SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik ben het alweer vergeten
Maar goed.. Klein positief puntje.. Toen het wat leek te worden met dat meisje heeft Benzin wel wat drempels overwonnen. Misschien in onze ogen onbenullige dingen, maar voor hem toch behoorlijk hoge drempels. En ik kan me wel voorstellen dat positieve feedback voor een dosis zelfvertrouwen zorgt, zeker als je overal en bij iedereen het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden.
Of dat gevoel reeel is laat ik even in het midden, op dit moment is dat het beeld wat Benzin zelf heeft. En ja dat is aan hem om te veranderen. Maar op dit moment blijft die drempel weer steeds iets ophogen. En ja dat ligt ook deels aan hem zelf.. Maar dat weet hij ook wel.
En ik weet uit ervaring dat lieve jongens, die door anderen als te lief worden beschouwd, en daarom niet interessant, wél heel erg leuk kunnen zijn. Dus wat dat betreft is het niet per definitie een minpunt, tenzij voor de jongen in kwestie zelf.. Maar daar komt buiten lief zijn en heel veel voor je meisje over hebben, ook nog humor, aantrekkelijkheid, ruggengraat, stukje lef, you name it, aan te pas. Alleen maar lief loop ik zelf ook voorbij..![]()
Ik word daadwerkelijk door niemand gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed.. Klein positief puntje.. Toen het wat leek te worden met dat meisje heeft Benzin wel wat drempels overwonnen. Misschien in onze ogen onbenullige dingen, maar voor hem toch behoorlijk hoge drempels. En ik kan me wel voorstellen dat positieve feedback voor een dosis zelfvertrouwen zorgt, zeker als je overal en bij iedereen het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden.
Of dat gevoel reeel is laat ik even in het midden, op dit moment is dat het beeld wat Benzin zelf heeft. En ja dat is aan hem om te veranderen.![]()
Anders lees je even over de gehele strekking van de post heenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik word daadwerkelijk door niemand gewaardeerd.![]()
Hij heeft toch nog zelfs gezoend?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Of dat gevoel reeel is laat ik even in het midden, op dit moment is dat het beeld wat Benzin zelf heeft. En ja dat is aan hem om te veranderen. Maar op dit moment blijft die drempel weer steeds iets ophogen. En ja dat ligt ook deels aan hem zelf.. Maar dat weet hij ook wel.
En ik weet uit ervaring dat lieve jongens, die door anderen als te lief worden beschouwd, en daarom niet interessant, wél heel erg leuk kunnen zijn. Dus wat dat betreft is het niet per definitie een minpunt, tenzij voor de jongen in kwestie zelf.. Maar daar komt buiten lief zijn en heel veel voor je meisje over hebben, ook nog humor, aantrekkelijkheid, ruggengraat, stukje lef, you name it, aan te pas. Alleen maar lief loop ik zelf ook voorbij..![]()
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Anders lees je even over de gehele strekking van de post heen![]()
Ja. Maar ik vind het typisch dat ik hem een complimentje geef en de reactie is, ik word daadwerkelijk nergens gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog zelfs gezoend?![]()
![]()
Negatieve opmerkingen hebben een grotere impact dan het complimentje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het typisch dat ik hem een complimentje geef en de reactie is, ik word daadwerkelijk nergens gewaardeerd.
Maar dankjewel![]()
![]()
Wat? Heb je zelfs met een meid gezoend?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Negatieve opmerkingen hebben een grotere impact dan het complimentje.
Maar dankjewel"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Beetje jammerlijke instelling, benzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Negatieve opmerkingen hebben een grotere impact dan het complimentje.
Maar dankjewelJe weet toch dat mensen meer afzeiken dan complimenteren
![]()
![]()
In totaal twee meisjes zelfs. Eentje 3 jaar geleden en de laatste vrij recent dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat? Heb je zelfs met een meid gezoend?![]()
Goed bezig manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
In totaal twee meisjes zelfs. Eentje 3 jaar geleden en de laatste vrij recent dus.![]()
Je bent een miljoen lichtjaar verder dan ik
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Waarom zou je zo vergelijken Comp_Lex. Zo uitzichtloos is je hele situatie helemaal niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Goed bezig man![]()
Je bent een miljoen lichtjaar verder dan ik![]()
Zucht, wat zijn er toch veel mannelijke jankerds op fok.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Waarschijnlijk wel, maar ik heb al een plan B, dus op zich maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je zo vergelijken Comp_Lex. Zo uitzichtloos is je hele situatie helemaal niet."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Genoeg uitzonderingenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Fascination het volgende:
Zucht, wat zijn er toch veel mannelijke jankerds op fok.![]()
![]()
Wat is je plan B?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik heb al een plan B, dus op zich maakt het niet zoveel uit.![]()
Ja dat inderdaadquote:
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
From Wikipedia, the free encyclopediaquote:
BAP or bap may refer to:
Bap (bread), a type of bread roll
Bali Action Plan
BAP System, a point system for chess
Black American Princess
Broader autism phenotype
Browning Automatic Pistol is another name used to describe the Browning Hi-Power pistol.
BAP, prefix for ships of the Peruvian Navy
Baptists
Welke is het?![]()
Diequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef Myraela het volgende:
BAP, prefix for ships of the Peruvian Navywe dan![]()
De nederlandse versiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
From Wikipedia, the free encyclopedia
BAP or bap may refer to:
Bap (bread), a type of bread roll
Bali Action Plan
BAP System, a point system for chess
Black American Princess
Broader autism phenotype
Browning Automatic Pistol is another name used to describe the Browning Hi-Power pistol.
BAP, prefix for ships of the Peruvian Navy
Baptists
Welke is het?
Bewust alleenstaande papa![]()
Oh, is daar echt een afkorting voor. Dat wist ik niet.
Vind het een apart plan B, maar dat is ook omdat ik niets met kinderen heb. Waarom zo'n plan B? Hoop opgegeven en kinderen toch erg belangrijk?![]()
Ik wil graag kinderen als dat uit kan, maar ik ga niet eeuwig wachten op iets wat ik misschien toch niet krijg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Oh, is daar echt een afkorting voor. Dat wist ik niet.
Vind het een apart plan B, maar dat is ook omdat ik niets met kinderen heb. Waarom zo'n plan B? Hoop opgegeven en kinderen toch erg belangrijk?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Die hele "wat ik toch niet krijg" gedachte is toch niet nodig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil graag kinderen als dat uit kan, maar ik ga niet eeuwig wachten op iets wat ik misschien toch niet krijg.
Daarbij verminder je met een kind wel je relatie kansen enorm.![]()
Je vergeet een woordquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hele "wat ik toch niet krijg" gedachte is toch niet nodig?
Daarbij verminder je met een kind wel je relatie kansen enorm.
Verder maakt het me niet uit dat ik geen relatie krijg zodra ik een kind heb. Dan heb ik tenminste iemand die ik gewoon kan knuffelen
Dit klinkt enigszins disturbing.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je vergeet een woord
Verder maakt het me niet uit dat ik geen relatie krijg zodra ik een kind heb. Dan heb ik tenminste iemand die ik gewoon kan knuffelen
Is een hond geen optie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met zo'n instelling een kind opvoeden lijkt me niet enorm verstandig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je vergeet een woord
Verder maakt het me niet uit dat ik geen relatie krijg zodra ik een kind heb. Dan heb ik tenminste iemand die ik gewoon kan knuffelen![]()
Nee ik houd niet van honden. Een kat is wel een optie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt enigszins disturbing.
Is een hond geen optie?Jawel, een kind heeft liefde en aandacht nodig van een ouder. Het moet een plek hebben waar het veilig kan zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met zo'n instelling een kind opvoeden lijkt me niet enorm verstandig."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Goh, hoe zal het komen dat veel mannen zo gefrustreerd zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Fascination het volgende:
Zucht, wat zijn er toch veel mannelijke jankerds op fok.![]()
Een kind heeft ook discipline en sturing nodig. Te veel liefde is ook niet goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Jawel, een kind heeft liefde en aandacht nodig van een ouder. Het moet een plek hebben waar het veilig kan zijn.![]()
Er zijn niet veel mannen gefrustreerd in Nederland. Alleen jij en ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Goh, hoe zal het komen dat veel mannen zo gefrustreerd zijn?![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een kind heeft ook discipline en sturing nodig. Te veel liefde is ook niet goed."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat weet ik momenteel nog niet. Wat ik wel weet is dat ik eerst ruimte moet creëren.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Goed rolmodel ook wel. Een kind nemen, omdat je geen energie durft te steken in het krijgen van een relatie.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:18 schreef twi het volgende:
Goed rolmodel ook wel. Een kind nemen, omdat je geen energie durft te steken in het krijgen van een relatie.
Ruimte creëert zichzelf met ons uitdijende universum. Nu dat opgelost is, wat is de volgende stap?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat weet ik momenteel nog niet. Wat ik wel weet is dat ik eerst ruimte moet creëren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Draagmoeder vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruimte creëert zichzelf met ons uitdijende universum. Nu dat opgelost is, wat is de volgende stap?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wat heb je inmiddels al ondernomen dan? Ik zie je al maanden jammeren na het eerste meet-debacle van je. Toen je eenmaal zelfs uitnodigingen naar meets inclusief aangeboden overnachtingsplaatsen ging weigeren met rare smoesjes ben ik gestopt met het volgen van je zelfontplooingsproces.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb je inmiddels al ondernomen dan? Ik zie je al maanden jammeren na het eerste meet-debacle van je. Toen je eenmaal zelfs uitnodigingen inclusief aangeboden overnachtingsplaatsen ging weigeren met rare smoesjes ben ik gestopt met het volgen van je zelfontplooingsproces.![]()
![]()
Geweldig!!!"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruimte creëert zichzelf met ons uitdijende universum. Nu dat opgelost is, wat is de volgende stap?kaneeltje
![]()
Maar ik ben het wel eens met de meesten hier, waarom zou je een kind willen om alleen te knuffelen?
Ik bedoel, koop dan een kat, vis, slang, aap, olifant, asielhond, realdoll, weetikveel.![]()
Wat heb ik gemist? Ben je het vergeten? Myraela vond het zo sneu dat niemand op kwam dagen dat ze je speciaal een berichtje heeft gestuurd om je over te halen naar een meeting te komen. Daar ben je niet op in gegaan.quote:![]()
He newbster.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]kaneeltje
![]()
Maar ik ben het wel eens met de meesten hier, waarom zou je een kind willen om alleen te knuffelen?
Ik bedoel, koop dan een kat, vis, slang, aap, olifant, asielhond, realdoll, weetikveel.
Ja, Comp_Lex lijkt een beetje de realiteit en zijn prioriteiten uit het oog te zijn verloren.
Het lijkt me verstandig dit eens te analyseren en van voor af aan te beginnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Naja, een kind kan je onder andere van alles en nog wat leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]kaneeltje
![]()
Ik bedoel, koop dan een kat, vis, slang, aap, olifant, asielhond, realdoll, weetikveel.Welk berichtje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ben je het vergeten? Myraela vond het zo sneu dat niemand op kwam dagen dat ze je speciaal een berichtje heeft gestuurd om je over te halen naar een meeting te komen. Daar ben je niet op in gegaan.
Nou veel succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He newbster.
Ja, Comp_Lex lijkt een beetje de realiteit en zijn prioriteiten uit het oog te zijn verloren.
Het lijkt me verstandig dit eens te analyseren en van voor af aan te beginnen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |