On it!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:25 schreef THEFXR het volgende:
de OP heeft iig weer eens een update nodig
Ik vind het zwart wit gewoon meer van toepassing bij the Reem. Kleuren bij Spong draagt ook weer toe bij zijn docu.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Gaaf om te zien! Die techniek van SpongAerts
![]()
Goed dat ze zijn afgestapt van die zwart-wit beelden, hoop dat ze dat in The Reem ook gaan doen.
jepquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef roepdeman het volgende:
@ FXR
Je laatste link, was dat een sneer van Jones naar Sonnen vanwege TRT gebruik?
Gruwelijk tof filmpje zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
http://www.mixfight.nl/po(...)g-docu-tyrone-spong/
Tyrone Spongs docu is hier te zien, voor de geinterreseerden.
Gemaakt door Eldar Gross, die ook verantwoordelijk is voor The Reem.
Klopt, het is niet zo dat hij al jaren zich in ze reet spuit hoor. Tyrone heeft trouwens ook een wereldfysiekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:46 schreef Intermec het volgende:
overeem was in die docu van Spong toch ook al aardig breed hoor!
dus kan de rest nog langer wachten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Het zijn slechts rumors in de rumor mill, maar ik vind dit toch wel een mooi berichtje zo vlak voor het weekend!
Silva VS Jones Catchweight Superfight in the making?
We hebben het hier over een potentiele superfight VS. de restquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus kan de rest nog langer wachten?
Ik wens Forrest een fijn pensioen toe!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Phil Davis replaces Chael Sonnen in the battle vs Forrest Griffin
Weinig schade opgelopen in zijn vorige fight, dat helpt meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:04 schreef THEFXR het volgende:
mooi dat davis ook eens wat actiever wordt!
Hmmm ik las net een Tweet van Overeem met: Watch The Reem documentary blabla etc. Dus concludeerde dat er een nieuwe was. Maar zo te zien niet inddquote:
Gaat dat met zijn gezondheid? Ik dacht dat dat out of the question was namelijk..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:34 schreef THEFXR het volgende:
Daniel Cormier: Fight with Jon Jones is inevitable, 'DC' could make 205 pounds in six months
http://www.mmamania.com/2(...)yweight-chael-sonnen
Jones krijgt het maar druk!
dat dacht ik ook, eerst maar eens zien, hij heeft tot nu toe alleen maar op HW gevoichten!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat dat met zijn gezondheid? Ik dacht dat dat out of the question was namelijk..
Let the wonderful era continue!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Phil Davis replaces Chael Sonnen in the battle vs Forrest Griffin
Zonder geluid is ie prima te doen.quote:
Pullups met het gewicht van The Reem zijn al fucking lastig, laat staan ditquote:
Mooi filmpiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |