abonnement Unibet Coolblue
pi_118139442
Hoi dames (en heren),

Ik wil graag een nieuwe stijltang kopen. Welke hebben jullie (gehad) en raden jullie het meest aan?

Ik twijfel het meest tussen:

-Remington (sleek & curl)
-Remington (Shine therapy)
-CHI tang

Ik wil het effect hebben dat mijn haar superglad en glanzend word. Ik heb vandaag de CHI tang uitgeprobeerd, hij was SUPERR goed. Alleen de CHI tang is wat prijziger. De remington is weer een stuk goedkoper..

[ Bericht 1% gewijzigd door Riri1 op 18-10-2012 19:49:47 ]
pi_118139488
Ik heb die eerste twee nooit geprobeerd, maar ik heb de CHI tang letterlijk al 6 jaar ofzo (misschien al 7) en nog geen dag spijt van gehad. Is het geld zeker dubbel en dwars waard.
pi_118139568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb die eerste twee nooit geprobeerd, maar ik heb de CHI tang letterlijk al 6 jaar ofzo (misschien al 7) en nog geen dag spijt van gehad. Is het geld zeker dubbel en dwars waard.
Ja de CHI tang is zeker goed, alleen wat prijzig. Voor hoeveel had jij hem gehaald en waar?
De Remington word minder vaak gekocht, maar hoor van veel mensen dat hij even goed is als de CHI.
pi_118139710
-foutje-
pi_118139771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Riri1 het volgende:

[..]

Ja de CHI tang is zeker goed, alleen wat prijzig. Voor hoeveel had jij hem gehaald en waar?
De Remington word minder vaak gekocht, maar hoor van veel mensen dat hij even goed is als de CHI.
Poeh, moet ik even denken... volgens mij net boven de 100 euro, ergens bij een kapper in Oosterhout. Je hebt ook levenslange garantie op de keramische platen volgens mij.

http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=chi+stijltang

Die van mij staat hier niet tussen. Ik heb deze:

pi_118140556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Poeh, moet ik even denken... volgens mij net boven de 100 euro, ergens bij een kapper in Oosterhout. Je hebt ook levenslange garantie op de keramische platen volgens mij.

http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=chi+stijltang

Die van mij staat hier niet tussen. Ik heb deze:

[ afbeelding ]
Ah oke, ik zie ook dat je goedkope versie's hebt van de CHI tang. Die zijn vast ook minder goed.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:59:21 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_118167787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Poeh, moet ik even denken... volgens mij net boven de 100 euro, ergens bij een kapper in Oosterhout. Je hebt ook levenslange garantie op de keramische platen volgens mij.

http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=chi+stijltang

Die van mij staat hier niet tussen. Ik heb deze:

[ afbeelding ]
Die heb ik ook al een jaar of 6. Geen moment spijt van gehad en het geld dubbel en dwars waard
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118231273
Heb geen van bovenstaande in mijn bezit, maar gebruik al bijna 10 jaar verschillende (dure) stijltangen en nu beginnen mijn haren tot bovenaan af te breken; krijg ze ook met geen mogelijkheid meer stijl, omdat ze zo beschadigd zijn.. ik zou dan ook voor de CHI-tang gaan, heb er goede ervaringen over gehoord :).
pi_118355418
Ik heb een remington sleek en curl... Ondertussen al jaren een hele goede :) ben er echt superblij mee! En je maakt er net zo makkelijk krullen mee als stijl haar.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:44:12 #10
383419 HenkDeZeiler
Ik hou van leuke meisjes!
pi_118439736
Hoi Riri,

Ik had ook een stijltang (als man zijnde!) van het merk CHI. Was enorm goed, warmde snel op en liet mijn haar weer in goede banen vallen. Was wel duur maar de prijs waard, een aanradertje! Nu is mijn haar weer kort, maar misschien als ik het weer ga laten groeien gebruik ik hem weer. Maar ik weet nog niet wat mijn plannen zijn, ik leef met de dag (yolo)
Je zusje is sessiemanager
pi_118442124
Ik zou voor de Chi gaan! Wel een stuk duurder, maar zijn geld absoluut waard. Ik heb de Remington's nooit geprobeerd, maar ik heb wel een tijdje een Wahl gehad, een merk wat ook bij kapsalons verkocht wordt, en ik merkte toch wel verschil met de Chi. Vooral als je dik en veel haar hebt is een Chi echt perfect.
Live to win, dare to fail
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')