Het was gewoon een standaard sleutel. Maar kan ik hier inderdaad mee naar een ijzerhandel of schoenmaker? Straks denken ze dat ik het kistje gejat heb, xDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Radio-silence het volgende:
Wat voor soort sleutel was het? Een unieke of een standaard?
Anders naar een ijzerhandel of schoenmaker, misschien heeft die een passende sleutel?
haha, maar hier lijkt de sleutel een beetje op:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef kabelhaspel het volgende:
Met de slijptol dwars doormidden.
Schade valt wle mee.
Ja, dat is mijn stopwoord maar geen antwoord op dit topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef plopkweker het volgende:
XDXDXDXDXDXDXDxpxpxpxXPxpPXxpxPxpXPXPpxPX;pp;pxxp:XPx;px;Px;PPX:xDSX
Dankje ga, ik even proberen, xD (ja plopkweker, xD)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo'n kistje heb ik ook gehadDie gaan gewoon open als je een flinke schroevendraaier tussen het kistje en de deksel wringt
Keb hier alleen geen sleutel op de kledingkasten, xDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef tiho1 het volgende:
Mijn ouders hadden ook zoiets als kluisje. Waren zwaar verbaasd dat ik op vijfjarige dat ding open kreeg met de sleutel van de kledingkast.
Zit hier een kartel in ja zeker. Die waren gewoon rond met een stangetje naar beneden.
De eerste met de gouden tip om het kistje onbeschadigd open te krijgen, krijgt meerdere foto's te zien, die ik speciaal zal maken, xDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef plopkweker het volgende:
TS, kom je nog met foto's? Een vriend van mij is werkzaam in het Geldmuseum in Utrecht en zal wel geïntresseerd zijn in een paar van deze stukken
Probeer eens de achterkant van een lepel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef fanSte1986 het volgende:
[..]
De eerste met de gouden tip om het kistje onbeschadigd open te krijgen, krijgt meerdere foto's te zien, die ik speciaal zal maken, xD
tussen de deksel frutten werkt niet, misschien iets met het slot zelf?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Probeer eens de achterkant van een lepel?
Ik bedoel ook de achterkant van een lepel in het slot doen en draaien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef fanSte1986 het volgende:
[..]
tussen de deksel frutten werkt niet, misschien iets met het slot zelf?
Waarschijnlijk was het een standaard sleutel, probeer anders een stalen buisje te pakken en maak daar een zelfde soort ijzer aanvast zodat je in het slot kan prutten om hem open te krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef fanSte1986 het volgende:
[..]
tussen de deksel frutten werkt niet, misschien iets met het slot zelf?
Maak eens een foto direct in het slot dan, zodat je kan zien wat voor tandjes erin moeten als dat van toepassing is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef fanSte1986 het volgende:
Closeup van het slot:
[ afbeelding ]
hehe eindelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Even met de bezem door het topic geweest; wie zijn geheel offtopic reactie mist verwijs ik graag door naar onzin![]()
Ga daar maar zitten lamballen !
Ik neem aan dat je dit wilt omdat het kistje emotionele waarde voor je heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef fanSte1986 het volgende:
Nou is mijn vraag hoe ik dit kistje open kan krijgen, zonder het te beschadigen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef tiho1 het volgende:
Mijn ouders hadden ook zoiets als kluisje. Waren zwaar verbaasd dat ik op vijfjarige dat ding open kreeg met de sleutel van de kledingkast.
Zit hier een kartel in ja zeker. Die waren gewoon rond met een stangetje naar beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |