Dat is wel een lekker nummer!quote:
zelfs nu nog aardig rapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
Topics gaan wel hard trouwens vanavond
Goeie vraag dit.quote:
Gewoon nog eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Weet niet, ik twijfel.. heb het ook al ooit eens gedaan..
MMF of MFF, ook wel belangrijke informatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Weet niet, ik twijfel.. heb het ook al ooit eens gedaan..
Welterusten!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut. Op zich moet ik vroeg opstaan morgen.
Anders ben ik zo dement als een deur.
Slaap lekker mensen.Jullie waren gezellig vanavond.
Trustenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb beide gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
MMF of MFF, ook wel belangrijke informatie.
Anders? Dat was je sowieso al toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken, wat is er vanacht nog meer te doen? als er niks beters is, dan trio, is er wel wat beters, dan niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Goede vriendin en vriend willen met me trio doen.. Kan wel leuk zijn weer
Die vind ik heel tof.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Gitaartje als hij nog rondspookt:
Haha ja, maar het is voor morgenavond..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo bekijken, wat is er vanacht nog meer te doen? als er niks beters is, dan trio, is er wel wat beters, dan niet.
Still here.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Gitaartje als hij nog rondspookt:
Zelfde idee dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha ja, maar het is voor morgenavond..
Dat nummer had ik vroeger (2 jaar geleden ofzo) helemaal platgedraaid..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Still here.
Die tekst slaat wel aardig op hoe ik me voel ja.
Ik ook, sowieso Breaking Benjaminquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Still here.
Die tekst slaat wel aardig op hoe ik me voel ja.
Trustenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga ook pitten, welterusten iedereen
(mijn broertje loopt net binnen)
VVMquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Goedenavond!!! nacht eigenlijk al
mmv vvm?
Okee.. ik heb geen voorkeur alhoewel ik mmv wel geiler vindquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
VVM
MMV hoeft van mij ook niet zo, want V
Ja.quote:
VVV doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
VVM
MMV hoeft van mij ook niet zo, want V
Dat is logisch.. ik ben single dus zit daar niet zo mee..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan zolang ik in een relatie zit en er gevoelens in het spel zijn.
Regel nog een chick danquote:
Dump hem, ga met mij, ga weer naar hem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Regel nog een chick dan
mag niet van vriendje
Zo kan je het ook zeker bekijken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
Geen ervaring met trio's, maar heb nog een heel leven voor me
sandwichen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee.. ik heb geen voorkeur alhoewel ik mmv wel geiler vind
Natuurlijk. Borsten.quote:
Ben er vrij zeker van dat als ik hem dump, het gelijk helemaal over is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dump hem, ga met mij, ga weer naar hem.
En hoe!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Borsten.En vrouwen kunnen langer doorgaan
Ah, jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat als ik hem dump, het gelijk helemaal over is.
Het is om het evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever mannen
hmmm ik hoef niet zo dicht bij een andere kerel te seksenquote:
Ik weet hoe!quote:
En wat als het niet over gaat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, jammer
Dan wacht ik wel tot het gewoon over is.
Dan weet jij nog niet hoe geil een trio kan zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik hoef niet zo dicht bij een andere kerel te seksen
Respect.. Ik soms, maar lang niet altijd!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij hou ik het als man zijnde ook wel redelijk lang vol
Wat noem je redelijk lang?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij hou ik het als man zijnde ook wel redelijk lang vol
Ik heb geen idee hoelang ik seks kon hebben met mn exvriendinnetje. Ik weet wel dat we tegelijk in slaap gevallen waren, toen de nacht zo goed als om was en we op diezelfde manier wakker werden en verder gingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet hoe!Seks met vriendinnetje van me van de zomer
Echt 4 uur lang bezig geweest toen
Mag dat van hem ook?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En wat als het niet over gaat?En hij mag meedoen hoor.
Ik 10 minuten/kwartier..quote:
Verschilt inderdaad, ik klaag niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Respect.. Ik soms, maar lang niet altijd!!
om te kijken trek ik dat wel, maar als ik tijdens het wippen een andere kerel zou aanraken ben ik bang dat de spanning er letterlijk van af isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dan weet jij nog niet hoe geil een trio kan zijn
Ja, want buurmeisje kwam om de hoek kijken..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Holy crap, halfuur verder meteen 2 pagina's erbij..
Waar het om gaat; klagen je bedpartners ook niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verschilt inderdaad, ik klaag niet in ieder geval
Haha zo gek is dat niet... meerdere mannen zijn daar bang voor.. Maargoed.. ik heb wel de tijden van me leven gehad, en dat al op mijn achtiendequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om te kijken trek ik dat wel, maar als ik tijdens het wippen een andere kerel zou aanraken ben ik bang dat de spanning er letterlijk van af is
Zover ik weet nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar het om gaat; klagen je bedpartners ook niet?
Jezus!!?? Wel met pauzes neem ik aan!?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit bijgehouden, maar een half uur tot een uur?
Ohaiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want buurmeisje kwam om de hoek kijken..
Jij bent dus echt een vluggertjesman?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Jezus!!?? Wel met pauzes neem ik aan!?
Niet echt. Ligt er ook aan wat jij een pauze noemtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Jezus!!?? Wel met pauzes neem ik aan!?
Dat denk ik ook welquote:
Nou nee, eigenlijk helemaal niet.. ik doe het trouwens ook meerdere keren achter elkaar.. Ik red alleen een uur als ik af en toe ff soort van pauze neemquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent dus echt een vluggertjesman?
Haha knapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt. Ligt er ook aan wat jij een pauze noemt
Snel achter elkaar klaarkomen heb ik dan weer geen moeite mee..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Beetje rare vergelijking ook, veredeld voorspel vergelijken met penetratie. Ja, mannen kunnen niet zo snel achter elkaar klaarkomen, maar dat betekent niet dat ze niet op dezelfde voet door kunnen gaan als vrouwen na het klaarkomen
Alle mannen die ik tot nu toe heb gehad die krijgen na het klaarkomen direct een slappe. Hoe kan je dan nog doorgaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Beetje rare vergelijking ook, veredeld voorspel vergelijken met puur lichamelijke penetratie. Ja, mannen kunnen niet zo snel achter elkaar klaarkomen, maar dat betekent niet dat ze niet op dezelfde voet door kunnen gaan als vrouwen na het klaarkomen
Jij kunt vijf keer in pakweg tien minuten klaarkomen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Snel achter elkaar klaarkomen heb ik dan weer geen moeite mee..
Ik heb het over penetratie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Beetje rare vergelijking ook, veredeld voorspel vergelijken met puur lichamelijke penetratie. Ja, mannen kunnen niet zo snel achter elkaar klaarkomen, maar dat betekent niet dat ze niet op dezelfde voet door kunnen gaan als vrouwen na het klaarkomen
Tja, ik weet ook niet waar het aan ligtquote:
Bij mij is dat meestal van korte duur..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alle mannen die ik tot nu toe heb gehad die krijgen na het klaarkomen direct een slappe. Hoe kan je dan nog doorgaan?
Dat is vrij random hoor. Soms heb je er geen controle op, maar soms blijft íe ook best een tijdje hard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alle mannen die ik tot nu toe heb gehad die krijgen na het klaarkomen direct een slappe. Hoe kan je dan nog doorgaan?
5 denk ik niet, maar wel 2/3 keer ja..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Jij kunt vijf keer in pakweg tien minuten klaarkomen?
Even wachten, dan lukt het daarna vaak wel weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We waren teringzat, kan je nagaan als we nuchter waren..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang ik seks kon hebben met mn exvriendinnetje. Ik weet wel dat we tegelijk in slaap gevallen waren, toen de nacht zo goed als om was en we op diezelfde manier wakker werden en verder gingen
Ja hij wil wel eerst toekijken, als we hem daarna maar van zijn blauwe ballen afhelpen. En als we 'm maar niet te lang laten wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag dat van hem ook?
Want jij bent dan gewoon een en al van mij..
Your point exactly..?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Daarnaast, ik heb nog nooit een vrouw met een harde piemel gezien, dus daarmee is mijn hele punt al gemaakt.
A hard one.quote:
vast wel, kan ik ook.. :pquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wachten, dan lukt het daarna vaak wel weerMaar of ik dan nog een keer kan klaarkomen weet ik niet.
* TheGirlNextDoor sees in her crystal ball there's a date coming up.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We waren teringzat, kan je nagaan als we nuchter waren..
[..]
Ja hij wil wel eerst toekijken, als we hem daarna maar van zijn blauwe ballen afhelpen. En als we 'm maar niet te lang laten wachten.
Is dat alleen penetratie of ook met voorspel? Wnat wij vrouwen doen niet zo aan penetratie natuurlijk. En sowieso heb ik wel respect voor jullie mannen, neuken is best zwaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit bijgehouden, maar een half uur tot een uur?
Dat mannen dus alles met een vrouw kunnen doen wat een vrouw met een vrouw kan doen, voor een evenlange periode. Dat heeft meer met zin en uithoudingsvermogen te maken, dan met een seksuele beperking.quote:
dat kan bij mij maar 5 minuutjes duren, alleen stel ik het uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, de eerste keer duurt ook al vrij lang hé
Moet je seks met mijn vriend hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra we tijd hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor sees in her crystal ball there's a date coming up.
herkenbaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je seks met mijn vriend hebbenDie komt klaar, wordt halfslap, 2 minuutjes rust en gaat dan weer vrolijk verder met de hele boel smerig maken met zijn zaad
Is dat zo uitzonderlijk dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je seks met mijn vriend hebbenDie komt klaar, wordt halfslap, 2 minuutjes rust en gaat dan weer vrolijk verder met de hele boel smerig maken met zijn zaad
Alleen penetratie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat alleen penetratie of ook met voorspel? Wnat wij vrouwen doen niet zo aan penetratie natuurlijk. En sowieso heb ik wel respect voor jullie mannen, neuken is best zwaar.
Hehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
dat kan bij mij maar 5 minuutjes duren, alleen stel ik het uit
jongens die ik ken kunnen ook weer snel klaarkomen, dus geen ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat zo uitzonderlijk dan?Ik heb niet zoveel informatie over de gemiddelde seksgewoontes van andere mannen.
Ja. Doordeweekse dagen komen me het beste uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodra we tijd hebben.Jij bent in de weekenden zeker in het oosten?
Ik niet, vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik moet trouwens wel bekennen dat ik de laatste tijd nogal vaak masturbeer.. Eigenlijk iedere avond wel..
Zo bijzonder is dat toch niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik moet trouwens wel bekennen dat ik de laatste tijd nogal vaak masturbeer.. Eigenlijk iedere avond wel..
Nou nee. Vrouwen kunnen namelijk gelijk doorgaan (ongeveer) na een orgasme, mannen niet. Als je 4 uur lang seks hebt zonder penetratie, is het volgens mij best moeilijk als man zijnde om dat vol te houden. Niet vanwege het geen penetratie deel, maar de meeste mannen zijn makkelijker met klaarkomen dan vrouwen, leert mijn ervaring.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat mannen dus alles met een vrouw kunnen doen wat een vrouw met een vrouw kan doen, voor een evenlange periode. Dat heeft meer met zin en uithoudingsvermogen te maken, dan met een seksuele beperking.
Rare mannen danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak tegengekomen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat zo uitzonderlijk dan?Ik heb niet zoveel informatie over de gemiddelde seksgewoontes van andere mannen.
Dan wordt het pas in de kerstvakantie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Doordeweekse dagen komen me het beste uit
Mijn favoriete vibo is kapot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Grijsbaard het volgende:
Verschilt inderdaad. Ik deed het eerst vrijwel nooit en sinds een paar weken ook onderhand iedere dag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:59 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
voor mij wel haha.. Vind het wel een beetje veel..
jij moet gewoon even flink gepakt worden, dan is het zo overquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verschilt inderdaad. Ik deed het eerst vrijwel nooit en sinds een paar weken ook onderhand iedere dag.
met klaarkomen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verschilt inderdaad. Ik deed het eerst vrijwel nooit en sinds een paar weken ook onderhand iedere dag.
Ja. Maar ik heb andere prioriteiten met mijn geld op het moment.quote:
Nee.quote:
ik heb nog wel wat voor je hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb andere prioriteiten met mijn geld op het moment.
Nee hoor, dat hielp de vorige keer ook niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij moet gewoon even flink gepakt worden, dan is het zo over
Het liefst wel, ja. Soms meerdere keren achter elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hielp de vorige keer ook niet.
Maar morgen valt onder weekend, plus ik heb nu vakantie. Dus zit nu sowieso in het oosten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan wordt het pas in de kerstvakantie.Of ik moet weer onverwachts vrij hebben. Ja ik ben morgen vrij, maar ik heb om half 3 een afspraak in Sneek.
dan ben je niet goed gepakt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hielp de vorige keer ook niet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het liefst wel, ja. Soms meerdere keren achter elkaar.
geilquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dan ben je dus begaan met het lot van de mannen en hun orgasmes. Dat is best lief. Het betekent namelijk niet dat ze niet door kunnen gaan met de vrouw, op welke manier dan ook (voorspel/naspel/oraal/speeltjes) op de momenten waarop ze niet penetreren. Ik neem aan dat je ook niet 4 uur achter elkaar met een dubbele strapon elkaar aan het neuken bent met VV, maar ook enige afwisseling hanteert?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou nee. Vrouwen kunnen namelijk gelijk doorgaan (ongeveer) na een orgasme, mannen niet. Als je 4 uur lang seks hebt zonder penetratie, is het volgens mij best moeilijk als man zijnde om dat vol te houden. Niet vanwege het geen penetratie deel, maar de meeste mannen zijn makkelijker met klaarkomen dan vrouwen, leert mijn ervaring.
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het zou toch apart zijn als ik na de seks er ineens helemaal geen zin meer in heb.quote:
Misschien smaakte het wel naar meer?quote:
Ik val niet op vrouwen, sorry.quote:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar morgen valt onder weekend, plus ik heb nu vakantie. Dus zit nu sowieso in het oosten.
En in de kerstvakantie ben ik ook gewoon in het oosten
Noes
Ew.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat voor je haha
Dat betekent niet automatisch dat ik op elke man val.quote:
Tegenvallertje wel, Fera.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat ik op elke man val.
whaha..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat ik op elke man val.
Vind je?quote:
Ik ben heel lief.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dan ben je dus begaan met het lot van de mannen en hun orgasmes. Dat is best lief. Het betekent namelijk niet dat ze niet door kunnen gaan met de vrouw, op welke manier dan ook (voorspel/naspel/oraal/speeltjes) op de momenten waarop ze niet penetreren. Ik neem aan dat je ook niet 4 uur achter elkaar met een dubbele strapon elkaar aan het neuken bent met VV, maar ook enige afwisseling hanteert?
Gelukkig is er diversiteit aan piemels.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Lul is een lul, ook al is dat ook niet helemaal waar..
Ook niet voor een keertje? Of voor een triootje?quote:
kom maar eens langs, dan zullen we wel zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het zou toch apart zijn als ik na de seks er ineens helemaal geen zin meer in heb.
Al was hij de laatste man op aarde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik zag dat SergeantFluffy nog op zoek was.
die van mij is prima hoor.. (zie kpd)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is er diversiteit aan piemels.
Die opties hou ik wel open.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet voor een keertje? Of voor een triootje?
Gelukkig val ik dan op vrouwenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben heel lief.
Dat klopt, maar mijn ervaring leert dat mannen daar geen zin in hebben. Die houden wel op na 2x, max 3x klaarkomen.
Dan zal het wel heel erg slechte seks zijn, als ik daarna geen zin meer heb.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar eens langs, dan zullen we wel zien
Daar kijk ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
die van mij is prima hoor.. (zie kpd)
zo goed dat je het niet kan gelovenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal het wel heel erg slechte seks zijn, als ik daarna geen zin meer heb.
Je moet echt oppassen met deze arrogantie, straks stel je iemand nog zwaar teleur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo goed dat je het niet kan geloven
Misschien maar goed ja.quote:
Ik stel nooit teleurquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet echt oppassen met deze arrogantie, straks stel je iemand nog zwaar teleur.
Omdat vrienden en werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar maar maarWaarom zit je zoveel in het oosten? Morgenmiddag in Zwolle afspreken?
![]()
Het rooster voor de volgende periode is nog niet bekend, dus ik weet niet of ik dan een vrije dag heb tussendoor.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Christus Grijsbaard, ga nou maar gewoon die vriendin en die vriend van je neuken. Het komt een beetje hopeloos over zo
Ik zou je bijna het tegendeel willen bewijzen, maar dat plezier gun ik je niet.quote:
Beter neuk je geen vrienden/vriendinnen.. Daar komt alleen maar naarigheid van zeggen ze.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Christus Grijsbaard, ga nou maar gewoon die vriendin en die vriend van je neuken. Het komt een beetje hopeloos over zo
Of super geile seksquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Beter neuk je geen vrienden/vriendinnen.. Daar komt alleen maar naarigheid van zeggen ze.
I dare youquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je bijna het tegendeel willen bewijzen, maar dat plezier gun ik je niet.
Jij moet het weten. Heb je er al narigheid van gehad bij je vorige triootjes?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Beter neuk je geen vrienden/vriendinnen.. Daar komt alleen maar naarigheid van zeggen ze.
Ik bedank.quote:
Bij de 1 wel, ander niet.. Die 2 meiden van vakantie heb ik verder nooit meer gezien..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij moet het weten. Heb je er al narigheid van gehad bij je vorige triootjes?
Anders pak jij Grijsbaard even lekker, dan zijn jullie beiden moe maar voldaan.quote:
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders pak jij Grijsbaard even lekker, dan zijn jullie beiden moe maar voldaan.
Ze wil gewoon niet de deur uit gekeken worden zonder ontbijtje de volgende morgen. Can't blame her.quote:
Schade?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff zojuist aquaplaning tot kunst verheven, crap..
Anders kom je even fijn ons neukgesprek naar de filistijnen helpen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
coole baasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders pak jij Grijsbaard even lekker, dan zijn jullie beiden moe maar voldaan.
Ik vond het wel een strak plan.quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat vrienden en werk![]()
Planning voor morgen is weer, net als vandaag, de hele dag te gaan studeren en dan 's avonds some Buurmeisje-tijd te hebben
Laat maar weten, ik kan ook gewoon 's avonds een keertje heen en weer komen. Of blijven slapen.
Valt mee hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dat hoop ik met je meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik wil ook Buurmeisje-tijd![]()
Dat kan, maar ik zit doordeweeks vrij veel vol. Heb maar 3 vrije avonden in de week op het moment en die heb ik meestal nodig voor huiswerk. Hoop dat het volgende periode beter gaat..
sterker nog, heb ik al eens gedaan..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je na die MMV ervaring niet de behoefte gehad om een man te neuken?
MVM is een beter benaming.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je na die MMV ervaring niet de behoefte gehad om een man te neuken?
In mijn ervaring valt dat niet meequote:
Heb jij ook vrije dagen dat je niet in het oosten zit?quote:
Sandwich.quote:
Ik heb er tot nu toe geen slechte ervaring mee gehad. * DevilsWhore klopt afquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn ervaring valt dat niet mee
Ik kan elke maandag, dinsdag (vanaf half november dan) en donderdag sowieso, mits ik niet al wat heb afgesproken uiteraardquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij ook vrije dagen dat je niet in het oosten zit?of blijf je dan daar voor mij?
Yesquote:
Grappig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
double penitration is ook wel grappig..
Met aardbeien.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie op de spelling doelde.
Dinsdag train ik en donderdags werk ik. Hoewel ik daar denk ik mee ga stoppen, zodat ik ook op donderdag kan trainen. Maar dan skip ik training wel een keer voor je als dat uitkomt ok?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan elke maandag, dinsdag (vanaf half november dan) en donderdag sowieso, mits ik niet al wat heb afgesproken uiteraard
Je klinkt niet bar enthousiast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Maargoed, ja.. Ik heb wel eens anaal geneukt.. Boeieeeee
Ben je ook wel eens anaal geneukt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Ga huilen joh, miepert..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef twi het volgende:
[..]
Anders kom je even fijn ons neukgesprek naar de filistijnen helpen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Geen aardbeien meer. Wel jam.quote:
Ik ook, maar dan niet bij een manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Why the hell would I say no?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dinsdag train ik en donderdags werk ik. Hoewel ik daar denk ik mee ga stoppen, zodat ik ook op donderdag kan trainen. Maar dan skip ik training wel een keer voor je als dat uitkomt ok?
nja.. De eerste keer was het heel apart.. Ik was gewoon pompen gewend, maar hiermee moest ik rustig aan doen..quote:
Ik ook. Ik ga er 1 maken.quote:
Omdat je andere plannen hebt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Why the hell would I say no?
Goede UIquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga er 1 maken.
Goede signature btw.
quote:
Hoe lang houd jij penetreren vol?quote:
Dank u, mijnheer.quote:
Nog niet, neem ik aan, dus als je optijd kan laten weten wanneer je kan, zorg ik dat ik dan vrij benquote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
achja.. De theorie is hetzelfde..
Straight to the pointquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang houd jij penetreren vol?
[..]
Dank u, mijnheer.
Geen ervaring mee, maar tot nu toe lijkt het me idd niks.quote:
En anders verzetten voor mijjjjjquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet, neem ik aan, dus als je optijd kan laten weten wanneer je kan, zorg ik dat ik dan vrij ben
Dat heb ik nog nooit getimed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang houd jij penetreren vol?
[..]
Dank u, mijnheer.
Het is dat je niet op vrouwen valt, anders had ik je er kennis mee laten maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar tot nu toe lijkt het me idd niks.
Veel vrouwen vinden het heerlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik het zelfs van een man voorlopig even afsla.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is dat je niet op vrouwen valt, anders had ik je er kennis mee laten maken.
Schatting?quote:
Ik heb geen penis die ik erin wil stoppen. En mannen kunnen er sowieso niet mee omgaan vaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik het zelfs van een man voorlopig even afsla.
Die herinner ik me ook. En jij bent zeker wel belangrijk genoeg om een afspraak voor te verzettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders verzetten voor mijjjjj
Nee niet, zo belangrijk ben ik ook weer niet.
Hoewel er nog wel een mario kart uitdaging staat, als ik het me goed herinner.
Hoezo dat nu weer niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen penis die ik erin wil stoppen. En mannen kunnen er sowieso niet mee omgaan vaak.
Iemand heeft het heel hard verneukt (haha) voor mij, sindsdien no-go area. Over het algemeen. Voor mijn vriend zou ik het overwegen, maar hij vindt het niet nodig. Tenzij ik het echt wil.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoor wisselde verhalen over anaal haha
Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar dat wil ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is al heel lang geleden dat ik dat gedaan heb hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook. En jij bent zeker wel belangrijk genoeg om een afspraak voor te verzetten
Nee, ik bedoel hoezo wij er niet mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe moet ik er dan wel mee omgaan?
Homofoob!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar dat wil ik ook echt niet.
Het idee alleen al
Nee, exit is exit.
Dat is ook mijn huidige gedachte. Maar ik houd graag alle opties open, ik weet nooit hoe ik er over pakweg een jaar of zo over denk. Hell, misschien is het over een paar maanden al een stuk aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar dat wil ik ook echt niet.
Het idee alleen al
Nee, exit is exit.
Omdat teveel mannen porno met anaal kijken en denken dat het hoort om er 1x op te spugen en dan gewoon maar doordouwen .quote:
Nou en, ik wil jouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is al heel lang geleden dat ik dat gedaan heb hoor.Moet weer even bijspijkeren.
Hangt van de afspraak af he.
Nee gewoon penetratie, niet alleen bruut doorpompen. Dus het moment van erin stoppen tot het moment van klaarkomen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, bruut doorpompen?
Dan schat ik een minuut of tien?
Ik heb echt geen idee.
Okequote:
Ja dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat teveel mannen porno met anaal kijken en denken dat het hoort om er 1x op te spugen en dan gewoon maar doordouwen .
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen.
Maar goed dat ik zo niet ben dan
Oh, noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ff mijn handbagage in orde maken
Je handtasje even ordenen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ff mijn handbagage in orde maken
Niks homofoob.quote:
Dat is echt zo afhankelijk van zoveel factoren. Hoe geil ik ben, hoe geil zei is, hoeveel voorspel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee gewoon penetratie, niet alleen bruut doorpompen. Dus het moment van erin stoppen tot het moment van klaarkomen.
Vergeet je tampons niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik ga zo op vakantie hoor
Ik heb een keer flink bezopen seks gehad, dacht dat er geen einde aan zou komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is echt zo afhankelijk van zoveel factoren. Hoe geil ik ben, hoe geil zei is, hoeveel voorspel.
Soms ben ik met 2 minuten neuken klaar. De andere keer duurt het bij wijze van een half uur.
Ik snap het. En voor zo'n lange reis moet je jezelf wel even goed afkloppen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik ga zo op vakantie hoor
je bedoelt inlegkruisjes, mijn gleuf is te groot voor tampons, en ik vind het schurende gevoel wel lekkerquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks homofoob.
Homo's
Maar niemand komt aan mijn anus.
Oke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is echt zo afhankelijk van zoveel factoren. Hoe geil ik ben, hoe geil zei is, hoeveel voorspel.
Soms ben ik met 2 minuten neuken klaar. De andere keer duurt het bij wijze van een half uur.
Was jij bezopen of was de seks bezopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer flink bezopen seks gehad, dacht dat er geen einde aan zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |