quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk, dat was omdat je zo grooooooot en stoer en sterk bent
Ja oke, maar jij hebt toch wel relaties gehad enzo. Dat ze niet werkten is een tweede....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat ik zeg. Dat ik niet gemaakt ben om samen met iemand oud te worden, eigenlijk. Ik hoop het wel, hoor.
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar jij hebt toch wel relaties gehad enzo. Dat ze niet werkten is een tweede....
Ben je nu weer single dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werkte.
Ja ik snap je wel. Maar eeuwig vrijgezel ben je volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werkte.
Het is ingewikkeld.quote:
Technisch gezien ben jij het niet eens? Whut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik snap je wel. Maar eeuwig vrijgezel ben je volgens mij niet hoor![]()
Technisch gezien ben ik het niet eens
Jammer dat je niet naar de meet komt
Haha heldinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
That's my girlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eeuwig is vanaf het beginquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld.
[..]
Technisch gezien ben jij het niet eens? Whut?
Geen woord aan gelogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogenIk verwachte dat er in de spoiler zou staan "behalve het grote, stoere en sterke gedeelte".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwachte dat er in de spoiler zou staan "behalve het grote, stoere en sterke gedeelte".
waarom nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Waarom heb je het zo vaak over Bart op fok, Cassandra?
Omdat dat toch wel beetje privé is op zich en misschien niet zo veel toegevoegde waarde heeft om telkens te vermelden?quote:
U jelly?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Waarom heb je het zo vaak over Bart op fok, Cassandra?
Wat heeft er in een sc wél toegevoegde waardequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat dat toch wel beetje privé is op zich en misschien niet zo veel toegevoegde waarde heeft om telkens te vermelden?
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |