Waarom dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat dat met zijn gezondheid? Ik dacht dat dat out of the question was namelijk..
Ik vind de primetimes en countdowns altijd leuk dus ik vind het tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:31 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC 154 gets 'Primetime' special for Georges St-Pierre vs. Carlos Condit
laat me raden, GSP zegt: is de sterkste,moeilijkste tegenstander die ik ooit hebt gehad!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind de primetimes en countdowns altijd leuk dus ik vind het tof
En dit keer gaat hij écht voor de finish!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat me raden, GSP zegt: is de sterkste,moeilijkste tegenstander die ik ooit hebt gehad!
net zoals de voorgaande primetimes/countdowns
What are the odds als GSP wint by KO op Unibet !!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat me raden, GSP zegt: is de sterkste,moeilijkste tegenstander die ik ooit hebt gehad!
net zoals de voorgaande primetimes/countdowns
Countdowns kijk ik niet meer. Daar vind ik te weinig verschil in zitten, en dat fake gehype heb ik na een tijdje wel gezien. Primetimes vind ik wel aardig, je krijgt daar net wat meer achtergrond van een vechter mee. Ben benieuwd naar die van GSP en Carlooos.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind de primetimes en countdowns altijd leuk dus ik vind het tof
hoe kan je nu aan sport doen, als je blind bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
Een uur lang interview met de 'normale' Mayhem Miller:
Er zitten een aantal interessante stukjes in (bv. wanneer het over zijn relatie met Dana gaat), maar verder spoort deze normale Mayhem nog steeds niet echt. Volgens mij was een groot deel van zijn verhaal gelul, het blijft in ieder geval een erg vage gast. Toch wel aardig om even te bekijken.
Hij heeft het trouwens ook nog even over Evan Tanner. Hoewel ik hem nooit heb zien vechten lijkt de documentaire me wel interessant. Helaas heb ik die docu tot nu toe nog niet kunnen vinden. Iemand die hem al wel gezien heeft?
[..]
Countdowns kijk ik niet meer. Daar vind ik te weinig verschil in zitten, en dat fake gehype heb ik na een tijdje wel gezien. Primetimes vind ik wel aardig, je krijgt daar net wat meer achtergrond van een vechter mee. Ben benieuwd naar die van GSP en Carlooos.
Wait, what?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kan je nu aan sport doen, als je blind bent
Ik heb een tijdje geleden hier gepost dat die docu 24 december op PPV te zien is, ik kijk er ook al een hele tijd naar uit, maar hij was nog niet openbaar voor het publiek. Even wachten dus nog hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
Een uur lang interview met de 'normale' Mayhem Miller:
Er zitten een aantal interessante stukjes in (bv. wanneer het over zijn relatie met Dana gaat), maar verder spoort deze normale Mayhem nog steeds niet echt. Volgens mij was een groot deel van zijn verhaal gelul, het blijft in ieder geval een erg vage gast. Toch wel aardig om even te bekijken.
Hij heeft het trouwens ook nog even over Evan Tanner. Hoewel ik hem nooit heb zien vechten lijkt de documentaire me wel interessant. Helaas heb ik die docu tot nu toe nog niet kunnen vinden. Iemand die hem al wel gezien heeft?
[..]
Countdowns kijk ik niet meer. Daar vind ik te weinig verschil in zitten, en dat fake gehype heb ik na een tijdje wel gezien. Primetimes vind ik wel aardig, je krijgt daar net wat meer achtergrond van een vechter mee. Ben benieuwd naar die van GSP en Carlooos.
The RZAquote:
Ik zie geen ruimte tussen de vingers. Lijkt me lastig 'grijpen'. Ik heb zelf deze:quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef tarantism het volgende:
mannen, ik heb een vraag.
Ik biets altijd handschoenen bij de toko waar ik train, maar het wordt nu toch echt tijd dat ik zelf handschoenen aanschaf. Hebben mensen hier ervaring met die goedkope Everlast gloves? De dojo hier gebruikt geloof ik alleen maar booster, dus ik kan ze niet eerst even proberen. Het gaat om deze knapen:
[ afbeelding ]
tevens: wat is er nou fijner aan een gesloten duim op de handschoen? Alleen voor versteviging van de duim? Ik ben er een beetje bang dat het wat onnatuurlijk zal aanvoelen bij het grondwerk.
Alvast bedankt
Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Cyborg - Rousey is de enige interessante match, verder boeit het me totaal niet. Coenen was trouwens ook wel leuk om te kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:11 schreef THEFXR het volgende:
UFC women's division 'absolutely going to happen,' says Dana White!
http://sportsillustrated.(...)x.html?mobile=n%3Cbr
Waarom "weer normaal"? Hij liep te trollen als de motherfucker in zijn vorige interview.quote:
Morgen (donderdag) is ze bij Pavlov te zien, gaan ze allemaal wetenschappelijke tests met haar doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Cyborg - Rousey is de enige interessante match, verder boeit het me totaal niet. Coenen was trouwens ook wel leuk om te kijken.
Wat bedoelde je nou eigenlijk met 'hoe kan je nu aan sport doen, als je blind bent' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |