ah, ok! Duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gewoon voor de slagboom aan de linkerkant parkeren. Dan in het hokje bij de portiers laten tekenen en vragen of hij goed staat en dan kun je binnen een kopietje laten maken.
Naar rotterdam was er ook weer iemand een trein gaan koppen volgens mij, niets reed die kant op op CS netquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Moest vanmorgen van Utrecht naar Leiden met de trein, net op tijd zie ik
Dan is dat net gebeurd, want ik heb er niks van gemerkt met de IC van kwart voor 3 vanaf Utrechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naar rotterdam was er ook weer iemand een trein gaan koppen volgens mij, niets reed die kant op op CS net
Die veiling is opzich prima parkeren, bij de leasemaatschappij is het echt de grootste hell die ik op parkeergebied heb meegemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Moet morgen ook naar die bekende autoveiling, ben daar nog nooit geweest. Hoe zit het daar met parkeren enzo?
Ja echt balen want kan het geld opzich ook prima gebruiken nu hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Ik zit ook in die situatiemaar meestal is de regel: hoe beter het je uitkomt, hoe minder ritjes je krijgt
Zo heb ik een keer mijn jas laten liggen, kreeg niet echt het idee dat ze veel moeite deden. En ik had een stapel visitekaartjes (niet die van EW maar persoonlijke) in mijn jas zitten maar nooit meer wat gehoord..dus ik vermoed dat je ook wel kan fluiten naar je cartridgesquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef maxmin het volgende:
Kutzooi... vanmiddag een pastic tas met nieuwe inktcartridges in de intercity naar Den Helder laten liggen.... Daar kan ik wel naar fluiten. Ik heb ze contact laten opnemen met die trein en ze zouden me terugbellen als ze de tas gevonden hadden, maar nog niks gehoord.
Ik vertrouwde die gast aan de balie daar al niet.. volgens mij gaat hij die dingen lekker zelf houden ofzo
Woow ik zat dat even te controleren van de vectra die ik morgen moet rijden, maar die is niet verzekerd... Rij ik dat alsnog onder de verzekering van EW? of toch maar even bellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen een auto met verlopen APK zie ik. Morgenochtend maar even achteraan bellen, misschien dat hij toch nog gekeurd is ofzo. Heb eigenlijk niet zo'n zin om met een bijna 9 jaar oude wagen zonder apk te rijden....
Pizzabodem was me voorquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:38 schreef Jieuwst het volgende:
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en EW bellen.
Boete voor rijden zonder verzekering is superhoog
Nee dat gevoel had ik inderdaad ook niet. Want als ze echt op mijn aanvraag waren gaan zoeken dan hadden ze me al veel eerder kunnen bellen. Waarschijnlijk hebben ze óf niet gezocht of pas heel laat ergens op een eindstation toen iemand het er al wel uit had gehaald... mooi kut. Zat ook een dure paraplu en nog heel veel zooi inquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer mijn jas laten liggen, kreeg niet echt het idee dat ze veel moeite deden. En ik had een stapel visitekaartjes (niet die van EW maar persoonlijke) in mijn jas zitten maar nooit meer wat gehoord..dus ik vermoed dat je ook wel kan fluiten naar je cartridges
Voor zover ik weet heb je via EW alleen een ongevallen dekking. De WA dekking dient altijd voor het betreffende voertuig afgesloten te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:36 schreef zazzel het volgende:
[..]
Woow ik zat dat even te controleren van de vectra die ik morgen moet rijden, maar die is niet verzekerd... Rij ik dat alsnog onder de verzekering van EW? of toch maar even bellen?
Nee de auto is uit 2003, dus ik denk eerder dat hij of naar de sloop gaat, of einde leasequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je via EW alleen een ongevallen dekking. De WA dekking dient altijd voor het betreffende voertuig afgesloten te zijn.
Ik weet overigens niet of het een hele nieuwe auto is? Als ik een andere auto neem en de verzekering laat aanpassen duurt het soms ook 2 weken voordat dit bij het RDW zichtbaar is op de site.
wat wil je weten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Wie van de privéchauffeurs in dit topic heeft zin om mij een beetje inside uitleg en info te geven erover? Ik denk er namelijk over om over te stappen.
Goed antwoordquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nee de auto is uit 2003, dus ik denk eerder dat hij of naar de sloop gaat, of einde lease
Maar noodlijn is ingesproken, geen zin om voor niets m'n bed uit te stappen zo vroeg...
EDIT: Bedrijf regelt waarschijnlijk verzekering zelf, dus gewoon rijden![]()
Vertaling: 'Ik heb geen idee, je zoekt het maar uit.'quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nee de auto is uit 2003, dus ik denk eerder dat hij of naar de sloop gaat, of einde lease
Maar noodlijn is ingesproken, geen zin om voor niets m'n bed uit te stappen zo vroeg...
EDIT: Bedrijf regelt waarschijnlijk verzekering zelf, dus gewoon rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |