mma debuut van Spong bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan je ban krijgen omdat je weer je artikelen komt spammen?
Supergaaf, alleen jammer dat het voor mij zo ver weg is. Anders was ik zeker weten gegaan. Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:37 schreef Dacide het volgende:
Lekker gevuld ja
Morgen weer een fijn gala op de planning staan. One Gate 2 Far... (voor mij het leukste gala van het jaar)... Full MMA gala (op 1 b klasse K1 partij na).
Ik ga namens Mixfight voor een verslag.
http://onegate2far.nl/
Goh, weer iemand van Team Quest gepaktquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Stephan Bonnar and Dave Herman fail UFC 153 drug tests
Bonnar heeft écht teveel tips van Griffin gekregen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
ziejewel, iemand op de UG zei dit al en dat Bonnar daarom van Dana met pensioen moest!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
dit is al de 3de keer voor Herman.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Goh, weer iemand van Team Quest gepakt
Edit: Lees nu pas dat het Marijuana is, niks aan het handje dan eigenlijk.
Haha wat een figuur zeg, die Herman. valt me mee dat hij nog niet uit de UFC gegooid is.quote:
ik denk dat de cut van Herman een zekerheidje is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha wat een figuur zeg, die Herman. valt me mee dat hij nog niet uit de UFC gegooid is.
En Bonnar...tja. Wat dacht hij, ik wil The Spider overpoweren?
Wat is dat UG toch? Ik hoor er wel vaker over (bijv. Rogan), maar geen idee wat het is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ziejewel, iemand op de UG zei dit al en dat Bonnar daarom van Dana met pensioen moest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |