ik heb zelf het idee dat mannen dat vaker doen dan vrouwen willen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij het uitgaan zal je idd bijna altijd wel op de vrouw moeten afstappen voor er wat kan gebeuren.
Wel met boys misschienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik in een gaybar niet veel succes bij de dames zal hebben.
GIMMEquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Want. Helaas alleen in mannenmaat
.
Bij jou is het altijd ongewenst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb zelf het idee dat mannen dat vaker doen dan vrouwen willen.
dus het is ongewenst als ik dat zou gaan doen. ik heb altijd geweigerd er moeite voor te gaan doen.
het moet niet gekker worden nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Samzz het volgende: [..] Neeeeeeeeeee
!!! Vragen stellen? Nooooeeeeeees
!
Wat zijn dat voor gedrochten?quote:
Haha, dat is toch niet mijn ding.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel met boys misschien
bij schrijven dacht ik daar al aan. ik kan me prima voorstellen dat je dat denkt, door hoe ik op dit forum overkom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd ongewenst.
vooral als ie zijn boss kostuum draagt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel met boys misschien
Minequote:
*Wink wink, nudge nudge.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden nee.jij leek wel een beetje op dat meisje net bij lingo. ja, ik had net lingo opstaan. nav dit topic uiteraard.
Ik las "mannenhaat"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Want. Helaas alleen in mannenmaat
.
lekker dansen op all the single ladiesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral als ie zijn boss kostuum draagt.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
bij schrijven dacht ik daar al aan. ik kan me prima voorstellen dat je dat denkt, door hoe ik op dit forum overkom.
Who the hell ... ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
honey boo boo en dr moeder
Die moeder zal in het dagelijks leven wel een vent zijn of zoquote:
Ik kan niet beslissen of ze er nu als vrouw of als man beter uitziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moeder zal in het dagelijks leven wel een vent zijn of zo.
wat heb je tegen mij?quote:
op de muziek van wham! uiteraard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lekker dansen op all the single ladies
Ik heb niets tegen jou, ik vind alleen dat sommige parasieten (desnoods met dwang) dienen te verdwijnen uit deze samenleving.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat heb je tegen mij?
wie ben jij? was jij die keer bij royco toen met kaneel en captainmaximum mee uit leiden? waarom had je toen niets tegen mij?
are you flirting with me?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mine. Nee, jij mag 'm. Herenshirts staan mij niet
.
[..]
*Wink wink, nudge nudge.
hey ik wilde/wil het wel anders hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen jou, ik vind alleen dat sommige parasieten (desnoods met dwang) dienen te verdwijnen uit deze samenleving.
Ja hallo je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen jou, ik vind alleen dat sommige parasieten (desnoods met dwang) dienen te verdwijnen uit deze samenleving.
daar was ik doorheengeslapen. alleen 1ste leidenmeet was mij nog netaan gelukt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hallo je kan ook overdrijven
Wie was jij bij die leidenmeet dan fluffy? ik was daar ook nl
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hallo je kan ook overdrijven
Wie was jij bij die leidenmeet dan fluffy? ik was daar ook nl
I rest my case.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
het is de samenleving die hier de verotte en schuldige is!
Nou ik vind jouw mening dan net zo lame als die van fluffyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
I rest my case.
Overigens denk ik echt zo. Geen troll, geen raar grapje.
quote:
volgens mij wel. de wink dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het universele flirtteken dan![]()
?
Als mensen hun bestaan richten op het teren op anderen, op wraak, op vernielzucht en parasiteren, dan mogen ze van mij verdwijnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik vind jouw mening dan net zo lame als die van fluffy
Hoi Bart, heb je nog wat ontzettend spannends meegemaakt of grappigs te vertellen? Wilde plannen?quote:
valt me toch tegen van je, dit simplisme.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als mensen hun bestaan richten op het teren op anderen, op wraak, op vernielzucht en parasiteren, dan mogen ze van mij verdwijnen.
Met hun waardeloze leven verpesten ze het leven van mensen die echt hun best doen, echt werken aan een mooie toekomst. En volgens mij is het leven van de laatste groep een stuk meer waard.
Nee, nee, ik laat hem maar met rustquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
of wilde je fluf nog wat extra opfokken?
Ja oké maar sommige mensen weten/kunnen niet beterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als mensen hun bestaan richten op het teren op anderen, op wraak, op vernielzucht en parasiteren, dan mogen ze van mij verdwijnen.
Met hun waardeloze leven verpesten ze het leven van mensen die echt hun best doen, echt werken aan een mooie toekomst. En volgens mij is het leven van de laatste groep een stuk meer waard.
en hoe was je dag? lekker gegeten ook?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi Bart, heb je nog wat ontzettend spannends meegemaakt of grappigs te vertellen? Wilde plannen?
In het geval van Fluffy snap ik dergelijke opmerking wel...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
valt me toch tegen van je, dit simplisme.
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik maak zelf nooit wat mee, daarom haat ik ook op anderen. Godverdomme, dat ze maar ook mooi moeite mogen gaan hebben met het meemaken van dingen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
en hoe was je dag? lekker gegeten ook?
ik niet zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het geval van Fluffy snap ik dergelijke opmerking wel...
Geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat ben ik me toch een partij vrolijk vandaag. Heerlijk.
inderdaad. het ligt allemaal aan murdera en anderen die zoveel meemaken en zelfs soms buiten de deur komen. op de brandstapel ermee!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maak zelf nooit wat mee, daarom haat ik ook op anderen. Godverdomme, dat ze maar ook mooi moeite mogen gaan hebben met het meemaken van dingen.
wat twi zegt. of als je je energie even kwijt wil..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat ben ik me toch een partij vrolijk vandaag. Heerlijk.
Je kan mijn denkbeelden niet begrijpen, of je vind het heel simpel neergezet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
valt me toch tegen van je, dit simplisme.
Was dat maar zo..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je bent een meisje.
Schoenen gekocht?
jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is de schuld van Murdera
dat laatste vooral.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan mijn denkbeelden niet begrijpen, of je vind het heel simpel neergezet?
Energie is opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
wat twi zegt. of als je je energie even kwijt wil..
Dat kan wel kloppen, ik heb niet zo'n zin om een heel betoog neer te zetten, en het blijft natuurlijk internet waar je enkel bepaalde onderdelen neerkwakt zonder alles te onderbouwen en te verklaren.quote:
Is dat hosselpoging nummer drie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
Na dat gekots, even wat liefde voor Muur.
Oehhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag wel weer schoentjes besteld.
Het is natuurlijk altijd lastig om te beslissen wie wel en niet zou mogen leven naar mijn inzicht, gelukkig hoef ik dat zelf ook niet te overdenken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja oké maar sommige mensen weten/kunnen niet beter
Nee. Ik hossel niet, weet je dat nu nog niet?quote:
jup. snap ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen, ik heb niet zo'n zin om een heel betoog neer te zetten, en het blijft natuurlijk internet waar je enkel bepaalde onderdelen neerkwakt zonder alles te onderbouwen en te verklaren.
Condoleer hem met het verlies van z'n vrije leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
Beste vriend gaat volgend jaar trouwen
Soort van gefeliciteerd met zijn huwelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
Beste vriend gaat volgend jaar trouwen
Misschien ben je online aan het oefenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik hossel niet, weet je dat nu nog niet?
jij wordt gehosseld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik hossel niet, weet je dat nu nog niet?
Dan vind ie me leuk om m'n tietenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien ben je online aan het oefenen.
Gewoon een tietenpic naar 'm DM'en, dan heb je 'm zo gehosseld.
Nah, hij niet hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condoleer hem met het verlies van z'n vrije leven.
Gadverquote:
Zo simpel ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vind ie me leuk om m'n tieten.
Heb je de illusie dat mannen vrouwen voor iets anders leuk vinden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vind ie me leuk om m'n tieten.
Is dat niet zo danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je de illusie dat mannen vrouwen voor iets anders leuk vinden?
Ja, maar die heb ik al. Ik vind deze wel tof.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadver. Die van gisteren zijn veel toffer.
Het komt vooral door de kleurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik al. Ik vind deze wel tof.
Arme myr.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij jou is, zo goed ken ik je niet. Noch je tieten.
Daar hoef je mij en m'n tieten ook niet voor te kennen. Enkel mannen in het algemeen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij jou is, zo goed ken ik je niet. Noch je tieten.
Kleur houd ik juist wel van. Voor schoenen tenminste. Ben alleen benieuwd hoe ik de teen in het echt vind. Dat randje houd ik eigenlijk niet zo van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt vooral door de kleur. Poepbruin is niet mijn smaak.
Kan je er al op lopen?
Welke van gisteren? Heeft ze gisteren godverdomme ook al schoenen besteld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadver. Die van gisteren zijn veel toffer.
Oh, ja, maar Myraela zit qua leeftijd nog niet in jouw doelgroep hè? Die heeft nog een vrij hippe en jonge smaak.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Welke van gisteren? Heeft ze gisteren godverdomme ook al schoenen besteld?
Nee, gisteren kwam er een paar voorbij die Myra in het blauw heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Welke van gisteren? Heeft ze gisteren godverdomme ook al schoenen besteld?
Oh, die zijn wel kinkyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gisteren kwam er een paar voorbij die Myra in het blauw heeft.
Niet spannend of grappig, wel heel leuk. Mijn beste vriendin is gister van d'r eerste kindje bevallenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi Bart, heb je nog wat ontzettend spannends meegemaakt of grappigs te vertellen? Wilde plannen?
Dat is wel humor ja. Heb je 'r even flink uitgelachen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet spannend of grappig, wel heel leuk. Mijn beste vriendin is gister van d'r eerste kindje bevallen
Ik wil nudequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik in deze kleur dan al leuker.
[ afbeelding ]
Ik vind die wel erg leu....JE HEBT GODVERDOMME GENOEG BESTELD NUquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik in deze kleur dan al leuker.
[ afbeelding ]
Laten zien wie de baas is Twiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind die wel erg leu....JE HEBT GODVERDOMME GENOEG BESTELD NU
Ik ga niets meer bestellen, want wij gaan volgend weekend nog uit eten om te vieren dat ik een baan heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind die wel erg leu....JE HEBT GODVERDOMME GENOEG BESTELD NU
Jij bent gewoon bang dat we het over seks gaan hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
Kom mensen, we gaan het nu over nageltjes hebben
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niets meer bestellen, want wij gaan volgend weekend nog uit eten om te vieren dat ik een baan heb.
Goed getrained.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niets meer bestellen, want wij gaan volgend weekend nog uit eten om te vieren dat ik een baan heb.
Nee. Het is niet normaal dat dit je nog steeds bezig houdt. Kom op zeg, het is 5-6 jaar geleden. Het was inderdaad een kutstreek van haar, maar get the fuck over it.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
mag ik iets feedback over iets?
eerst iets over mijzelf. ik ben(hopelijk) geen kutpersoon. als ik het ben zou ik het graag anders willen hebben, en ik doe wel altijd/meestal mijn best. soms kan ik het alleen niet meer aan. dat ik hier iedereen lijk te haten ofzo is afweer. dat was misschien(en is ook wel) onterecht.
ik quote eerder vanavond mijzelf, dat ik in de kroeg op een meisje afstapte, omdat ik dat WILDE.
ik wilde tegen haar zeggen dat ze vlakbij me woont, en dat ik haar moeder ken via via enzo.
daar had ze prima "ja klopt" ofzo op kunnen zeggen.
ik deed gewoon aardig, en wilde gewoon even leuke tijd hebben. ik WILDE dat.
inplaats daarvan ging zij als een in-en-in slecht persoon mij kijhardt uitschelden terwijl ze in de gaten hield, en express netaan liet merken dat iedereen het zag. en mij uitschelden voor creep enszo.
goed dat is nu jaar of 5/6 terug ik weet nieteens. en ik ontwijk haar ookal woont ze vlakbij als de pest.
maargoed, net was ik even stukje lopen. en rara! haar auto staat op een weiland van ons geparkeert.!
dan krijg ik gewoon drangen om met een vorkheftruck 2 gaten in de zijkant te raggen, en de auto in de sloot te verplaatsen.
zo in - en -in gemeen is dat van haar hoe zij tegen mij gedaan heeft. DAT soort wijven haat ik nou. altijd gezellig met haar vriendjes zijn enzo. en ze woont bij mij vlakbij, ik zeg voor het eerst eens wat tegen haar en ik krijg meteen terug dat ik een creep ben.
ik doe het niet haar auto in de sloot verplaatsen want ik weet dat ik me dan meteen ook kut erover ga voelen, en dan ga ik me alleen maar nog ongelukkiger voelen, en dan kan ik ec ht niet met mezelf leven . maar is het normaal dat ik er wel aan denk?
Wij willen jou ook nudequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nude. Dus specifiek een dergelijke kleur. Helaas heb ik de mijne weg moeten gooien
.
Dat was eigenlijk het enige stuk dat ik nog wel kon begrijpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef twi het volgende:
en denken niet om ineens met een vorkheftruck gaten in hun auto te gaan prikken.
Ah goed bezigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen voor jezelf moet pratenquote:
Dat lijkt me ook wel een keer grappigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het enige stuk dat ik nog wel kon begrijpen.
Je kent me al te goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen voor jezelf moet praten.
ik denk eerder dat het is dat ik mij heel erg kut er nog steeds over voel en het is ook erbij al het andere . de frustratie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef twi het volgende:
Het is al jaren geleden, dat meisje is jou al lang en breed vergeten. Mensen stappen normaal gesproken over zulke incidenten heen en denken jaren later niet om ineens met een vorkheftruck gaten in hun auto te gaan prikken. Dat je dat wilt doen, duidt er op dat er iets psychologisch niet helemaal in orde met je is.
Ik blijf er bij dat je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het is dat ik mij heel erg kut er nog steeds over voel en het is ook erbij al het andere . de frustratie.
toen daarna dacht ik dat ik haar spiegel wel eraf zou kunnen slopen. dat is mij ook aangedaan in enschede. ineens was de spiegel van mijn auto(die ik net weer had gfemaakt)erafgesloopt.
dat doe ik ook niet. maar ik denk er wel aan. gewoon de haat/frustratie/wraak.
zo oneerlijk alles.
Scherp inzichtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat je hulp nodig hebt
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet spannend of grappig, wel heel leuk. Mijn beste vriendin is gister van d'r eerste kindje bevallen
Dat vindt iedereen maar dat boeit onze geachte heer Fluffy niks. Die gaat liever op dezelfde toer verder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch veel fijner om je altijd als een enorme kneus te gedragen, en de rest de schuld te geven, dan hoef je nooit aan jezelf te werken, en je kutleven. tjah, dat is de schuld van iedereen behalve jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is geen trolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen maar dat boeit onze geachte heer Fluffy niks. Die gaat liever op dezelfde toer verder.
Fluffy is echt de beste troll ooit.
Was het maar een troll.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen maar dat boeit onze geachte heer Fluffy niks. Die gaat liever op dezelfde toer verder.
Fluffy is echt de beste troll ooit.
ik ook.. wil bijna de doorverwijzing voor m schrijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch veel fijner om je altijd als een enorme kneus te gedragen, en de rest de schuld te geven, dan hoef je nooit aan jezelf te werken, en je kutleven. tjah, dat is de schuld van iedereen behalve jou.
We hebben 'm gemeet. Als hij een troll is, kunnen alle Oscars uit de historie van de Academy Awards naar hem toegeschoven worden.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben 'm gemeet. Als hij een troll is, kunnen alle Oscars uit de historie van de Academy Awards naar hem toegeschoven worden.
Dan ben je wel dieptriest. Ik hoopte eigenlijk dat dergelijke triestheid niet bestond, maar helaas, kennelijk wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
ja tuurlijk een troll bedenkt dit......
wel een heel goed verhaal, en ook een heleboel korte verhaaltjes die heel mooi in elkaar samen vallen en op elkaar aansluiten dan. of niet?
Is ie in het echt ook zo triest?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben 'm gemeet. Als hij een troll is, kunnen alle Oscars uit de historie van de Academy Awards naar hem toegeschoven worden.
Mlig is toch best leuk om op meets te hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
mijn best doen is goed genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch veel fijner om je altijd als een enorme kneus te gedragen, en de rest de schuld te geven, dan hoef je nooit aan jezelf te werken, en je kutleven. tjah, dat is de schuld van iedereen behalve jou.
Afgaande van zijn postgedrag kan ik me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Keer gemeet, vond 'm eigenlijk best een toffe kerel
Hij is inderdaad best okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgaande van zijn postgedrag kan ik me dat niet voorstellen.
Ach ik ben in het echt ook best een toffe kerelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgaande van zijn postgedrag kan ik me dat niet voorstellen.
Ligt eraan hoe je het brengt, maar het kan best creepy overkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mijn best doen is goed genoeg.
als ik met *big smile* op iemand afloopt, en zeg dat ze vlakbij me woont, en haar moeder al via via ken en zij doet zo........ waarom moet ik dan MIJZELF gaan veranderen?
Ze noemde je creep enzo? Geen woord aan gelogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik met een lach van "hey" op iemand afloopt, en zeg dat ze vlakbij me woont, en haar moeder al via via ken en zij doet zo........ waarom moet ik dan MIJZELF gaan veranderen?
Damn, ze deed 5 jaar geleden lullig tegen jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik met een lach van "hey" op iemand afloopt, en zeg dat ze vlakbij me woont, en haar moeder al via via ken en zij doet zo........ waarom moet ik dan MIJZELF gaan veranderen?
Hij was in het echt wel aardig, grappig en gewoon verwarrend. Gewone wartaal is wel acceptabel, maar als het zo is als vandaag, dan hoef ik 'm niet meer op een meet te zien. Ik neig bijna naar het dragen van een kogelvrij vest, mocht íe wel komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mlig is toch best leuk om op meets te hebben?
ik heb nog steeds niet gepoolt/gebiljard. maar ik weet alles nog!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Keer gemeet, vond 'm eigenlijk best een toffe kerel
Met dit soort uitspraken neig je er zelf ook naartoe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
Als ik MLIG was had ik al lang een kogel door mijn kop gejaagd.
True story.
nou oke. misschien had zij mij nog nooit gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt, maar het kan best creepy overkomen.
Breng hem nou niet op ideeën.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
Als ik MLIG was had ik al lang een kogel door mijn kop gejaagd.
True story.
ja en ze heeft altijd vuile blikken he!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, ze deed 5 jaar geleden lullig tegen je. So what? Mensen doen soms lullig, deal with it.
Daar heb je wel gelijk in ja....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was in het echt wel aardig, grappig en gewoon verwarrend. Gewone wartaal is wel acceptabel, maar als het zo is als vandaag, dan hoef ik 'm niet meer op een meet te zien. Ik neig bijna naar het dragen van een kogelvrij vest, mocht íe wel komen.
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik mis iets, MLIG en Fluffy zijn dezelfde?
Nou en. Sommige mensen hebben een nors gezicht. Boeiend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja en ze heeft altijd vuile blikken he!
maar dat weet ik niet zeker, want ik probeer dat altijd zo snel mogelijk te vergeten. dus hoevaak dat is weet ik niet meer.
Je kan ergens naar neigen, niet ergens naartoe neigen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken neig je er zelf ook naartoe.
Kijk hier eens, ben je wel even zoet meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niet gepoolt/gebiljard. maar ik weet alles nog!
(of naja , ik denk dat ik alles nog weet. maar als ik iets niet meer weet dan weet ik ook niet wat het is want dat ben ik het al vergeten)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik mis iets, MLIG en Fluffy zijn dezelfde?
Ach, ik heb ook altijd een vuile klotekop. Kan ook gewoon altijd zo zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja en ze heeft altijd vuile blikken he!
Lieveschat, dan heb je een vergissing gemaakt en had je gewoon pech. Zij reageert dan op een nare, maar zeer begrijpelijke manier in dit geval. So what? Zet je eroverheen, maar blijf er niet nog jaren mee rondlopen. Dat is gewoon kansloos en een verspilling van je tijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nou oke. misschien had zij mij nog nooit gezien.
maar ik had het idee dat ze me al een paar keer had gezien en vaag wel wist dat ik vlakbij woonde.
alsnog. had ze niet meteen zo moeten doen, en mij het voordeel van de twijfel moeten gunnen vind ik dat ik geen creep ben.
Jij hebt een schattig snoetje manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook altijd een vuile klotekop. Kan ook gewoon altijd zo zijn.
quote:
Hij is helaas weer terug, de ene huilebalk verdwijnt en er komt een nieuwe voor terug.quote:
Ja ik snap het wel.... op Fok meets is het onmogelijk om nors te kijken met al die leuke damesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Je moet mij niet op een slechte dag over straat zien lopen, vooral niet als het ook nog regent.
Heb al vaker te horen gekregen dat ik er heel erg agressief uitzie.
Dat is waar, en dan nog twi en heloef en de sfeer kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel.... op Fok meets is het onmogelijk om nors te kijken met al die leuke dames
Ik fleur d'r ook altijd weer van op
ohja dankje. het lijkt alsof ik me heel erg aantrek maar dat heb ik natuurlijk allang al gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieveschat, dan heb je een vergissing gemaakt en had je gewoon pech. Zij reageert dan op een nare, maar zeer begrijpelijke manier in dit geval. So what? Zet je eroverheen, maar blijf er niet nog jaren mee rondlopen. Dat is gewoon kansloos en een verspilling van je tijd.
En als ik dan zie dat jullie er ook allemaal zijn kijk ik weer norsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel.... op Fok meets is het onmogelijk om nors te kijken met al die leuke dames
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ik dan zie dat jullie er ook allemaal zijn kijk ik weer nors
Nee, zij is het al lang vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja dankje. het lijkt alsof ik me heel erg aantrek maar dat heb ik natuurlijk allang al gedaan.
het is alleen dat ze dit flikt tegen mij, terwijl ze weet dat ze me verrot heeft gescholden, dat ik weer aan alles wat ze heeft gedaan bij elkaar optel. ze walst gewoon door met mij "gebruiken".nu is op weiland parkeren niet erg, maar het gaat om het gebaar/weer-zon-actie
heeft zij geen schuldgevoel of iets?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel humor ja. Heb je 'r even flink uitgelachen?
Wacht even. Ze parkeert op een weiland en jij bezit dat weiland? Of?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja dankje. het lijkt alsof ik me heel erg aantrek maar dat heb ik natuurlijk allang al gedaan.
het is alleen dat ze dit flikt tegen mij, terwijl ze weet dat ze me verrot heeft gescholden, dat ik weer aan alles wat ze heeft gedaan bij elkaar optel. ze walst gewoon door met mij "gebruiken".nu is op weiland parkeren niet erg gebruiken/misbruiken, maar het gaat om het gebaar/weer-zon-actie
heeft zij geen schuldgevoel of iets?
Tijd voor een Royco Fok ladies nightquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ik dan zie dat jullie er ook allemaal zijn kijk ik weer nors
Ja, de meesten zijn echt gezelligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weiland vat ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wacht even. Ze parkeert op een weiland en jij bezit dat weiland? Of?
Ik zeg een ding:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi ben je er volgende week nou ook bij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de meesten zijn echt gezellig. Ik lig altijd in een deuk.
mijn ouders hebben dat weiland die aan het dorp grenst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij zijn de krenten in de pap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar, en dan nog twi en heloef en de sfeer kan niet meer stuk.
quote:
Nee, ik kan niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ben je er volgende week nou ook bij?
En zij parkeert daarop? Wat vinden je ouders daarvan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een weiland die aan een dorp grenst.
Daar mag je dan dus niet op parkeren, want het is hun eigendom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mijn ouders hebben dat weiland die aan het dorp grenst.
weet niet. moet ik het vragen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
En zij parkeert daarop? Wat vinden je ouders daarvan?
Als zijn ouders daar toestemming voor geven nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar mag je dan dus niet op parkeren, want het is hun eigendom.
KOM MAAR DOOR MET DIE RECHTZAAK
ja dat soort haatgevoelens. maar dat komt omdat ik al wat tegen haar heb. maar met een vorkheftruck gaten in de zijkant maken en dan in de sloot doen gaat weer wat te ver denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar mag je dan dus niet op parkeren, want het is hun eigendom.
KOM MAAR DOOR MET DIE RECHTZAAK
Wil jij op korte termijn graag luiers vervangen, twee tot drie keer per nacht opstaan om een baby te voeden, niet meer je huis uit kunnen om leuke dingen te doen terwijl de kindjes op bed liggen, een half uur bezig zijn voordat je überhaupt je huis uit bent op weg naar iets waar je nooit veel langer dan een uur kunt blijven en een shitload aan geld kwijt zijn aan, tsja...alleen al de shit?quote:
Euh ... Nee hoor. Maar het is hun weiland, ik zou me niet zo druk maken. Heb je er echt last van?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. moet ik het vragen?
Denk je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat soort haatgevoelens. maar dat komt omdat ik al wat tegen haar heb. maar met een vorkheftruck gaten in de zijkant maken en dan in de sloot doen gaat weer wat te ver denk ik.
ik heb er geestelijk/psychologisch last vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Nee hoor. Maar het is hun weiland, ik zou me niet zo druk maken. Heb je er echt last van?
Vertrouwd gevoel voor je zeker?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb er geestelijk/psychologisch last van
telt dat?
Waarom? Het is een fucking auto op een fucking weiland. Zoek wat afleiding of zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb er geestelijk/psychologisch last van
telt dat?
het was een grapje. volgensmij kom ik op internet nogal geschift overquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Het is een fucking auto op een fucking weiland. Zoek wat afleiding of zo.
Laten we hopen dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als zijn ouders daar toestemming voor geven niet.
Nee ga dan maar naar de Rijdende Rechter, dan wordt dit gewoon op een goede manier opgelost.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat soort haatgevoelens. maar dat komt omdat ik al wat tegen haar heb. maar met een vorkheftruck gaten in de zijkant maken en dan in de sloot doen gaat weer wat te ver denk ik.
Ach 1 glimlachje van dat kind is genoeg om al die ellende te vergeten toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wil jij op korte termijn graag luiers vervangen, twee tot drie keer per nacht opstaan om een baby te voeden, niet meer je huis uit kunnen om leuke dingen te doen terwijl de kindjes op bed liggen, een half uur bezig zijn voordat je überhaupt je huis uit bent op weg naar iets waar je nooit veel langer dan een uur kunt blijven en een shitload aan geld kwijt zijn aan, tsja...alleen al de shit?
Uitlachen dus!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het was een grapje. volgensmij kom ik op internet nogal geschift over
Niet alleen volgens jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil, het gaat erom wat zij willen. En zij wilden dat kindje heel ontzettend graag. Dus nee, niet uitlachen maar heel ontzettend blij zijn voor hen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wil jij op korte termijn graag luiers vervangen, twee tot drie keer per nacht opstaan om een baby te voeden, niet meer je huis uit kunnen om leuke dingen te doen terwijl de kindjes op bed liggen, een half uur bezig zijn voordat je überhaupt je huis uit bent op weg naar iets waar je nooit veel langer dan een uur kunt blijven en een shitload aan geld kwijt zijn aan, tsja...alleen al de shit?
Uitlachen dus!
Ja, ik meen het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meen je dat nou??![]()
Ik zat me er al een beetje op te verheugen
Zit je naar zo'n tandeloze grijs te kijken, lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach 1 glimlachje van dat kind is genoeg om al die ellende te vergeten toch?
't is ook niet mijn ding hoor
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik meen het.
[..]
Zit je naar zo'n tandeloze grijs te kijken, lekker.
Ik ben straks al zoveel geld kwijt aan de belasting moet ik de rest nog gaan spenderen aan zo'n kind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach 1 glimlachje van dat kind is genoeg om al die ellende te vergeten toch?
't is ook niet mijn ding hoor
Zie jij je giechel maar in de plooi te houden als zo'n kleintje hardop begint te lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik meen het.
[..]
Zit je naar zo'n tandeloze grijs te kijken, lekker.
Oh, dat lukt mij heel makkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zie jij je giechel maar in de plooi te houden als zo'n kleintje hardop begint te lachen
Hell yeahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wil jij op kortede lange termijn graag luiers vervangen, twee tot drie keer per nacht opstaan om een baby te voeden, niet meer je huis uit kunnen om leuke dingen te doen terwijl de kindjes op bed liggen, een half uur bezig zijn voordat je überhaupt je huis uit bent op weg naar iets waar je nooit veel langer dan een uur kunt blijven en een shitload aan geld kwijt zijn aan, tsja...alleen al de shit?
Uitlachen dus!
Kinderen zijn wel leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zie jij je giechel maar in de plooi te houden als zo'n kleintje hardop begint te lachen
IJskoud.quote:
Toch zie ik mezelf steeds meer wel papa wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kinderen zijn wel leuk.
Als ze maar van iemand anders zijn.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
IJskoud.
En ja, ik vind kinderen gewoon geen flikker aan. En baby's al helemaal niet, lelijke monstertjes. Babydiertjes worden tenminste nog leuk en schattig.
Ik wil ze van mijzelfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kinderen zijn wel leuk.
Als ze maar van iemand anders zijn.
Ik heb niks aan dat kind en nog belangrijker dat kind heeft niks aan mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zie ik mezelf steeds meer wel papa worden
Dat heb je snel besloten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ze van mijzelf
En vooruit, ook van Bartholomeus
Later als ik groot ben
Ik doe wel even googoogaagaa bij kinderen van familieleden en vrienden en dan zijn de ouderlijke driften ook weer getemperd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ze van mijzelf
En vooruit, ook van Bartholomeus
Later als ik groot ben
Amenquote:
Daar ben ik te pessimistisch voor, gelukkig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker naief in het ideaal plaatje blijven geloven
Pessimistenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik te pessimistisch voor, gelukkig.
Over 8 dagen ben ik 21. Ik voel me helemaal niet zo.quote:
Ik start mijn relaties altijd met het idee dat het blijvend isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik te pessimistisch voor, gelukkig.
Ik ben naïefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je alles met een zwarte bril ziet, is de kans dat je gekwetst wordt minimaalquote:
Ik zou gaan voor lekker aankloten en zien waar het schip strandtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mijn eerste ook. Daar ben ik snel op terug gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik start mijn relaties altijd met het idee dat het blijvend is
Bleek niet altijd zo te zijn..
Maar het voelt nu verdomd goedDus waarom niet
Met geblindeerde glazen loop je wel sneller ergens tegen aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je alles met een zwarte bril ziet, is de kans dat je gekwetst wordt minimaal.
Ik wist al gelijk dat het nooit zo lang kon durenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mijn eerste ook. Daar ben ik snel op terug gekomen.
Maar beter open dan angstigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je alles met een zwarte bril ziet, is de kans dat je gekwetst wordt minimaal.
Zwart is niet synoniem voor blind, Roy.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met geblindeerde glazen loop je wel sneller ergens tegen aan.
Pessimistisch is iets anders dan angstig.quote:
Met een stijve ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met geblindeerde glazen loop je wel sneller ergens tegen aan.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart is niet synoniem voor blind, Roy.
Als je op een rose wolk zit moet je stoppen met drinkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar even serieus
Bartholomeus
*op een rose wolk* Beter dan zwarte glazen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je op een rose wolk zit moet je stoppen met drinken
Amen zuster, amenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was even te moe om hem direct te snappenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je op een rose wolk zit moet je stoppen met drinken
Hij zal wel bedoelen dat je met een negatieve instelling negatieve dingen aantrekt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart is niet synoniem voor blind, Roy.
Ik voel me ook niet echt 18 ofzo, eerder 14.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 8 dagen ben ik 21. Ik voel me helemaal niet zo.
Wanneer valt het trouwkaartje in de bus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nooit in een "voor altijd" geloofd. Maar dit is wel voor het eerst dat ik in ieder geval met een toekomst bezig ben.
Ik ben niet negatief. Ik geloof alleen niet in een forever after. Iets te vaak gekwetst daarvoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal wel bedoelen dat je met een negatieve instelling negatieve dingen aantrekt.
Daar zit ook wel een kern van waarheid in.
Soms wil ik weer 14 zijn. The simple life.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet echt 18 ofzo, eerder 14.
Ik ben er vooralsnog voor in om maar gewoon maar te kijken wat er gebeurt en niet te veel vooruit te denken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Ik geloof alleen niet in een forever after. Iets te vaak gekwetst daarvoor.
Het is mooi zolang het duurt en daar geniet ik van.
Toen de lucht nog schoon was, en seks nog viesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wil ik weer 14 zijn. The simple life.
Toen ik nog geen 14 was dacht ik dat dat het moment zou zijn dat alles zou losbarsten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was verschrikkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen je nog moest giegelen om het woord piemel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was, en seks nog vies
Toen had ik het over paren ipv sex, en drachtig ipv zwangerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen je moest nog giegelen om het woord piemel.
Toen je nog samen met de leraar synoniemen voor clitoris mocht verzinnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen je nog moest giegelen om het woord piemel.
Ow maar ik bedoelde het meer als een algemeen pessimistische instelling. Niet alleen op relatiegebied.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Ik geloof alleen niet in een forever after. Iets te vaak gekwetst daarvoor.
Het is mooi zolang het duurt en daar geniet ik van.
De seks was toen wel minder, of nog niet aanwezig. Ligt er net aan hoe lang ik al 14 was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen je nog moest giegelen om het woord piemel.
Ja, ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben er vooralsnog voor in om maar gewoon maar te kijken wat er gebeurt en niet te veel vooruit te denken.
We hadden het toch over relaties toen ik die uitspraak deed? Ik ben heel optimistisch, behalve wat relaties en toekomst samen met iemand betreftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow maar ik bedoelde het meer als een algemeen pessimistische instelling. Niet alleen op relatiegebied.
Ik ben zelf meestal wel optimistisch, behalve op relatiegebied.
Niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee.
Meisjes waren ook al niet stom meer toen
Say what?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik denk soms wel eens dat ik een eeuwige vrijgezel ben en blijf.
Ik moet nog aan alles beginnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik denk soms wel eens dat ik een eeuwige vrijgezel ben en blijf.
Ow ik dacht dat het over een algemene instelling gingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden het toch over relaties toen ik die uitspraak deed? Ik ben heel optimistisch, behalve wat relaties en toekomst samen met iemand betreft.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet?
Ze zullen je vast heel schattig hebben gevonden
Drugs are bad hmmmmmmmkayquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef Faxie het volgende:
Grappig, ik moest gisteren nog denken aan m'n puberperiode (nouja van 12 tot 24 ofzo) en realiseerde me dat me maar bar weinig bijstaat van die periode. Alsof het een soort van droom geweest is.
hey it did get you laidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Drugs are bad hmmmmmmmkay
Nou, wat ik zeg. Dat ik niet gemaakt ben om samen met iemand oud te worden, eigenlijkquote:
Aan alles beginnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet nog aan alles beginnen
Maar dat gevoel ben ik wel kwijt
Like relaties, zoenen, seks, kinderen, huisje, boompje, duur jacht, CEO.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat ik zeg. Dat ik niet gemaakt ben om samen met iemand oud te worden, eigenlijk. Ik hoop het wel, hoor.
[..]
Aan alles beginnen?
Niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee.
Meisjes waren ook al niet stom meer toen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
Toen ik 14 was kregen we in de klas een tijdschriftje wat ging over opgroeien. Met een fotostrip van een meisje dat afspreekt met een jongen via een chatbox en het meteen met hem doet.
Als je maar een condoom gebruikt was de moraal.
Oh ja en een fotoreportage van 5 vriendinnen onder de douche.
En een leuke tas met onder meer scheerschuim.
Daar hoef jij geen 14 voor te zijn, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Like relaties, zoenen, seks, kinderen, huisje, boompje, duur jacht, CEO.
Op vrijgezel zijn? Of wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maakt me op zich ook niet heel veel uitMaar je wordt er toch raar op aangekeken
Ik heb zo hard gelachen toen. Seksuele voorlichting wat was dat hilarisch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gehad. Wat een kutjeugd had ik toch.
Nee totaal geen drugs of wat dan ook. Ik was gewoon een soort van buitenbeentje, maar ook weer niet helemaal. Ik leefde toen totaal niet, en had moeite met het aanpassen aan de grote mensen wereld denk ik. Op de basisschool was ik de bink van de klas wel, maar dat was maar in een klein dorp waar ik iedereen kende. En daarna moest ik dus naar de grote boze stadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Drugs are bad hmmmmmmmkay
Bullshitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |