je bedoelt dat meer dan de helft van mijn inkomen (= belasting) uitgegeven wordt aan de hoeren...? fij, maakt mn dag een stuk fijnerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
weet je wat het mooie is.
ik ga meer dan die kosten terugkrijgen met uitkering. dus de maatschappij draait er voor op.
eigen schuld van hun.
Just keep punching Apolloquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]Nee denk dat ik het financieel en geestelijk niet echt meer op ga brengen misschien
![]()
![]()
Maar ik geef nooit op.. zolang ik niet dood benDus zwartreizen en af en toe tussendoor vastzitten it is
![]()
Kan misschien de koningin ook even mailen.. dat door dit klote land... me het eea is overkomen en nu mn toekomst ook nog in wordt gesmeten..Dat ik dr daarmee loof! Ere! TOP
Gaven ze het maar uit aan een ov, zodat ik mijn studie af kan makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat meer dan de helft van mijn inkomen (= belasting) uitgegeven wordt aan de hoeren...? fij, maakt mn dag een stuk fijner
Kut he, hij neukt, en wij voelen ons genaaidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat meer dan de helft van mijn inkomen (= belasting) uitgegeven wordt aan de hoeren...? fij, maakt mn dag een stuk fijner
Wat hebben ze je aangedaan dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
weet je wat het mooie is.
ik ga meer dan die kosten terugkrijgen met uitkering. dus de maatschappij draait er voor op.
eigen schuld van dit kutland want hun hebben me dit aangedaan. Ik ga zolang mogelijk uitkering trekken!!!!!!!!!!!!
haat haat haat
ik ben 80-100% afgekeurd door het uwv(ik weet niet of ik het goed zeg)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij eigenlijk een uitkering krijgen? Dat is toch alleen als je een werkverleden hebt?
Ben je niet in de war met bijstand? En dat is echt niet zoveel
En je bent nog student?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben 80-100% afgekeurd door het uwv(ik weet niet of ik het goed zeg)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaven ze het maar uit aan een ov, zodat ik mijn studie af kan maken
fijn dit beleidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kut he, hij neukt, en wij voelen ons genaaid
Je vind wel een manierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Verdien verdorie 8 uitkeringen inmiddels.. maar krijgen ho maarWhehe
mooizo! dat is mijn bedoeleing.,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
En met zo'n instelling blijf je zwakzinnig, aldus Hans Teeuwenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mooizo! dat is mijn bedoeleing.,
kutland, en alle kutwijven. ik krijg gewoon haat aan iedereen die wel een leuk leven heeft , dus goedzo
Mega top idd..quote:
Even serieus. Jij hebt nooit in je leven zoveel sores over je heen gehad als ik. Even wedden? Want dat win ik met gemak. En heb ik een uitkering? Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kutland, en alle kutwijven. ik krijg gewoon haat aan iedereen die wel een leuk leven heeft , dus goedzo
Je hebt gelijk, niemand heeft invloed op z'n eigen leven, 't komt allemaal door een anderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik voel mij ook niet gelukkig trouwens.
schuld van de maatschappij dat ik me kut voel. kosten ook voor de maatschappij voor me uitkeirng. en ik doe niets. mij geen blaam
Ik werk fulltime voor een parttime salaris, omdat de rest naar de belastingdienst gaat.... vind nou niet echt dat ik het verdien om een kutwijf genoemd te worden. Je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor je geluk. JIJ kiest ervoor om je geld uit te geven aan de hoeren, moet je niet iedereen de schuld van geven dat je nu financieel helemaal aan de grond zit. Ik werk me ook de ziekte...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kan je uitkering aanvragen bij het uwv.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mega top idd..
[..]
Even serieus. Jij hebt nooit in je leven zoveel sores over je heen gehad als ik. Even wedden? Want dat win ik met gemak. En heb ik een uitkering? Nee.
Dus stop even met je gejank als je prima kan leven van je uitkering en zelfs nog vrouwen tegen hun zin in uit kan buiten
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
scheiss.. naja krijg je als je Evie bent in dit levenDan wordt alles je even 100 keer lastiger gemaakt dan voor een ander
top!
![]()
join the club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is niet persoonlijk. Ik haat iedereen een beetje die wel contact kan hebben met het andere geslacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik werk fulltime voor een parttime salaris, omdat de rest naar de belastingdienst gaat.... vind nou niet echt dat ik het verdien om een kutwijf genoemd te worden. Je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor je geluk. JIJ kiest ervoor om je geld uit te geven aan de hoeren, moet je niet iedereen de schuld van geven dat je nu financieel helemaal aan de grond zit. Ik werk me ook de ziekte...
Zo makkelijk krijg je dat dus niet meer, vandaar dat ik er versteld van sta dat jij dat wel gekregen hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kan je uitkering aanvragen bij het uwv.
Heb ik waarsch wel recht op, maar met de reden die ik heb, heb ik dan ook nooit meer kans op een baan. Dus is het jammer genoeg maar even geen uitkering, want ik wens te werken voor mn centen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kan je uitkering aanvragen bij het uwv.
het zal wel terecht zijn, want ik heb juist zo normaal mogelijk gedaan, ik voelde me alleen heel faal en ongemakkelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk krijg je dat dus niet meer, vandaar dat ik er versteld van sta dat jij dat wel gekregen hebt.
quote:
fucking wereldvreemde zeikzak ben jij zeg. verschrikkelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
schuld van de maatschappij dat ik me kut voel. kosten ook voor de maatschappij voor me uitkeirng. niet mijn schuld , ik zou ook leiver kans hebben op een vriendin en gewoon gelukkig zijn. mij geen blaam
Als je met zo'n mentaliteit denkt ergens te komen, heb je het helemaal mis.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
schuld van de maatschappij dat ik me kut voel. kosten ook voor de maatschappij voor me uitkeirng. niet mijn schuld , ik zou ook leiver kans hebben op een vriendin en gewoon gelukkig zijn. mij geen blaam
Wil wel eens weten wat zn reden voor deze houding en uitkering isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
fucking wereldvreemde zeikzak ben jij zeg. verschrikkelijk.
de zaterdag voor chillen bij magnetronkoffie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:42 schreef twi het volgende:
Ga je nog steeds naar de hoeren, MLIG? Wanneer ben je voor het laatst gegaan?
Delen ze die ook niet uit bij het UWV?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je met zo'n mentaliteit denkt ergens te komen, heb je het helemaal mis.
Of hoe denk je dan aan een vriendin te komen?
ga eens met school praten wat er mogelijk is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]zullen we samen sgt fluffy uitkleden zodat ik door kan gaan met mn studie afmaken en jij eens gezellig op vakantie kan?
Wij verdienen de centjes meer dan hij
Nee helaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Delen ze die ook niet uit bij het UWV?
Laat eens een fotootje zien van het mooiste hoertje wat je geneukt hebt. Of heb je geen foto's?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
de zaterdag voor chillen bij magnetronkoffie.
Gelukkig kom ik daar nooitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Delen ze die ook niet uit bij het UWV?
interesseert me geen fuck. zo kortzichtig alles en iedereen zo veroordelen. dat ie maar kapot valt, sukkel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil wel eens weten wat zn reden voor deze houding en uitkering is
Wou ik doen.. maar toen waren er in eens 3 vrienden van me dood, en had ik crematie die dag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ga eens met school praten wat er mogelijk is?
zo ben ik niet altijd geweest. ik heb altijd een vriendin gewilt, terwijl ik ook nog niet zo was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je met zo'n mentaliteit denkt ergens te komen, heb je het helemaal mis.
Of hoe denk je dan aan een vriendin te komen?
ik weet niet wie de mooiste is. wel wie ik het leukste vond enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Laat eens een fotootje zien van het mooiste hoertje wat je geneukt hebt. Of heb je geen foto's?
hoe ver was je met de studie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou ik doen.. maar toen waren er in eens 3 vrienden van me dood, en had ik crematie die dag.
En nu kan ik alleen op vrijdags daar praten.. want de rest van de dagen coschappen.. en vrijdags wel les daar.
En die mensen zijn dus vrijdags niet aanwezig.. lekker handig.
Maar de studieadviseur gemaild.. dat ik een zorgtaak heb. Dat ik het financieel psychisch en plannologisch niet ga redden, dus of ik recht heb op een dichtbijregeling.. of evt wat de mogelijkheden zijn voor dingen in utrecht doen![]()
Nu maar hopen dat er iets kan...
Ik denk wel dat jij altijd al zo geweest bent, niet dat je zo bent geworden omdat je geen vriendin hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zo ben ik niet altijd geweest. ik heb altijd een vriendin gewilt, terwijl ik ook nog niet zo was.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het internet gaat langzaam dood nu... ik kan alleen nog fokken
haat is echt zo nutteloos.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij altijd al zo geweest bent, niet dat je zo bent geworden omdat je geen vriendin hebt.
Ik ben ook lang single geweest, maar haat vrouwen niet.
Zelfs mijn ex die is vreemdgegaan haat ik niet
nee ik haat ze niet persoonlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij altijd al zo geweest bent, niet dat je zo bent geworden omdat je geen vriendin hebt.
Ik ben ook lang single geweest, maar haat vrouwen niet.
Zelfs mijn ex die is vreemdgegaan haat ik niet
maar mannen die het niet begrijpen, tolereer je wel....?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik haat ze niet persoonlijk.
ik haat maatschappij en hoe het gaat . het frustreert me!
ik haat wijven die het niet begrijpen en ertegen in gaan. kan het dus beter helemaal niet over deze dingen hebben want dat zullen ze allemaal dan wel zijn.
meisjes zijn leuk
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
MLIG, heb je nooit zelfmoord overwogen?
En je denkt dat die vriendin wel komt aanwaaien? Je moet er toch echt zelf je best voor doen om het beste er van te maken. Ik snap niet dat je denkt op deze manier maar ook één stap verder te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zo ben ik niet altijd geweest. ik heb altijd een vriendin gewilt, terwijl ik ook nog niet zo was.
na 8 jaar geen contact met meisjes(op vriendin van vriend heel soms afentoe, en lokasenna na) . ik ben het zat geworden!
You got issues bro, I think you need some counselingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik haat ze niet persoonlijk.
ik haat maatschappij en hoe het gaat . het frustreert me!
ik haat wijven die het niet begrijpen. kan het dus beter helemaal niet over deze dingen hebben want dat zullen ze allemaal dan wel zijn.
meisjes zijn leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |