ik ken ze ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:18 schreef kwiebuske het volgende:
http://www.tuinbroeken-ov(...)aVjbMCFaTMtAodJlYAKA
deze kleurtjes nix voor jou
lolquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ken ze ja...
ik vind ze gaaf.. ik zou zo deze aandoen naar de boerderij en misschien ook nog wel naar mijn "tuin"werk
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/588155316quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef dolfina-chica het volgende:
http://nl.tuinbroek-onlin(...)-wash-dungarees.html
zoiets
maar ik ga voor de spijker...quote:
nee, die zag ik ook al.. is meer een "werk"broek/overall en die vind ik niet mooi :$quote:
ik wil een roze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Rucky het volgende:
Ik zag laatst wel van die chillpakken, dat lijkt me ook wel relaxed voor in de winter.
[ afbeelding ]
35 euroquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wil een roze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
valt op zich nog mee...quote:
Ik zal je de link wel even doorgeven want het is een actie op het momentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt op zich nog mee...
zo'n trui/vest is vaak rond de 15/20euro.. broek ook...
ik ook!!!quote:
dolfie pas wel in een xxs-jequote:
klopt, ik pas overal in... maar of het staatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dolfie pas wel in een xxs-je
* kwiebuske ff blijft kijken wat dc gooit en op welke hoogte
dat w88 we gewoon afquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:52 schreef dolfina-chica het volgende:
klopt, ik pas overal in... maar of het staat
persoonlijk zou ik voor grote maat gaanquote:
hij zat bij een oude mp3 speler.. dus dat weet ik dat die kan/kon..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:16 schreef DJMO het volgende:
zou je moeten uitproberen. meeste mp3 spelers niet volgens mij , omdat ze maar een klein vermogen hebben
psst lief.. moet ik die poffertjesplaat nog voorbehandelen op de eoa manier of doe jij dat liever (you know mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:18 schreef Papabear het volgende:
USB = USB, dus ik zou niet weten waarom niet. Anders zou het wel een andere aansluiting hebben gehad.
gewoon laten staan moquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:21 schreef DJMO het volgende:
psst lief.. moet ik die poffertjesplaat nog voorbehandelen op de eoa manier of doe jij dat liever (you know me)
zal ik zo even bekijken..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef kwiebuske het volgende:
ff op de stekker kijken
naar uitgaande V / A
en dat vergelijken met wat de spelert aangeeft.
wat heb je gehaakt ???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef dolfina-chica het volgende:
zal ik zo even bekijken..
eerst even boodschappen halen en nieuwe oortjes... ben vandaag blijven haken... dus draadje van oortje door midden
Hij is geëmailleerd, dus niet nodig. Wel eerst ff flink heet laten worden en dan pas goed insmeren met oliequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
psst lief.. moet ik die poffertjesplaat nog voorbehandelen op de eoa manier of doe jij dat liever (you know me)
Pfff... heb ik nóg meer door te smerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gewoon laten staan mo
grijns
heeft ie ook nog wat te doen...
Zo'n stopcontact naar usb stekker? En heeft je mp3 speler een ingebouwde accu of een batterij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:14 schreef dolfina-chica het volgende:
even een gekke vraag...
nee, dolfie, is geen gekke vraag...
ik heb een mp3 speler, die ik kan met usb kan aansluiten op pc, maarrrr nou heb ik ook een zo';n losse stekker waar die usb in kan... kan ik daar ook mijn mp3 op die manier opladen??
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij is geëmailleerd, dus niet nodig. Wel eerst ff flink heet laten worden en dan pas goed insmeren met olie
[..]
Pfff... heb ik nóg meer door te smeren
ik gok op accu.. aangezien hij ook stroom oplaadt aan de pc... en niet met batterij vervangen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo'n stopcontact naar usb stekker? En heeft je mp3 speler een ingebouwde accu of een batterij?
nee, bleef met mijn koptelefoon hangen achter werkkrat.. dus draadje doormidden en pijnlijk oorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat heb je gehaakt ???
een trui ??
Mp3 spelers hebben ook maar een klijn vermogen nodig er zijn zelfs USB batterij laders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:16 schreef DJMO het volgende:
zou je moeten uitproberen. meeste mp3 spelers niet volgens mij , omdat ze maar een klein vermogen hebben
dat is wat voor dolfiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mp3 spelers hebben ook maar een klijn vermogen nodig er zijn zelfs USB batterij laders.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef dolfina-chica het volgende:
boodschappen... en oordopjes halen...
Vergeet de batterijen nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is wat voor dolfie![]()
* dolfina-chica denkt aan het nachtkastje
hahahahahahahaquote:
Goffer, net m'n auto gewassenquote:Op dit moment schuift met een zuidenwind een flinke wolk Saharazand hoog in de atmosfeer ons land binnen.
Met de regen die komende avond en nacht wordt verwacht in vooral de westelijke helft van het land, is de kans groot dat het fijne zand met de regen naar beneden komt, meldde MeteoConsult vrijdag.
Zon twee tot vijf keer per jaar regent het zand. Maar dit keer gaat het om een wolk die zo groot is dat hij op satellietfotos is te zien, aldus een woordvoerder van het weerbureau.
jan zal het vast niet erg vinden als je weer door de wasstraat moetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:51 schreef Papabear het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)huift-nederland.html
[..]
Goffer, net m'n auto gewassen
Zet je de auto gewoon hier neer, hier blijft het droogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:51 schreef Papabear het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)huift-nederland.html
[..]
Goffer, net m'n auto gewassen
Je woont toch niet toevallig in Haren hè? Ik wil hem wel graag heel houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zet je de auto gewoon hier neer, hier blijft het droog
Toevallig nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je woont toch niet toevallig in Haren hè? Ik wil hem wel graag heel houden
quote:
Dat hangt er vanaf wat er in het nachtkastje ligtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je een lader voor 1 batterij nodig of voor 2 batterijen?
Daar waar jij op doelt, zit daar geen adapter bij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat er in het nachtkastje ligt![]()
Jezus, jij wilt echt niet over het hoofd gezien wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ken ze ja...
ik vind ze gaaf.. ik zou zo deze aandoen naar de boerderij en misschien ook nog wel naar mijn "tuin"werk
[ afbeelding ]
Het gaat niet over míjn nachtkastjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar waar jij op doelt, zit daar geen adapter bij?
Gelukkig, dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het gaat niet over míjn nachtkastje
alsof k het leuker zou vinden als de afspraak niet door zou gaanquote:Volgende week gaat *dochterlief* weer uit logeren.
*dochterlief* heeft aangegeven het leuk te vinden als ouders bellen als zij daar is.
Ik schat in dat jij het ook prettig vindt als de afspraak gewoon doorgaat.
We hebben besloten om de belafspraak door te laten gaan, maar wel op een ander tijdstip.
Dit komt beter uit voor de groepsleiding, het avondprogramma etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |