Okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, tenzij de WOZ-waarde volgend jaar lager ligt, dan gaat de prijs nog een beetje naar beneden
Ja dus, en nee... daar gaan we niets aan veranderen.
Ik ben je link aan het spammenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat de meesten hier niet zo vaak, of nooit, in VBL kijken, misschien zouden jullie hier willen kijken? Goed doel
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat de meesten hier niet zo vaak, of nooit, in VBL kijken, misschien zouden jullie hier willen kijken? Goed doel
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
maar die heb ik alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een plekje in de hemel !
ben nu serieus topic aan het lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heh...stem nou gewoon, kleine moeite voor die jongens
Geen ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En wordt je dan ook uitgenodigd bij een wedstrijd ?
Nee, bij mij op de koffie !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En wordt je dan ook uitgenodigd bij een wedstrijd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, bij mij op de koffie !
Doe je het dan wel?
Wanneer zal ik op de koffie komen dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een hypotetische vraag enzo !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer zal ik op de koffie komen dan ?
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef APK het volgende:
En dan moeten jullie nu vragen wat er allemaal mis is en dan geef ik geen antwoord
Whehehe, ik wist wel dat ik een reactie hier zou krijgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA ik log net in, gedoe in FHFik had een zooi DM's !
kolere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT IS ER AAN DE HAHAND ???????quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, ik wist wel dat ik een reactie hier zou krijgen
Niks joh, vertel eens over die shit in FHF dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Jah. jezus, heel verhaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Niks joh, vertel eens over die shit in FHF dan?
Ik erger mij daar een beetje aan iemand die denkt de gehandicapteboel over te moeten nemen, en het is niet iemand die altijd de schuld krijgt
Jezus FANN, je bent nu zelfs voor mij een beetje onsamenhangendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah. jezus, heel verhaalik vroeg of ze op die voetballers wilde stemmen en toen begonnen ze
over dat ankette gedoe, schrijf ik dat zo goed?![]()
en toen kwam er weer een verhaal en nah....... ik ging gewoon weer klussen en nu is het
hommelus daaro
ow....... en wie is dat dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus FANN, je bent nu zelfs voor mij een beetje onsamenhangend
Ik erger mij gewoon aan Moeder Teresa die daar weer even moet doen alsof zij dat team gevormd heeft.
Jah.... laten we het daar maar op houden !quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:25 schreef APK het volgende:
FANN, jij doet het gewoon lief wmb daaro.
Laten we het daar maar op houden
Een hele dikke vettequote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef APK het volgende:
Dan mag deze natuurlijk niet ontbreken:
Life is a tunnel...
Ik heb een keer vijf dagen in Graz gezeten, dus ik snap die jongens welquote:
En wat deed je daar dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een keer vijf dagen in Graz gezeten, dus ik snap die jongens wel
- Edit: Filmpje -quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat deed je daar dan?
Whut?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:38 schreef APK het volgende:
Oh en toen was onze bagage ergens anders en kregen we een noodpakket van Lufthansa en de tandenborstel zorgde voor bloedplassen in de wastafel en het slaaptshirt kwam tot mijn enkels terwijl ik 1.85 ben
ik heb hem al opgeslagenquote:
Samen met iemand andersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb hem al opgeslagenik kijk nog steeds maar ik snap het niet, jij hebt het filmpje gemaakt?
ow... wacht effe , effe kiekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:50 schreef APK het volgende:
Deze ook, prachtige muziek wmb![]()
- Edit: Filmpje -
Gewoon een opdracht, dat doe je somsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en waar was het voor dan?
Weg, sorryquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... wacht effe , effe kieken
Jah... dat wilde ik ook zeggen, mooie muziek !quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:50 schreef APK het volgende:
Deze ook, prachtige muziek wmb![]()
- Edit: Filmpje. -
Is ook leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem je dan gewoon?![]()
Dat is wel leuk werk dan !
Dat was een jaar geledenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik maar denken dat je op zo'n mongolen werkplaats werkte !
Ik had wel eens zoiets gelezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een jaar geleden![]()
Maar als ik ga zeggen waar ik nu werk moet ik weer gaan editten
Best wel jammer dat we tegenwoordig zo voorzichtig moeten zijn op het interwebz
Ik heb er wel veel geleerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had wel eens zoiets gelezen
Zo is dat ! en dan komt alles wel goed, is écht zo !quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel geleerd
Gewoon op tijd komen en harder werken dan de studenten, dan krijg je geen kruisje achter je naam
Misschien moet ik ook een biografie gaan schrijvenquote:
Als je denkt dat het de moeite waard is en je kunt het een beetje leuk op papier zetten zou ik het waarschijnlijk nog kopen ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:49 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook een biografie gaan schrijven
Ik zou het zelf niet eens willen lezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:02 schreef chufi het volgende:
Als je denkt dat het de moeite waard is en je kunt het een beetje leuk op papier zetten zou ik het waarschijnlijk nog kopen ook
Nou dan zal het dus ook wel nooit geschreven wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet eens willen lezen
Hans Kazan, bah....quote:
Wel erg grppig inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hans Kazan, bah....![]()
Deze goochelaars zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker![]()
effe blijven kijken het wordt steeds grappiger !
quote:
Neequote:Op zondag 21 oktober 2012 02:16 schreef APK het volgende:
Wat ben je toch raar manisch aan het cleanen.
Dat doen vogeltjes (instinctief) voor ze een nest gaan bouwen.
Verwacht je misschien binnenkort een nest Grieken in jouw huis?
Dus ik ben best normaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:17 schreef mootie het volgende:
Niks geks aan hoor Fann, dat soort dingen doe ik ook het liefst op de meeste debiele tijdstippen.
Ja! Zeker als eventuele baksels ook nooit voor middernacht uit de oven komen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus ik ben best normaal?
Volgens mij ben je er al een week of drie mee bezigquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee![]()
Had ik gewoon zin inmaar het is ietsje uitgelopen
Jah.. jij gaat altijd koken of bakken 's nachts heh?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Zeker als eventuele baksels ook nooit voor middernacht uit de oven komen.
Jah man !quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er al een week of drie mee bezig
Vind ik wel. Kippenpoten grillen om 1 uur 's nachts. Je kunt het maar vast gedaan hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. jij gaat altijd koken of bakken 's nachts heh?![]()
Is ook best normaal !
Zo is datquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kippenpoten grillen om 1 uur 's nachts. Je kunt het maar vast gedaan hebben.
Doe je best!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo is datGedaan is Gedaan.
Ik gaat weer effe verder nog een heeeeeeeeeeeeeeeel klein stukkie en dan ben ik klaar![]()
doei
Wat ga je doen als alles klaar is?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah man !![]()
Volgens mij ook en eigenlijk wil ik nu de woonkamer ook doenmaar dan moet
ik eerst een week slapen ofzo
Geen ideequote:Op zondag 21 oktober 2012 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ga je doen als alles klaar is?
behalve slapen, want dat gaat ook vervelen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
klaar !
[ afbeelding ]
''instort''
Jah...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vind die poster tof !
[ Bericht 5% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 21-10-2012 20:43:33 ]
niet quoten.... nog 1x dan, de rest kan de pot opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was weer te laat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
OK schiet niet op maar goed ... Of ik ben weer te laat ..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:
Het zag er natuurlijk niet uit. Nee, dan zou ik de foto's ook snel weghalen.
maar volgens mij betekent dat op een eiland iets andersquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... van de pot !![]()
ik ben nog ietwat traag...
Wat Ja ?quote:
Waarschijnlijk was de hommelus er de oorzaak van dat het zo traag geworden isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is zo ongeveer de traaaaaaaaaaaaaaaagste SC ever, maar er is tenminste geen
hommelus, dat scheelt !
Ik heb deze week een beautydagje, ken ik effe bijtrekkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je verdient een welverdiende rustperiode
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat Ja ?Ja, mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Was hier hommelus dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de hommelus er de oorzaak van dat het zo traag geworden is
Ja, ik vond chufi een hork.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was hier hommelus dan?![]()
Ben ik alweer vergeten
Alvast een fijne dag .. Lekker uitstomenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb deze week een beautydagje, ken ik effe bijtrekken![]()
Lekker Hammam stoombad enzo ...
dat is zoooooooooooo lekker
Fris effe mijn geheugen op want dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat ben ik dan vergeten ... Nog steeds? Want we kunnen zo weer beginnen hoor:)
Wij snappen mekaar gewoon NOOIT. Geeft niet, verder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat ben ik dan vergeten ... Nog steeds? Want we kunnen zo weer beginnen hoor:)
We hebben ooit een nest hommelus in de spouwmuur gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was hier hommelus dan?![]()
Ben ik alweer vergeten
Ow... die zag ik niet aankomen !quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef Aleandra het volgende:
[..]
We hebben ooit een nest hommelus in de spouwmuur gehad.![]()
Onbegrijpelijk dat die dikke zoemertjes door dat kleine gaatje konden komen
En dan nog de serie die APK plaatste ... Heb ik ook niet gezien ..quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
Foto's gemist![]()
Ja, alle 12 posts waarin ze gespoilerd waren
Ja Jezus !quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
Foto's gemist![]()
Ja, alle 12 posts waarin ze gespoilerd waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET KWOTEN !!!
He alweer kloten ? Wiequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Jezus !![]()
Zo blijf ik bezig !
Nah... omdat jij het bent![]()
NIET KWOTEN !!!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Jezus !![]()
Zo blijf ik bezig !
Nah... omdat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET KWOTEN !!!
Heb je die allemaal gemist? De hele serie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan nog de serie die APK plaatste ... Heb ik ook niet gezien ..
Lijkt wel een poppenkast hier
Dat weet ik eigenlijk niet meer. Volgens mij zijn ze op een gegeven moment vanzelf weg gegaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef Aleandra het volgende:
[..]
We hebben ooit een nest hommelus in de spouwmuur gehad.![]()
Onbegrijpelijk dat die dikke zoemertjes door dat kleine gaatje konden komen
Zaterdag op zondag toch? Maar jij hebt ze natuurlijk allemaal bewaard toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je die allemaal gemist? De hele serie?
Mén dat waren spannende foto's, écht hoor !![]()
en filmpjes had ie ook !![]()
Jammer dat jullie dat gemist hebben zeg
maar ik heb alle foto's en filmpjes en liedjes gemistquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja toch?
Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf
Ja, goed gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja toch?
Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf
Ja man, daar heb ik een privé archief voor.vquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag toch? Maar jij hebt ze natuurlijk allemaal bewaard toch?
Voor de jaarlijkse APK keuring ... Op afbetaling per fotoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja man, daar heb ik een privé archief voor.v
Ik denk dat Lien dit bedoeld, hier snap ik dus ook geen klote vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de jaarlijkse APK keuring ... Op afbetaling per foto
Zou hel best kunnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Lien dit bedoeld, hier snap ik dus ook geen klote van
Jawel... tenminste auto autoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou hel best kunnen![]()
Ah je hebt geen auto
Lijkt me idd verstandiger dat jij niet meer achter het stuur kruipt.... Waarschijnlijk weet je dan ook niet af van de APK keuring voor autosquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel... tenminste auto autoauto is een groot woord, maar het rijdt,
Ik rij zelluf geen auto meer trouwens, ik heb wel een rijbewijs, na heeeeeel veel
moeite ook nog, ik slaagde pas de 7e keer, 6x gezakt dus en nee niet mijn theorie die
was in 1x goed, maar ik zakte steeds op inparkeren, o.a. denk ik, misschien was er
nog meer, maar dat ben ik dan vergeten![]()
maar nu durf ik niet meer ik heb al in jaaaaaaaaaaaaaren geen auto gereden, best zonde
eigenlijk, maar jah, gevaar op de weg en ik wil niemand doodrijden, dus dan maar niet.
Nadat ik een keer had lopen spookrijden heb ik er een punt achter gezet.
Leek me beter
Zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En nu valt alles weer stil, écht rare SC dit !
Ik gaat effe zappen
ja tuurlijk weet ik wel dat de auto ieder jaar APK gekeurd moet worden, ik ben niet achterlijk !quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me idd verstandiger dat jij niet meer achter het stuur kruipt.... Waarschijnlijk weet je dan ook niet af van de APK keuring voor autos
Maakt niet uit .. Ik weet dat ik soms afwijkende reacties plaats die blijkbaar een hoop mensen niet begrijpen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja tuurlijk weet ik wel dat de auto ieder jaar APK gekeurd moet worden, ik ben niet achterlijk !
nou jah.. een beetje misschien
Dat klinkt dan als een verstandige beslissing....quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel... tenminste auto autoauto is een groot woord, maar het rijdt,
Ik rij zelluf geen auto meer trouwens, ik heb wel een rijbewijs, na heeeeeel veel
moeite ook nog, ik slaagde pas de 7e keer, 6x gezakt dus en nee niet mijn theorie die
was in 1x goed, maar ik zakte steeds op inparkeren, o.a. denk ik, misschien was er
nog meer, maar dat ben ik dan vergeten![]()
maar nu durf ik niet meer ik heb al in jaaaaaaaaaaaaaren geen auto gereden, best zonde
eigenlijk, maar jah, gevaar op de weg en ik wil niemand doodrijden, dus dan maar niet.
Nadat ik een keer had lopen spookrijden heb ik er een punt achter gezet.
Leek me beter
Begrijp jij me soms nog wel Leandra?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt dan als een verstandige beslissing....
ach gossiequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijp jij me soms nog wel Leandra?
Een vrachtwagenchauffeur heeft mijn leven geredquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt dan als een verstandige beslissing....
Wow Ja dat is wel ff shaken ... Waarschijnlijk een heel verstandige beslissing.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een vrachtwagenchauffeur heeft mijn leven geredletterlijk !
En misschien ook wel van de tegenligger(s).
Hij bleef maar op zijn claxon toeteren en ik dacht, wat moet die eikel nou![]()
en ineens had ik het door en er was een ''zachte berm'' vlak voor een viaduct en
ik die berm in en hoppa 2 seconde later kwam er een auto uit het viaduct floepen,
die vrachtwagenchauffeur zag ik nog net zijn duim opsteken naar me en die reed
verder, ik heb eerst 5 minuten ofzo zitten hyperventileren en toen ben ik via de ''zachte berm'' naar de andere kant gereden, vrachtwagen was al weg natuurlijk, dus ik heb hem nooit kunnen bedanken,
pas toen ik thuis was, drong het écht tot me door en aangezien ik al meer ''foutjes'' had gemaakt
vond ik het wel genoeg geweest
Darn...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een vrachtwagenchauffeur heeft mijn leven geredletterlijk !
En misschien ook wel van de tegenligger(s).
Hij bleef maar op zijn claxon toeteren en ik dacht, wat moet die eikel nou![]()
en ineens had ik het door en er was een ''zachte berm'' vlak voor een viaduct en
ik die berm in en hoppa 2 seconde later kwam er een auto uit het viaduct floepen,
die vrachtwagenchauffeur zag ik nog net zijn duim opsteken naar me en die reed
verder, ik heb eerst 5 minuten ofzo zitten hyperventileren en toen ben ik via de ''zachte berm'' naar de andere kant gereden, vrachtwagen was al weg natuurlijk, dus ik heb hem nooit kunnen bedanken,
pas toen ik thuis was, drong het écht tot me door en aangezien ik al meer ''foutjes'' had gemaakt
vond ik het wel genoeg geweest
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En nu valt alles weer stil, écht rare SC dit !
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Ja dat is wel ff shaken ... Waarschijnlijk een heel verstandige beslissing.
Ja sommige mensen hebben andere talenten in huisquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik was al vaker door het oog van de naald gekropen, maar dit was voor mij zelf teveel.
Ach ja... ik kan weer leuk klussenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben andere talenten in huis
ja, Fann heeft een Griek in huisquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben andere talenten in huis
Die begrijp je welquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach ja... ik kan weer leuk klussen
moet ie al in de revisie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... dat is ook een hele klus
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... die was makkelijk
neh... hij doet ut nogquote:
Dat ligt aan de Griek denk ik, de talenten van de mijnese hou ik liever voor mezelf.quote:
Die talenten hoef ik ook niet te wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... hij doet ut nog
[..]
Dat ligt aan de Griek denk ik, de talenten van de mijnese hou ik liever voor mezelf.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die talenten hoef ik ook niet te weten
quote:
Nee... We vragen het gewoon hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat begrijp ik nooit, als ik in R&P lees dat mensen hun hele huwelijksleven daar gaan
bespreken, dan denk ik kelere, vraag het aan je man.vrouw/vriend/vriendin gewoon
zelluf effe...
Nee dan gaan ze een topic op FOK openen om te vragen wat de ''fokkers'' ervan
vinden...
Dat is toch niet gezond?Of ben ik dan raar?
Verklaar je nader... Bij je Griek denk ik altijd dat ie een restaurant heeftquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het rollenpatroon is bij ons een beetje vreemd !
Ow... dat ken je dan mooi op je CV zetten !quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel vind ik van mezelf
In de bijlagequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat ken je dan mooi op je CV zetten !
Nee hij heeft geen restaurant, ik bedoel meestal is het vrouwtje kookt, mannetje klust..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Verklaar je nader... Bij je Griek denk ik altijd dat ie een restaurant heeft
Dat vind ik ook wel van jouquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel vind ik van mezelf
Denk het wel... Het was niet altijd Chinees...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft Chufi wel eens voor jou gekookt dan?
Ja hoor, en wel meer dan een keer ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft Chufi wel eens voor jou gekookt dan?
ow.......... laat chufi maar schuifelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, en wel meer dan een keer ook.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Chinees bij jou kookt ook goed
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, en wel meer dan een keer ook.
De schele roofvogel heeft de rode ballen geplaatst.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou zeg, jullie praten in raadsels !
Gaan jullie regelmatig samen uit eten ofzo?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
De schele roofvogel heeft de rode ballen geplaatst.![]()
Die bestaat nog steeds ... Niet meer zo vaak geweest laatste tijd...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
estaat
[..]
Die Chinees bij jou kookt ook goed
Ik bemoei me niet met de pannen; N kookt, ik doe de afwas (lees: ruim de vaatwasser in).quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Trouwens ben over naar keramische pannen en zo ... Echt een aanrader. Niks bakt meer aan
Omdat ze niet aanbakken, zijn ze in no time schoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met de pannen; N kookt, ik doe de afwas (lees: ruim de vaatwasser in).
Hoewel dat na de verhuizing wel anders zal zijn, maar dat komt wel goed.
Of dat je je doos op FOK! plaatstquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat begrijp ik nooit, als ik in R&P lees dat mensen hun hele huwelijksleven daar gaan
bespreken, dan denk ik kelere, vraag het aan je man.vrouw/vriend/vriendin gewoon
zelluf effe...
Nee dan gaan ze een topic op FOK openen om te vragen wat de ''fokkers'' ervan
vinden...
Dat is toch niet gezond?Of ben ik dan raar?
Dat doet de vaatwasser ook in no-time voor me, 's nachts als ik slaap... alsof je kaboutertjes in huis hebtquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze niet aanbakken, zijn ze in no time schoon
Daar kan ik dus niet in !quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Of dat je je doos op FOK! plaatst
Voor mensen die in KPD kunnen: Om deze post moest ik laatst heel hard lachen: http://forum.fok.nl/topic/1880372/7/25#118241180
![]()
En ja, ik klik op alles in mijn AT als ik mij verveel
Kun je gewoon aanvragen, je bent ouder dan 18 toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet in !![]()
Geef mij effe toegang
Dat durref ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je gewoon aanvragen, je bent ouder dan 18 toch?
Ik ben je Griek nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat durref ik niet![]()
doe jij effe
Ja hoor....dank zij relmofquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan jij het wel zien?
Oh ja ... Ik ben 1 van de weinigen die niet zon ding heeft .. Maar daarnaast hoeft er geen of weinig boter of olie in.. Maar OK N dingie ..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet de vaatwasser ook in no-time voor me, 's nachts als ik slaap... alsof je kaboutertjes in huis hebt
Als ik dat groen van je UI erbij neem kom ik dan toch eerder op Hulk jr uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef mootie het volgende:
De Griek stel ik me altijd voor als een kleine, gedrongen man. Van die dijen als boomstammen, enorme armen, en een hele bos haar.
Nu jij me er op wijst welquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Moest jij niet om die Homer lachen dan?![]()
Hij is zo goed als kaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef mootie het volgende:
De Griek stel ik me altijd voor als een kleine, gedrongen man. Van die dijen als boomstammen, enorme armen, en een hele bos haar.
Dat! Een klein stevig hulkje!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik dat groen van je UI erbij neem kom ik dan toch eerder op Hulk jr uit
Moots is niet de moeder van de Griek hč.... Haar fysieke kenmerken zijn niet van invloed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik dat groen van je UI erbij neem kom ik dan toch eerder op Hulk jr uit
Ik had er ooit 1 in een ander huis . maar fijn om te horen dat ik niet de enige benquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef Laysa het volgende:
Ik was ook nog af op de ouderwetse manier
Ik scrollde door dat topic en ik dacht 'Oh no' en toen die postquote:
Dat begrijp ik maar in haar beschrijving ontbrak alleen nog de groene kleur om er een Hulkje van te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots is niet de moeder van de Griek hč.... Haar fysieke kenmerken zijn niet van invloed.
Godsamme ken je hem niet effe onder een spoiler zetten en dan weer snel weghalen, nu wil ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik scrollde door dat topic en ik dacht 'Oh no' en toen die post
Nee okay, dan is het goed... Voor het verhaal rondgaat dat Moots de schoonmoeder van Fann is ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar in haar beschrijving ontbrak alleen nog de groene kleur om er een Hulkje van te maken
Dat weet jij helegaar niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, dan is het goed... Voor het verhaal rondgaat dat Moots de schoonmoeder van Fann is ofzo.
Hou es op over die Griek !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, dan is het goed... Voor het verhaal rondgaat dat Moots de schoonmoeder van Fann is ofzo.
Ik zou wel een chocolade muffin lustenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik scrollde door dat topic en ik dacht 'Oh no' en toen die post
Ach Jezus krijgen we dat weer, allemaal van die "ik heb geen vaatwasser hoor" meldingen, alsof ik het verwende kreng benquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook geen afwasmachineding hoor !
Aanmeldtopic KPD editie #3/2012quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme ken je hem niet effe onder een spoiler zetten en dan weer snel weghalen, nu wil ik
het ook zien !
Ik heb er wel één en gebruik die ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach Jezus krijgen we dat weer, allemaal van die "ik heb geen vaatwasser hoor" meldingen, alsof ik het verwende kreng ben
Lol, die van mij heeft gewoon een FOK!accountquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou es op over die Griek !![]()
Anders ga ik naar jullie mannen en vrouwen of vriendinnen vragen
Die van FANN waarschijnlijk ook en lacht zich dood hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, die van mij heeft gewoon een FOK!account
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van FANN waarschijnlijk ook en lacht zich dood hier
Ik delegeer dat soort zware taken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet het enige verwende kreng
Nu als moeder is het je weer gegundquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet het enige verwende kreng
Moet je straks wel even terugscrollen in dat topic om de Homer-link te snappenquote:
Hij vindt ons een stel internet mongolenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van FANN waarschijnlijk ook en lacht zich dood hier
Niet alleen als moeder, maar volgens mij heb in inmiddels zo'n 10 jaar een vaatwasser, en ik zou echt niet meer zonder willen.quote:
Neuh, de sales manager kan zelf ook wel op die knop drukkenquote:
Hoe lang duurdt zoiets, voordat ik toegang krijg bedoel ik?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je straks wel even terugscrollen in dat topic om de Homer-link te snappen
Of euh, waarschijnlijk niet eens
The horror, zo'n afdruiprek op het aanrecht. Wat er dan ook echt altijd stond omdat ik te beroerd ben om af te drogen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen als moeder, maar volgens mij heb in inmiddels zo'n 10 jaar een vaatwasser, en ik zou echt niet meer zonder willen.
Your guess is as good as minequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe lang duurdt zoiets, voordat ik toegang krijg bedoel ik?
Want ik wil het wel vanavond nog effe zien, misschien ga ik er leuk van dromen
Oh shit .. Zie hem nu pasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je straks wel even terugscrollen in dat topic om de Homer-link te snappen
Of euh, waarschijnlijk niet eens
Dat viel wel mee, maar niet de hele dag servies op het aanrecht hebben staan vind ik wel heerlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
The horror, zo'n afdruiprek op het aanrecht. Wat er dan ook echt altijd stond omdat ik te beroerd ben om af te drogen.
De vaatwasmachinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef Leandra het volgende:
De sales-manager zet de vaatwasser aan, wat delegeer jij in hemelsnaam?
effe om te onthoudenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Of dat je je doos op FOK! plaatst
Voor mensen die in KPD kunnen: Om deze post moest ik laatst heel hard lachen: Klik.
![]()
En ja, ik klik op alles in mijn AT als ik mij verveel
Ik zou het je kunnen pm/dm en maar dat mag ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe lang duurdt zoiets, voordat ik toegang krijg bedoel ik?
Want ik wil het wel vanavond nog effe zien, misschien ga ik er leuk van dromen
Best grappig, toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit .. Zie hem nu pas... Ik klik niet op alles
Ja hij zit je te kuttenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
godver.... je doet het erom !
Nu doe ik geen oog dicht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |