Geen dank, ik had er zelf ook belang bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
[
[..]
Ah, ik heb 'm net voor het eerst aangesloten. Broer had zo'n mickymouse stekker liggen
Zometeen weer verder kijken; daarnet leek ie niet veel te doen en toen was ik het alweer zat.
Ik ga twee keer dank je wel zeggen. Eenmaal aan Pulver, eenmaal aan Belle
Wel lekker klein dingetje!
Dank Je Welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bij de weg, bij je puter heb ik ook nog 8 (ACHT!!!) AH dierenkaartjes gedaan!
Nu wil ik wel wel 8 (ACHT!!!) keer dank je wel horen hoor!
ik kom hem zaterdag pas halen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die kaartjes liggen nog bij mij. Die heb ik vergeten mee te geven.
Geen dank hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank Je Wel
Dank Je Wel
Dank Je Wel
Dank Je Wel
Dank Je Wel
Dank Je Wel
Dank Je Wel
Dank Je Wel
[..]
ik kom hem zaterdag pas halen hoor
als je die opmerking plaatst eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die kaartjes liggen nog bij mij. Die heb ik vergeten mee te geven.
[..]
Is dat zo belangrijk om te weten?
Dan ben je ook niet over je dooie punt heen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
ik ga richting de bank mensen .. voyage home kijken en er waarschijnlijk niets van zien![]()
trust![]()
Ik lig inmiddels al weer een uur in bed. nog geen dood punt hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet over je dooie punt heen.
Nee, weet ik niet meerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Geen dank, ik had er zelf ook belang bij.
Wel mooi dat je broer nog zo'n stekker had liggen.
Maar had al gezegd, hij is lastig om de beveiliging te omzeilen.
Het was alleen niet nodig voor me om er wat aan te doen, weet je nog wel?
Nee, de Reborn kaart kwam uit een andere PC.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet meerWel dat je iets over beveiliging zei, maar kan ook zijn dat dat over een ander pc'tje van jou ging met een reborn iets erop.
Muis bleef hangen, deed niets meer. Mja, heeft degene die nu uitelkaar ligt ook af en toe.
Ik dacht eigenlijk dat je er wel naar gekeken had omdat er XP opstond terwijl er een Vista licentie opzat.
Ah, ik laat mn pa er even naar kijkenMooi projectje voor hem, en het ding is lekker klein dus past wel in een rugbuiktas
Ah, dus dat klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, de Reborn kaart kwam uit een andere PC.
En die kaart is weer naar dinges gegaan. ben nog wel benieuwd of hij daar leven in krijgt.
Deze puters hadden een andere beveiliging. Zijn ook grappig, maar ook overheen te komen.
En ze hadden allemaal XP erop staan, ondanks de Vista licentie. (geeft in ieder geval weer een legale versie vrij).
Maar in het begin zei ik al: de muis en het toetsenbord doen niets, als je normaal opstart.
Want hij wil contact maken met het netwerk.
En ik ben het zeker met je eens dat ze heerlijk klein zijn. Ook heerlijk stil, omdat ze een externe voeding hebben en de rest met heatpipes doen
Gewoon CD erin met XP/Vista/7 en dan de schijf formatteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, dus dat klopt.
HOe moet ik m dan opstarten? Geloof dat ik de keuze had en ik had gekozen voor de laatste goedwerkende setting.
Als er problemen zijn met de install kun je me altijd bellen kerel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:24 schreef Inlognaam het volgende:
Dat gaan we maar eens doen dan. XP heb ik ergens liggen, dus dat moet geen probeem zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als er problemen zijn met de install kun je me altijd bellen kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als er problemen zijn met de install kun je me altijd bellen kerel!Lolbroek!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Je bedoelt vast conservatief?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vrij controversieel in bepaalde dingen. 1 á 2 dagen oké, maar meer niet.
Ze zullen er op sociaal vlak best iets van opsteken, echter is er ook een keerzijde, ze nemen ook de minder mooie dingen over van een ander.
Ik zie het met name in mijn omgeving veel, 5 dagen per week naar de opvang zodat moeders kan werken. Begin dan niet aan kinderen,
Dat bedoel ik. dank voor de correctie.quote:
Haha, maakt niet uit natuurlijk. Was alleen even benieuwd of ik soms wat over het hoofd had gezien..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. dank voor de correctie.
Eindelijk geen halve gare meer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:06 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga maar es maffen zo. Ben best wel gaar.
Trusten!
Zou hij een beetje te vreten zijn nu hij gaar is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |