voor auto- en motorrijders.
Kost ook ietsje meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:57 schreef RetepV het volgende:
Laat ze een Rabobank racecircuit in de buurt van Lelystad gaan bouwen. Goed voor de economie van Lelystad. Goed voor Rabobank. Goed voor auto- en motorrijders.
Zandvoortquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op dat gebied kan men de concurrentie met de opkomende landen met teveel (olie)dollars nooit aan. We hebbne het TT-circuit en dat kan blijven bestaan omdat het een historisch circuit is maar verder is het vrij kansloos allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |