Ik wil graag kinderen als dat uit kan, maar ik ga niet eeuwig wachten op iets wat ik misschien toch niet krijg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Oh, is daar echt een afkorting voor. Dat wist ik niet.
Vind het een apart plan B, maar dat is ook omdat ik niets met kinderen heb. Waarom zo'n plan B? Hoop opgegeven en kinderen toch erg belangrijk?
Die hele "wat ik toch niet krijg" gedachte is toch niet nodig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil graag kinderen als dat uit kan, maar ik ga niet eeuwig wachten op iets wat ik misschien toch niet krijg.
Je vergeet een woordquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hele "wat ik toch niet krijg" gedachte is toch niet nodig?
Daarbij verminder je met een kind wel je relatie kansen enorm.
Dit klinkt enigszins disturbing.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je vergeet een woord
Verder maakt het me niet uit dat ik geen relatie krijg zodra ik een kind heb. Dan heb ik tenminste iemand die ik gewoon kan knuffelen
Met zo'n instelling een kind opvoeden lijkt me niet enorm verstandig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je vergeet een woord
Verder maakt het me niet uit dat ik geen relatie krijg zodra ik een kind heb. Dan heb ik tenminste iemand die ik gewoon kan knuffelen
Nee ik houd niet van honden. Een kat is wel een optie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt enigszins disturbing.
Is een hond geen optie?
Jawel, een kind heeft liefde en aandacht nodig van een ouder. Het moet een plek hebben waar het veilig kan zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met zo'n instelling een kind opvoeden lijkt me niet enorm verstandig.
Goh, hoe zal het komen dat veel mannen zo gefrustreerd zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Fascination het volgende:
Zucht, wat zijn er toch veel mannelijke jankerds op fok.
Een kind heeft ook discipline en sturing nodig. Te veel liefde is ook niet goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Jawel, een kind heeft liefde en aandacht nodig van een ouder. Het moet een plek hebben waar het veilig kan zijn.
Er zijn niet veel mannen gefrustreerd in Nederland. Alleen jij en ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Goh, hoe zal het komen dat veel mannen zo gefrustreerd zijn?
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een kind heeft ook discipline en sturing nodig. Te veel liefde is ook niet goed.
Dat weet ik momenteel nog niet. Wat ik wel weet is dat ik eerst ruimte moet creëren.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:18 schreef twi het volgende:
Goed rolmodel ook wel. Een kind nemen, omdat je geen energie durft te steken in het krijgen van een relatie.
Ruimte creëert zichzelf met ons uitdijende universum. Nu dat opgelost is, wat is de volgende stap?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat weet ik momenteel nog niet. Wat ik wel weet is dat ik eerst ruimte moet creëren.
Draagmoeder vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruimte creëert zichzelf met ons uitdijende universum. Nu dat opgelost is, wat is de volgende stap?
Wat heb je inmiddels al ondernomen dan? Ik zie je al maanden jammeren na het eerste meet-debacle van je. Toen je eenmaal zelfs uitnodigingen naar meets inclusief aangeboden overnachtingsplaatsen ging weigeren met rare smoesjes ben ik gestopt met het volgen van je zelfontplooingsproces.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb je inmiddels al ondernomen dan? Ik zie je al maanden jammeren na het eerste meet-debacle van je. Toen je eenmaal zelfs uitnodigingen inclusief aangeboden overnachtingsplaatsen ging weigeren met rare smoesjes ben ik gestopt met het volgen van je zelfontplooingsproces.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruimte creëert zichzelf met ons uitdijende universum. Nu dat opgelost is, wat is de volgende stap?
Wat heb ik gemist? Ben je het vergeten? Myraela vond het zo sneu dat niemand op kwam dagen dat ze je speciaal een berichtje heeft gestuurd om je over te halen naar een meeting te komen. Daar ben je niet op in gegaan.quote:
He newbster.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]kaneeltje
![]()
Maar ik ben het wel eens met de meesten hier, waarom zou je een kind willen om alleen te knuffelen?
Ik bedoel, koop dan een kat, vis, slang, aap, olifant, asielhond, realdoll, weetikveel.
Naja, een kind kan je onder andere van alles en nog wat leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]kaneeltje
![]()
Maar ik ben het wel eens met de meesten hier, waarom zou je een kind willen om alleen te knuffelen?
Ik bedoel, koop dan een kat, vis, slang, aap, olifant, asielhond, realdoll, weetikveel.
Welk berichtje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ben je het vergeten? Myraela vond het zo sneu dat niemand op kwam dagen dat ze je speciaal een berichtje heeft gestuurd om je over te halen naar een meeting te komen. Daar ben je niet op in gegaan.
Nou veel succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He newbster.
Ja, Comp_Lex lijkt een beetje de realiteit en zijn prioriteiten uit het oog te zijn verloren.
Het lijkt me verstandig dit eens te analyseren en van voor af aan te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |