Okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, tenzij de WOZ-waarde volgend jaar lager ligt, dan gaat de prijs nog een beetje naar beneden
Ja dus, en nee... daar gaan we niets aan veranderen.
Ik ben je link aan het spammenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat de meesten hier niet zo vaak, of nooit, in VBL kijken, misschien zouden jullie hier willen kijken? Goed doel
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat de meesten hier niet zo vaak, of nooit, in VBL kijken, misschien zouden jullie hier willen kijken? Goed doel
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
maar die heb ik alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een plekje in de hemel !
ben nu serieus topic aan het lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heh...stem nou gewoon, kleine moeite voor die jongens
Geen ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En wordt je dan ook uitgenodigd bij een wedstrijd ?
Nee, bij mij op de koffie !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En wordt je dan ook uitgenodigd bij een wedstrijd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, bij mij op de koffie !
Doe je het dan wel?
Wanneer zal ik op de koffie komen dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een hypotetische vraag enzo !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer zal ik op de koffie komen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |