nee ook niet. vooral mannen hier op fok die dan reageren met hoe goed hun leven is, op een kutmanier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar mannen die het niet begrijpen, tolereer je wel....?
Ik wil graag de nieuwe review van that guy with the glasses zien....quote:
houdt op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
En je denkt dat die vriendin wel komt aanwaaien? Je moet er toch echt zelf je best voor doen om het beste er van te maken. Ik snap niet dat je denkt op deze manier maar ook één stap verder te komen.
Date jij nog met Royco?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
En je denkt dat die vriendin wel komt aanwaaien? Je moet er toch echt zelf je best voor doen om het beste er van te maken. Ik snap niet dat je denkt op deze manier maar ook één stap verder te komen.
Wel als je je zo zou gedragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
houdt op.
als ik een meisje was had ik dit probleem niet om aan een vriendje te komen.
ik denk dat een hoop mensen hier vertellen hoe leuk hun dag was, omdat er ook daadwerkelijk van genoten hebben, niet om jou te pestenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ook niet. vooral mannen hier op fok die dan reageren met hoe goed hun leven is, op een kutmanier.
gelukkig dat die ook lekker belasting moeten betalen. het is mijn wraak.
Ik heb er een hoop geld voor over om jouw leven langer te laten duren. Heerlijk hoe je jezelf blijft pijnigen, altijd in de slachtofferrol, en nooit iets is jouw schuld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ook niet. vooral mannen hier op fok die dan reageren met hoe goed hun leven is, op een kutmanier.
gelukkig dat die ook lekker belasting moeten betalen. het is mijn wraak.
Oh, denk je dat als je een vrouw bent, de mannen per definitie voor je deur liggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
houdt op.
het zijn geen issues.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You got issues bro, I think you need some counseling
To help your ass from bouncing off the walls when you get down some
ja, want vrouwen hoeven idd niets te ondernemen om een relatie te hebben/houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
houdt op.
Soms heb jij echt geweldige posts.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop geld voor over om jouw leven langer te laten duren. Heerlijk hoe je jezelf blijft pijnigen, altijd in de slachtofferrol, en nooit iets is jouw schuld.
Elke cent waard, vooral aangezien mijn leven heerlijk is, ik kan het geld missen, heb geen schulden, leuke dames om me heen, bijna een appartementje, een baan. Ik heb het heerlijk voor elkaar.
Ik klop wel altijd op de deur bij vrouwen, maar dat kunnen ze niet zo waarderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, denk je dat als je een vrouw bent, de mannen per definitie voor je deur liggen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, want vrouwen hoeven idd niets te ondernemen om een relatie te hebben/houdenben blij dak een vrouw ben, leven is super makkelijk....
No offence, maar dit is alles een normaal gevolg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het zijn geen issues.
het is een normaal gevolg van EXTREME onderdrukking van jaloezie/eenzaamheid./etcetcetc.
extreem. jaren lang. etc etc. ook geen uitzicht op waT beters. niemand die het zich kan voorstellen
Zo snel mogelijk aub!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms heb jij echt geweldige posts.
Wanneer gaan we whisky drinken?
hoe is het met je date, nu we het daar min of meer toch over hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, want vrouwen hoeven idd niets te ondernemen om een relatie te hebben/houdenben blij dak een vrouw ben, leven is super makkelijk....
Biljarttafel Myra, Faxie heeft de pooltafelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je al seks op de bar gehad? Of pooltafel?
jij hebt alleen maar luxeproblemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, denk je dat als je een vrouw bent, de mannen per definitie voor je deur liggen?
Dat houd ik liever voor mezelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Biljarttafelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |