abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118147202
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Even met de bezem door het topic geweest; wie zijn geheel offtopic reactie mist verwijs ik graag door naar onzin :s)

Ga daar maar zitten lamballen ! :W
hehe eindelijk
fanSte.nl
Das handig!
pi_118147450
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef fanSte1986 het volgende:

Nou is mijn vraag hoe ik dit kistje open kan krijgen, zonder het te beschadigen.

[ link | afbeelding ]
Ik neem aan dat je dit wilt omdat het kistje emotionele waarde voor je heeft.
In dat geval zou ik niet beginnen met bruut geweld op deksel en slot maar gewoon een gokje wagen bij een slotenmaker.

Als dat niks oplevert aan de onderkant een gat laten boren zodat je de sleutel er uit kunt peuteren. (aannemende dat er geen binnenbak in het kistje zit)
Je hebt de zaak dan weliswaar beschadigd maar aan de buitenkant zie je er niks van.
-
pi_118164222
Een haarspeld op en neer jutteren in het slot, als dat niet werkt een slotenmaker opzoeken zodat de kist heel blijft.
pi_118191571
Op marktplaats staan veel geldkistjes. Je zou er ééntje kunnen kopen en kijken of de sleutel identiek is.
unieke geschenken, exclusieve cadeaus uit de mooiste Nederlandse bomen:
handgemaakte houten vazen http://www.hetmooistehout.nl
handgemaakte houten schalen http://www.houtenschalen.nl
pi_118191908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef tiho1 het volgende:
Mijn ouders hadden ook zoiets als kluisje. Waren zwaar verbaasd dat ik op vijfjarige dat ding open kreeg met de sleutel van de kledingkast.

Zit hier een kartel in ja zeker. Die waren gewoon rond met een stangetje naar beneden.
:Y Zo lukte dat hier ook. Ouderwetse jaren '70 kastsleutels.

Past de sleutel van de meterkast niet? het zou kunnen dat de inbouwkasten weg zijn, maar de meterkast hier heeft nog de zelfde sleutel.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')