Ik ook niet... Was heel anders geweest als Nick Diaz daar had gestaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, wat slecht![]()
Sowieso loop ik nog niet echt warm voor dit gevecht.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook niet... Was heel anders geweest als Nick Diaz daar had gestaan.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, wat slecht![]()
Sowieso loop ik nog niet echt warm voor dit gevecht.
Fair enoughquote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik zie het verschil tussen Nick & Nate uiteraardWas het met 'm eens, vandaar de thumbs-up en zag een tof gifje van Nate voorbij komen.
Welkom terug man, weer een beetje ruimte over naast het produceren?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Dacide het volgende:
Sodeju, hier ben ik al lang niet meer geweest. Hallo allemaal...
De oude kern van FOK MMA topics nog steeds actief?
weet je wat het is, beide hebben ringrust tot op hun oren , terwijl dana dit altijd als een nadeel ziet, hij wil ze actief blijven houden, alleen bij condit nu ff niet!quote:Op donderdag 1 november 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GSP was vroeger leuk om te kijken tegenwoordig loop ik er niet meer voor warm
Niet zo negatief, bitchen doe je maar na het gevechtquote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je wat het is, beide hebben ringrust tot op hun oren , terwijl dana dit altijd als een nadeel ziet, hij wil ze actief blijven houden, alleen bij condit nu ff niet!
lijkt mij dus een slechte match te worden.
Klopt helemaal zie liever iemand als Diaz met de belt die gaat er wel voor tegen alles en iedereenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je wat het is, beide hebben ringrust tot op hun oren , terwijl dana dit altijd als een nadeel ziet, hij wil ze actief blijven houden, alleen bij condit nu ff niet!
lijkt mij dus een slechte match te worden.
Je denkt teveel als fan. Dit is een kans van zijn leven, als je de grote GSP verslaat en de WW titel pakt dan ben je the fucking man. Sowieso klopt het wel, over een jaar is iedereen het alweer vergetenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt helemaal zie liever iemand als Diaz met de belt die gaat er wel voor tegen alles en iedereen
oh you, dana nuhugger, how are those balls tasting?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo negatief, bitchen doe je maar na het gevecht
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh you, dana nuhugger, how are those balls tasting?
Als fan wil ik mooie gevechten en dat levert GSP niet. Hoop dat Condit hem pakt en dat GSP dan niet meteen een rematch krijgt. Laat hem zichzelf maar weer bewijzenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je denkt teveel als fan. Dit is een kans van zijn leven, als je de grote GSP verslaat en de WW titel pakt dan ben je the fucking man. Sowieso klopt het wel, over een jaar is iedereen het alweer vergeten
Dat snap ik maar niemand dwingt je om te kijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als fan wil ik mooie gevechten en dat levert GSP niet. Hoop dat Condit hem pakt en dat GSP dan niet meteen een rematch krijgt. Laat hem zichzelf maar weer bewijzen
Verschil is dat PSV niet beter kan en GSP welquote:Op donderdag 1 november 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik maar niemand dwingt je om te kijken.
Hij bewijst zichzelf al, net als Fitch, door veel mensen te verslaan.. alleen ja het is niet de stijl/manier waarop die de meeste willen zien.
PSV speelt ook al heel lang bagger maar hey we veel punten.. AZ heeft erg leuk spel om naar de kijken en hadden 9 punten uit 9 wedstrijden. Je kan niet altijd balls out gaan.
Onzin. Typische reactie van een Ajacied natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV niet beter kan en GSP wel
Weinig onzin aan maar we gaan niet over voetbal praten hierquote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin. Typische reactie van een Ajacied natuurlijk.
Dacide, kerel!!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Dacide het volgende:
He Tony!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Dacide het volgende:
mma debuut van Spong bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan je ban krijgen omdat je weer je artikelen komt spammen?
Supergaaf, alleen jammer dat het voor mij zo ver weg is. Anders was ik zeker weten gegaan. Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:37 schreef Dacide het volgende:
Lekker gevuld ja
Morgen weer een fijn gala op de planning staan. One Gate 2 Far... (voor mij het leukste gala van het jaar)... Full MMA gala (op 1 b klasse K1 partij na).
Ik ga namens Mixfight voor een verslag.
http://onegate2far.nl/
Goh, weer iemand van Team Quest gepaktquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Stephan Bonnar and Dave Herman fail UFC 153 drug tests
Bonnar heeft écht teveel tips van Griffin gekregen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
ziejewel, iemand op de UG zei dit al en dat Bonnar daarom van Dana met pensioen moest!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
dit is al de 3de keer voor Herman.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Goh, weer iemand van Team Quest gepakt
Edit: Lees nu pas dat het Marijuana is, niks aan het handje dan eigenlijk.
Haha wat een figuur zeg, die Herman. valt me mee dat hij nog niet uit de UFC gegooid is.quote:
ik denk dat de cut van Herman een zekerheidje is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha wat een figuur zeg, die Herman. valt me mee dat hij nog niet uit de UFC gegooid is.
En Bonnar...tja. Wat dacht hij, ik wil The Spider overpoweren?
Wat is dat UG toch? Ik hoor er wel vaker over (bijv. Rogan), maar geen idee wat het is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ziejewel, iemand op de UG zei dit al en dat Bonnar daarom van Dana met pensioen moest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |