Dat is wel een lekker nummer!quote:
zelfs nu nog aardig rapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
Topics gaan wel hard trouwens vanavond
Goeie vraag dit.quote:
Gewoon nog eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Weet niet, ik twijfel.. heb het ook al ooit eens gedaan..
MMF of MFF, ook wel belangrijke informatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Weet niet, ik twijfel.. heb het ook al ooit eens gedaan..
Welterusten!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut. Op zich moet ik vroeg opstaan morgen.
Anders ben ik zo dement als een deur.
Slaap lekker mensen.Jullie waren gezellig vanavond.
Trustenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb beide gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
MMF of MFF, ook wel belangrijke informatie.
Anders? Dat was je sowieso al toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken, wat is er vanacht nog meer te doen? als er niks beters is, dan trio, is er wel wat beters, dan niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Goede vriendin en vriend willen met me trio doen.. Kan wel leuk zijn weer
Die vind ik heel tof.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Gitaartje als hij nog rondspookt:
Haha ja, maar het is voor morgenavond..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo bekijken, wat is er vanacht nog meer te doen? als er niks beters is, dan trio, is er wel wat beters, dan niet.
Still here.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Gitaartje als hij nog rondspookt:
Zelfde idee dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha ja, maar het is voor morgenavond..
Dat nummer had ik vroeger (2 jaar geleden ofzo) helemaal platgedraaid..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Still here.
Die tekst slaat wel aardig op hoe ik me voel ja.
Ik ook, sowieso Breaking Benjaminquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Still here.
Die tekst slaat wel aardig op hoe ik me voel ja.
Trustenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga ook pitten, welterusten iedereen
(mijn broertje loopt net binnen)
VVMquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Goedenavond!!! nacht eigenlijk al
mmv vvm?
Okee.. ik heb geen voorkeur alhoewel ik mmv wel geiler vindquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
VVM
MMV hoeft van mij ook niet zo, want V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |